Jump to content

2008.03.04 AC Milan B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

AC MILAN - ARSENAL FC

Tirsdag 4. Mars 2008 - Klokken 20:45 Norsk tid

 

TV Kanaler:

SportN (Kommentator: Thor Eggen)

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

kommer

 

Skadesituasjon:

Arsenal.com - Injury News

 

Høydepunkter:

Verdensvevet.com

 

Formkurve:

AC Milan: kommer

Arsenal:kommer

 

Siste fem møter:

kommer

 

Lenker:

UEFA Champions League - Offical home site

Arsenal.com - Match menu

 

God kamp!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Her trenger vi farten til Toure! Gllas og Senderos sammen har ikke nok fart! Rocisky og RvP?! Ingen av de blir nok klare... Leste en plass en kommentar fra Rocisky når han fikkspørsmål om skaden sin(en uke siden ca): "Det er ikke noe nytt å si om skaden". Det går jo ikke fremover!

Hvis ikke RvP er 100% så må vi ikke bruke han! Vi må ha han skadefri i ligainnspurten!

 

Edit: Nå har vi hatt en uke på å bli klar til denne kampen og så går Wenger ut å sier at vi var slitne og vi var ikke "recovered" fysisk og teknisk fra Brum kampen. Denne har vi hørt mange ganger før. Det var jo tydelig at de var slitne men lurer på hvordan det blir mot Milan. Kampen er om 3 dager og det er ikke mye tid til å hvile. Noen dager senere er det PL kamp igjen. Vi kommer til å være slitne resten av sesongen...

 

Vinner vi her vil det øke selvtilliten vår enormt !

Link to comment
Share on other sites

SportN? ;) Huff.

 

Uansett, jeg har en god følelse foran kampen. Vi spilte ut Milan på Emirates, og vi hadde selvfølgelig fortjent å vinne. Tror vi klarer en marginal seier på San Siro, men det blir nok jevnt og spennende. Gleder meg.

Link to comment
Share on other sites

SportN? :) Huff.

 

Uansett, jeg har en god følelse foran kampen. Vi spilte ut Milan på Emirates, og vi hadde selvfølgelig fortjent å vinne. Tror vi klarer en marginal seier på San Siro, men det blir nok jevnt og spennende. Gleder meg.

 

SportN... Nå som tv3 og viasat 4 er komt på canal digital hadde det vært gøy om kampen kom heller der. Tror det blir en jevn kamp som ender enten 1-1 eller 1-2 ;)

Link to comment
Share on other sites

[quote name=dulfy'

Her trenger vi farten til Toure! Gllas og Senderos sammen har ikke nok fart!

 

Hvor var du hen i forrige kamp? Senderos og Gallas dominerte og viste klasse på Emirates!

 

 

J men så var jo ikke Milan særlig angrepsvillige heller. Vi kommer kanskje til å være under et konstant press store deler av kampen og da er det viktig med fart i midtforsvaret. Gallas har litt men Sederos har ingenting

 

Edit: Skader i Milan:

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3224102,00.html

Link to comment
Share on other sites

Jeg krysser fingrer og tær. Men frykter faktisk at hvis det blir tap her, så går lufta ut av gutta , og serien glipper også..... domino effekt. Jeg håper selvfølgelig på seier og to pokaler denne sesongen, men klarer ikke å være 100% optimistisk....

Link to comment
Share on other sites

Interessant:

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7272514.stm

 

Seedorf er veldig usikker og Ancelotti har gått ut og sakt at han klarer nok ikke å bli klar til Arsenal kampen. BBC sier her at Kaka er deffinetivt ute med skade..

expect kaka to be available - betyr at han forventer at kaka er klar. ikke at han definitivt er ute

 

De har endret(oppdatert) artikkelen. Tidligere stod det at han ikke var spilleklar.

Link to comment
Share on other sites

Interessant:

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7272514.stm

 

Seedorf er veldig usikker og Ancelotti har gått ut og sakt at han klarer nok ikke å bli klar til Arsenal kampen. BBC sier her at Kaka er deffinetivt ute med skade..

expect kaka to be available - betyr at han forventer at kaka er klar. ikke at han definitivt er ute

Rart at ingen nevner det som står nederst i artikkelen: van Persie kommer kanskje med i troppen! Han kommer uansett ikke til å starte, men han kan bli litt av en joker de siste 20!

Link to comment
Share on other sites

Interessant:

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7272514.stm

 

Seedorf er veldig usikker og Ancelotti har gått ut og sakt at han klarer nok ikke å bli klar til Arsenal kampen. BBC sier her at Kaka er deffinetivt ute med skade..

expect kaka to be available - betyr at han forventer at kaka er klar. ikke at han definitivt er ute

Rart at ingen nevner det som står nederst i artikkelen: van Persie kommer kanskje med i troppen! Han kommer uansett ikke til å starte, men han kan bli litt av en joker de siste 20!

 

Det er jo "gammelt" nytt :D

Link to comment
Share on other sites

Interessant:

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7272514.stm

 

Seedorf er veldig usikker og Ancelotti har gått ut og sakt at han klarer nok ikke å bli klar til Arsenal kampen. BBC sier her at Kaka er deffinetivt ute med skade..

expect kaka to be available - betyr at han forventer at kaka er klar. ikke at han definitivt er ute

Rart at ingen nevner det som står nederst i artikkelen: van Persie kommer kanskje med i troppen! Han kommer uansett ikke til å starte, men han kan bli litt av en joker de siste 20!

 

Det er jo "gammelt" nytt :P

Nei, for det har en stund nå blitt sagt at van Persie er garantert ute mot Milan. Mandag morgen skal vi få vite om han er med eller ikke :D

Link to comment
Share on other sites

Interessant:

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7272514.stm

 

Seedorf er veldig usikker og Ancelotti har gått ut og sakt at han klarer nok ikke å bli klar til Arsenal kampen. BBC sier her at Kaka er deffinetivt ute med skade..

expect kaka to be available - betyr at han forventer at kaka er klar. ikke at han definitivt er ute

Rart at ingen nevner det som står nederst i artikkelen: van Persie kommer kanskje med i troppen! Han kommer uansett ikke til å starte, men han kan bli litt av en joker de siste 20!

 

Det er jo "gammelt" nytt :P

Nei, for det har en stund nå blitt sagt at van Persie er garantert ute mot Milan. Mandag morgen skal vi få vite om han er med eller ikke :D

 

Jaja jeg visste det før jeg leste det i den artikkelen. Sikkert derfor jeg ikke nevnte det :P

Hvor står det at det er på mandag vi får vite det? Trodde det var avgjort allerede jeg..

Link to comment
Share on other sites

Wenger sa idag at Rosicky er definitivt ute, mens Van Persie kan i beste fall starte på benken mot milan. Jeg tror at Van Persie kommer til å være på benken, men kun bli brukt hvis vi ligger under og er desperate etter mål.

 

Uansett! Så skal vi vinne på San Siro, milan skal få ligge med 10 mann i forsvar. Det kommer ikke til å være godt nok! Vi skal vise dem hvordan fotball skal spilles.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...