Jump to content

2008.01.12 Arsenal Vs Birmingham


Imerslundinho

Recommended Posts

 

 

Et visst minstestandard må man kunne forlange.

Når innlegg inneheld, graverande skrivefeil, orddelingsfeil, dialektord og smspråk synes eg at det er lov å kommentere det. For når man til tider må gjette seg til kva postaren meiner, er dette meir enn ein tilfeldig typo. Alderen er vel ikkje så lav dei som frekventerer forumet at dei ikkje har lært grunnleggande rettskriving av det norske skulevesenet.

 

Min mening er at det er motbydelig å mobbe noen for deres begrensninger. Det være seg iq, skriveferdigheter, utseende el.

 

Dette er et åpent forum for gunners tilhengere. Det er vel den eneste likheten her. Utover dette finnes det sikkert, dyslektikere, utlendinger, homofile, dverger, mormonere etc.

 

Alle, absolutt alle fortjener å bli møtt med respekt.

Det er nå min mening.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

 

Denne fyren er god som gull!

 

Amen til det! Denne mannen er stoooor underholdning!

 

Marco in disguise B)

 

Enten det eller Gaston.

Iallefall en god kandidat til årets tråd.

Mykje svada og dårlig rettskriving som har blitt presentert her.

 

Hvorfor denne stadige kommenteringen på dårlig rettskriving? Foreslår du at det skal være en egen norsktest for å skrive på forumet?

 

Det er utrolig simplet å mobbe noen fordi de ikke er perfekte i norsk skriftlig, trist å bevitne dette.

 

Et visst minstestandard må man kunne forlange.

Når innlegg inneheld, graverande skrivefeil, orddelingsfeil, dialektord og smspråk synes eg at det er lov å kommentere det. For når man til tider må gjette seg til kva postaren meiner, er dette meir enn ein tilfeldig typo. Alderen er vel ikkje så lav dei som frekventerer forumet at dei ikkje har lært grunnleggande rettskriving av det norske skulevesenet.

 

Jaha? Så du må gjette deg fram til hva Dannialdo skriver? Merkelig at jeg ikke har noen problemer med å forstå han da :rolleyes:

 

Hvis du ikke skjønner hva han mener, kunne du ikke be ham om å spesifisere sine standpunkter i stedet for å rakke ned på hans rettskriving?

 

 

Kunne du Tonymontana spesifisere hva du mener med følgende setning;

 

For når man til tider må gjette seg til kva postaren meiner, er dette meir enn ein tilfeldig typo.

 

Jeg skjønner ikke hva ordet "typo" betyr.....for man må jo kunne forvente en minstestandard av folk som skriver på forumet?

 

En uforbeholden unnskyldning til Dannialdo hadde vært på sin plass, det mener jeg virkelig!

Link to comment
Share on other sites

Dette var absolutt ikkje berre mynta mot Dannialdo. Vi har 2 skriftspråk i norge, og eg meiner at det er desse som skal brukast på ein offentleg arena som dette forumet.

Er her folk som føler seg trakka på tærne av mine, må eg berre beklage dette.

 

Typo er ei vanleg brukt slangform for Typographical error

Link to comment
Share on other sites

Dette var absolutt ikkje berre mynta mot Dannialdo. Vi har 2 skriftspråk i norge, og eg meiner at det er desse som skal brukast på ein offentleg arena som dette forumet.

Er her folk som føler seg trakka på tærne av mine, må eg berre beklage dette.

 

Typo er ei vanleg brukt slangform for Typographical error

 

Da setter vi en strek her og diskuterer videre om ting som har med Arsenal å gjøre. Det ser jeg fram til.

Link to comment
Share on other sites

Da setter vi en strek her og diskuterer videre om ting som har med Arsenal å gjøre. Det ser jeg fram til.

 

Yepp!

 

Det er torsdag kveld og kamp mot Fulham venter på lørdag.

 

Min oppfordring er at vi får denne tråden inn på rett spor igjen. Diskuter kampen og la for all del noen av kommentarene få en pause.

 

Ellers kan det være passende å minne om rettingslinjene for forumet:

 

3.Språk

Foruten den engelske delen, skal det skrives på norsk, henholdvis nynorsk eller bokmål. Overdreven dialekt eller sms-språk vil bli slått ned på. Forsøk å holde banning på et minimum.

 

6.Persondiskusjoner

Det skal diskuteres sak og ikke person.

 

PS! Tipper at Arsenal reiser seg etter B’ham-kampen. 2-0 til Arsenal! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

For det første: Jeg tror jeg er langt mer skolert enn deg og vet minst like godt som deg hva et argument er. Et argument bygger på/inneholder en påstand som senere begrunnes. Det jeg skrev om Cesc var hypotetisk. Jeg skrev nemlig ordet "hvis" han ikke blir mer motivert, og det regner jeg med han blir når han nå er i en posisjon igjen der han har noe å bevise... Dessuten, er han skadet; sett han på sidelinjen og gjør som med van Persie. Hvile til alt er 100%.

Og når det gjelder CRonaldo. Det er få i verden som hater (i fotballmessig forstand) den karen mer enn meg. Når jeg likevel sier at han er verdens beste, sier det litt... Hans eneste store svakhet er at han ennå ha til gode å prestere i en kamp som virkelig gjelder (les: semifinale i VM, semifinale i CL...)

 

 

Jøss og bevares. Igjen! Så du har altså den komplette oversikt over min utdannelse og skolering? Makalaust. En videre; du vet "minst like godt som meg" hva et argument er? Vis det da! Til nå i denne "ordvekslingen" hr du i hvertfall ikke evnet å vise det i praksis. Er det noe mer i sakens anledning ta det i PM`s form. Det er ikke nødvendig å vise for hel forumet hvor tåpelig dette er.

Alle her inne på forumet vet at det er en liten allianse av deltakere her inne på forumet som i lang lang tid alltid har hatt en ovenfra og ned- holdning til alle andre deltakere. Du er kanskje den verste, og dette viser du igjen i denne tråden. Jeg skriver meget oversiktlig hva et argument er og hvordan dette er gjort i mine innlegg, og hva får jeg tilbake? Bare usaklig dritt. Jeg vil minne igjen på at alle her inne er likeverdige deltakere, med lik rett til å mene det de mener. er man uenig bør man ta det opp saklig, og ikke a) komme med usaklige ubegrunnede ytringer b ) komme med et utspill som går på person. Nå kommer kanskje du og dine allierte her inne til å skrive "nå kaster du stein i glashus", men dette innlegget er et innlegg med et "uttalt mål" at noe skal skje med den misforståtte hierarkiske oppbygningen på forumet!!! Håper virkelig du ser hva jeg mener her, og hvis du evt skulle være av en annen mening; vær saklig

Link to comment
Share on other sites

Her følger jeg helt klart Ravenghost. Jeg er fullstendig klar over at det er flere her inne med masse kunnskap og ofte et lengre perspektiv på tingenes tilstand i Arsenal. Og så klart: Om jeg skriver at Fabregas bør selges til Barca så fort som mulig for 10 mill eller at Wenger ikke har den fjerneste anelse av hva han driver med så er jo det utsagn som helt greit kan kun svares enkelt på med oneliners som -dette tror ikke jeg på selv, tenker du før du skriver?.

Men at innlegg der folk har skrevet grundig hva de mener, på en saklig måte, gjerne lange innlegg skal besvares på den måten det synes jeg ingenting om. Hvorfor ikke bare begrunne kort hva som er så hakkende gale med et utspill da? Vi er inne på et diskusjonsforum, det ligger vel strengt tatt i ordet at folk komme til å være uenige.

 

Og hvor lite konstruktivt er ikke det å quote et helt innlegg kun for å si at en er uenig/synes det er helt idiotisk?

 

Og til slutt: Vær så snill og ikke la dette bli en persondebatt. Leter du opp så finner du sikkert flere innlegg av meg som jeg også ikke mener er annet en pinlig. Det har vel alle?

Link to comment
Share on other sites

 

Alle her inne på forumet vet at det er en liten allianse av deltakere her inne på forumet som i lang lang tid alltid har hatt en ovenfra og ned- holdning til alle andre deltakere. Du er kanskje den verste, og dette viser du igjen i denne tråden. Jeg skriver meget oversiktlig hva et argument er og hvordan dette er gjort i mine innlegg, og hva får jeg tilbake? Bare usaklig dritt. Jeg vil minne igjen på at alle her inne er likeverdige deltakere, med lik rett til å mene det de mener. er man uenig bør man ta det opp saklig, og ikke a) komme med usaklige ubegrunnede ytringer b ) komme med et utspill som går på person. Nå kommer kanskje du og dine allierte her inne til å skrive "nå kaster du stein i glashus", men dette innlegget er et innlegg med et "uttalt mål" at noe skal skje med den misforståtte hierarkiske oppbygningen på forumet!!! Håper virkelig du ser hva jeg mener her, og hvis du evt skulle være av en annen mening; vær saklig

 

For å avslutte det hele for min del; jeg mener seriøst at du ikke argumenterer for noe som helst i det angjeldende innlegget. Innlegget er, igjen etter mitt hode, kun drittslenging mot Cesc uten substans og innhold. Du trenger absolutt ikke være enig med meg, men respekter i det minste at det er min dønn ærlige mening.

 

"Allianse"? Jo muligens, av en eller merkelig grunn er de eldste gjerne enige. Ingen bevisst allianse, men ofte har vi sammenfallende meninger. Du vil vel ikke mene at jeg skal være uenig med Sir John, bare for å være uenig?

 

Vi, eller jeg, har INGEN overfra og nedad holdning. For meg er en Gooner en Gooner. Men jeg er mange ganger uenig i innhold, og ikke minst form. Det gir jeg uttrykk for. Og enkelte ganger kan det uttrykket muligens fremstå både ironisk, og ved enkelt anledninger sarkastisk. I tilfellet med ditt innlegg så ble det sarkastisk. Grunn? Den ser du i det første avsnittet på dette innlegget.

 

Siste punkt; jeg går ikke på person, men på innlegg og innleggets innhold. Ingenting annet. Det har jeg lært av erfaring på dette forumet.

 

Grouphug som Clyde ber om? For all del; I love you all! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...