Jump to content

Aaron Ramsey


Kim

Recommended Posts

  • Replies 565
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tror nok han kan spille kamper fordi om han ikker er helt i kampform, men må matches forsiktig selvsagt.

Snøværet hindret han å spille for Forest store deler av kampen og han starter på benken i dagens kamp, men han harvisst trent bra i 2 mnd. nå.

 

Jeg tipper han får spille litt i cupene først og kanskje et par innhopp på slutten av kampene i PL i tillegg i løpet av januar. Deretter er det vel full guffe for han også hvis det ikke oppstår skader.

Link to comment
Share on other sites

Så andre omgangen mellom Ipswich - Nottingham Forest. Var ikke veldig vansklig å se hvilken spiller som hadde overblikket og pasningene utpå banen, ikke overaskende vår egen Ramsey. Men jeg så fortsatt at han var litt rusten, forståelig nok. Han hadde en fantastisk pasning jeg la merke til, var som å se vår egen Cesc :) Håper han får litt spilletid mot Leeds.

Link to comment
Share on other sites

Så andre omgangen mellom Ipswich - Nottingham Forest. Var ikke veldig vansklig å se hvilken spiller som hadde overblikket og pasningene utpå banen, ikke overaskende vår egen Ramsey. Men jeg så fortsatt at han var litt rusten, forståelig nok. Han hadde en fantastisk pasning jeg la merke til, var som å se vår egen Cesc :) Håper han får litt spilletid mot Leeds.

 

Godt å høre ;)

Går utifra at Wenger kommer til å matche Ramsey forsiktig mot Leeds og Ipswich, og så har vi om noen uker enda et sterkt kort på midtbanen.

 

Totalt off topic: Er det tilfeldig at det er bilde av Aaron på kalenderen fra Arsenal Norway i januar når han etter alle solemerker får sin debut nå? :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.teamtalk.com/cardiff-city/66848...back-to-Cardiff

 

Kanskje litt overraskende ettersom Wenger hentet han tilbake fra Forest og de fleste av oss trodde det skulle bli noen innhopp i de neste kampene.

Samtidig er det kanskje riktig å la han gå for en måneds tid og forhåpentligvis blir å spille en del.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/r...ff-city-on-loan

 

Som sagt tidligere så skjønner jeg ikke hvorfor Wenger ikke forlenget lånet med Nottingham Forrest. Wenger mente da tydeligvis at Ramsey var klar for å begynne å spille kamper igjen, men pga. snøen og en del utsettelser av kamper fikk ikke Ramsey så mye spilletid som man håpet. Uansett så forlenget ikke Wenger lånet med Forrest og tok heller Ramsey tilbake til klubben selv om han mente han ikke var klar for Premier League fotball helt ennå.

 

Så nå lar han Ramsey gå på lån til Cardiff. Virker som om Wenger har surret en del her og det samme når det gjelder lånet til Vela. Skjønner virkelig ikke hva som tar så lang tid. Han kunne vel ha fått temmelig mye spilletid hvis han var klar for lån helt i starten av januar, istedet for å kun å varme benken mot Leeds og Ipswich.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 22 2011, 06:23 PM) 215061[/snapback]

http://www.arsenal.com/news/news-archive/r...ff-city-on-loan

 

Som sagt tidligere så skjønner jeg ikke hvorfor Wenger ikke forlenget lånet med Nottingham Forrest. Wenger mente da tydeligvis at Ramsey var klar for å begynne å spille kamper igjen, men pga. snøen og en del utsettelser av kamper fikk ikke Ramsey så mye spilletid som man håpet. Uansett så forlenget ikke Wenger lånet med Forrest og tok heller Ramsey tilbake til klubben selv om han mente han ikke var klar for Premier League fotball helt ennå.

 

Så nå lar han Ramsey gå på lån til Cardiff. Virker som om Wenger har surret en del her og det samme når det gjelder lånet til Vela. Skjønner virkelig ikke hva som tar så lang tid. Han kunne vel ha fått temmelig mye spilletid hvis han var klar for lån helt i starten av januar, istedet for å kun å varme benken mot Leeds og Ipswich.

 

Tror det er bra at vi sender Ramsey til Cardiff. Han kommer nok til å trives bedre der enn han gjorde i Forest siden Cardiff er "moderklubben" hans. I tillegg får han jo spille sammen med JET.

Synes det er bra av Wenger å låne ham ut fram til 26. februar, tipper planen hans er at han skal få et heidundrandes comeback den 27., hvis dere skjønner hva jeg mener :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/r...fa-cup-comeback

 

Da var det ikke så dumt med omkamp mot LO allikevel da :P

Fra spøk til revolver, det blir fantastisk å se Ramsey tilbake igjen, og håper at han finner tilbake til formen han var i før benbruddet

Kan bli en viktig vitamininnsprøytning i sesonginnspurten

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/r...fa-cup-comeback

 

Da var det ikke så dumt med omkamp mot LO allikevel da :P

Fra spøk til revolver, det blir fantastisk å se Ramsey tilbake igjen, og håper at han finner tilbake til formen han var i før benbruddet

 

Fantastisk! Tror dette kan bli tunga på vektskålen for oss i år. Han tilfører oss enda mer bredde på midtbanen, men først og fremst tror jeg dette kan gi en flott psykisk påvirkning på hele troppen. Jeg føler at de siste årene har skader og spesielt benbruddene til Dudu og Ramsey tatt knekken på oss i sesonginnspurten, dette året tror jeg vi får se det motsatte.

 

PS: Håper Shawcross får den mottakelsen han fortjener i dag...

Link to comment
Share on other sites

Shawcross sin takling er ikke SÅ stygg, det var et uhell, Taylor sin takling på Eduardo derimot, DEN fortjener en fæl velkomst. Dudu sin skade er forøvrig to år siden idag.

'

Wenger har også bekreftet at Ramsey kommer hjem til Arsenal, det betyr at han spiller for tre klubber i løpet av 3 måneder, gjør det ikke det?

Link to comment
Share on other sites

Shawcross sin takling er ikke SÅ stygg, det var et uhell, Taylor sin takling på Eduardo derimot, DEN fortjener en fæl velkomst. Dudu sin skade er forøvrig to år siden idag.

'

Wenger har også bekreftet at Ramsey kommer hjem til Arsenal, det betyr at han spiller for tre klubber i løpet av 3 måneder, gjør det ikke det?

 

http://www.youtube.com/watch?v=q-CUNlRuAN8

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært interessant å se en statistikk på alvorlige skader i de beste ligaene rundt om i verden. Mulig jeg innbiller meg det, men jeg er forholdsvis overbevist om at skader etter stygge taklinger forekommer langt oftere i PL enn i f.eks La Liga, Seria A eller Bundesliga.

 

http://bleacherreport.com/articles/245502-...s-horror-tackle

Der er reaksjonene etter at Witsel taklet Wasilewski. Sterk kontrast til hvordan Shawcross ble gjort til offer etter taklinga på Ramsey

The Belgian telecom company BASE, Standard Liege's main sponsor, complained to the Standard board during the game and voiced its disgust at the horrible tackle. The company stated that, "this kind of behaviour is not in line with the moral values BASE represents."

 

The sponsor promised to support Standard financially to make up for any losses, provided they severely punished young Witsel to "show him that such fouls do not belong in football, regardless of prior history or backgrounds between players and clubs."

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært interessant å se en statistikk på alvorlige skader i de beste ligaene rundt om i verden. Mulig jeg innbiller meg det, men jeg er forholdsvis overbevist om at skader etter stygge taklinger forekommer langt oftere i PL enn i f.eks La Liga, Seria A eller Bundesliga

 

Det har du nok rett i, selv om jeg heller ikke har noe statistikk over det, men Premier League er en MYE mere fysisk liga en de andre nevnte.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Fantastisk å se Rambo tilbake på banen! Når han kom inn ble vi 11 mot 11 igjen, virket som vi spilte med 10 mann når Diaby var innpå. Enig med deg StefanB angående Cesc sin plass.

Kjempehyggelig å se han holde tak i ballen og gå i ensirkel. Virker sterk og jeg føler meg ganske sikker på at han vi styrke laget vårt mye. Det han har gått gjennom kan gjøre han mentalt sterkere.

Dette var positivt og ikke minst moro for gutten.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...