Jump to content

2008.01.12 Arsenal Vs Birmingham


Imerslundinho

Recommended Posts

Arsenal Vs Birmingham

12. Januar 2008, kl 15:55 Norsk tid

 

TV Kanaler:

Canal+ Sport Extra

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

Phil Dowd

 

Skadesituasjon:

Arsenal.com - Injury News

 

Høydepunkter:

Arsenal-Goals

 

Formkurve: (Alle turneringer)

Arsenal: S U S S S U

Birmingham: U T S U T T

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

TV Kanaler:

Canal+ Sport Extra

 

 

Betyr det at det er stor sjangse for at det blir engelsk kommentator :D

Det er ihvertfall ikke satt opp noen kommenatorer her, så regner med det blir engelske, ja. Kenneth Fredheim skal kommentere Chelsea-Tott, og Øyvind Johannesen tar seg av Man Utd-kampen. Thor-Rune Haugen er ledig denne dagen, men det er som regel engelske kommentatorer når kampene ikke går på C+ Sport 1

Link to comment
Share on other sites

TV Kanaler:

Canal+ Sport Extra

 

 

Betyr det at det er stor sjangse for at det blir engelsk kommentator :D

Det er ihvertfall ikke satt opp noen kommenatorer her, så regner med det blir engelske, ja. Kenneth Fredheim skal kommentere Chelsea-Tott, og Øyvind Johannesen tar seg av Man Utd-kampen. Thor-Rune Haugen er ledig denne dagen, men det er som regel engelske kommentatorer når kampene ikke går på C+ Sport 1

Synd Fredheim kommenterer Arsenal så sjeldent. Han er helt klart den beste hos Canal+. jeg er nesten glad jeg gikk glipp av Unitedkampen, da Fuglum og Tjernås dømte. Det hadde blitt for frustrerende.

Ellers er savnet av Alsaker ganske stort.

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp jeg ser frem til etter en hard Jul. Nå har store deler av A laget fått god og lang hvile, så de ser nok frem til kamp igjen.

 

Synd at VP pådro seg influensa i natt, så han er ute. Blir nok forhåpentligvis Adebayor - Eduardo på topp. Det viktigste da er at EN av dem holder seg inne i feltet, i stedet for å hele tiden trekke ut.

 

B.Ham har mistet en av forsvars spillerne sine til oss (Djourou). Samtidig som de generelt er i dårlig form.

 

Almunia

Sagna - Senderos/Gilberto - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Eduardo - Adebayor

 

Dette er min 11'r. Ikke helt sikkert om Hleb, Senderos eller Ade er tilbake, men satser på det.

 

Mitt tips 4 - 0. Mål scorere ekke så farlig, så lenge det blir masse mål :)

Link to comment
Share on other sites

Etter at det ble forandringer i Canal + (med nye navn på filmakanalene og canal + sport ekstra ol.), har jeg ikke fått inn Canal + sport ekstra og canal + hits på dekoderen nede (bare oppe). Noen som har en ide til hva jeg kan gjøre for å få fikset det?

 

 

PS. Ser at dette ble veldig off topic, men måtte bare spørre siden kampen går på nettopp denne kanalen.

Link to comment
Share on other sites

Tror dette blir en kamp der vi får se en midtbane brilliere the arsenal way. Må si jeg er go optimist forran denne kampen. Senderos setter jeg på benken, tør ikke tenke på en halvskadet Senderos bak der. Satser på at laget blir:

 

Almunia

Sagna-Hoyte/Gilberto-Gallas-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Rosicky

Adebayor-Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Etter at det ble forandringer i Canal + (med nye navn på filmakanalene og canal + sport ekstra ol.), har jeg ikke fått inn Canal + sport ekstra og canal + hits på dekoderen nede (bare oppe). Noen som har en ide til hva jeg kan gjøre for å få fikset det?

 

 

PS. Ser at dette ble veldig off topic, men måtte bare spørre siden kampen går på nettopp denne kanalen.

 

 

Jeg hadde det samme problemet, så jeg ringte inn og et par minutter senere så var kanalene åpnet.

Link to comment
Share on other sites

Blir en morsom kamp. Spessielt når jeg skal være der selv :)

 

Men men... Kan bli en vansklig kamp, men vi skal vinne fordi det er vår hjemmebane..

Tipper 3-0, mål av Eduardo, Cesc og Gallas

jeg skal også over og se denne kampen :D jeg skal sitte på 4. rad bak målet på upper tier :P

hvor skal du sitte?

Link to comment
Share on other sites

Laget må vel bli noe sånt.. Dersom Senderos ikke er klart, blir det Hoyte.

 

Almunia

Sagna - Senderos/(Hoyte) - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Eduardo/van Persie - Adebayor

 

Tror vi vinner 3-1. Helt klart en kamp vi bør vinne, men ingenting kan man ta på forskudd. Liverpool spilte jo 1-1 hjemme mot Birmingham, og Birmingham kunne fort tatt poeng mot ManU når de spilte i Birmingham. Har allikevel på følelsen at vi kommer til å få til et skikkelig Arsenal-spill. :)

Link to comment
Share on other sites

Laget må vel bli noe sånt.. Dersom Senderos ikke er klart, blir det Hoyte.

 

Almunia

Sagna - Senderos/(Hoyte) - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Eduardo/van Persie - Adebayor

 

Tror vi vinner 3-1. Helt klart en kamp vi bør vinne, men ingenting kan man ta på forskudd. Liverpool spilte jo 1-1 hjemme mot Birmingham, og Birmingham kunne fort tatt poeng mot ManU når de spilte i Birmingham. Har allikevel på følelsen at vi kommer til å få til et skikkelig Arsenal-spill. :D

 

 

Selvsagt skal vi vinne mot Birmingham. Er veldig spent på to plasser. Tenker da på om Senderos blir klar. Håper egentlig på at Hoyte får vist seg frem på stopperplassen. Gjorde det bra mot Tottenham, og tror han kan konkurrere mot Senderos/Djourou!

Ellers håper jeg Eduardo tar plassen fra Van Persie. Van Persie har tilgode å imponere meg utover de spektakulære målene. Synes Eduardo har tre egenskaper Van Persie mangler. Han har den unike målteften, han bidrar sterkt i det defensive arbeidet og han er en mester i å servere baller! Liten og pinglete? Ja, men en fantastisk fotballspiller.

 

Van Persie har godt av å måtte spille seg inn på laget igjen. Han bør ikke være et automatisk førstevalg. Så god er han ikke. Og skadene, - puh :) !

 

Eduardo og Adebayor er det perfekte angrepspar (håper jeg)!

 

Almunia

Sagna - Hoyte - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Eduardo - Adebayor

Link to comment
Share on other sites

[Ellers håper jeg Eduardo tar plassen fra Van Persie. Van Persie har tilgode å imponere meg utover de spektakulære målene. Synes Eduardo har tre egenskaper Van Persie mangler. Han har den unike målteften, han bidrar sterkt i det defensive arbeidet og han er en mester i å servere baller! Liten og pinglete? Ja, men en fantastisk fotballspiller.

 

Van Persie har godt av å måtte spille seg inn på laget igjen. Han bør ikke være et automatisk førstevalg. Så god er han ikke. Og skadene, - puh :) !

 

Eduardo og Adebayor er det perfekte angrepspar (håper jeg)!

 

Almunia

Sagna - Hoyte - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Eduardo - Adebayor

 

 

Både enig og uenig Helge. En skadefri Robin Van Persie er en spektakulær spiller.

Og etter min mening en mer komplett spiller enn Eduardo. Eduardo er mer målfarlig ja.

VP har en sinnsyk teknikk og kan gjøre mye mer utenfor boksen enn Dudu.

Hvem husker ikke RVP sine frispark,driblinger og gjennomspill.

Gjennomspillinger mener jeg VP er hakket bedre enn Eduardo selv om Dudu har

imponert der og.

Men RvP bør ikke rett inn på laget. Der er jeg enig. Han bør spille seg inn.

Akkurat nå er det et luksusproblem og håper nå at RvP er kvitt skadeproblemene sine.

 

Ellers kjøper jeg laget ditt til B'ham kampen,men tror gjerne Wenger satser på Senderos baki der.

Link to comment
Share on other sites

Med Senderos muligens ute, betyr det antageligvis Gilberto som midtstopper. Selv kunne jeg tenkt meg Hoyte, han gjorde seg på ingen måte vekk mot Tottenham, men jeg tror Wenger tenker annerledes. Uansett bør dette bli a stroll in the park.

Link to comment
Share on other sites

Med Senderos muligens ute, betyr det antageligvis Gilberto som midtstopper. Selv kunne jeg tenkt meg Hoyte, han gjorde seg på ingen måte vekk mot Tottenham, men jeg tror Wenger tenker annerledes. Uansett bør dette bli a stroll in the park.

 

Jepp, enig her. Det blir Gilberto om Senderos er skadet. Og ja til Morten. Van Persie har teknikken og det overlegne i enkelte situasjoner. Han kan spille frem. Men jeg synes det er sjelden jeg ser det. Det er min kritikk. Jeg tror Eduardo er en mer effektiv og stabil spiller. Om han bare får sjansen i en del kamper.

 

Håper Wenger gjør det rette, uansett hva han velger!

Link to comment
Share on other sites

Hoyte bør absolutt få sjansen igjen, synes han var god mot spudz. Hoyte er en liten tass på 1.80 (til forsvarsspiller å være, så de som er lavere ikke blir støtt!) men har bra fart i kroppen og kan løpe opp spillere.

 

Ellers blir det nok Dudu og Ade på topp. Tror jeg ville valgt dette uansett om vP var frisk, grunnet god form på begge de førstnevnte!

Link to comment
Share on other sites

Eduardo feberen begynner komme. Utviklingen går bare en vei. Derfor dette laget

----------------------Almunia-------------------

Sagna---Hoyte/Senderos-----Gallas------Clichy

Hleb--------Fabregas--Flamstern--------Rosicky

---------Eduardo-------------Adebayor--------

Leste noe om Adebayor skadet og Hleb. Regner med de er tilbake. men kan råde oss å stille med dette laget hvis de er borte

----------------------Almunia-------------------

Sagna---Hoyte/Senderos-----Gallas------Clichy

------Denilson----Famini-------Fabregas--------

---------Diaby-----------Rosicky-----------------

----------------Eduardo---------------------------

Van persie er vel ute uansett. Og eduardo går foran i køen pga kamptrening, og vil at VP skal tilbake ordentlig så han slepper være skadet i et år i strekk en gang til. Senderos eller høyte, kommer helt ann på. Foretrekker høyte pga fart siden Birmingham spiller alltid med hurtige spisser og ikke stor godtstog. Rosicky har vært i super form i det siste og virkelig begynt og dominere håper han fortsetter.

Link to comment
Share on other sites

Etter at det ble forandringer i Canal + (med nye navn på filmakanalene og canal + sport ekstra ol.), har jeg ikke fått inn Canal + sport ekstra og canal + hits på dekoderen nede (bare oppe). Noen som har en ide til hva jeg kan gjøre for å få fikset det?

 

 

PS. Ser at dette ble veldig off topic, men måtte bare spørre siden kampen går på nettopp denne kanalen.

 

 

Har du oppdatert ?

 

Hvist ikke så er det en fin veiledning HER

Link to comment
Share on other sites

Van Persie og Djourou er ute i denne kampen, men Senderos er klar.

 

Så då vert det vel dette laget:

 

Almunia

Sagna - Senderos - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Eduardo - Adebayor

 

Håper vi får eit tidlig mål, så B`ham må framover på banen, og vi får spela "spelet vårt".

Link to comment
Share on other sites

Etter at det ble forandringer i Canal + (med nye navn på filmakanalene og canal + sport ekstra ol.), har jeg ikke fått inn Canal + sport ekstra og canal + hits på dekoderen nede (bare oppe). Noen som har en ide til hva jeg kan gjøre for å få fikset det?

 

 

PS. Ser at dette ble veldig off topic, men måtte bare spørre siden kampen går på nettopp denne kanalen.

 

Ring kundeservice, de må oppdatere dekoderen din.

 

Ser nå at flere andre har svart før meg, leste ikke langt nok. Håper du har fått det til

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...