Jump to content

Barcelona


refser

Recommended Posts

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 25 2011, 09:24 PM) 225535[/snapback]

http://wrighty7.blogspot.com/2011/05/arsen...-barcelona.html

 

Som han sier så er vi milevis foran Barcelona i klasse. Kan egentlig ikke skjønne hvorfor i helv.. vi lar de få låne Colney engang.

 

En hyggelig gest, og vi viser ingen tegn til smålighet overfor et lag som stort sett har vært dritsekker mot oss. Klasse.

Lykke til Barca, håper Manchester United vinner (kryss i taket!)

Link to comment
Share on other sites

890741.jpeg

Selv når de låner vårt treningsanlegg klarer de ikke å oppføre seg.

Jævla idioter, håper de taper.

 

(Håper Man U taper også).

 

Drittklubb

 

BE

 

Om det der en en gest for at Cesc skal gå til Barca er det umåtelig respektløst, så respektløs det kan bli. Når dem får lovt å låne Arsenals treningsanlegg, bør dem klare å vise en viss ydmykhet og takknemlighet ovenfor klubben. Ekle typer, både Pique og Puyol.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det var en morsom spøk jeg. Tanken bak det, og at de har vært "på" Fabregas gjør at jeg ikke ler direkte av det, men selve handlingen syns jeg det var humor i. Men for all del, møkkaklubb nr 1

Link to comment
Share on other sites

Blir kvalm av å se de ekle trynene til Pique og Pyuol. Kan for min del forvise hele det skitne Barcelona laget til å trene på gata, eller eventuelt White Shite Lane.

 

Må ærlig innrømme at jeg virkelig håper Barca taper så det synger på lørdag, selv om Utd også er en ufyselig klubb.

Link to comment
Share on other sites

Blir kvalm av å se de ekle trynene til Pique og Pyuol. Kan for min del forvise hele det skitne Barcelona laget til å trene på gata, eller eventuelt White Shite Lane.

 

Må ærlig innrømme at jeg virkelig håper Barca taper så det synger på lørdag, selv om Utd også er en ufyselig klubb.

 

Hvordan kan en arsenal supporter heller se Man u vinne enn barcelona..?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan en arsenal supporter heller se Man u vinne enn barcelona..?

Sikkert fordi man er programforpliktet til å ønske at Arsenal skal vinne og at Tottenham skal tape. Bortsett fra det er man fri til å velge resten selv B)

Link to comment
Share on other sites

Da endte Arsenal opp som den eneste klubben som har vunnet en kamp mot Barca i Champions League i år!

 

Føles godt! :)

 

Føles ikke godt i det hele tatt. Jeg mener i fullt alvor at vi ble snytt for videre avansement av idiotdommeren på Camp Nou og det medførte at laget vårt falt totalt igjennom og kastet bort alt annet i ettertid også. Den dommeren får meg til å koke bare jeg tenker på ham, for en gjøk!

Link to comment
Share on other sites

Da endte Arsenal opp som den eneste klubben som har vunnet en kamp mot Barca i Champions League i år!

 

Føles godt! :)

 

Hjemmekampen mot Barcelona er noe av det største jeg har opplevd som Arsenal supporter, det å slå tidenes beste fotballag er ikke noe man gjør hver dag

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...