Jump to content

2008.03.04 AC Milan B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

70 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Seedorf har pådratt seg en hamstring og er derfor veldig tvilsom til møtet mot Arsenal på tirsdag..er det da en mulighet for at vi får se Kaka ta plassen til Seedorf og at Gilardino tar Kaka sin plass?? det får vi se..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

[quote name=dulfy'

Her trenger vi farten til Toure! Gllas og Senderos sammen har ikke nok fart!

 

Hvor var du hen i forrige kamp? Senderos og Gallas dominerte og viste klasse på Emirates!

 

 

J men så var jo ikke Milan særlig angrepsvillige heller. Vi kommer kanskje til å være under et konstant press store deler av kampen og da er det viktig med fart i midtforsvaret. Gallas har litt men Sederos har ingenting

 

Edit: Skader i Milan:

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3224102,00.html

 

Og når man er under konstant press er luftstyrke viktigere en fart imo! ;) Der er senderos -> :D

 

 

Seedorf har pådratt seg en hamstring og er derfor veldig tvilsom til møtet mot Arsenal på tirsdag..er det da en mulighet for at vi får se Kaka ta plassen til Seedorf og at Gilardino tar Kaka sin plass?? det får vi se..

 

At han har hamstring tviler jeg ikke på ;) , men du sikternok til en hamstring skade/strekk ;)

 

Men når det gjelder kampen er jeg heftig optimist :P Tror dette passer oss veldig bra og det målet på slutten mot Villa var starten på vår fryktelig sesong innspurt! Vi tar dette her 1-3 ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis gutta spiller like godt som forrige kamp i CL, så tror jeg vi vinner greit. De må bare være litt mere effektive foran mål, og ikke skyte i treverket og rett på keeper. Jeg syns de sleit i kampen mot Villa, men håper de har bedre bevegelse og passninger på tirsdags kveld.

Fint å se at Robin er tilbake :D. Må si jeg har savnet de gode skuddene og frisparkene han har, nå den tida han har vært ute. Rosicky og robin er nok de beste skytterne utenfor 16, og det er viktig at vi er farlige på avstand, fordi da slipper de å hele tida prøve å spille seg gjennom mot defensive lag som bare ligger tilbake.

 

Håper på dette laget:

 

Almunia

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Wallcott-Fabregas-Flamini-Hleb

Adebayor-Bentner/RVP

 

Tipper stillingen blir 1-3

Link to comment
Share on other sites

Walcott er i form, så jeg mener og tror at han bør starte.

 

Almunia

 

Sagna Gallas Senderos Clichy

 

Eboue/Walcott Fabregas Flamini Hleb

 

Adebayor Bendtner/Walcott

 

Spiller ikke noe rolle hvem av dem som starter, laget kommer til å være utrolig tente. Vi skal vinne!

 

Lets show the world what we're about!

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se om de for andre gang på rad gang på rad kan trylle frem fantastisk spill i Europa etter håpløs innsats i England. Sjansen for ekstraomganger er jo ganske små men det kan jo seff skje. Vi må huske på at ManU fikk det særdeles tøft på San Siro i fjor. Akkurat som Liverpool leverer boss i ligaen gjør Milan det. Vi har et helt ok utgangspunkt men så er det og et stort fjell å klatre. Satser på disse elve:

Almunia

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb

Ade-Bendtner

 

Burde vel kanskje strengt tatt vurdert noen bytter men jeg tror ikke Wenger velger det. Her får det bære eller briste og da satser han på disse elve evt Bendtner på benken Hleb inn sentrelt og Diaby/Denilson inn på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se om de for andre gang på rad gang på rad kan trylle frem fantastisk spill i Europa etter håpløs innsats i England. Sjansen for ekstraomganger er jo ganske små men det kan jo seff skje. Vi må huske på at ManU fikk det særdeles tøft på San Siro i fjor. Akkurat som Liverpool leverer boss i ligaen gjør Milan det. Vi har et helt ok utgangspunkt men så er det og et stort fjell å klatre. Satser på disse elve:

Almunia

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Walcott-Fabregas-Flamini-Hleb

Ade-Bendtner

 

Burde vel kanskje strengt tatt vurdert noen bytter men jeg tror ikke Wenger velger det. Her får det bære eller briste og da satser han på disse elve evt Bendtner på benken Hleb inn sentrelt og Diaby/Denilson inn på midtbanen.

Tror nok det blir Eboue på høyrekanten, men ellers enig med deg. Tror ikke Wenger stoler nok på Gilberto til å spille slik jeg egentlig tror han vil (4-5-1)

Almunia - Sagna, Senderos, Gallas, Clichy - Gilberto, Flamini - Eboue, Fab, Hleb - Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Jeg tviler sterkt på to rene spisser.

Her stiller vi med en tilnærmet 4-5-1 formasjon:

 

Almunia

Sagna - Toure - Senderos - Clichy

Walcott - Fabregas - Flamini - Diaby

Hleb

Adebayor

 

Tror du treffer med dette forslaget. Kanskje Hleb går ned på venstre og Eboue inn på høyre mens Walcott går fram. Tror uansett Walcott blir med med tanke på fart i kontringer.

Link to comment
Share on other sites

Her har vi en som skal stå på litt ekstra: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eur...icle1645072.ece

 

Jeg tror på 0-1 seier i denne kampen, og dermed avansement!

 

Håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna - Gallas - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamstern - Diaby

 

Walcott - Ade

 

Tipper at Hleb scorer det avgjørende målet :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tviler sterkt på to rene spisser.

Her stiller vi med en tilnærmet 4-5-1 formasjon:

 

Almunia

Sagna - Toure - Senderos - Clichy

Walcott - Fabregas - Flamini - Diaby

Hleb

Adebayor

 

Bytter du Walcott med Eboue så har du kveldens lag. Eboue har startet så og si alle kampene han har vært tilgjengelig denne sesongen, uansett om han har vært totalt ute av form. Han starter garantert denne, Wenger tør ikke gamble med Walcott pga store defensive mangler.

Link to comment
Share on other sites

Hvilket lag som stiller i dag tror jeg blir irrelevant faktisk, om folk forstår hva jeg mener. I dag handler det nesten utelukkende om psyke, innsatsvilje og evnen til å holde ballen i laget fremfor å bli panisk.

 

Ser for meg 1-1 etter 80 minutter og et VANVITTIG Milan kjør de siste 10 minuttene + 4 min tillegg. Svettetokter, kalde pils og kanskje noen beroligende bør forventes iløpet av kvelden. Om det blir avgjort på den måten, så tror jeg det er MANGE Goonere i Norge som får et klimaks det er lenge siden man har opplevd.

 

Drømmescenarioet er jo selvsagt 1-0 til Milan etter 90 minutter, og en scoring av Flamini i det 92 minutt!! (Samtidig som Benzema utligner til 2-2 på Trafford i det 93 minutt) :) :P

Link to comment
Share on other sites

Ja er et endelig match-day :)

 

Nå sitter jeg på skolen og skal liksom jobbe med ett prosjekt, men eneste som går i tankene nå er kampen i kveld..

 

Det eneste resultatet som går rundt i hodet er 1-1. Om det står til dommeren blåser av for vi vente å se på, men om det gjør det. Ja, takk gud for det !

Link to comment
Share on other sites

Ja er et endelig match-day :P

 

Nå sitter jeg på skolen og skal liksom jobbe med ett prosjekt, men eneste som går i tankene nå er kampen i kveld..

 

Det eneste resultatet som går rundt i hodet er 1-1. Om det står til dommeren blåser av for vi vente å se på, men om det gjør det. Ja, takk gud for det !

 

Har en sterk følelse av 1-1 jeg også, i likhet med mange andre, ser det ut som. Det er vel ganske sikkert at dette blir jevnt iallfall, og det kan fort bikke vår vei. Om vi bare scorer, er sjansen stor for at vi avanserer.

 

Men om vi ryker ut, så er det ingen skam å ryke ut mot AC Milan i åttendelsfinalen i CL. Da kan vi også konsentrere oss 100% om PL, men selvfølgelig skal vi gi 100% i denne og. Vårt første CL-trofè hadde vært så til de grader fantastisk. :)

Link to comment
Share on other sites

Synes det blir veldig deffansivt Helmik'n. Synes vi burde stille med enten 4-4-2 eller 4-4-1-1(Hleb hengende). Jeg vil ikke ha Gilberto på laget og vi må fram å score. Adebayor kommer til å være elendig som enslig spiss!

 

Milan stiller nok slik:

 

-------------Kalac-------------

Oddo-Nesta-Kaladze-Maldini

---Gattuso-Pirlo-Ambrosini--

-------------Kaka-------------

-----Inzaghi-----Pato--------

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...