Jump to content

2008.03.04 AC Milan B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

 

Hleb får en 7er. Han fortjener bedre enn det.. Han har feilpasninger som du sier, men du verden som han herjer. Han er mye av grunnen til at vi til stadighet fikk holde presset oppe. Ballgjenvinninger, høyt press og generelt å holde på ballen. Han fortjener en 8er i denna kampen her!

 

 

 

Han hadde ikke så mange feilpasninger tror jeg. Husker jeg ikke feil, så hadde han 84% "completed".

 

Hleb var utrolig god. Det som hele tiden overrasker meg er hvr hardt han jobber defensivt. Utrolig flink til å snappe opp ballen. Løpskraften på midtbanespillerene våre er utrolig og da vi får Rosicky tilbake, så er det INGEN midtbaner i europa som løper oss i senk.

 

Flamini og Cesc løp 13 og 12 km mot Milan. Det er sykt.

 

Min børs:

Almunia 7+

Sagna 8

Gallas 8+

Senderos 8+

Clichy 8

Eboue 6

Flamini 9

Fabregas 9+

Diaby 7

Hleb 8

Adebayor 8

 

Barcelona neste takk!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

 

Flamini og Cesc løp 13 og 12 km mot Milan. Det er sykt.

 

 

Og; i det pasningen til Walcott går, i forkant av 2-0 målet, ligger Cesc 5 meter inn på Milans halvdel. Når pasningen fra Walcot går til Adebayor, ligger han allerede på fremste stolpe og lurer. Det er en ganske god sprint 2 minutter på overtid i en kamp som i realiteten er vunnet!

Link to comment
Share on other sites

Stort av Arsenal uannsett :P men i år er Milan en skygge av seg selv, ser ut som de må ta til takke med UEFA Cupen neste sesong nå de sliter utrolig myei serien også.

 

Kaka har ikke fått til noe som helst i år nesten, Pato greit 18 år men oppskytt spiller spør du meg.

 

Alle snakker som han er den nye Pele o.s.v

 

Men de laga han har skoret mot i år er ingen av Topp laga i Italia eller Europa.

 

Sett måla hans i Italia er lag på nederste halvdel i Italia.

 

Milan har 4 mål på de 8 siste kampene i CL det sier bare alt hvor dårlige de er i år.

 

Innen 2-3 år så å si hele laget bytta ut de fleste er rundt 30 og over det.

 

Men uannsett så må jeg si er vel en go grunn til at vi ligger øverst i PL i år :)

 

Som vanlig så klarer du å irritere på deg folk med et grenselaust negativt fokus etter ein slik kamp.. er ikkje første gongen, og er vel ikkje siste heller.. Samme kor mange mål Milan har scora i CL i år, eller kor gamle dei er, så er det et av Europas` beste fotball-lag, og har definetivt et av Europas beste forsvar.. Dette forsvaret har sluppe inn berre 7 mål i årets turnering, så ein treng ikkje vere geni for å skjønne at å score 2 mål mot Milan på BORTEBANE er ein kjempe-prestasjon....

Og gamle, javel? Men tørr eg minne om at dei vann cupen seinast i fjor...??

 

Ellers så har vel to av måla til Pato kome mot Fiorentina og Udinese (4. og 6.plass) så følger ikkje heilt argumentasjonen der heller...

 

han er jo ikke særlig negativ på kampen da:S? Han forteller bare det han syntes om AC MILAN..

DET syntes jeg han burde få lov til;)

 

Det er da voldsomt som Dannialdo provoserer en del her på forumet, også denne gang uten grunn spør dere meg.

 

Han observerer at Milan gjør det relativt dårlig i år, og det er jo korrekt. I tillegg har vi rundspilt dem i to hele kamper og burde slått dem med mye større margin sammenlagt.

 

Jeg følger ikke med på Italiensk fotball, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan Kaka eller Pato har spilt i år. Imidlertid har vel ingen av dem imponert i de to kampene mot oss. Kaka var etter mitt syn en av de svakere på Milans lag, mye takket vår midtbane selvfølgelig.

 

Dannialdo konkluderer med at det ikke er tilfeldig at vi topper PL og jeg er helt enig med han der.

 

Vi var j**lige gode, Milan var heller dårlige. De har tapt seg stort siden i fjor. Hva er det som er så galt med å konstatere det?

 

Vis noen leste sporten i VG i dag sto det mye av det jeg mente Milan skal kjøpe seg et helt nytt lag til neste år de har bare spillere rundt 30 og mere.

 

Tråkka jeg noen på beina var det ikke meningen.

 

For meg er Arsenal et av værdens beste lag når vi spilte som mot Milan.

 

At mange rundt i værden sier at det var sensjasjon at vi vant på Sansiro bare *ler* jeg.

 

At Rosenborg vant 2-1 der og Norge slo Brasil er sensjasjon i mine øyne.

 

At Arsenal som er Englans beste lag akkurat nå slår en storhet som Milan som er i frittfall var ikke mye overaska for meg.

 

Ja sterk seier på en måte ja men vi er tråssalt et av de besta klubblaga i værden, men vis noen her inne sier noe annet så har dere ikke mye tror på Arsenal og Wenger.

 

Arsenal har imponert alle i hele år, men det er ikke tillfeldig at vi forsatt leder PL.

 

Wenger å Arsenal har aldri blitt slått ut at et lag fra Italia i CL.

 

Er det lag Arsenal og Wenger har take på så er det lag fra Italia.

 

Alle kampene vi har møt lag fra Italia har vi vinni så veldig fortjent.

 

Uten om en vis dårlig hjemme kamp mot Inter, men vi fikk våres hevn når vi møtte dem der nede i Italia :P

 

Nei Wenger å Arsenal er på vei en vei og det er mot toppen måtte vi klare å være der oppe i flere år :P

Link to comment
Share on other sites

Blant det som sit best at etter denne triumfen er Fabregas' reaksjon etter scoringa. Den vitnar om ein eineståande respekt overfor Wenger, og ikkje minst om Wenger's fabelaktige "man-management" evner.

Til samanlikning vil eg tru at folk som Ronaldo og Rooney tenkjer seg om både ein og to gonger før dei kastar seg om halsen på hårtørkaren Ferguson.

Både Fabregas og Wenger veit inderleg godt at fyrstnemnde har slite tungt i vekene etter jul, og reaksjonen kan vel også sjåast på som eit slags takk for støtta frå Fabregas' side. Dette var kampen som fekk moralen, kamplysta og humøret attende, og eg tippar me får sjå ein Fabregas som nærmar seg toppforma frametter. Me vinn ikkje CL eller ligaen med ein slik nykkelspelar for halv maskin. Det er umogleg.

 

Eg vil også hugse Walcott's gode forarbeid på det siste målet, og ikkje minst det at han gjorde sitt ytterste for å halde seg på beina etter å ha blitt felt. Andre ville nok ha kasta seg ned, rulla rundt tre-fire gonger og blitt liggjande vel og lenge. Eg tenkjer då spesielt på mannen han erstatta. "Foul play" vart erstatta av "fair play" og Walcott fekk den belønninga han fortente. Det bur mykje fotball i guten, det ser alle. Med tida vil han bli mindre febrilsk og krampaktig, få litt mindre hetta i avgjerande situasjonar og få litt meir sjølvtiltru.

 

Dette var elles tredje gong eit engelsk lag har vunne på San Siro. Arsenal har stått for dei to siste, men fyrst ute var Birmingham City som slo Inter 2-1 i dåværande Fairs Cup i 1961.

 

Det er i og for seg likegyldig kven me møter i neste runde. Men det hadde ikkje gjort noko om det vart Chelsea. CL tapet for Chelsea nokre år attende er eit av dei mest sviande eg kan hugse, og byr det seg ei moglegheit for revansje skal eg ikkje være vond å be. " Bring them on."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...