Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Gratulerer til Arshavin med 4 mål mot Liverpool i dag. Velplaserte, Kontante og knallharde skudd. -Også med begge bein! Bare så synd de ikke holdt til seier.

Nå kan vel alle de som var skeptiske til å hente den geniale russeren klappe igjen. Hvis det var en spillertype vi trengte så er det akkurat han.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Det han gjør på siste målet er jo helt sinnsykt. Et hundre meter langt løp på overtid, i en kamp han allerede har løpt masse i koster sinnsykt mye. Når han i tillegg er så kald og rolig (formodentlig med blodsmak i munnen) alene med Reina er ypperste verdensklasse. Jeg tror ingen andre spillere i verden hadde gått på det løpet, og avsluttet det så bra.

 

Takk for at du kunne være et lyspunkt i dag, Andrej!

Link to comment
Share on other sites

Han har hvertfall bevist at han ikke er en primadonnaspiller. Løper enormt mye og tar også ansvar bakover. Avslutningene i dag var verdensklasse. Han virker å være like god med begge ben og i tillegg smart. Alt jeg håpet på da han kom.

 

Dagens siste kommer etter et veldig langt løp i 90.min. For en innsats, presisjon og vilje.

Link to comment
Share on other sites

Det kan ikke skjedd mange ganger før at en spiller har scort 4 mål i løpet av 90 minutter uten at laget hans vant? Jeg synes Arshavin også fortjener skryt for sin abreidspasitet. Det oste vinnermentalitet av det siste seige løpet som førte til 4 - 3 målet!

Link to comment
Share on other sites

Arshavin viser at han, ved siden av Eduardo, nok er vår beste avslutter. Han viser også at han har en stor utholdenhet (jobber bra defensivt også). Eneste som har skuffet litt er farten hans. Trodde han var raskere. Men men, det kompenserer han godt på andre måter

Link to comment
Share on other sites

Det han gjør på siste målet er jo helt sinnsykt. Et hundre meter langt løp på overtid, i en kamp han allerede har løpt masse i koster sinnsykt mye. Når han i tillegg er så kald og rolig (formodentlig med blodsmak i munnen) alene med Reina er ypperste verdensklasse. Jeg tror ingen andre spillere i verden hadde gått på det løpet, og avsluttet det så bra.

 

Takk for at du kunne være et lyspunkt i dag, Andrej!

Enig i denne. For en innsats. Når du ser han titter ned i bakken når det er 50 meter igjen for å finne de siste kreftene. Da må du bare bli imponert. Fortjente å bli matchvinner med det målet der. Mange sier at Nasri skal ta over etter Pires, men den rollen tror jeg Arshavin har fått. Om han da ikke er den nye Bergkamp ;) For han er nesten like magisk med ballen. Teknikk, fart, veldig bra skuddbein (begge) og virker som å være enormt fotballklok. Og en av de tingene som har overrasket meg mest er hvor hardhaus han er. Tar imot juling og gir juling. Da Taylor ga han en albue spratt han bare opp igjen. Må jo elske en spiller som dette.

 

Han har virkelig gitt midtbanen ny giv, som sårt trengtes da ting gikk litt trått. Hyll :D

Link to comment
Share on other sites

han er nesten like magisk med ballen. Teknikk, fart, veldig bra skuddbein (begge) og virker som å være enormt fotballklok. Og en av de tingene som har overrasket meg mest er hvor hardhaus han er. Tar imot juling og gir juling. Da Taylor ga han en albue spratt han bare opp igjen. Må jo elske en spiller som dette.

 

Arsjavin er en klassespiller, rett og slett et røverkjøp. Og det at han er robust er viktig i den tette engelske ligaen.

Link to comment
Share on other sites

Igår viste han ikke bare klassespill med målene,men har var imponerende og kjempet som en løve.

En fantastisk innstilling Arshavin har. Ja dette er uten tvil årets kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Sakset fra Dagbladet:

"Arsjavin slet i London etter overgangen fra Zenit St. Petersburg, men den siste måneden har han begynt å vise EM-takter igjen. Tidligere klaget han litt over tempoet og de fysiske utfordringene som tok ham litt på senga. I går kveld bare scoret han - og ba øvrigheten holde kjeft med en finger foran munnen."

 

Når har Arshavin slitt? Han var rusten i 2-3 kamper rett etter overgangen ellers har han vært briljant! Må det ikke tas i betraktning at han har kommet fra et annet land, annen kultur og annerledes spillestil?

 

Forøvrig må jeg si at jeg har ikke den helt store sansen for målfeiringa hans med pekefingeren opp foran munnen.... Men med 4 mål er det forsåvidt greit for denne gang!

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig må jeg si at jeg har ikke den helt store sansen for målfeiringa hans med pekefingeren opp foran munnen.... Men med 4 mål er det forsåvidt greit for denne gang!

 

Dette var nok ein takk for sist etter ein episode tidleg i kampen, der Arshavin bomma på ballen då han forsøkte å slå eit innlegg og latteren runga rundt om på tribunen. Det likte Arshavin dårleg, og gav tilbake med same mynt 4 gonger. Heilt på sin plass etter mi meining, og hånfliren var borte vekk når heimefansen luska heim att.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig må jeg si at jeg har ikke den helt store sansen for målfeiringa hans med pekefingeren opp foran munnen.... Men med 4 mål er det forsåvidt greit for denne gang!

 

Dette var nok ein takk for sist etter ein episode tidleg i kampen, der Arshavin bomma på ballen då han forsøkte å slå eit innlegg og latteren runga rundt om på tribunen. Det likte Arshavin dårleg, og gav tilbake med same mynt 4 gonger. Heilt på sin plass etter mi meining, og hånfliren var borte vekk når heimefansen luska heim att.

 

Jeg tviler på at dette var en måte å ta igjen på, han gjorde vel det samme i Wigan-kampen, også. Har også sett han gjør det på bilder fra tidligere. Hadde holdt med to armer i været for min del....

Link to comment
Share on other sites

Så lenge han leverer så bryr ikke jeg meg nevneverdig, men rekker han tunge når han putter så klager ikke jeg. At han hysjer på Liverpoolfansen er bare positivt, men at han gjør det mot Wigan og andre småklubber synes jeg ikke noe oss. Såklart hvis de hetser han gjennom 90 minutter så synes jeg det er på sin plass.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig må jeg si at jeg har ikke den helt store sansen for målfeiringa hans med pekefingeren opp foran munnen.... Men med 4 mål er det forsåvidt greit for denne gang!

 

Dette var nok ein takk for sist etter ein episode tidleg i kampen, der Arshavin bomma på ballen då han forsøkte å slå eit innlegg og latteren runga rundt om på tribunen. Det likte Arshavin dårleg, og gav tilbake med same mynt 4 gonger. Heilt på sin plass etter mi meining, og hånfliren var borte vekk når heimefansen luska heim att.

 

Jeg tviler på at dette var en måte å ta igjen på, han gjorde vel det samme i Wigan-kampen, også. Har også sett han gjør det på bilder fra tidligere. Hadde holdt med to armer i været for min del....

 

jeg skal tru og mene det at arshavin en gang sa at når han hysjer med fingern hysjer han mot en gammel trener han hadde. så tror ikke at han gjordet det helt bevist mot loserpool fansen, men jeg er ikke 100% sikker :)

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 28 2009, 07:18 PM) 166701[/snapback]

Arshavin burde skaffe seg ny agent. Han virker som om han bare prøver å tjene mest mulig penger på Andrey, selv om han er fullstending lykkelig over å være i Arsenal akkurat nå!

Uff, hater agenter!

Gruer meg til silly season.

Link to comment
Share on other sites

Daily Mail er full av p....

"Misunnelige på Arsjavin", my ass.

Den ene dagen er spillerne liksom misfornøyde med manglende innkjøp av storspillere, den neste dagen med at de faktisk er kommet..

Agent-Dennis er vel heller ikke klodens stødigste mann.

BULLSHIT fra ende til annen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...