Jump to content

2008.03.04 AC Milan B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bare litt bonusfrust: TV3 messer og messer om United. 1-0 hjemme mot Lyon?? 2-0 borte mot Milan da, for helvete!!

 

Hrmf.

Heeelt enig, de babbler om man utd hele tiden:S

Målet var faktisk flaks også, lyon hadde en i stolpen..

Æsj, blir kvalm av de som prater, utenom soler, han har en del positivt å si om Arsenal:)

 

Bra da Soler arresterte Fjørtoft da han kalte United verdens nest største klubb :D

 

Barcelona, selvsagt.

Hehe, riktig:P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Jadda! HVOR HERLIG KAN DET BLI?! Seriøst, tviler ikke på at jeg får sove bedre enn alle andre netter ever nå.. Er så jævla deilig at det ikke skal være lov.. Helt sinnsykt hvor bra Arsenal spiller gjennom to kamper mot et AC Milan lag, hæ? Faktisk skulle siffret på måltavla vært større for Arsenals del, da Senderos og Eboue brenner 100% sjangser, pluss at det fort kunne ha blirr flere mtp Walcotts sjangse, men det handler om marginer :D Det meste fungerte idag, men jeg er ikke helt fornøyd med hva vingene våre klarte å gjøre idag, før Walcott kom inn selvsagt! Jeg digger den fyren der. Han er alltid god da han kommer inn sent i kampen og Arsenal presser for mål, jeg kan si dere en ting; gutten blir stor, veldig stor! Arsenal kjører angrep på angrep, og det gjør meg så sinnsykt stolt av å være en gooner!

Men fra glede til forvirring, så betyr faktisk dette to ekstra kamper i serieinnspurten, og dette er ikke to lette kamper akkurat :lol: Og for å si det sånn, så setter jeg Premier League trofeet langt foran Champions League trofeet i køen, men det hadde selvsagt vært artig å få vår første seier i CL! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så glad nå :lol:

 

Det er bare så deilig at Fabregas scorte, han som satte den i tverla. Så utrolig deilig!

 

+ Walcott som gjør hele jobben på andre målet, bra gjort, tør å satse! Viktig! Det er viktig at Walcott får spilt på seg selvtillit. MYE SITTER MELLOM ØRA på den gutten, og nå har han virkelig fått fart på sakene!

 

STOLT av gutta idag, selvom Diaby og Eboue var for dårlige idag. SÆRLIG Diaby. makan.. Blir godt med little Mozart tilbake :- ))

 

Enig. Dessverre er lille Mozart laget av kjeks :D

 

Tenk hva for en klubb Arsenal hadde vært med en spiller med Ronaldos kvaliteter? En skikkelig ving?

 

Og da snakker jeg om hans positive kvaliteter, selvsagt :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så glad nå :D

 

Det er bare så deilig at Fabregas scorte, han som satte den i tverla. Så utrolig deilig!

 

+ Walcott som gjør hele jobben på andre målet, bra gjort, tør å satse! Viktig! Det er viktig at Walcott får spilt på seg selvtillit. MYE SITTER MELLOM ØRA på den gutten, og nå har han virkelig fått fart på sakene!

 

STOLT av gutta idag, selvom Diaby og Eboue var for dårlige idag. SÆRLIG Diaby. makan.. Blir godt med little Mozart tilbake :- ))

 

Dårlig?? Om du lå merke til det så doblet de på kant hele tiden. Milan forsvaret ble rett og slett svimmel, og visste ikke hvordan de skulle presse. Diaby gikk mye inn i banen når det var dobling, mens Eboue kjørte fart på kant. Også varierte de litt innimellom. Glitrende kantspill spør du meg. Ok at Diaby ikke hadde alle valg like heldig, men var sterk bidragsyter til at forsvaret til Milan var knust etter 80 minutter. Jeg så det på Milan spillerne at de var ferdige, og ventet på at det skulle dobles et par ganger til på kant. Det gjorde nok de også, for de ble paff når Fabregas klinte til fra 20-25 meter!!

 

Job WELL done!!

Link to comment
Share on other sites

Dette her er fanden meg perverst! Vi rævkjører Milan i omtrent fire fulle omganger.

 

Er passe fornøyd med at jeg er Arsenalsupporter!! :D

 

Gratulerer folkens! Dette ble en gedigen opptur etter noen skuffende resultater og skaden til Eduardo. Rett slett imponerende!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så glad nå :D

 

Det er bare så deilig at Fabregas scorte, han som satte den i tverla. Så utrolig deilig!

 

+ Walcott som gjør hele jobben på andre målet, bra gjort, tør å satse! Viktig! Det er viktig at Walcott får spilt på seg selvtillit. MYE SITTER MELLOM ØRA på den gutten, og nå har han virkelig fått fart på sakene!

 

STOLT av gutta idag, selvom Diaby og Eboue var for dårlige idag. SÆRLIG Diaby. makan.. Blir godt med little Mozart tilbake :- ))

Jeg syntest nå Diaby spilte ganske bra jeg... !

 

Synst ikke du kan si at han spilte dårlig vertfall, alt i alt spilte alle en kjempe kamp, stolt av gutta våre i dag! :D

Link to comment
Share on other sites

Sesongens høydepunk, uten tvil.

Var litt usikker på om vi ville klare det, men i kveld hadde vi Fabregas! Hvem fa*n er Kaka?! :D

Fytti rakker'n dette var deilig! Kommer til å sove godt i natt.

 

 

Sove?? Hvem kan sove nå!? :D

Må nok få meg litt søvn før skoledagen i morgen. :lol:

Enig med deg; det er sinnsykt irriterende å se på TV3.

 

JÅF: Man Utd er bare så bra

PMH: Ja, de har jo han Rooney som er alltid prestere

ES: Helt enig, United er et fantastisk lag

 

TV3-studio i et nøtteskall!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så glad nå :D

 

Det er bare så deilig at Fabregas scorte, han som satte den i tverla. Så utrolig deilig!

 

+ Walcott som gjør hele jobben på andre målet, bra gjort, tør å satse! Viktig! Det er viktig at Walcott får spilt på seg selvtillit. MYE SITTER MELLOM ØRA på den gutten, og nå har han virkelig fått fart på sakene!

 

STOLT av gutta idag, selvom Diaby og Eboue var for dårlige idag. SÆRLIG Diaby. makan.. Blir godt med little Mozart tilbake :- ))

Jeg syntest nå Diaby spilte ganske bra jeg... !

 

Synst ikke du kan si at han spilte dårlig vertfall, alt i alt spilte alle en kjempe kamp, stolt av gutta våre i dag! :D

 

Det blir litt for mange ganger hvor Diaby på liv og død skal gå med ballen og mister den. Også i ganske farlige posisjoner.

 

Men for all del: Elendig var han langt fra. Men jeg tror han ville gjøre MYE større nytte for oss sentralt i banen...

Link to comment
Share on other sites

Sesongens høydepunk, uten tvil.

Var litt usikker på om vi ville klare det, men i kveld hadde vi Fabregas! Hvem fa*n er Kaka?! :D

Fytti rakker'n dette var deilig! Kommer til å sove godt i natt.

 

 

Sove?? Hvem kan sove nå!? :D

Må nok få meg litt søvn før skoledagen i morgen. :huh:

Enig med deg; det er sinnsykt irriterende å se på TV3.

 

JÅF: Man Utd er bare så bra

PMH: Ja, de har jo han Rooney som er alltid prestere

ES: Helt enig, United er et fantastisk lag

 

TV3-studio i et nøtteskall!

 

HAHAHAHAHAHAHAHA, den var bra:P er heeelt enig! Det er patetisk!

 

Vi må faktisk gi FABREGAS litt av æren for seieren i dag, FORDI han turte å skyte fra langt hold.. det skjer vell ikke ofte i arsenal:P? Men LAGET? Fantastisk bra spilt, Flamini, hatet på starten av sesongen, Elsker han nå:lol:

Link to comment
Share on other sites

For å være litt negativ i gledens stund så må jeg si at Diaby var forferdelig idag. Hva gjorde han rett, og går det an å føre ballen lenger enn han uten å sentre, for så å miste ballen?!

Eboue viste Eboue takter. Den "uheldige" stemplingen på Maldini(skal ikke si noe sikkert om det var med vilje, satser på at det ikke var det). Og den når Maldini tok han i lillefingen og han ville ha straffe! Menmen! Rocisky og RvP tilbake snart da!

 

Forresten, går det an å anke det gule kortet til Hleb? :D

 

Fabregas og Flamini, dagens menner med resten av laget på en god 2. plass

Link to comment
Share on other sites

Dagens nedtur oppleves når norske medier hauser opp Man U igjen. Selvsagt skal de nevnes, men det er da jaggu en større prestasjon det Arsenal gjorde.

 

Dagbladet ”imponerer” mest med Man U som den første og største nyheten. Tragisk. Forstår godt at Dagbladet år etter år er taperen når det gjelder opplag.

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke sett det i sted pga. vill feiring: Nå så jeg også Lehman smile under 1-0-feiringa :D

 

Dagens nedtur oppleves når norske medier hauser opp Man U igjen. Selvsagt skal de nevnes, men det er da jaggu en større prestasjon det Arsenal gjorde.

 

Dagbladet ”imponerer” mest med Man U som den første og største nyheten. Tragisk. Forstår godt at Dagbladet år etter år er taperen når det gjelder opplag.

 

Så enig så enig...

Link to comment
Share on other sites

Dagens nedtur oppleves når norske medier hauser opp Man U igjen. Selvsagt skal de nevnes, men det er da jaggu en større prestasjon det Arsenal gjorde.

 

Dagbladet ”imponerer” mest med Man U som den første og største nyheten. Tragisk. Forstår godt at Dagbladet år etter år er taperen når det gjelder opplag.

Positivt at VG og nettavisen suser opp med Fabelaktige fabregas da:)

Link to comment
Share on other sites

Dagens nedtur oppleves når norske medier hauser opp Man U igjen. Selvsagt skal de nevnes, men det er da jaggu en større prestasjon det Arsenal gjorde.

 

Dagbladet ”imponerer” mest med Man U som den første og største nyheten. Tragisk. Forstår godt at Dagbladet år etter år er taperen når det gjelder opplag.

Positivt at VG suser opp med Fabelaktige fabregas da:)

 

Hehe. Aftenposten brukte det samme ordet. :D

 

Natta, folkens! Sov med god samvittighet.

Link to comment
Share on other sites

Men at gjøkene i TV3s studio ikke skjønner at det er Flamsteren som gjør MYE av midtbanen vår...

 

Jeg skal ikke underslå jobben Fabregas gjør, men FLamsteren er utrolig viktig!

 

Bare se på nøytraliseringa av Kaka...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...