Jump to content

2008.03.04 AC Milan B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

La Walcott få samme tillit og muligheter som skamfulle Eboue!! Kjempe seier gutter og jenter, dette var stort! Ikke bare vant vi på San Siro men vi utklaserte Milan. Tror jeg skrek noe som "HVA HAR DU GJORT GUTT!!" samtidig som fruen tok en laaang skarp tone etter at Fabregas banken den i mål :D Fotball er morra ja! :D

Link to comment
Share on other sites

La Walcott få samme tillit og muligheter som skamfulle Eboue!! Kjempe seier gutter og jenter, dette var stort! Ikke bare vant vi på San Siro men vi utklaserte Milan. Tror jeg skrek noe som "HVA HAR DU GJORT GUTT!!" samtidig som fruen tok en laaang skarp tone etter at Fabregas banken den i mål :D Fotball er morra ja! :D

 

Hehe

 

Kona er veldig fornøyd med underholdninga det er å se meg løpe som en gal rundt i stua, rive meg i håret, slå i sofaen og holde tordantale til dommeren gjennom TV-ruta :D

Link to comment
Share on other sites

Toppen av Premer League og Semifinalen i CL.

 

Vi er av verdens beste lag for tida. Om ikke det beste.

 

Faen, dagens Arsenal skal jo liksom være et lag for fremtiden. Hvordan er det mulig å gjøre det så bra NÅ!?! Dette hadde jeg forventet om 2-4år tidligst.

Link to comment
Share on other sites

Toppen av Premer League og Semifinalen i CL.

 

Vi er av verdens beste lag for tida. Om ikke det beste.

 

Faen, dagens Arsenal skal jo liksom være et lag for fremtiden. Hvordan er det mulig å gjøre det så bra NÅ!?! Dette hadde jeg forventet om 2-4år tidligst.

 

Nå må du ikke ta helt av.... Vi er i kvarten :-)

Link to comment
Share on other sites

Toppen av Premer League og Semifinalen i CL.

 

Vi er av verdens beste lag for tida. Om ikke det beste.

 

Faen, dagens Arsenal skal jo liksom være et lag for fremtiden. Hvordan er det mulig å gjøre det så bra NÅ!?! Dette hadde jeg forventet om 2-4år tidligst.

 

Sakta i bakkarna. Vi er vel bare i kvartfinalen, strengt tatt :D

Link to comment
Share on other sites

Det var da som bare f***, enda mer kamper i en hekisk ligainnspurt!!! :D :huh: :D :o :P

 

La oss selge et par spillere for å feire dette. ;)

En strålende gjennomført jobb. Det er lov å være mer effektiv, men skitt au.

 

The Italian job well done again. Ønsker meg Inter i neste runde. :lol:

Link to comment
Share on other sites

La Walcott få samme tillit og muligheter som skamfulle Eboue!! Kjempe seier gutter og jenter, dette var stort! Ikke bare vant vi på San Siro men vi utklaserte Milan. Tror jeg skrek noe som "HVA HAR DU GJORT GUTT!!" samtidig som fruen tok en laaang skarp tone etter at Fabregas banken den i mål :D Fotball er morra ja! :D

skamfulle Eboue:S? syntes faktisk han gjorde en veldig bra jobb i dag:) Lyktes ikke med alt, men han har hjerte for Arsenal.. Jobber som Bare F!

Link to comment
Share on other sites

Det var da som bare f***, enda mer kamper i en hekisk ligainnspurt!!! :D :huh: :D :o :P

 

La oss selge et par spillere for å feire dette. ;)

En strålende gjennomført jobb. Det er lov å være mer effektiv, men skitt au.

 

The Italian job well done again. Ønsker meg Inter i neste runde. :lol:

Trukke det vil skjee:P hvis ikke liverpool benker gerrard i morgen da:P

Link to comment
Share on other sites

Bare litt bonusfrust: TV3 messer og messer om United. 1-0 hjemme mot Lyon?? 2-0 borte mot Milan da, for helvete!!

 

Hrmf.

Heeelt enig, de babbler om man utd hele tiden:S

Målet var faktisk flaks også, lyon hadde en i stolpen..

Æsj, blir kvalm av de som prater, utenom soler, han har en del positivt å si om Arsenal:)

Link to comment
Share on other sites

Sesongens høydepunk, uten tvil.

Var litt usikker på om vi ville klare det, men i kveld hadde vi Fabregas! Hvem fa*n er Kaka?! :D

Fytti rakker'n dette var deilig! Kommer til å sove godt i natt.

 

 

Sove?? Hvem kan sove nå!? :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så glad nå :D

 

Det er bare så deilig at Fabregas scorte, han som satte den i tverla. Så utrolig deilig!

 

+ Walcott som gjør hele jobben på andre målet, bra gjort, tør å satse! Viktig! Det er viktig at Walcott får spilt på seg selvtillit. MYE SITTER MELLOM ØRA på den gutten, og nå har han virkelig fått fart på sakene!

 

STOLT av gutta idag, selvom Diaby og Eboue var for dårlige idag. SÆRLIG Diaby. makan.. Blir godt med little Mozart tilbake :- ))

Link to comment
Share on other sites

Bare litt bonusfrust: TV3 messer og messer om United. 1-0 hjemme mot Lyon?? 2-0 borte mot Milan da, for helvete!!

 

Hrmf.

Heeelt enig, de babbler om man utd hele tiden:S

Målet var faktisk flaks også, lyon hadde en i stolpen..

Æsj, blir kvalm av de som prater, utenom soler, han har en del positivt å si om Arsenal:)

 

Bra da Soler arresterte Fjørtoft da han kalte United verdens nest største klubb :D

 

Barcelona, selvsagt.

Link to comment
Share on other sites

Ikke ofte man ser en så svak Kaka, og at Milan på hjemmebane i champions league blir spilt ut så til de grader. Var en gang i første omgang at vi måtte ha millioner av pasninger mellom hverandre før Milan fikk tak i ballen. (angrepet hvor Hleb tilslutt fikk feilaktig gult kort).

 

En bedre gjennomført fotballkamp på bortebane i Champions league skal man lete lenge etter!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...