Jump to content

Capital One Cup


Skjetne

Recommended Posts

Skulle vi gå til topps hr blir denne cupen aldri sidestilt med de andre for meg. Burde være en turnering for 2 valg og reserver.

 

I know.

 

Tull å satse på denne cupen. La oss heller gi unggutta spilletid ( noe vi alltid har gjort) og heller konsentrere oss om å sikre oss CL til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...

Borte mot WBA kan bli vrient, og det er mange på førstelaget som har godt av en hvil nå. Jeg tipper det blir stor rotering.

 

Keeperplassen bør gå til enten Viviano eller Fabianski.

 

I forsvaret burde Jenkinson og Monreal starte på hver sin backplass. Vermaelen bør også starte, men hvem skal han ha med seg i midtforsvaret? Isaac Hayden har vært den mest stabile i det siste, mens Daniel Boateng har stagnert litt det siste året. Hva med han nye karen fra Charlton? Setter en liten knapp på at "Semi" tar plassen ved siden av Vermaelen.

 

Arteta og Frimpong bør kunne danne et ok par som sittende midtbanespillere. Zelalem er fortsatt skadd.

 

Fremover på banen er jeg redd det kan bli tynnere. Alle de etablerte offensive spillerne kan ha godt av en hvil. Hvis ikke Cazorla har blitt mirakuløst raskt frisk, eller Walcott er frisk og rask synes jeg ikke at noen av av de som har spilt 2 kamper i uka, bør spille. Da kan vi få en offensiv midtbanetrio med Gnabry - Eisfeld - Ryo. Kris Olsson er også et alternativ.

 

På topp har jeg lyst til å se Akpom, siden Sanogo er skadd. Dansken kan kanskje også få litt spilletid?

Link to comment
Share on other sites

Håper det rokeres veldig! Dette er ingen cup å bruke krefter på når vi har så mye annet.

 

Viviano

Jenkinson - Vermaelen - Hayden - Monreal

Frimpong

Gnabry - Eisfeld - Ryo

Akpom - Walcott

 

Sikkert en kamp fpr Bendtner detta, men personlig vil jeg ikke ha han i Arsenal..

Link to comment
Share on other sites

...og dersom noen lurer, så skal vinneren avgjøres i kveld:

 

"13.4 In the event of the scores being level at the end of ninety minutes' play in Rounds One, Two, Three, Four and Five an extra half-hour shall be played. If the tie is still undecided after extra time, the winners shall be determined by the taking of kicks from the penalty mark in accordance with the Laws of Association Football."

 

http://www.capitalonecup.co.uk/competition/rules/#4

Link to comment
Share on other sites

Håper det rokeres veldig! Dette er ingen cup å bruke krefter på når vi har så mye annet.

 

 

Viviano

Jenkinson - Vermaelen - Hayden - Monreal

Frimpong

Gnabry - Eisfeld - Ryo

Akpom - Walcott

Sikkert en kamp fpr Bendtner detta, men personlig vil jeg ikke ha han i Arsenal..

Walcott skal vel opereres. Sett inn Bendtner så støtter jeg laget ditt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...