Jump to content

2008.03.04 AC Milan B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Vent og se gutter, van Persie kommer innpå på slutten og redder oss både i denne kampen og er nøkkelen til gullet i ligaeninnspurten :D. Jeg har troen foran denne kampen. Håper vi spiller 4-4-2. Da er Ade så mye bedre. I tilegg slipper vi at Hleb og Fabregas løper i de samme rommene, som de har en tendens til når vi spiller 4-5-1. Jeg håper at de fire i forsvaret skjerper seg (med unntak av Sagna som jeg synes har vært utmerket TIL TROSS for det som skjedde med broren. Respekt!). Hleb tror jeg nok blir dagens spiller. Han storspiller allitd i europa, og kommer til å bli en nøkkelspiller i dag. En annen blir Flamini som må fange opp de farlige ballene og forstyrre ballmesterne Kaka og Pirlo. Dette klarer vi :)

Link to comment
Share on other sites

---------------------Almunia

 

----------Sagna Gallas Senderos Clichy

 

-------Eboue Hleb Fabregas Flamini Diaby

 

------------------------------Adebayor

 

Med Flamini mere deffansivt og Hleb mere offansivt enn resten..

Tipper 1-2, scoringer av Eboue og Adebayor :)

Link to comment
Share on other sites

Ja er et endelig match-day :)

 

Nå sitter jeg på skolen og skal liksom jobbe med ett prosjekt, men eneste som går i tankene nå er kampen i kveld..

 

Det eneste resultatet som går rundt i hodet er 1-1. Om det står til dommeren blåser av for vi vente å se på, men om det gjør det. Ja, takk gud for det !

Fy fy, jeg er lærer og når man er på skolen, skal man tenke skole. Men ok, gjør et unntak når det tross alt er snakk om Arsenal :D

Link to comment
Share on other sites

Håper på:

Lehmann

Sagna Senderos Gallas Clichy

Eboue Flam Fab Hleb

Walcott Ade

 

Syns Walcott gjorde en fin kamp sist og har veldig lyst til å se han starte denne. Raske Walcott mot treige Milan høres jo fint ut. Selvom Gallas mener han er ensformig vil jeg da si mange nok har blitt lurt av hans usynlige raske løp gjennom forsvarsrekka.

Tror dog Bendtner og Almunia starter ja.

Har desverre blitt sånn at jeg skal se Manu Lyon med to united supportere mens jeg streamer gunnerskampen på laptopen. Dobbelglede hvis det går sånn jeg håper!

Link to comment
Share on other sites

Ja er et endelig match-day :)

 

Nå sitter jeg på skolen og skal liksom jobbe med ett prosjekt, men eneste som går i tankene nå er kampen i kveld..

 

Det eneste resultatet som går rundt i hodet er 1-1. Om det står til dommeren blåser av for vi vente å se på, men om det gjør det. Ja, takk gud for det !

Fy fy, jeg er lærer og når man er på skolen, skal man tenke skole. Men ok, gjør et unntak når det tross alt er snakk om Arsenal :D

 

Det må være verdens verste yrke!!

Link to comment
Share on other sites

Av en eller annen grunn sitter jeg med en sterk følelse av at kveldens match inneholder to mål. Og jeg tror Milan tar ledelsen. Spørsmålet blir derfor om vi klarer å komme tilbake, eller om Milan kontrer og punkterer på sedvanlig vis. Hjertet sier det første, hodet det andre.

 

Milan borte i CL er det vanskeligste fotball-Europa har hatt å by på de siste 5 årene. Og intet engelsk lag har slått Milan på San Siro. Mitt tips for kvelden blir derfor like pessimistisk som sist vi besøkte denne banen: Milan 2-0 Arsenal.

 

Måtte gutta gjøre mitt tips til skamme og igjen levere en virkelig DVD-verdig match i Milano.

 

 

Edit: Tror på følgende lag:

 

Almunia

 

Sagna - Gallas - Senderos - Clichy

 

Gilberto

 

Eboue - Fabregas - Flamini - Hleb

 

Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Ja er et endelig match-day :)

 

Nå sitter jeg på skolen og skal liksom jobbe med ett prosjekt, men eneste som går i tankene nå er kampen i kveld..

 

Det eneste resultatet som går rundt i hodet er 1-1. Om det står til dommeren blåser av for vi vente å se på, men om det gjør det. Ja, takk gud for det !

Fy fy, jeg er lærer og når man er på skolen, skal man tenke skole. Men ok, gjør et unntak når det tross alt er snakk om Arsenal :D

 

Det må være verdens verste yrke!!

Nei, det er faktisk ganske ok, og bare tenk hvor mye jeg kan påvirke de små barn om hvilket lag som er verdens beste :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11945_3231997,00.html

 

Æsj, Kaka, Pirlo, Maldini og Nesta er alle tilbake mot oss :)

 

Jeje, da blir det bare enda mer stort å slå dem ut :D

 

Det fikk vi jo vite igår og Milan kommer nok til å stille slik jeg har skrevet over:

 

-------------Kalac-------------

Oddo-Nesta-Kaladze-Maldini

---Gattuso-Pirlo-Ambrosini--

-------------Kaka-------------

-----Inzaghi-----Pato--------

 

Når det gjelder vårt lag så kommer vi til å stille i en 4-5-1 formasjon. Walcott er på benken og det samme er Bendtner. Hleb spiller som hengende spiss.

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

http://www.independent.co.uk/sport/footbal...est-790913.html

Link to comment
Share on other sites

Milan borte i CL er det vanskeligste fotball-Europa har hatt å by på de siste 5 årene. Og intet engelsk lag har slått Milan på San Siro. Mitt tips for kvelden blir derfor like pessimistisk som sist vi besøkte denne banen: Milan 2-0 Arsenal.

 

Måtte gutta gjøre mitt tips til skamme og igjen levere en virkelig DVD-verdig match i Milano.

 

Ingen engelske lag hadde heller slått Juventus i Torino før Paul Vaessen dukka opp på bakre stolpe to minuttar før slutt ein aprilkveld for 28 år sidan. Ein heilt spesiell augneblink. Måtte Robin van Persie bli vår Paul Vaessen i kveld.

Link to comment
Share on other sites

AC Milan: Kalac - Oddo, Nesta, Kaladze, Maldini - Gattuso, Pirlo, Ambrosini - Kaka - Inzaghi, Pato.

Subtitutes: Fiori - Emerson, Gattuso, Simic, Favalli, Gourcuff, Bonera.

 

Arsenal: Almunia - Sagna, Gallas, Senderos, Clichy - Eboue, Flamini, Fabregas, Diaby - Hleb - Adebayor.

Substitutes: Lehmann - Van Persie, Denilson, Gilberto, Bendtner, Hoyte, Walcott.

 

Bekreftet!

Link to comment
Share on other sites

Ahh, så nervøs har jeg ikke vært på lenge! Sitter her og skjelver.

Føler litt på meg at det er Eboue's dag idag, på tide at han svarer på kritikken han har fått!

Ville vært godt for nervene med ett tidlig mål!

Kom igjen gutter, stå på!

Link to comment
Share on other sites

I dag er dagen hvor Cesc, Hleb og Ade må være på sitt beste hvis vi skal vinne. Har desverre en dårlig følelse etter jeg så Inzaghi starter på topp. Litt a goalgetter som kommer til å ta vare på en av tabbene til Senderos....Senderos kan spille fantastisk, men han kommer alltid til å gjøre en alvorlig feil baki der!

Daiby starter også, får håpe han har en god kamp.

 

Lykke til alle Goonere, men dette blir hardt...

Link to comment
Share on other sites

Må bare kommentere det.. Har på ManU-Lyon i bakgrunnen. Tittet bort et lite øyeblikk, og det aller, aller første jeg så, var at Ronaldo kastet seg ned. Ha ha!

haha! :D

 

OT: Milan hadde en STOR sjangse. Bra klarert av Arsenal. Milan er farlige med ballen :)

 

Du må skyte Fabregas!!!

 

Nå må vi passe oss for kontringene til Milaneserne altså! Roter mye i forsvar nå. Dårlig kommunikasjon muligens :D

Link to comment
Share on other sites

Vi må ikke gi Milan for mange cornere. Blir farlig hver gang, jo...

ja, dem presser godt nå. Midtbanen vår har jo vært helt borte de siste minuttene.

 

ADE stor sjangse! Kom igjen nåå!!

 

Arsenal mye mer med nå!

 

EDIT: Etter en periode med mye milan

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...