Jump to content

Barcelona


refser

Recommended Posts

Hala Madrid!!!

 

Deilig! Da har Real 7 poengs forsprang med 4 serierunder igjen. Håper de hvitkledde tar gullet i år!

 

Ja. Real er en drittklubb, men fy faen som jeg hater barcelona. Håper real vinner la liga og cl league

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ja. Real er en drittklubb, men fy faen som jeg hater barcelona. Håper real vinner la liga og cl league

 

BE

 

Håper også Real Madrid vinner la liga, uten det snev av tvil. Men håper ikke de vinner Champions League også, håper mye heller på Bayern M.

Link to comment
Share on other sites

 

Håper også Real Madrid vinner la liga, uten det snev av tvil. Men håper ikke de vinner Champions League også, håper mye heller på Bayern M.

Håper også på Bayern.

Barcelonaspillerne viser at de er mulig å sable ned. De framsto i går som mer usikre og nervøse etter hvert som de forsto at de ikke vinner tittelen i år også.

Og det er i aller høyeste grad til fordel for Chelsea også. Et mål fra Chelsea der nede og Barcelona må ha tre mål. Om det blir en skåring i mot blir det spennende å se reaksjonene, kanskje også dette glipper. Men på en annen side kan de lede fem null også, slik at en skåring i mot kun blir for statistikkene.

Link to comment
Share on other sites

Cesc begynner å bli uspiselig. To stygge filminger på et par minutter der. What have you become? Ikke noe magisk over han lenger, skal det være på det viset er det like greit at han forsvant...

 

Er så enig. Blir flau på hans vegne. Barcelona-kulturen har dessverre inntatt han.

Link to comment
Share on other sites

Beklager å si det, men jeg godter meg over alle som stikker fra Arsenal for å vinne pokaler og ender opp tomhendt. Dette gjelder også Fabregas denne sesongen. Måtte han gå i rekken Hleb, Flamini og alle de andre som endte med halen mellom beina.

Link to comment
Share on other sites

Nja, det har alltid ligget litt i kortene med tanke på at han bare har vært på 1-årskontrakter de årene han har vært der. Syns det er åpenbart at han ikke planla å være der i det lange løp.

Han har vært på en slik kontrakt i 4 år, og dette kan vel sies å være første gang han opplever "sterkere" motgang, da synes jeg det er litt vel tilfeldig at han trekker seg på førstkommende pressekonferanse. Men ja, det har ligget i kortene at han ikke kom til å bli mye lengre, men i slike tilfeller ser man hvem som virkelig er vinnere eller ikke. Et eksempel er SAF som bare blir mer motivert av motgang.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...