Kim Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 16. Aaron Ramsey Fullt navn: Aaron James Ramsey Kallenavn: Rambo Nasjonalitet: Walisisk Født: 26.12.1990 Fødested: Caerphilly, Wales Posisjon: Sentral midtbane Høyde: 181 cm Overgang: 10.06.2008 fra Cardiff Arsenal-debut: 13.08.2008 vs FC Twente(Champions League) Klubber: 2007–2008 Cardiff City 2010–2011 Nottingham Forest (lån) 2011 Cardiff City (lån) 2008– Arsenal Ungdomsklubber: 1999-2007 Cardiff City Redigert av moderator 07.09.11 Redigeringen er laget av Wojciech53 Da har endelig arsenal.com bekreftet signeringen av Aaron Ramsey. Blir veldig spennende å se hvilken rolle denne spilleren får i pre-season og i den kommende sesongen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Velkommen skal du være Ramsey, gleder meg til å se hvilke kvaliteter denne unggutten har. Skal selvfølgelig ikke forvente for mye i starten, men allikevel tror jeg dette på sikt kan være en kanonsignering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Merker at denne overgangen bryr meg svært lite. Me har mange lovande sentrale midtbanespelarar, og det me treng no er nokon som kan gå inn å prestere frå dag ein. Spesielt ein midtstoppar og to kantspelarar (om Hleb forsvinn) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Noen som veit hva slags type spiller han er? er det eit teknisk geni? deffansiv rolle? hleb type? pires eller flamini? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Noen som veit hva slags type spiller han er? er det eit teknisk geni? deffansiv rolle? hleb type? pires eller flamini? Kjapt svar? Han er en liknende spiller som Gerrard, hvis du går inn i rykte tråden om Ramsey ligger det to videoklipp av han (En assist og et mål, ikke så mye, men...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 håper han blir god i framtiden! så manchester kan erge seg over at de ikke fikk han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Deilig at det endelig er bekreftet og håper det er en bra investering for fremtiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted June 14, 2008 Author Report Share Posted June 14, 2008 Denne artikkelen på arsenal.com byr på interessant lesing. Det er ett intervju med en journalist i Wales som har sett Ramsey spille noen ganger. Han forteller at Cardiff brukte han mest på kant og som høyre back, men at sentral midtbane er den plassen han foretrekker. Han sier også at mange har sammenlignet han med Steven Gerrard, men at han selv ser Ramsey mer som en ny Bryan Robson. En sammenligning som kan bli hardt å leve opp til, med tanke på for en fantastisk fotballspiller Bryan Robson var. Men hvis han klarer å utvikle ferdighetene til å bli en spillertype som Robson var, er det ingen tvil om at vi har kapret ett meget stort talent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Noen som veit hva slags type spiller han er? er det eit teknisk geni? deffansiv rolle? hleb type? pires eller flamini? Etter det jeg har hørt er han en pasningssterk spiller med svært god fysikk. Han skal også være veldig moden for alderen. Han kan spille sentral midtbane, ving, forsvar og har også prøvd seg som spiss, men jeg tror han er tiltenkt rollen som midtbaneanker, noe som kan være lurt med tanke på fysikken. Han er ikke særlig rask, men det tar han som sagt igjen med pasningene og fysikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfan22 Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Tror dette er en god signering for Arsenal Synes han virker lovende etter det lille jeg har sett ham. Det blir spennende å se hvor kort tid det vil ta før han får sjansen på A-laget, håper han får prøve seg så fort som mulig jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Hvorfor ble den andre tråden stengt og en ny laget? Det vanlige er jo bare å flytte den gamle tråden, dersom det finnes en fra før, og det gjør det i dette tilfellet. Er alltid gøy å mimre litt ved å gå til de første sidene i trådene og se hvordan folk reagerte når ryktene begynte å strømme på, og hvordan se hvordan reaksjonene utvikler seg. Uansett blir det rotete med flere tråder om en spiller, selv om den ene er stengt. Men det er bare min mening da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Hvorfor ble den andre tråden stengt og en ny laget? Det vanlige er jo bare å flytte den gamle tråden, dersom det finnes en fra før, og det gjør det i dette tilfellet. Er alltid gøy å mimre litt ved å gå til de første sidene i trådene og se hvordan folk reagerte når ryktene begynte å strømme på, og hvordan se hvordan reaksjonene utvikler seg. Uansett blir det rotete med flere tråder om en spiller, selv om den ene er stengt. Men det er bare min mening da.. Enig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted June 14, 2008 Author Report Share Posted June 14, 2008 Hvorfor ble den andre tråden stengt og en ny laget? Det vanlige er jo bare å flytte den gamle tråden, dersom det finnes en fra før, og det gjør det i dette tilfellet. Er alltid gøy å mimre litt ved å gå til de første sidene i trådene og se hvordan folk reagerte når ryktene begynte å strømme på, og hvordan se hvordan reaksjonene utvikler seg. Uansett blir det rotete med flere tråder om en spiller, selv om den ene er stengt. Men det er bare min mening da.. I mine øyne blir det mer ryddig å ha en egen tråd når spilleren faktisk er bekreftet signert. Og dette er også i tråd med hvordan man ønsker det skal være på forumet, der man har nye tråder for egne tema. Og slik jeg ser det er det stor forskjell på at en spiller er linket til oss, og at en spiller faktisk blir Arsenalspiller. Og dersom du ønsker å gå tilbake å mimre på hva som ble skrevet under rykteperioden, er det bare å søke opp tråden, da den bare er lukket, og ikke slettet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Hvorfor ble den andre tråden stengt og en ny laget? Det vanlige er jo bare å flytte den gamle tråden, dersom det finnes en fra før, og det gjør det i dette tilfellet. Er alltid gøy å mimre litt ved å gå til de første sidene i trådene og se hvordan folk reagerte når ryktene begynte å strømme på, og hvordan se hvordan reaksjonene utvikler seg. Uansett blir det rotete med flere tråder om en spiller, selv om den ene er stengt. Men det er bare min mening da.. I mine øyne blir det mer ryddig å ha en egen tråd når spilleren faktisk er bekreftet signert. Og dette er også i tråd med hvordan man ønsker det skal være på forumet, der man har nye tråder for egne tema. Og slik jeg ser det er det stor forskjell på at en spiller er linket til oss, og at en spiller faktisk blir Arsenalspiller. Og dersom du ønsker å gå tilbake å mimre på hva som ble skrevet under rykteperioden, er det bare å søke opp tråden, da den bare er lukket, og ikke slettet Enig med Kim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Hvorfor ble den andre tråden stengt og en ny laget? Det vanlige er jo bare å flytte den gamle tråden, dersom det finnes en fra før, og det gjør det i dette tilfellet. Er alltid gøy å mimre litt ved å gå til de første sidene i trådene og se hvordan folk reagerte når ryktene begynte å strømme på, og hvordan se hvordan reaksjonene utvikler seg. Uansett blir det rotete med flere tråder om en spiller, selv om den ene er stengt. Men det er bare min mening da.. Er ikke bare din mening , Er Enig med deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Velkommen til Arsenal, Ramsey. Håper på mange gode fotballstunder med deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mozart-7 Posted June 14, 2008 Report Share Posted June 14, 2008 Ble bare kjempe glad da eg så at han hadde signert Ikkje er de bare en kjempe signering, men det som gjør det enda bedre er at vi snapper han fra United ! AARON RAMSEY !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Hvorfor ble den andre tråden stengt og en ny laget? Det vanlige er jo bare å flytte den gamle tråden, dersom det finnes en fra før, og det gjør det i dette tilfellet. Er alltid gøy å mimre litt ved å gå til de første sidene i trådene og se hvordan folk reagerte når ryktene begynte å strømme på, og hvordan se hvordan reaksjonene utvikler seg. Uansett blir det rotete med flere tråder om en spiller, selv om den ene er stengt. Men det er bare min mening da.. Er ikke bare din mening , Er Enig med deg Grunnen er vel ganske enkelt den at det tok for lang tid før "ryktetråden" ble flyttet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Hvorfor ble den andre tråden stengt og en ny laget? Det vanlige er jo bare å flytte den gamle tråden, dersom det finnes en fra før, og det gjør det i dette tilfellet. Er alltid gøy å mimre litt ved å gå til de første sidene i trådene og se hvordan folk reagerte når ryktene begynte å strømme på, og hvordan se hvordan reaksjonene utvikler seg. Uansett blir det rotete med flere tråder om en spiller, selv om den ene er stengt. Men det er bare min mening da.. Er ikke bare din mening , Er Enig med deg Grunnen er vel ganske enkelt den at det tok for lang tid før "ryktetråden" ble flyttet! Kim er jo moderator, og det var han som startet denne tråden. Altså ville det vært like enkelt (om ikke enklere) for ham å bare flytte den gamle tråden enn å lage en ny. Men la oss nå drite i dette nå da, og diskutere wonderkiden vår istedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 på Arsenal.com står han oppført bland first team players;) Lovende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted July 20, 2008 Report Share Posted July 20, 2008 http://arsenal-mania.com/articles/3105568/...n-midfield.html Wenger on Ramsey's role in midfield Wenger said: "Ramsey did OK. He looked a bit tired because he works very hard, of course it's a big change for him, but he did OK. "He is in the plans like all the players today. It depends on the performances and their quality and you could see that some young players could be very close to the first team. "We had two departures (last week) but two players came in so, number wise, we are level. "I think in the future he will be a central midfielder. "How is down to him and down to us on how well we work with him. "In my mind though there are no restrictions on his development because he has played a lot already." The Frenchman also expressed his delight at winning the race to sign Ramsey from Cardiff City. Ramsey turned down Manchester United when he chose Arsenal. Wenger added: "We watched him throughout the whole season. "We were always on the case, but unfortunately we weren't the only ones because Liverpool, Man United and Everton were strongly behind the case. "It was a big satisfaction for us that we were able to beat these teams to signing him." Link to comment Share on other sites More sharing options...
relars Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 cardiff skal vist ha prøvd å hente tilbake ramsey for lån denne sesongen, men wenger har sagt nei. han har planer for guttungen denne sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 cardiff skal vist ha prøvd å hente tilbake ramsey for lån denne sesongen, men wenger har sagt nei. han har planer for guttungen denne sesongen. OK. Har du link til dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexba Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Var ikke dette når han ble signert? Cardiff så vel helst at han dro til Manu siden de ville låne han ut igjen til Cardiff, så regner med de prøvde å få samme deal med Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Ramsey er ikke innvolvert i Wales - Aserbadjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.