Jump to content

2008.01.12 Arsenal Vs Birmingham


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Syns egentlig det er litt dårlig forsvarsarbeid i forkant av målet. Ballen blir slått ca på 5 meter og der bør det være nok arsenalspillere. Så ikke reprisen, men så slik ut der og da i alle fall. Men, men... Får håpe vi utlikner! :P

 

Det er jo uavgjort :P Får håpe viss vi tar ledelsen igjen :P

Link to comment
Share on other sites

Syns egentlig det er litt dårlig forsvarsarbeid i forkant av målet. Ballen blir slått ca på 5 meter og der bør det være nok arsenalspillere. Så ikke reprisen, men så slik ut der og da i alle fall. Men, men... Får håpe vi utlikner! :P

 

Når er det uavgjort da. Så kan vel ikke akkurat utligne..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 12 2008, 05:17 PM) 116184[/snapback]

Syns egentlig det er litt dårlig forsvarsarbeid i forkant av målet. Ballen blir slått ca på 5 meter og der bør det være nok arsenalspillere. Så ikke reprisen, men så slik ut der og da i alle fall. Men, men... Får håpe vi utlikner! :P

 

Når er det uavgjort da. Så kan vel ikke akkurat utligne..

hehe, sorry. Jeg mente at vi skal score igjen :P |trøtt :P

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 12 2008, 05:17 PM) 116184[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Syns egentlig det er litt dårlig forsvarsarbeid i forkant av målet. Ballen blir slått ca på 5 meter og der bør det være nok arsenalspillere. Så ikke reprisen, men så slik ut der og da i alle fall. Men, men... Får håpe vi utlikner! :P

 

Når er det uavgjort da. Så kan vel ikke akkurat utligne..

hehe, sorry. Jeg mente at vi skal score igjen :P |trøtt ;)

 

Hehe skjønte egentlig det, var bare litt kverrulant :P får håpe vi får se Eduardo eller Fabregas (lenge siden han putta nå :P ) scorer et mål hver nå B)

Link to comment
Share on other sites

noen som har funnet noen gode streams?

alle de jeg har prøvd funker ikke/ lagger noe sinnsykt : /

 

Hvis ingen har link noen som veit om en radiokanal som dekker kampen...desperat, vg/live er ikke nok...må ha noe ordentlig :P

Link to comment
Share on other sites

noen som har funnet noen gode streams?

alle de jeg har prøvd funker ikke/ lagger noe sinnsykt : /

 

Hvis ingen har link noen som veit om en radiokanal som dekker kampen...desperat, vg/live er ikke nok...må ha noe ordentlig :P

 

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4458&part=sports

 

Og sopcast bruker eg, veldig bra + engelsk komentator. Sorry vett ikke om noen radio kanaler.

 

Nå kom byttet, Walcott, ut Bendtner inn. Drømmen om en ny Tottenham skåring lever :P

Link to comment
Share on other sites

noen som har funnet noen gode streams?

alle de jeg har prøvd funker ikke/ lagger noe sinnsykt : /

 

Hvis ingen har link noen som veit om en radiokanal som dekker kampen...desperat, vg/live er ikke nok...må ha noe ordentlig :P

 

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4458&part=sports

 

Og sopcast bruker eg, veldig bra + engelsk komentator. Sorry vett ikke om noen radio kanaler.

 

Nå kom byttet, Walcott, ut Bendtner inn. Drømmen om en ny Tottenham skåring lever :P

 

Takk for hjelpen :P

Link to comment
Share on other sites

noen som har funnet noen gode streams?

alle de jeg har prøvd funker ikke/ lagger noe sinnsykt : /

 

Hvis ingen har link noen som veit om en radiokanal som dekker kampen...desperat, vg/live er ikke nok...må ha noe ordentlig :P

 

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4458&part=sports

 

Og sopcast bruker eg, veldig bra + engelsk komentator. Sorry vett ikke om noen radio kanaler.

 

Nå kom byttet, Walcott, ut Bendtner inn. Drømmen om en ny Tottenham skåring lever :P

 

Takk for hjelpen :P

Fekk du den til å virke?

Link to comment
Share on other sites

den er ikke kompis med meg...men jeg får overleve for en gangs skyld med vg live :P

 

Hehe...

 

Helb er småsint idag, en litt sen takling nå. Men vi klare ikke skape de store sjangsene :P Frykter at dette blir poengtap i en kamp vi abselutt skulle hatt full pott! :P

Link to comment
Share on other sites

Skammelig at det ikke ble lagt til mer. Huff og huff..

 

Laget må vel bli noe sånt.. Dersom Senderos ikke er klart, blir det Hoyte.

 

Almunia

Sagna - Senderos/(Hoyte) - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Eduardo/van Persie - Adebayor

 

Tror vi vinner 3-1. Helt klart en kamp vi bør vinne, men ingenting kan man ta på forskudd. Liverpool spilte jo 1-1 hjemme mot Birmingham, og Birmingham kunne fort tatt poeng mot ManU når de spilte i Birmingham. Har allikevel på følelsen at vi kommer til å få til et skikkelig Arsenal-spill. :P

 

Selvsagt skal vi vinne mot Birmingham. Er veldig spent på to plasser. Tenker da på om Senderos blir klar. Håper egentlig på at Hoyte får vist seg frem på stopperplassen. Gjorde det bra mot Tottenham, og tror han kan konkurrere mot Senderos/Djourou!

Ellers håper jeg Eduardo tar plassen fra Van Persie. Van Persie har tilgode å imponere meg utover de spektakulære målene. Synes Eduardo har tre egenskaper Van Persie mangler. Han har den unike målteften, han bidrar sterkt i det defensive arbeidet og han er en mester i å servere baller! Liten og pinglete? Ja, men en fantastisk fotballspiller.

 

Van Persie har godt av å måtte spille seg inn på laget igjen. Han bør ikke være et automatisk førstevalg. Så god er han ikke. Og skadene, - puh :P !

 

Eduardo og Adebayor er det perfekte angrepspar (håper jeg)!

 

Almunia

Sagna - Hoyte - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

Eduardo - Adebayor

 

Hem.. :P

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig??!! Vi gir bort 2 poeng i dag. Etter spillet i første burde vi ledet med 3 mål. Utrolig frustrerende. Vi hadde en hel omgang på å score, men maktet det ikke. De siste 20 spilte vi alt for trangt og bevegelsene var ikke gode nok. Vi kan ikke alltid spille alt gjennom midten. Walcott burde blitt byttet ut tidligere, han hadde en særdeles dårlig dag. Nå får vi bare håpe på at New kan stjele noen poeng fra Man U, noe jeg desverre ikke tror de klarer :P

Link to comment
Share on other sites

Fy pokker for en møkkakamp.

At vi ikke evner å sette noe som helst ytterligere press på Birmingham fatter jeg. Presset er der, men alt er jo bare rot offensivt. Det går altfor tregt, og altfor mye kløning og surring med ballen.

 

Fabregas: Skal du fortsette å ta cornere får du jaggu meg se hva keeperen til Birmingham gjør!!! Gang på gang på gang på gang slår han den ballen inn i feltet hvor keeperen står og venter.

 

Dette var fryktelig skuffende, og det er ikke bare pga resultatet. Det er måten vi spiller oss til uavgjort på. Når vi får 1-0 så får vi kjøre på og angripe for et mål til. Hvertfall ikke stå med henda i lomma og se at Birmingham utligner det første de gjør etter pause.

 

Dette blir det ikke gull av - vi må skjerpe oss frem til neste kamp!

Link to comment
Share on other sites

Ingen vitts i å hvile "toppspillera" slapp dag på jobben mener jeg! Jobber ikke for å punktere kampen i første omgang og får da skåring mot seg i 2omg og klarer da ikke å bryte ned et glimmrende birmingham forsvar. En av de bedre i dag er fan Senderos.! Skuffende som "#¤% Håper Man u snubbler mot newcastle! For dette er ikke bra nok hvis vi har mål om å bli nummer 1!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...