Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

:P Blir flau naar noen skriver noe slikt om en legende! Ja, han jukset, men han skal ikke huskes for det, han skal huskes for over 10 aar som en toppspiller! 5 av dem som en av verdens beste!

 

Enig der 1Bergkamp!!! OG det er nok ikke mange spillere i verden som ikke hadde gjorte, det handlet trossalt om en VM billett. Tenkt dere den katastrofen det hadde blitt om Frankrike ikke kvala seg til VM.

Link to comment
Share on other sites

Enig der 1Bergkamp!!! OG det er nok ikke mange spillere i verden som ikke hadde gjorte, det handlet trossalt om en VM billett. Tenkt dere den katastrofen det hadde blitt om Frankrike ikke kvala seg til VM.

 

I etterpåklokskapens lys hadde det ikkje vore noko katastrofe. Tvert om. Det er no dei har stelt i stand katastrofa. King size. For ein ynkeleg gjeng. Irane hadde gjort ein langt betre innsats enn dette. Dei må gremme seg.

Link to comment
Share on other sites

Robbie Keane og VM hører ikke hjemme i samme setning. Forøvrig har jeg veldig sans for Irland og irsk kultur.

 

Ein kan jo alltid sjå det på den måten ja... Robbie Keane er ein drittsekk, og difor fortener ikkje det irske folk noko betre. Men det er kanskje eit litt vel snevert Arsenal-perspektiv på det som handlar om noko langt meir? Uansett, dette er også Liam Brady's og David O'Leary's Irland. Og så kan ein jo diskutere kva som er verst av Robbie Keane's opptreden og den franske VM-troppens.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

HERLIG å ha deg ute av Barcelona Thierry, ønsker deg selvsagt lykke til i din nye klubb. Legend.

 

http://nytv.neulion.com/mlsvp/console.jsp?catid=1278&id=6820

En fin-fin video av Henry i NY Red Bulls. Selvsagt med Erik S**** i bakgrunnen.

 

Satser på at jeg får med meg Henry mot Ljungberg kommende/nåværende MLS-sesong. Skal dog ikke ha for høye forventninger når det gjelder kvaliteten på nevnte...... Men, når jeg tenker meg om, klarte faktisk Freddie å spille seg inn på All Star-teamet forrige sesong, så er vel heller kvaliteten på de andre spillerne jeg bør bekymre meg for. :P Så etter en latterlig dårlig sesong, vil nok Henry gjør store fremskritt i USA! :)

Link to comment
Share on other sites

Godt å få han ut av Barcelona. Er med bismak jeg ser presentasjonsvideoen, for jeg tror han kunne fått to gode sesonger til hvis han hadde returnert til oss. Uansett om han har stagnert eller ikke så ville jeg felt en tåre om Henry hadde blitt presentert på Arsenal.com. Men når han drar til NY Red Bulls så betyr det nok at Wenger ikke var interessert i Henry.

 

Om han ikke er det allerede, så ville Thierry blitt et forbilde for enhver Arsenalspiller. Jeg ønsker han lykke til i USA, og krysser fingrene for at han kommer til oss på lån under deres sesongpause.

Link to comment
Share on other sites

Godt å få han ut av Barcelona. Er med bismak jeg ser presentasjonsvideoen, for jeg tror han kunne fått to gode sesonger til hvis han hadde returnert til oss. Uansett om han har stagnert eller ikke så ville jeg felt en tåre om Henry hadde blitt presentert på Arsenal.com. Men når han drar til NY Red Bulls så betyr det nok at Wenger ikke var interessert i Henry.

 

Om han ikke er det allerede, så ville Thierry blitt et forbilde for enhver Arsenalspiller. Jeg ønsker han lykke til i USA, og krysser fingrene for at han kommer til oss på lån under deres sesongpause.

 

Det samme mener jeg. Tror Henry har en sesong eller to igjen på toppnivå og dette er for tidlig å dra til MLS. Dessverre ble det nok pengene som var det største målet for Henry her, men uansett som du sier er han et forbilde for de fleste av oss. Og som deg håper jeg også at han kommer på lån når MLS har spillepause!

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 15 2010, 05:59 PM) 201586[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6261872,00.html

 

Henry har nå også gitt seg på landslaget. Utrolig å tenke på at det føltes som om det var kun i går at han scoret for "fun" for Arsenal og at han nå begynner å nærme seg slutten.. ;)

Er trist at det nærmer seg slutten ja, men tror vi får se noen få glimt av storhet til av Henry i USA. Jeg skal hvertfall følge ham mer nå, enn hva jeg gjorde når han var i Barca. Canal+ viser ofte MLS kamper i reprise, (live om nettene?) av det jeg har fått med meg.

 

Det endte med 51 mål på 123 kamper for Henry på landslaget. (Mens David Villa allerede har 43 mål på 65 kamper for Spania...) Frankrike ville nok håpet å få mer ut av King Thierry. Men han slo i det minste Arsenal-hater Platinis målrekord! :) Skal ikke glemme at det også ble både VM-sølv OG gull i tillegg til ett EM-gull for Henry.

 

Når det er sagt skal Laurent Blanc få en stor jobb med å rette opp alt det Domenech rotet til, spillere som Henry (i sin storhet), Zidane, Vieira, Makelele osv kommer ikke på bestilling. Men om han så skulle prøve, ville han ikke klart å gjøre det verre enn Domenech har gjort... Få ut flere av spillerne Anelka, Abidal, Gallas, Evra, GOVOU, Cisse, Malouda i tillegg. Inn med folk som vil spille fotball. Alt er vel kanskje sagt før, men tror også det er positivt at Henry trekker seg fra landslaget. Han har ikke vært seg selv for Les Bleus på en lang, lang stund.

Link to comment
Share on other sites

Henry kommer alltid til å bli husket av meg for sin storhet i Arsenal. Barcaperioden er "glemt". Får håpe han får et oppsving i karrieren i MLS, og kan avslutte med stil. Så får vi håpe han vender tilbake til Arsenal når fotballskoa legges på hylla og han må finne seg noe annet å sysle med. Stor fotballspiller, stor personlighet. Bare synd og skam at han aldri vant Verdens Beste Spiller-tittelen.

 

Når det er sagt skal Laurent Blanc få en stor jobb med å rette opp alt det Domenech rotet til, spillere som Henry (i sin storhet), Zidane, Vieira, Makelele osv kommer ikke på bestilling. Men om han så skulle prøve, ville han ikke klart å gjøre det verre enn Domenech har gjort... Få ut flere av spillerne Anelka, Abidal, Gallas, Evra, GOVOU, Cisse, Malouda i tillegg. Inn med folk som vil spille fotball. Alt er vel kanskje sagt før, men tror også det er positivt at Henry trekker seg fra landslaget. Han har ikke vært seg selv for Les Bleus på en lang, lang stund.

Jeg tror Blanc "kaster ut" mange av de eldrene herrene med altfor stort ego, og de spillerne jeg mener ikke har noen ting å gjøre på det franske landslaget. Det viktigste for han blir nok å sette seg i respekt, og det burde han klare rimelig greit hvis ikke han tar med altfor mange egoer i troppen. Organiseringa blir etter stor sannsynlighet iallefall en god del bedre enn det har vært til nå. Liker Blanc som type(selv om han har spilt for ManScum...) og han har nok stor respekt blant franskmenn med tanke på hva han har oppnådd i sin karriere.

 

Så blir det spennende om han klarer å få "stjernespillerne" sine til å prestere på landslaget på samme måte som i klubblaget.

Link to comment
Share on other sites

Har veldig lte tro på legender som skal inn i nye roller. Det må bli som vannbærer da, men tror ikke han kan leve med den lønna?

Det er da mange Arsenal-legender som har fått nye roller i klubben. Pat Rice er assistentmanager, Bouldy leder reservelaget vårt og Liam Brady står i spissen for talentutviklingen vår, for å nevne noen. Jeg ser ikke bort i fra at Thierry kan gjøre en meget god jobb i en trenerrolle.

Link to comment
Share on other sites

Det er da mange Arsenal-legender som har fått nye roller i klubben. Pat Rice er assistentmanager, Bouldy leder reservelaget vårt og Liam Brady står i spissen for talentutviklingen vår, for å nevne noen. Jeg ser ikke bort i fra at Thierry kan gjøre en meget god jobb i en trenerrolle.

 

Som kaptein var han en leder i form av status. Så er det store spørsmålet om Henry er god nok uten ball at han egner seg til personhåndtering av denne typen. Jeg og Jose Antonio er litt usikre på om han er typen. Vi lurer på om han kanskje har et litt for sultent ego.

Link to comment
Share on other sites

Vi lurer på om han kanskje har et litt for sultent ego.

Titi er vel en av de mere sympatiske fotballspillerne jeg kjenner til. Han elsker klubben or er usedvanlig lojal selv etter å ha bytte til Barca. Var stadig å se på tribunen etter overgangen. Og når det gjelder spilleforståelse og respekt fra andre spillere er han vel i en særklasse. Han kan bli en viktig brikke for klubben.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...