Jump to content

Capital One Cup


Skjetne

Recommended Posts

Her kan vi diskutere ligacupen smile.gif

 

 

Carling Cup Fourth Round Draw

 

Luton Town v Everton

 

Portsmouth v Blackburn Rovers

 

Chelsea v Leicester City

 

Sheffield United v Arsenal

 

Tottenham Hotspur v Blackpool

 

Bolton Wanderers v Manchester City

 

Coventry City v West Ham United

 

Liverpool v Cardiff City

 

Ties will be played the week commencing Monday 29 October.

 

 

 

Ser ut som vi var ganske heldig med trekninga, Sheffield borte bør kunne gå greit for dei unge.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Hadde vi fått Sheffield hjemme hadde det vært en god trekning. Borte derimot er en helt annen sak. På de 5 første hjemmekampen har de 2 seire, 2 uavgjort og 1 tap med 10 - 8 i målforskjell.Beattie er deres store målscorer, med hele 8 fulltreffere av lagets 16 mål.

 

Håper Nordtveit er tilbake til denne kampen og at spillere som kommer tilbake fra skade får spille den kampen. Reservespillere som er i form fortjener å prøve seg.

 

Håper på avansement, men jeg er ikke sikker. Tror det kanskje blir 1 -1 til ordinær tid og vi taper på straffer.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Fant ingen andre tåder å legge dette, men har nettopp sett ligacup-trekningen på SkySports via LiveSports 247.

 

Sunderland - Blackburn

ARSENAL - Wigan

Chelsea - Burnley

Swansea - Watford

Man United - QPR

Stoke - Rotherham

Brighton/Derby - Leeds

Tottenham - Liverpool

 

Tottenham mot Liverpool, Arsenal hjemme mot Wigan! Fornøyd jeg! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Noen foreløpige resultater fra i kveld. Chelsea var likevel menneskelige!

 

Villa 3-1 Blackburn

Chelsea 3-4 Newcastle (Chelski stilte med bl.a. Ferreira, Terry, Ramires, Benayoun, Zhirkov(eller "jurk off" som engelskmennene av en eller annen grunn uttaler det) og Anelka fra start).

West Brom 2-1 Man City (med norske Abdisalam Ibrahim fra start)

*Liverpool 1-1 Northampton (imponerende)

 

*Ikke ferdig

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er godt vi fremdeles er med nå som det allerede har røket ut mange gode lag. Trekningen for neste runde skal bli spennende. Har noen oversikt over når den er? Sånt pleier å gå ganske fort etter at runden er ferdig.

Trekningen for 4. runde er lørdag 25.

Link to comment
Share on other sites

Det ble Newcastle borte... En stor utfordring, men har faktisk god følelse foran den kampen. Gleder meg!

 

Ipswich Town v Northampton Town

West Ham United v Stoke City

Manchester United v Wolverhampton Wanderers

Leicester City v West Bromwich Albion

Aston Villa v Burnley

Wigan Athletic v Swansea City

Birmingham City v Brentford

Newcastle United v Arsenal

Link to comment
Share on other sites

(Stefan B @ Sep 25 2010, 02:53 PM) 206958[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Er det bare meg eller er Arsenal det laget som så og si alltid trekker noen av de tøffeste motstanderne i Carling Cup og ofte FA cupen?

 

Tenkt samme samme tanken. I år Tottenham borte og Newcastle borte i ligacupen... Ifjor begynnte vi med West Ham borte i FA, så trakk vi Stoke. Også det borte... I ligacupen var det vell WBA hjemme, Liverpool hjemme, så City borte.

 

Så ja, ikke akkurat de enkleste av "veier"

 

Året før var motstanderne i ligacupen mer overkommelige og vi hadde flere hjemmekamper. (Bla de to fantastiske 6-0 seierene mot Wigan og Sheff U) FA-cup 08/09 har jeg ikke i "minnet". Bare at vi røk mot Chelsea i semi`n på grunn av Fabianski...

 

Men også enda lengere tilbake synes jeg vi har hatt for vane å trekke tøffe motstandere tidlig

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...