Jump to content

Barcelona


refser

Recommended Posts

Tito Villanova:

The speculation has been prompted by Wenger's apparent interest in Real Madrid midfielder Nuri Sahin, but Vilanova remained coy when asked about Song after Barca's penalty shootout victory over Manchester United in Wednesday's pre-season friendly in Gothenburg.

"I don't like talking about players who are not in our squad," Vilanova said. "There are many players outside of Barca who I like and I cannot talk about them. It would be a lack of respect to other clubs."

Link to comment
Share on other sites

Tito Villanova:

The speculation has been prompted by Wenger's apparent interest in Real Madrid midfielder Nuri Sahin, but Vilanova remained coy when asked about Song after Barca's penalty shootout victory over Manchester United in Wednesday's pre-season friendly in Gothenburg.

"I don't like talking about players who are not in our squad," Vilanova said. "There are many players outside of Barca who I like and I cannot talk about them. It would be a lack of respect to other clubs."

 

Det var nu èn gang

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Portsmouth slår til :) På øyene til den godeste Sully etter kampen der ser det ut som han har feiret med en spliff, lovlig røde......hehe. Uansett fantastisk kamp av Milan, innsats...viktig å begynne med det

 

BTW, Niang, var han ikke god nok for oss, eller hva var det? Noe som skorter her i så fall...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De fikk seg en fin trimtur da de feiret Albas scoring hvert fall.

 

For øvrig var Sergio Busquets out of this world i kveld. Hvis det ikke var åpenbart nok fra før av, så er han vel ganske klart verdens beste DM. Min drømmesignering hvert fall. :P

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Busquets er jævlig god han, men fyren er en av de styggeste og mest usympatiske personene jeg kan tenke meg. Victor Valdes, Suarez og Dani Alves faller vel alle innenfor denne kategorien også, men Busquets er min numero uno når det kommer til å mislike en spiller.

 

Er forøvrig usikker på om han ville fungert like godt i et lag som ikke er verdens beste når det kommer til å presse ballen, men han ville trolig vært blant de ypperste da også.

Link to comment
Share on other sites

Begge to må gjerne komme tilbake til oss!

Keeper

Jenkinson - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Song - Wilshere

Walcott - Cesc - Cazorla

Spiss

Funker det. Dog tipper jeg at Cesc er den eneste spilleren Wenger faktisk kunne tenke seg tilbake. Måten han solgte Song på vitner ikke akkurat om en spiller som lenger var på franskmannens gode side..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Neymar, danner han en vanvittig duo med Messi, eller blir det flopp?

Jeg er veldig spent og usikker. Har sett han for lite.

Lukter en ny Robinho, rart å se hvordan to spillere som søker så mye ballkontakt og kjeler med den vil fungere sammen. Spent på å se hva han kan gjøre i Spania og spesielt CL dog.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...