Jump to content

Aaron Ramsey


Kim

Recommended Posts

Vil se Ramsey fra start i dag i Cesc sin rolle!

Ønsket ditt ble oppfylt til dels, han var inne der men ble flyttet litt rundt på, en del fine brytninger, men litt mye feilpasninger og litt for treig enda. Avslutningen hans burde også vært bedre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 565
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Selv om han spiller på et dårlig landslag, må det vel være lov å si at Ramsey har hatt en dkikkelig stinkerkamp i dag mot England...

 

Samtlige Wales spillere har hatt en jævlig dårlig dag på jobben. Selv om Ramsey har hatt en langt ifra god kamp så har han uansett stått bak de få gangene Wales har "yppet" seg. F.eks. gjennombruddspasningen til Morrison og skuddet som suste over senere etter han lurte vekk Cole.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 26 2011, 05:45 PM) 220993[/snapback]

Samtlige Wales spillere har hatt en jævlig dårlig dag på jobben. Selv om Ramsey har hatt en langt ifra god kamp så har han uansett stått bak de få gangene Wales har "yppet" seg. F.eks. gjennombruddspasningen til Morrison og skuddet som suste over senere etter han lurte vekk Cole.

Bruker aaaaaaaaltfor lang tid med ballen...

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 26 2011, 05:45 PM) 220993[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Samtlige Wales spillere har hatt en jævlig dårlig dag på jobben. Selv om Ramsey har hatt en langt ifra god kamp så har han uansett stått bak de få gangene Wales har "yppet" seg. F.eks. gjennombruddspasningen til Morrison og skuddet som suste over senere etter han lurte vekk Cole.

 

Bruker aaaaaaaaltfor lang tid med ballen...

 

Kanskje ikke så rart når det er null bevegelse i laget?

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 26 2011, 05:56 PM) 220995[/snapback]

Kanskje ikke så rart når det er null bevegelse i laget?

Visste at det svaret kom, og til det er det bare å si: De beste har alltid en plan b, uansett...

Da vil du sikkert si:"slikt kommer med alderen".

Vel, Wilshere har det allerede...

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 26 2011, 05:56 PM) 220995[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Kanskje ikke så rart når det er null bevegelse i laget?

 

Visste at det svaret kom, og til det er det bare å si: De beste har alltid en plan b, uansett...

Da vil du sikkert si:"slikt kommer med alderen".

Vel, Wilshere har det allerede...

 

Nå har heller ikke Wilshere akkurat vært ute i nesten 1 år med et brukket bein og har kun et fåtall kamper fra start etter nettopp nevnte skade. Ei har han heller blitt kastet ut i Cardiff som kaptein med et langt større press enn hva han burde ha fått.

 

Ramsey har også hatt en plan B tidligere. Det var ikke uten grunn til at Ramsey for alvor begynte å vise Wenger at han var klar for å starte for Arsenal forrige sesong og hadde det ikke vært for det beinbruddet hadde det vært Ramsey som spilte ved siden av Song og ikke Wilshere..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 27 2011, 04:23 AM) 221008[/snapback]

Nå har heller ikke Wilshere akkurat vært ute i nesten 1 år med et brukket bein og har kun et fåtall kamper fra start etter nettopp nevnte skade. Ei har han heller blitt kastet ut i Cardiff som kaptein med et langt større press enn hva han burde ha fått.

 

Ramsey har også hatt en plan B tidligere. Det var ikke uten grunn til at Ramsey for alvor begynte å vise Wenger at han var klar for å starte for Arsenal forrige sesong og hadde det ikke vært for det beinbruddet hadde det vært Ramsey som spilte ved siden av Song og ikke Wilshere..

Ser poenget, men vil likevel understreke at Ramsey brakk foten, IKKE fotballhjernen :P

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 27 2011, 04:23 AM) 221008[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Nå har heller ikke Wilshere akkurat vært ute i nesten 1 år med et brukket bein og har kun et fåtall kamper fra start etter nettopp nevnte skade. Ei har han heller blitt kastet ut i Cardiff som kaptein med et langt større press enn hva han burde ha fått.

 

Ramsey har også hatt en plan B tidligere. Det var ikke uten grunn til at Ramsey for alvor begynte å vise Wenger at han var klar for å starte for Arsenal forrige sesong og hadde det ikke vært for det beinbruddet hadde det vært Ramsey som spilte ved siden av Song og ikke Wilshere..

 

Ser poenget, men vil likevel understreke at Ramsey brakk foten, IKKE fotballhjernen ;)

 

Det er hva Stian skriver her jeg prøvde å hinte litt frem til Raven :P selv om man er frisk (som f.eks. Eduardo også var) så tar det litt tid før fotballhjernen og "sharpness"-en som Wenger så fint sier kommer tilbake. Ramsey er fortsatt et stykke unna, men tror kampen mot England i går kan ha hjulpet stort. For vår og Ramsey's del så håper jeg hvertfall det! :P

 

Selv om han ikke har mistet fotball hjernen kreves det noe for å komme tilbake på et høyt nivå igjen. Er ikke sånn at han kan komme inn å briljere fra første spark.. Ramsey kommer B)

Link to comment
Share on other sites

Tror Ramsey kommer til å bli en liten nøkkel spiller for oss, når vi begynner å nærme oss sesongslutt. Nå skal vel alle våre midtbane spillerne våre være tilbake men, om det kommer noen nye eller om noen ikke har dagen, tror jeg Ramsey er den første til å steppe inn. En slik joker rolle tror jeg passer han både psykisk og fysisk, i og med at man ikke har så mye å tape om man kommer inn for en som ikke har hatt dagen.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey's tanker mot England:

 

‘I didn’t have a good game. I was disappointed I wasn’t better.

‘I was so excited and proud to captain Wales on to the pitch but it just didn’t go to plan. It started poorly and we never really recovered. I don’t know whether the pitch was a bit sticky, but I just couldn’t get my first touch going.

 

'It was difficult to control the ball or lay it off, but I am not using that as an excuse. We didn’t do the right things in the first 15 minutes and it cost us.

‘Mind you, I was up against a very good player in Scott Parker. He was all around me most of the time — he doesn’t give you time on the ball.’

 

He added: ‘The fans were outstanding. They made such a noise

 

 

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...l#ixzz1HpvMk46Q

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tror Aaron blir en stor hit neste år, brukte siste halvdel av denne sesongen på å spille seg i form(og var crap for oss i de siste kampene med unntak av UTD kampen, hvor han var BB i 65 minutter før han ble sliten og lagde mange farlige frispark), men tror han virkelig kan slå til neste år.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart, en gutt med en teknikk og en ro som går utapå Wilshere spør du med. Wilshere er en mer løpshest(for all, han har en ekstremt driv og kontroll på ballen) mens, Ramsey er en litt mer feinsmecker. Tror også han er en type spiller som kan spille "the good old Arsenal way", hvor ballen går fort i lengderetning og ikke bare på tvers.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Aaron Ramsey limps out of Wales clash

 

Muligens Ramsey og Arshavin ute etter landslagsopphold pluss Koscielny, Vermaelen, Gibbs og van Persie. Plusser man på enda mer at Nasri og Fabregas mest sannsynligvis forsvinner så blir dette utrolig artig. :unsure:

 

Edit: Glemte også Diaby og Wilshere.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Aaron Ramsey limps out of Wales clash

 

Muligens Ramsey og Arshavin ute etter landslagsopphold pluss Koscielny, Vermaelen, Gibbs og van Persie. Plusser man på enda mer at Nasri og Fabregas mest sannsynligvis forsvinner så blir dette utrolig artig. :unsure:

 

Edit: Glemte også Diaby og Wilshere.

 

Faen, jeg har virkelig troen på Rambo foran kommende sesong, lå vell an til en startplass mot Newcastle og..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det bare meg, eller har Ramsey vært sørgelig svak og usynlig hittil?

 

Jeg er ikke på jakt etter å finne syndebukker, men jeg har noen oppsiktsvekkende tall på unge Aaron:

 

Etter skaden har han hatt spilletid i PL som tilsvarer ca. 6 kamper. Mens han har vært på banen har vi scoret 3 og sluppet inn 10 mål!

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg, eller har Ramsey vært sørgelig svak og usynlig hittil?

 

Jeg er ikke på jakt etter å finne syndebukker, men jeg har noen oppsiktsvekkende tall på unge Aaron:

 

Etter skaden har han hatt spilletid i PL som tilsvarer ca. 6 kamper. Mens han har vært på banen har vi scoret 3 og sluppet inn 10 mål!

 

Nei, du har selvfølgelig helt rett. Siden skaden, har han kun spilt 30 min god forball, og det var mot Man Utd i vår. Ser ut til at han har de samme problemene som Eduardo fikk etter skaden. Desverre.

Link to comment
Share on other sites

Etter skaden har han hatt spilletid i PL som tilsvarer ca. 6 kamper. Mens han har vært på banen har vi scoret 3 og sluppet inn 10 mål!

 

Akkurat det gjelder vel de fleste er jeg redd. Når det gjelder den store playmakeren Aaron Ramsey, så er det for meg mer myte enn fakta. Korte glimt har det vert, men ikke noe som tilsier at han er i nærheten av å kunne fylle skoene til Cesc.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det gjelder vel de fleste er jeg redd. Når det gjelder den store playmakeren Aaron Ramsey, så er det for meg mer myte enn fakta. Korte glimt har det vert, men ikke noe som tilsier at han er i nærheten av å kunne fylle skoene til Cesc.

 

Nei, det er synd. Han sliter voldsomt mye med tempoet, og ser nesten ut til å være i dårlig form. Han blir løpende veldig mye imellom i de siste kampene, noe som ikke passer han. Han trenger fortsatt tid på seg, og bør være et andrevalg (men det mye som bør være annerledes i dagens situasjon). For han kan ikke fylle skoene til Cesc per dags dato. Vi trenger en klassespiller som kan lede fram og endre kampbildet, noe Cesc gjorde.

Edited by Andy
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...