Jump to content

2008.08.12 FC Twente B


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg virkelig til disse to kampene mot Twente. Ser for meg det blir ganske lett match, men det blir viktige kamper (ikke bare for å komme til CL) men ogs for å finne ut hvem som passer best ved siden av Fabregas, hvem som skal spille på stopperplassene og hvem som skal ikle seg kantrollene.

 

I treningskampene er resultatene sjelden veldig "ekte" for det er sjeldent begge lagene stiller med sine beste spillere og gjør alt for 3 poeng. Mot Twente møter vi et heltent lag som kommer til å krige. Disse kamepene blir kampene hvor spillere som er nær og kjemper om førstelagsplass viktig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tar ikke så lett på dette laget,men det er absolutt et lag vi bør slå.

Gutta bør være topp konsentrert,noe jeg tror og håper de vil være.

Twente kom tross alt til kvalliken ved å slå ajax sist sesong så dette er ikke noe lag man skal ta for lett på.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tar ikke så lett på dette laget,men det er absolutt et lag vi bør slå.

Gutta bør være topp konsentrert,noe jeg tror og håper de vil være.

Twente kom tross alt til kvalliken ved å slå ajax sist sesong så dette er ikke noe lag man skal ta for lett på.

 

Ja, vi tapte jo selv mot PSV over to kamper, og det var i 1/8-finalen. Med andre ord skal vi ikke ta noen ting på forskudd.

Link to comment
Share on other sites

hmm...ser ut til at det faktisk er Canal+ som sender denne kampen....that's a first..

 

http://www.canalplus.no/2008/schedule.aspx?date=2008-08-13

 

Sikkert Dag Solheim som har fiksa det der.. ;)

 

Er du sikker på at det er Arsenal de sender da? Kanskje det bare er meg, men ser ikke hvor det står att det er Twente - Arsenal.

 

Tror det. Var innom liverpool.no å sjekka TV-kampoversikten.

De er som regel oppdatert og har bra kilder på sånt.

Link to comment
Share on other sites

hmm...ser ut til at det faktisk er Canal+ som sender denne kampen....that's a first..

 

http://www.canalplus.no/2008/schedule.aspx?date=2008-08-13

 

Sikkert Dag Solheim som har fiksa det der.. ;)

 

Er du sikker på at det er Arsenal de sender da? Kanskje det bare er meg, men ser ikke hvor det står att det er Twente - Arsenal.

 

Tror det. Var innom liverpool.no å sjekka TV-kampoversikten.

De er som regel oppdatert og har bra kilder på sånt.

 

Arsenal - Ajax går, men ser ingen mot Twente..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 10 2008, 02:13 AM) 137853[/snapback]

hmm...ser ut til at det faktisk er Canal+ som sender denne kampen....that's a first..

 

http://www.canalplus.no/2008/schedule.aspx?date=2008-08-13

 

Sikkert Dag Solheim som har fiksa det der.. :P

 

Er du sikker på at det er Arsenal de sender da? Kanskje det bare er meg, men ser ikke hvor det står att det er Twente - Arsenal.

 

Tror det. Var innom liverpool.no å sjekka TV-kampoversikten.

De er som regel oppdatert og har bra kilder på sånt.

 

Arsenal - Ajax går, men ser ingen mot Twente..

 

Canal+ sport 1.

20:40

UEFA CHAMPIONS LEAGUE QUALIFICATION

Live

Vi får da håpe det er oss ;)

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 10 2008, 02:13 AM) 137853[/snapback]

hmm...ser ut til at det faktisk er Canal+ som sender denne kampen....that's a first..

 

http://www.canalplus.no/2008/schedule.aspx?date=2008-08-13

 

Sikkert Dag Solheim som har fiksa det der.. ;)

 

Er du sikker på at det er Arsenal de sender da? Kanskje det bare er meg, men ser ikke hvor det står att det er Twente - Arsenal.

 

Tror det. Var innom liverpool.no å sjekka TV-kampoversikten.

De er som regel oppdatert og har bra kilder på sånt.

 

Arsenal - Ajax går, men ser ingen mot Twente..

 

Kan så klart ikke si det helt sikkert, men det står no oppført CL-kvalik. på Canal+ sine hjemmesider på onsdag 13. aug. (C+ Sport 1).

Det står ikke at det er Twente-Arsenal, men tipper det er den de viser.

 

Står det i oversikten på Liverpool.no også: http://liverpool.no/CDA/storypg.aspx?id=37...=5&parentzone=0

 

Brann, Liverpool og Aalborg vises på Viasat.

Link to comment
Share on other sites

Fjerdeplass i Eredivisie i fjor er ikke noe å le av, så jeg håper ikke laget undervurderer dem på samme måte som mange her inne ser ut til å gjøre. Dette blir ingen walkover.

 

Forøvrig fint at C+ viser kampen. Det ser ut til at de har sikret seg rettighetene til litt av hvert denne sesongen. Håper de viser flere småting som Amsterdam Tournament osv, det slår alltids an.

Link to comment
Share on other sites

Twente er et lag vi skal slå, til tross for at de er et godt lag som de to siste årene har endt på 4.plass i Æresdivisjonen. De er med i CL fordi de vant over Ajax i play-off systemet. Arsenal SKAL rett og slett slå et lag som endte på 4.plass i Nederland! Men man skal som kjent ikke ta for lett på motstanderen heller, Steve McClaren er trener, og er en mann som kjenner Arsenal godt, og han vet nok hva han burde gjør og ikke gjøre mot et lag som oss. Dette er en av faktorene på at vi ikke skal ta for lett på det, på en annen side er Engelaar solgt, mannen som var deres store spiller sist sesong. Nye i stallen er ikke altfor mye å skryte av, man kan alltids nevne rajkovic, men tror han er i OL. Spilleren vi MÅ passe oss for er sveitseren! Blaise N'Kufo, god og sterk spiss som de siste årene har gjort det meget godt i Nederland, og han har 86 mål på 160 kamper. De to siste sesongene har han scoret 22 mål i Æresdivisjonen! Uansett, mitt tips er vel at Arsenal går videre ja;)

Link to comment
Share on other sites

Tror heller ikke dette blir noen lett match.

Blir spennende å se hvordan Denilson klarer seg sentralt med Fabregas.

Tipper vi vinner med 1 mål.

 

Almunia

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Eboue Fab Denilson Walcott

 

Ade VP

Link to comment
Share on other sites

Damn.. Skal på Stadion å se Brann - Marseille samtidig. Blir jo sikkert gøy det også da, men liker ikke å gå glipp av en Arsenal kamp.

Får ta meg sammen å vente helt til lørdag med å se kamp da. Det skal bli knas med pl, gleder meg som aldri før :)

Link to comment
Share on other sites

Damn.. Skal på Stadion å se Brann - Marseille samtidig. Blir jo sikkert gøy det også da, men liker ikke å gå glipp av en Arsenal kamp.

Får ta meg sammen å vente helt til lørdag med å se kamp da. Det skal bli knas med pl, gleder meg som aldri før :)

 

 

hvor er lojaliteten????

Link to comment
Share on other sites

Damn.. Skal på Stadion å se Brann - Marseille samtidig. Blir jo sikkert gøy det også da, men liker ikke å gå glipp av en Arsenal kamp.

Får ta meg sammen å vente helt til lørdag med å se kamp da. Det skal bli knas med pl, gleder meg som aldri før :)

 

 

hvor er lojaliteten????

 

Åsså Brann da!?! :) :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...