Jump to content

2008.01.12 Arsenal Vs Birmingham


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

2008111165924642.jpg

 

Håper vi starter med Hoyte der bak sammen med Gallas, selv om jeg tror at det er å gamble litt. Så jeg tror det blir Senderos eller Gilberto som starter(selv om det er å gamble ennda mer).

Resten av laget burde vel være sikkert som banken?!

Hadde vært moro å se Fabregas på skårings listen igjenn, han har ikke puttet på en lang stund nå.

 

3-0 Eduardo, Fabregas og Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

2008111165924642.jpg

 

Håper vi starter med Hoyte der bak sammen med Gallas, selv om jeg tror at det er å gamble litt. Så jeg tror det blir Senderos eller Gilberto som starter(selv om det er å gamble ennda mer).

Resten av laget burde vel være sikkert som banken?!

Hadde vært moro å se Fabregas på skårings listen igjenn, han har ikke puttet på en lang stund nå.

 

3-0 Eduardo, Fabregas og Adebayor.

 

Tror ikke de ulike midtstopperalternativene du lanserer er gambling. Gode spillere i hele laget! Dersom resten av laget er slik du skisserer stiller vi med et toppet lag mot Birmingham. Og som mange sikkert har forstått har jeg forelsket meg i Eduardo. Dersom han får spille vil vi være i stand til å punktere kamper. I denne kampen ser jeg derfor ikke borti fra at akkurat det kommer til å skje.

 

4-0 til Arsenal: Eduardo 2, Adebayor og Gallas

Link to comment
Share on other sites

Siden Senderos er klar for kamp tviler jeg på at Hoyte får en plass i startoppstillingen. Men nå er det virkelig på tide at Senderos viser seg fram og spiller på et gjevnt høyt nivå! Viss ikke er det det på tide og bytte han ut.

 

At RvPersie er skadet/sjuk igjen skuffer meg. Ser ut til og være en spiller som pådrar seg lett skader. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Etter at det ble forandringer i Canal + (med nye navn på filmakanalene og canal + sport ekstra ol.), har jeg ikke fått inn Canal + sport ekstra og canal + hits på dekoderen nede (bare oppe). Noen som har en ide til hva jeg kan gjøre for å få fikset det?

 

 

PS. Ser at dette ble veldig off topic, men måtte bare spørre siden kampen går på nettopp denne kanalen.

 

 

Jeg hadde det samme problemet, så jeg ringte inn og et par minutter senere så var kanalene åpnet.

 

Jeg har canal + gjennom GET. Må jeg da ringe til GET, eller må jeg ringe til canal digital?

Sjekket om jeg har ekstra-kanalen, men er det samme hos meg. Har ikke tilgang til den.

Link to comment
Share on other sites

Etter at det ble forandringer i Canal + (med nye navn på filmakanalene og canal + sport ekstra ol.), har jeg ikke fått inn Canal + sport ekstra og canal + hits på dekoderen nede (bare oppe). Noen som har en ide til hva jeg kan gjøre for å få fikset det?

 

 

PS. Ser at dette ble veldig off topic, men måtte bare spørre siden kampen går på nettopp denne kanalen.

 

 

Jeg hadde det samme problemet, så jeg ringte inn og et par minutter senere så var kanalene åpnet.

 

Jeg har canal + gjennom GET. Må jeg da ringe til GET, eller må jeg ringe til canal digital?

Sjekket om jeg har ekstra-kanalen, men er det samme hos meg. Har ikke tilgang til den.

 

Ring til Get, jeg gjorde det samme i går og fikk de i løpet av et par minutter :angry:

Link to comment
Share on other sites

Etter at det ble forandringer i Canal + (med nye navn på filmakanalene og canal + sport ekstra ol.), har jeg ikke fått inn Canal + sport ekstra og canal + hits på dekoderen nede (bare oppe). Noen som har en ide til hva jeg kan gjøre for å få fikset det?

 

 

PS. Ser at dette ble veldig off topic, men måtte bare spørre siden kampen går på nettopp denne kanalen.

 

 

Jeg hadde det samme problemet, så jeg ringte inn og et par minutter senere så var kanalene åpnet.

 

Jeg har canal + gjennom GET. Må jeg da ringe til GET, eller må jeg ringe til canal digital?

Sjekket om jeg har ekstra-kanalen, men er det samme hos meg. Har ikke tilgang til den.

 

Ring til Get, jeg gjorde det samme i går og fikk de i løpet av et par minutter :angry:

 

Da har jeg gjort det, og da funker det vett. Fantastisk. :P

Link to comment
Share on other sites

Dette tror jeg blir overkjøring. Birmingham er ikke noe stort bortelag og kommer vel til å spille defensivt, men med flere av våre beste spillere med 10 dager hvile tror jeg vi får se et ekstra sprudlende Arsenal-lag i dag.

 

4-0!! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...