Jump to content

2008.03.04 AC Milan B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

:) :ph34r: ARSENAL :ph34r: :ph34r:

 

2 fantastiske mål!! For et løp, det er bare 1-2m fra midbanen til der Fabregas står når han begynner å løpe før han dunker inn målet! Det er ikke lett å se om han skal le eller grine, se på det utrykket hans, den der satt sinnsykt langt inne!! SE REPRISEN HER!

 

Ikke minst, sjekk farten på Walcott i det han løper mot hjørnet der... Fy faen det er NOS i de beina der, og for en gang skyld klarer han å stokke de også!! Og for en 100% passning til Adebayor!!! SLIKT KAN VI SE IGJEN 1000 GANGER!

 

:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Men at gjøkene i TV3s studio ikke skjønner at det er Flamsteren som gjør MYE av midtbanen vår...

 

Jeg skal ikke underslå jobben Fabregas gjør, men FLamsteren er utrolig viktig!

 

Bare se på nøytraliseringa av Kaka...

 

Uten Flamini i dag tror jeg ikke resultatet hadde blitt det det ble, det samme gjelder på Emirates.

Flattuso er helt sinnsyk på å nøytralisere motspillerne, bare se på Kàka og Pirlo både hjemme og borte..

Link to comment
Share on other sites

Men at gjøkene i TV3s studio ikke skjønner at det er Flamsteren som gjør MYE av midtbanen vår...

 

Jeg skal ikke underslå jobben Fabregas gjør, men FLamsteren er utrolig viktig!

 

Bare se på nøytraliseringa av Kaka...

 

Uten Flamini i dag tror jeg ikke resultatet hadde blitt det det ble, det samme gjelder på Emirates.

Flattuso er helt sinnsyk på å nøytralisere motspillerne, bare se på Kàka og Pirlo både hjemme og borte..

 

Flattuso... :) Fordi han henger på som en lus? :ph34r:

 

Men spøk til side: Han MÅ vi signe ny kontrakt på!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Men at gjøkene i TV3s studio ikke skjønner at det er Flamsteren som gjør MYE av midtbanen vår...

 

Jeg skal ikke underslå jobben Fabregas gjør, men FLamsteren er utrolig viktig!

 

Bare se på nøytraliseringa av Kaka...

 

Uten Flamini i dag tror jeg ikke resultatet hadde blitt det det ble, det samme gjelder på Emirates.

Flattuso er helt sinnsyk på å nøytralisere motspillerne, bare se på Kàka og Pirlo både hjemme og borte..

 

Flattuso... :ph34r: Fordi han henger på som en lus? :D

 

Men spøk til side: Han MÅ vi signe ny kontrakt på!!!!!!

 

haha :ph34r:

Er nok fordi han sammenliknes med Gattuso :ph34r:

Hvis ikke han signerer ny kontrakt, da har vi et stort problem ! :)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk fotballkamp. Faktisk en av de bedre jeg kan huske å ha sett!!

 

En utrolig innsats av samtlige spillere. For å trekke frem noen så er Flamini selvskreven, Sagna gjør en utrolig kamp, Hleb glittrer i den hengende rollen.

 

Synes Eboue og Diaby hever seg mye fra den siste tiden.

 

Stolt, så stolt!!!

Link to comment
Share on other sites

Syns fortsatt vi burde avgjort kampen tidligere..

 

Eboue hadde en gyllen sjanse, men brukte ALT FOR lang tid.

 

men for all del, dette er noe av det største jeg har opplevd som AFC supporter:D

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer alle sammen! Minne bømmer ble hørt. De fire bak samarbeidet utmerket, og når det var litt nøling, var Almunia våken og hindret farene. Eneste negative jeg har å si om Almunia, var at han hadde mange håpløse utspill. Her har han et stykke å gå i forhold til Lehmann. Media hyller Fabregas som kampens gigant. Spanjolen var meget god i andre, men det var hans partner som var kongen av San Siro. Flamini eide midtbanen, og var hovedgrunnen til at Pirlo og Kaka var så elendige som de var. Hleb gjorde også en god kamp. Ade fikk sitt første mål i CL - venter i spenning på ketchup-effekten :ph34r:. Eboue var temmelig usynlig i første og hadde et håpløst skudd i andre. Men han jobbet godt og bidro defensivt. Walcott hadde et fantastisk innhopp, hans beste noensinne. Ikke nok med at han hadde en herlig assist, han hadde også en defensivt inngripen mot Kaka som varmet stort. Sist, men ikke minst, den største positive overaskelsen i dag var Diaby: Han la inn med venstre :)

Link to comment
Share on other sites

Bare en ting som er litt trist i dag. Paolo Maldini har spillt sin siste kamp i Europa. Takk til den beste venstreback i moderne fotballhistorie (det inkluderer Roberto Carlos for den som måtte lure). Det er ikke mange som deg Paolo.

 

Skjønt enig, Sir. Paolo Maldini bør være et forbilde for enhver kommende fotballspiller. En stjerne både på og utenfor banen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens nedtur oppleves når norske medier hauser opp Man U igjen. Selvsagt skal de nevnes, men det er da jaggu en større prestasjon det Arsenal gjorde.

 

Dagbladet ”imponerer” mest med Man U som den første og største nyheten. Tragisk. Forstår godt at Dagbladet år etter år er taperen når det gjelder opplag.

 

Nå er det som skal; Arsenal helt øverst på forsiden på dagbladet. "Fabregas senket Milan"

En magisk aften!

Link to comment
Share on other sites

Bare en ting som er litt trist i dag. Paolo Maldini har spillt sin siste kamp i Europa. Takk til den beste venstreback i moderne fotballhistorie (det inkluderer Roberto Carlos for den som måtte lure). Det er ikke mange som deg Paolo.

 

Skjønt enig, Sir. Paolo Maldini bør være et forbilde for enhver kommende fotballspiller. En stjerne både på og utenfor banen.

Maldini er en legende, ett forbilde å ta etter. Klubbfølelsen og ikke minst fair play gjennomsyrer mannen.

Synes Eggen snakket om hans 172 UEFA kamp eller noe i den duren? Det må jo være en rekord som aldri blir truet?

Link to comment
Share on other sites

 

Må nok få meg litt søvn før skoledagen i morgen. :)

Enig med deg; det er sinnsykt irriterende å se på TV3.

 

JÅF: Man Utd er bare så bra

PMH: Ja, de har jo han Rooney som er alltid prestere

ES: Helt enig, United er et fantastisk lag

 

TV3-studio i et nøtteskall!

 

Personlig så er jeg meget glad for at jeg, via dansk TV3+, kan oppleve kommentatorer og studioeksperter (Schmeichel, Laudrup og Elkjær) med utrolig høy kunnskap, og relativ stor nøytralitet vedrørende lagene som spiller. De svenske kommentatorene på Viasat er også meget dyktige.

 

Norsk TV3 og SportN er absolutt siste valg, når det er fotballsendinger på Viasat-kanalene.

Link to comment
Share on other sites

:) :ph34r: ARSENAL :ph34r: :ph34r:

 

2 fantastiske mål!! For et løp, det er bare 1-2m fra midbanen til der Fabregas står når han begynner å løpe før han dunker inn målet! Det er ikke lett å se om han skal le eller grine, se på det utrykket hans, den der satt sinnsykt langt inne!! SE REPRISEN HER!

 

Ikke minst, sjekk farten på Walcott i det han løper mot hjørnet der... Fy faen det er NOS i de beina der, og for en gang skyld klarer han å stokke de også!! Og for en 100% passning til Adebayor!!! SLIKT KAN VI SE IGJEN 1000 GANGER!

 

:D

TUSEN, TUSEN TAKK! Atter en gang...

Har sett målene sikkert 10 gang allerede.

Link to comment
Share on other sites

"When I spoke to Marcel Desailly after the game, he said, in their dressing room, they were absolutely amazed by our quality," commented Wenger.

 

ahhh....Ahhhh! AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!

 

:)

 

Mom; Mathieu Flamini! Går`n på EPO???! :ph34r:

 

Det er en kommentar å ta med seg :ph34r:

 

Tror ikke jeg har sett Milan så usikre og redde noen gang. Selv med med 3 angripere på banen tør ikke midtbanen å starte presset høyt og første pressledd blir bare løpende i mellom. Etter 10 minutter hadde Senderos full kontroll både på Pato og Inzaghi. Han eliminerte dem rett og slett med god plasseringsevne i beste Tony Adams stil. Man skal ikke sammenligne to spiller og hvertfall ikke i fra to forskjellige epoker, men i enkelte aspekter av spillet er de forbausende like og begge vil bli husket i mange år for sin innsats. Senderos er i ferd med å bli den klokeste forsvarsspilleren jeg har sett på mange år. To fantastiske kamper mot Milan og har vært blandt de beste etter jul generelt sett.

 

Flamini eliminerer Kaka i begge kamper og er helt enorm i både offensive og defensive løp. Mannen blir bare bedre og bedre og klarer han å holde intensiteten oppe resten av sesongen bør han bli valgt til årets spiller.

 

Enorm innsats og kvalitet fra samtlige spillere i dag. At det skjer noen balltap og unødvendige feil kan man ikke unngå i en slik kamp mot et slikt lag. Hvis man sammenligner feilene Arsenal gjorde mot de elementære feilene til Milan så er det våre spillere som fremstår som rutinerte og tøffe. Kaka gjør langt flere feil alene enn hele midtbanen til Arsenal. En utrolig prestasjon av hele laget. Må de bare ta med seg dette inn i neste seriekamp!

 

Gratulerer alle sammen.

Link to comment
Share on other sites

JAAA!!! Fantastisk herlig!!! :) Like fantastisk som da vi vant 1-0 in the Bernabeu osv :ph34r: We're on our way to Moscow!... Er så sinnsykt glad nå at jeg ikke gidder skrive mer :ph34r: Venter med hyllest av Wenger, og co, til vi vinner CL-finalen i mai. Nei, dette er en ny kamp for historiebøkene! Takk Cesc og Ade!

 

Proud to be a Gooner, også idag! :ph34r:

 

Edit: Og ja, Dulfy, hadde vondt i hodet... Holdt nesten på å spy(!), men det er søren meg verdt det! Og stemmen, den røk før kampen den :D Love it!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...