Jump to content

2008.01.12 Arsenal Vs Birmingham


Imerslundinho

Recommended Posts

 

1: Her har jeg uten nett i et par dager.

 

2: Slutt å sutre over 2 poeng mistet, og heller se positivt på det som har skjedd så langt. Det vil komme mange flere gleder utover sesongen!!!

 

 

1: Har du ikke nett på mobilen ;)

 

2: Som eg har sagt tidligere i denne tråden: Arsenal spilte utrolig god fotball og det er bare synd at det ble bare 1-1, men sånn er nå det, ballen er fortsatt rund. La oss heller se fremover til kampene mot Fulham og Tottenham! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Synes du trerffer spikeren rimelig bra på hodet, Korslundinho. Ellers så synes jeg at ArsGun`s innlegg sier det meste. Spot on.

 

Slo vel litt vel i løse lufta spør du meg ikke mye spiker hode han traff, skrive så mye dritt uten å komme med noe seriøst skal man lete lenge etter :)

Link to comment
Share on other sites

Kan vel ikkje sei at det ditt innlegg var ei gudegave heller, Korslundinho.

Når du først skal rakke ned på ein meddebatant kan du no kome med argumenter som motstrider Dannialdos argumentasjon.

Dannialdo underbygger iallefall sine påstander, og eg ser derfor ikkje at du har noen grunn til at du kan kalle han patetisk.

Hva skal man si til slikt? Jeg kaller en spade for en spade og det der var 110% pisspreik. Wenger burde ditt og Wenger burde datt og Cesc har ikke teknikk? Jeezuz fuckin' christ! Jeg trenger jo ikke argumentere mot en gang, alle vet jo at det som står der er feil som bare det.

 

Og Dannialdo, Jeg vil si at Cesc kanskje ikke hadde danket ut Ronaldinho av Brasils landslag. Det har mer å gjøre med Ronaldinhos navn og "street-skills". Men om Ronaldinho hadde kommet til Arsenal hadde han ikke danket ut Cesc. Det hadde ikke Robinho heller. Langt ifra. Cesc har vært bedre enn begge denne sesongen.

 

Cesc er nå fast på landslaget. Han har vært med siden mars 2006 og gjorde sitt gjennombrudd i VM. Da kom han inn å snudde kampen for Spania. Og ble hyllet av Maradona.

 

Cesc er sammen med Gerrard den beste sentrale midtbanespilleren i PL.

 

Inne i dit hode så er det slik som du sier ja, Cesc har ikke kamp om plassen sin noe det er i Real og Barca.

 

Maradona er jo bare en narko fyr av en skam av et menneske, ikke mye seriøst som kommer fra den munnen.

 

Skulle likt å sett Cesc hadde hatt klippe kort på de laga, en dårlig kamp der så blir du henvist til benken.

 

Komme å si så mye piss du sier er jo bare lattelig, Pele er en stor beundrer av Robinho.

 

Bare sist kamp viste Robinho hvor go han er til tider, han banker også inn mål for Brasil sist han spilte.

 

Var vel 2 eller var det 3 mål han skorte?

 

Ronaldinho er litt opp og ned ja, men ting han kan gjøre med ball og frispark o.s.v kommer nok aldri Cesc noen gang til å klare :)

 

Begyne å sammenligne Arsenal med Real og Barca som har laga sine proppa fulle av stjerner beviser jo bare hvor lite greie du har på fotball.

 

For meg er Lampard den best på mitten i PL han skorer alltid over 15 mål vær sesong ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes du trerffer spikeren rimelig bra på hodet, Korslundinho. Ellers så synes jeg at ArsGun`s innlegg sier det meste. Spot on.

 

Slo vel litt vel i løse lufta spør du meg ikke mye spiker hode han traff, skrive så mye dritt uten å komme med noe seriøst skal man lete lenge etter :)

 

Som sagt; etter min mening var det bulls eye. Du får ganske enkelt akseptere at det er en del andre som har en helt annen oppfatning av Cesc enn hva du har. Verre enn det er det ikke.

 

 

 

 

Maradona er jo bare en narko fyr av en skam av et menneske, ikke mye seriøst som kommer fra den munnen.

 

 

Nå gidder jeg ikker plukke innlegget ditt fra hverandre bit for bit, men det kunne jeg fort ha gjort. Men for å visualisere hva slags rølp du egentlig lirer av deg, så quoter jeg ovenstående. For å si det veldig enkelt; skjerp deg! Maradona valset rundt med det meste på en fotballbane lenge før du var påtenkt. Kutt ut den slags pisspreik.

 

Og fremdeles så var Pele større enn Maradona.

 

Seriøst; hvis du ikke kan bedre enn ovenstående, da er det bedre at du lar være.

Link to comment
Share on other sites

 

Begyne å sammenligne Arsenal med Real og Barca som har laga sine proppa fulle av stjerner beviser jo bare hvor lite greie du har på fotball.

 

For meg er Lampard den best på mitten i PL han skorer alltid over 15 mål vær sesong :)

Avs.1: Hvorfor er du Arsenalfan?

avs.2: Ikke i år. Lampard var best på midten i 04/05.

 

Resten av innlegget ditt var som vanlig setninger proppet av skrive og grammatikkfeil og annet pisspreik. Stikk å skriv på VGD.

Link to comment
Share on other sites

Kan vel ikkje sei at det ditt innlegg var ei gudegave heller, Korslundinho.

Når du først skal rakke ned på ein meddebatant kan du no kome med argumenter som motstrider Dannialdos argumentasjon.

Dannialdo underbygger iallefall sine påstander, og eg ser derfor ikkje at du har noen grunn til at du kan kalle han patetisk.

Hva skal man si til slikt? Jeg kaller en spade for en spade og det der var 110% pisspreik. Wenger burde ditt og Wenger burde datt og Cesc har ikke teknikk? Jeezuz fuckin' christ! Jeg trenger jo ikke argumentere mot en gang, alle vet jo at det som står der er feil som bare det.

 

Og Dannialdo, Jeg vil si at Cesc kanskje ikke hadde danket ut Ronaldinho av Brasils landslag. Det har mer å gjøre med Ronaldinhos navn og "street-skills". Men om Ronaldinho hadde kommet til Arsenal hadde han ikke danket ut Cesc. Det hadde ikke Robinho heller. Langt ifra. Cesc har vært bedre enn begge denne sesongen.

 

Cesc er nå fast på landslaget. Han har vært med siden mars 2006 og gjorde sitt gjennombrudd i VM. Da kom han inn å snudde kampen for Spania. Og ble hyllet av Maradona.

 

Cesc er sammen med Gerrard den beste sentrale midtbanespilleren i PL.

 

Inne i dit hode så er det slik som du sier ja, Cesc har ikke kamp om plassen sin noe det er i Real og Barca.

 

Maradona er jo bare en narko fyr av en skam av et menneske, ikke mye seriøst som kommer fra den munnen.

 

Skulle likt å sett Cesc hadde hatt klippe kort på de laga, en dårlig kamp der så blir du henvist til benken.

 

Komme å si så mye piss du sier er jo bare lattelig, Pele er en stor beundrer av Robinho.

 

Bare sist kamp viste Robinho hvor go han er til tider, han banker også inn mål for Brasil sist han spilte.

 

Var vel 2 eller var det 3 mål han skorte?

 

Ronaldinho er litt opp og ned ja, men ting han kan gjøre med ball og frispark o.s.v kommer nok aldri Cesc noen gang til å klare ;)

 

Begyne å sammenligne Arsenal med Real og Barca som har laga sine proppa fulle av stjerner beviser jo bare hvor lite greie du har på fotball.

 

For meg er Lampard den best på mitten i PL han skorer alltid over 15 mål vær sesong ;)

 

Synd og skam at en ''Arsenal-fan'' kan sette Lampard foran Fabregas etter det Fabregas har levert de siste par sesongene. Lampard har ikke vært i nærheten av Fabregas hittil i år og kommer aldri igjen til å komme opp på nivået til Cesc.

 

Syns det er på tide nå å komme ut av ''skapet'' Er du Real eller Barca supporter? Du kan tydeligvis ikke være Arsenal supporter ut ifra all den driten du presterer å lire av deg.. :)

Link to comment
Share on other sites

Begyne å sammenligne Arsenal med Real og Barca som har laga sine proppa fulle av stjerner beviser jo bare hvor lite greie du har på fotball.

 

For meg er Lampard den best på mitten i PL han skorer alltid over 15 mål vær sesong :)

 

Hvis antall stjernespillere i en klubb er løsningen om en klubb er en toppklubb el ei kan Arsenal bare gi opp med Wengers filosofi i henhold til din uttalelse.

For å si det mildt er dette det reneste bullshit.

Et godt eksempel på det er nevnte Arsenal som vant både serie og ute i Europa med et

lag blottet for 'stjernespillere'.

Fotball er heldigvis ikke så enkelt som du sier. Du lister bare opp en haug med påstander som

ikke samsvarer i det hele tatt.

 

Og er det å score mest mål av midtbanespillerne et kriterium for å være best?

Hverken dine klubber Real el Barca var interessert i Lampard i sommer. Det ble

hentydet at han var for svak teknisk til å være interessant for dem.

Cesc har de lukta på lenge...svaret sier seg selv.

Link to comment
Share on other sites

Begyne å sammenligne Arsenal med Real og Barca som har laga sine proppa fulle av stjerner beviser jo bare hvor lite greie du har på fotball.

 

For meg er Lampard den best på mitten i PL han skorer alltid over 15 mål vær sesong :)

 

Hvis antall stjernespillere i en klubb er løsningen om en klubb er en toppklubb el ei kan Arsenal bare gi opp med Wengers filosofi i henhold til din uttalelse.

For å si det mildt er dette det reneste bullshit.

Et godt eksempel på det er nevnte Arsenal som vant både serie og ute i Europa med et

lag blottet for 'stjernespillere'.

Fotball er heldigvis ikke så enkelt som du sier. Du lister bare opp en haug med påstander som

ikke samsvarer i det hele tatt.

 

Og er det å score mest mål av midtbanespillerne et kriterium for å være best?

Hverken dine klubber Real el Barca var interessert i Lampard i sommer. Det ble

hentydet at han var for svak teknisk til å være interessant for dem.

Cesc har de lukta på lenge...svaret sier seg selv.

 

Det siste avsnittet er jeg veldig enig i. Det er veldig dumt å konkret dømme spillere etter antall mål. Fabregas har definitivt vært bedre enn Lampard de to siste sesongene, som det ble påpekt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke tenkt å blande meg inn i denne debatten, men vil bare oppfordre folk til å ikke rakke ned på Dannialdo for hans skrivefeil. Noen debattanter har gjort dette tidligere og en debattant gjør det i denne tråden.

 

For alt vi vet så er folk her på forumet som er dyslektikere, generelt svake i norsk, utlendinger, men det viktigste er at vi forstå hva de mener. Jeg syns det er ufin hersketeknikk å rakke ned på en debattant for ortografi eller syntaksfeil.

 

Er dere uenige med Dannialdo i sak, så bare kjør på. Det er det vi har et debattforum for.

Link to comment
Share on other sites

Synes du trerffer spikeren rimelig bra på hodet, Korslundinho. Ellers så synes jeg at ArsGun`s innlegg sier det meste. Spot on.

 

Slo vel litt vel i løse lufta spør du meg ikke mye spiker hode han traff, skrive så mye dritt uten å komme med noe seriøst skal man lete lenge etter :blink:

 

Som sagt; etter min mening var det bulls eye. Du får ganske enkelt akseptere at det er en del andre som har en helt annen oppfatning av Cesc enn hva du har. Verre enn det er det ikke.

 

 

 

 

Maradona er jo bare en narko fyr av en skam av et menneske, ikke mye seriøst som kommer fra den munnen.

 

 

Nå gidder jeg ikker plukke innlegget ditt fra hverandre bit for bit, men det kunne jeg fort ha gjort. Men for å visualisere hva slags rølp du egentlig lirer av deg, så quoter jeg ovenstående. For å si det veldig enkelt; skjerp deg! Maradona valset rundt med det meste på en fotballbane lenge før du var påtenkt. Kutt ut den slags pisspreik.

 

Og fremdeles så var Pele større enn Maradona.

 

Seriøst; hvis du ikke kan bedre enn ovenstående, da er det bedre at du lar være.

 

Er vel snakk om egen meinger å fakta, uannestt er du den typen som blander deg inn i allt og alle her inne.

 

Noen ganger lurer jeg på om du tror du er gud eller noe?

 

Du tror du kan alt, vet alt og allt det du sier er liksom rektig?

 

Har vel merka at du er en av de få som er minst likt her inne, på tide å kansje tenke på det ;)

 

 

 

Begyne å sammenligne Arsenal med Real og Barca som har laga sine proppa fulle av stjerner beviser jo bare hvor lite greie du har på fotball.

 

For meg er Lampard den best på mitten i PL han skorer alltid over 15 mål vær sesong ;)

Avs.1: Hvorfor er du Arsenalfan?

avs.2: Ikke i år. Lampard var best på midten i 04/05.

 

Resten av innlegget ditt var som vanlig setninger proppet av skrive og grammatikkfeil og annet pisspreik. Stikk å skriv på VGD.

 

Bare et siste spørsmå har noen Arsenal venniner de lurte om du var 16 år eller noe?

 

Er værfall som en onkelig dritt unge du oppfører deg, selv om man er Arsenal fan så er det lov å bruke sunn fornuft. Personlige angrep er bare barnselig ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes du trerffer spikeren rimelig bra på hodet, Korslundinho. Ellers så synes jeg at ArsGun`s innlegg sier det meste. Spot on.

 

Slo vel litt vel i løse lufta spør du meg ikke mye spiker hode han traff, skrive så mye dritt uten å komme med noe seriøst skal man lete lenge etter :blink:

 

Som sagt; etter min mening var det bulls eye. Du får ganske enkelt akseptere at det er en del andre som har en helt annen oppfatning av Cesc enn hva du har. Verre enn det er det ikke.

 

 

 

 

Maradona er jo bare en narko fyr av en skam av et menneske, ikke mye seriøst som kommer fra den munnen.

 

 

Nå gidder jeg ikker plukke innlegget ditt fra hverandre bit for bit, men det kunne jeg fort ha gjort. Men for å visualisere hva slags rølp du egentlig lirer av deg, så quoter jeg ovenstående. For å si det veldig enkelt; skjerp deg! Maradona valset rundt med det meste på en fotballbane lenge før du var påtenkt. Kutt ut den slags pisspreik.

 

Og fremdeles så var Pele større enn Maradona.

 

Seriøst; hvis du ikke kan bedre enn ovenstående, da er det bedre at du lar være.

 

Er vel snakk om egen meinger å fakta, uannestt er du den typen som blander deg inn i allt og alle her inne.

 

Noen ganger lurer jeg på om du tror du er gud eller noe?

 

Du tror du kan alt, vet alt og allt det du sier er liksom rektig?

 

Har vel merka at du er en av de få som er minst likt her inne, på tide å kansje tenke på det ;)

 

Jeg er rimelig sikker på at Chaz er en av de meste respekterte her på forumet, Dannialdo, kan vel desidert mest om Arsenal enn noen andre her.

Link to comment
Share on other sites

Begyne å sammenligne Arsenal med Real og Barca som har laga sine proppa fulle av stjerner beviser jo bare hvor lite greie du har på fotball.

 

For meg er Lampard den best på mitten i PL han skorer alltid over 15 mål vær sesong :blink:

 

Hvis antall stjernespillere i en klubb er løsningen om en klubb er en toppklubb el ei kan Arsenal bare gi opp med Wengers filosofi i henhold til din uttalelse.

For å si det mildt er dette det reneste bullshit.

Et godt eksempel på det er nevnte Arsenal som vant både serie og ute i Europa med et

lag blottet for 'stjernespillere'.

Fotball er heldigvis ikke så enkelt som du sier. Du lister bare opp en haug med påstander som

ikke samsvarer i det hele tatt.

 

Og er det å score mest mål av midtbanespillerne et kriterium for å være best?

Hverken dine klubber Real el Barca var interessert i Lampard i sommer. Det ble

hentydet at han var for svak teknisk til å være interessant for dem.

Cesc har de lukta på lenge...svaret sier seg selv.

 

Alltså noen syns Gerrard er best noen syns Cesc er best noen syns Lampard er best.

 

Vær sine smak o.s.v Ballack og Essien er også goe spillere, men min personelig mening er ikke Cesc like go enda værfall som de andre.

 

Lampard og Gerrard har et bra skudd ben begge to noe Cesc aldri har hatt, Cesc har heller ikke noe teknikk å vise fram.

 

Cesc er Spansk og klart det sier seg selv da, at han vil trives bedre i en Spansk klubb en det Lampard sikkert hadde gjort ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne diskusjonen har nådd bunn-nivå. Her diskuteres mer person enn sak. Her kommer håpløse påstander på rekke og rad. Hvis ikke denne diskusjonen opphører, kommer jeg til å stenge denne tråden

Link to comment
Share on other sites

Denne diskusjonen har nådd bunn-nivå. Her diskuteres mer person enn sak. Her kommer håpløse påstander på rekke og rad. Hvis ikke denne diskusjonen opphører, kommer jeg til å stenge denne tråden

 

 

Jeg synes dette er en meget morsom tråd å stikke innom og lese i. Skikkelig temperatur og mange helt ville påstander og meninger. Noen få personangrep har det selvsagt vært, men ikke verre enn at vi kan leve med det.

 

Dannialdo er selvsagt grunnen til temperaturen på tråden med sine herlige provoserende løgner. For det kan vel ikke være mulig at han mener alt det han har skrevet?

 

"Maradona er jo bare en narko fyr av en skam av et menneske"

 

"Skulle likt å sett Cesc hadde hatt klippe kort på de laga, en dårlig kamp der så blir du henvist til benken"

 

"Begyne å sammenligne Arsenal med Real og Barca som har laga sine proppa fulle av stjerner beviser jo bare hvor lite greie du har på fotball. "

 

"For meg er Lampard den best på mitten i PL han skorer alltid over 15 mål vær sesong"

 

Og disse 4 sitatene fra ett eneste innlegg!!

 

Denne fyren er god som gull!

Link to comment
Share on other sites

Denne diskusjonen har nådd bunn-nivå. Her diskuteres mer person enn sak. Her kommer håpløse påstander på rekke og rad. Hvis ikke denne diskusjonen opphører, kommer jeg til å stenge denne tråden

 

Støttes.

Flere som ikke klarer å beherske seg. Absolutt bunn-nivå og til tider pinlig lesning. Avslutt nå før noen virkelig dummer seg ut.

Link to comment
Share on other sites

 

Denne fyren er god som gull!

 

Amen til det! Denne mannen er stoooor underholdning!

 

Marco in disguise :blink:

 

Jeg ser på dette som ren mobbing. Og anbefaler moderator å stenge tråden.

 

Makan til barnslig oppførsel fra de "rutinerte" skal man lete lenge etter.

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

Denne fyren er god som gull!

 

Amen til det! Denne mannen er stoooor underholdning!

 

Marco in disguise :blink:

 

Enten det eller Gaston.

Iallefall en god kandidat til årets tråd.

Mykje svada og dårlig rettskriving som har blitt presentert her.

Link to comment
Share on other sites

 

Denne fyren er god som gull!

 

Amen til det! Denne mannen er stoooor underholdning!

 

Marco in disguise :blink:

 

Enten det eller Gaston.

Iallefall en god kandidat til årets tråd.

Mykje svada og dårlig rettskriving som har blitt presentert her.

 

Hvorfor denne stadige kommenteringen på dårlig rettskriving? Foreslår du at det skal være en egen norsktest for å skrive på forumet?

 

Det er utrolig simplet å mobbe noen fordi de ikke er perfekte i norsk skriftlig, trist å bevitne dette.

Link to comment
Share on other sites

 

Denne fyren er god som gull!

 

Amen til det! Denne mannen er stoooor underholdning!

 

Marco in disguise :blink:

 

Enten det eller Gaston.

Iallefall en god kandidat til årets tråd.

Mykje svada og dårlig rettskriving som har blitt presentert her.

 

Hvorfor denne stadige kommenteringen på dårlig rettskriving? Foreslår du at det skal være en egen norsktest for å skrive på forumet?

 

Det er utrolig simplet å mobbe noen fordi de ikke er perfekte i norsk skriftlig, trist å bevitne dette.

 

Et visst minstestandard må man kunne forlange.

Når innlegg inneheld, graverande skrivefeil, orddelingsfeil, dialektord og smspråk synes eg at det er lov å kommentere det. For når man til tider må gjette seg til kva postaren meiner, er dette meir enn ein tilfeldig typo. Alderen er vel ikkje så lav dei som frekventerer forumet at dei ikkje har lært grunnleggande rettskriving av det norske skulevesenet.

Link to comment
Share on other sites

Nå må vel siste ord være sagt i Birmingham-tråden ;) . Synes man er sent ute med kamp-trådene. Jeg er ferdig med Birmingham-kampen for lenge siden, og er proppfull av forventninger til de neste to kampene. Ikke minst til Carling-cup kampen som jeg selv skal over for å se.

 

Er blitt proppet full av hat og hån fra diverse spurve-supportere. Og jeg må innrømme at jeg er noe spent. Hvordan skal vi klare å slå dem med juniorene og Gilberto? Vi må opp flere hakk. Og klarer vi det? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...