Jump to content

Capital One Cup


Skjetne

Recommended Posts

Lagene som er klare for kvartfinalene er:

Arsenal

Blackburn Rovers

Cardiff

Chelsea

Crystal Palace

Liverpool

Manchester City

Manchester United

 

Av disse er det lett å velge ønskemotstandere: Crystal Palace, Cardiff, Blackburn i den rekkefølgen. Verste motstander er City som har den beste stallen og går fullt inn for å vinne alle fire pokalene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Veien til Wembley blir nok vanskeligere denne sesongen ja. Sjelden at så mange kanoner avanserer til kvarten i denne turneringen. Arsenal imidlertid med for niende sesong på rad. Med tanke på lagene vi har mønstret opp igjennom årene så er det intet annet enn imponerende.

 

She wore...

Link to comment
Share on other sites

Lagene som er klare for kvartfinalene er:

Arsenal

Blackburn Rovers

Cardiff

Chelsea

Crystal Palace

Liverpool

Manchester City

Manchester United

 

Av disse er det lett å velge ønskemotstandere: Crystal Palace, Cardiff, Blackburn i den rekkefølgen. Verste motstander er City som har den beste stallen og går fullt inn for å vinne alle fire pokalene.

 

Har du sett ... av 7 mulige motstandere er 4 av dem forventede PL-topplag. I tillegg er Blackburn på bortebane ikke akkurat noen drømmekamp det heller. 64,3 % sjanse er det for at Arsenal får en av disse kampene. Men vi kan se det fra Cardiff eller Crystal Palace sitt perspektiv også. Sjansen for at de møter et av de 5 forventede PL-topplagene (oss inkludert), eller Blackburn borte (møter de Blackburn hjemme blir det nok jevnt) er hele 78,6 %.

 

Det er litt meningsløst å tippe en trekning, men jeg gjør det allikevel. Resultater også.

 

Manchester United - Arsenal (1-1 - Arsenal vinner 1-2 etter ekstraomgagner. Arshavin blir satt inn sent og scorer)

Chelsea - Crystal Palace (2-1)

Cardiff - Blackburn (2-3)

Liverpool - Manchester City (1-4)

Link to comment
Share on other sites

Vi trakk forøvrig Manchester City hjemme mens Chelsea møter Liverpool.

Manchester United derimot trekker Cardiff hjemme. Ikke akkurat noe sjokk det der.

Edit: Crystal Palace selvfølgelig. Ikke Cardiff. Vet ikke hvor Cardiff kom fra..
Link to comment
Share on other sites

Vi trakk forøvrig Manchester City hjemme mens Chelsea møter Liverpool.

 

Manchester United derimot trekker Cardiff hjemme. Ikke akkurat noe sjokk det der.

 

Edit: Crystal Palace selvfølgelig. Ikke Cardiff. Vet ikke hvor Cardiff kom fra..

Cardiff kommer fra hovedstaden i Wales.

 

Forøvrig trakk Cardiff Blackburn på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hva slags lagoppstilling det blir mot City. B-laget dems er jo bedre enn de fleste PL-lag!

 

Nemlig. De kunne ha laget tre lag som alle hadde gjort det godt i PL. De kommer vel til å stille et slags B-lag, men det begrepet mister vel egentlig sin mening når det er snakk om City.

 

Det ble i det minste hjemmebane. Alt håp er ikke ute.

Link to comment
Share on other sites

 

Nemlig. De kunne ha laget tre lag som alle hadde gjort det godt i PL. De kommer vel til å stille et slags B-lag, men det begrepet mister vel egentlig sin mening når det er snakk om City.

 

Det ble i det minste hjemmebane. Alt håp er ikke ute.

Synes vi bare har hjemmekamper. Det er jo bra. Alt håp er oppe og går.

Vi har menge gode B-spillere vi også. Og det er en innsatsfylt gjeng.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Resten av trekningen:

 

Manchester United v Newcastle

Manchester City v Aston Villa

MK Dons v Sunderland

West Brom v Liverpool

Crawley Town v Swansea City

Queens Park Rangers v Reading

Norwich City v Doncaster Rovers

Bradford City v Burton Albion

Preston North End v Middlesbrough

Arsenal v Coventry City

Southampton v Sheffield Wednesday

Chelsea v Wolves

Carlisle v Tottenham Hotspur

Swindon Town v Burnley

West Ham United v Wigan Athletic

Leeds United v Everton

Link to comment
Share on other sites

Noen spesielle og interessente oppgjør:

 

Manchester United v Newcastle - tøff trekning for to av de sterkeste

Manchester City v Aston Villa - Manchester City benytter nok hjemmefordelen, men med mange nestbeste er det alltid usikkert

West Brom v Liverpool - helt åpent - kanskje den mest åpne kampen, tøff trekning for Liverpool

Arsenal v Coventry City - skal vel være greit dette, håper på å se noen spennende spillere

Chelsea v Wolves - vanvittig trekning for Ståle Solbakken

Carlisle v Tottenham Hotspur - grei trekning, men man vet aldri

Leeds United v Everton - blir vanskelig for Everton

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en høyst personlig konflikt med Dion Dublin som gjør at jeg har lagt han og alle klubber han har spilt for på hatlista mi.

 

I 2007 spilte han for Leicester i en treningskamp mot Glimt og på et utested senere på kvelden kom han og resten av laget inn. Det var ingen ledige sitteplasser, så han tok like godt krakken min mens jeg satt på den. Siden da har jeg hatt et dypt hat ovenfor Dion Dublin, og da også naturligvis Coventry. Håper vi knuser dem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en høyst personlig konflikt med Dion Dublin som gjør at jeg har lagt han og alle klubber han har spilt for på hatlista mi.

Hehe, da er det bare å satse på at Eisfeld, Gnabry og Akpom gjør jobben

 

Edit: Akpom likner forøvrig ordentlig på han lille i Cleveland show:

rallo_theclevelandshow_290.jpg

Han retweetet meg i alle fall når jeg fant et bilde hvor de så prikk like ut.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...