Jump to content

Capital One Cup


Skjetne

Recommended Posts

Det ligger vel an til at Wenger kommer til å ha ambisjoner om å gå videre i CC, ettersom han brukte mange faste førstelagsspillere mot Tottenham. Nå ville jeg ikke si at løpet er kjørt i PL allerede nå, og i CL er det iallfall muligheter. Det eneste som hindrer oss der, er at det er "mange om beinet" - ikke at Arsenal ikke er gode nok.

 

I tillegg har vi FA-cupen som Wenger ikke har prioritert spesielt høyt de siste årene. Det blir spennende å se hva som skjer der i år.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Det ligger vel an til at Wenger kommer til å ha ambisjoner om å gå videre i CC, ettersom han brukte mange faste førstelagsspillere mot Tottenham. Nå ville jeg ikke si at løpet er kjørt i PL allerede nå, og i CL er det iallfall muligheter. Det eneste som hindrer oss der, er at det er "mange om beinet" - ikke at Arsenal ikke er gode nok.

 

I tillegg har vi FA-cupen som Wenger ikke har prioritert spesielt høyt de siste årene. Det blir spennende å se hva som skjer der i år.

Det er verdt å merke seg det du sier. Mange års pokaltørke får han til å endre litt på sin vurdering av CC sin betydning. Vi trenger en triumf og vi kan få den her.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Trekning, 5.runde:

 

Arsenal v Wigan Athletic

Birmingham City v Aston Villa

West Ham United v Manchester United

Ipswich Town v West Bromwich Albion

Fin trekning det. Wigan hjemme bør være overkommelig. Får håpe vi klarer å kare oss til en finale evt vinne hele greia i år!

 

Virker iallefall som om Wenger virkelig satser på denne i år også.

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler folk å kjøpe kampen på Canal + sine hjemmeisder. 79 ,- for kampen i brukbar kvalitet og lite hakking med lyd og bilde. Funka hvert fall kjempebra for meg under Newcastle-kampen. :)

Synes du er litt spandabel med ordbruken når du sier brukbar kvalitet. Med tanke på prisen er kvaliteten alt for dårlig, men som et alternativ til en ustabil gratis stream så er det en utvei B)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vil du anta det? Selv om Brim-Villa er lokaloppgjør, er jo Arsenal et mye større lag.

 

Ja, Arsenal er ett større lag, men Birmingham vs Villa er ett større oppgjør enn Arsenal vs Wigan. Lokaloppgjøret mellom Birmingham vs Villa, er ett av de virkelige klassiske lokaloppgjørene, mens Arsenal vs Wigan blir som en helt ordinær kamp å regne i forhold. West Ham mot United, er også regnet som ett klassisk oppgjør historisk sett. Hvilke kamper som blir vist på TV, avgjøres av SKY hvis jeg ikke husker helt feil, og de velger selvfølgelig de oppgjørene som gir dem flest mulig TV-seere

 

Anbefaler folk å kjøpe kampen på Canal + sine hjemmeisder. 79 ,- for kampen i brukbar kvalitet og lite hakking med lyd og bilde. Funka hvert fall kjempebra for meg under Newcastle-kampen. :)

 

Nå er det slik at det er kun lov å vise bilder fra to kamper hver runde i ligacupen. 1 kamp tirsdag, og 1 kamp onsdag. Dersom ikke Arsenal vs Wigan blir plukket ut til å være TV kamp, vil den heller ikke være mulig å få kjøpt på Canal+ sine hjemmesider. Det er denne regelen som gjør at det er umulig å oppdrive stream fra kamper i ligacupen som ikke vises på TV.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kanskje det dukker opp en ok stream.

Mager trøst Kim, men bedre enn ingenting.

Slik jeg har forstått det vil kampen gå litt senere (22.00) på ATVO, for de som orker å utsette spenningen litt lenger og tåler å ikke se kampen live vil dette muligens være et godt alternativ. Bryggen viser i hvertfall kampen fra ATVO med start 22.00.

Link to comment
Share on other sites

Orange Sports sender kampen for de som får inn den kanalen. Dessverre så har jeg ikke den kanalen, men hvis noen har tips til hvordan man kan få den inn så mottas det med takk!

 

Vet du hvilket land denne TV kanalen kommer fra?

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg har forstått det vil kampen gå litt senere (22.00) på ATVO, for de som orker å utsette spenningen litt lenger og tåler å ikke se kampen live vil dette muligens være et godt alternativ. Bryggen viser i hvertfall kampen fra ATVO med start 22.00.

 

i følge ATVO viser de kampen i sin helhet fra 30-45 etter sluttsignalet lyder. Det må jo bli fra mellom 23.00 og 23.30 norsk tid..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...