Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Firedobbel post Umlaut? Haha ;)

 

Men er flott av Henry fikk en varm velkomst, det fortjener han. Er ikke enig i at vi skal bue på han hvis han scorer eller beveger seg innenfor 16-meteren, men syntes heller ikke han fortjener en hyllest hvis han hadde punktert kampen for oss.

 

Må innrømme at Henry fortsatt er en av mine aller største favoritter, og han ville nok fått stående applaus hvis han hadde holdt lekestue med Arsenal-forsvaret av meg. (selv om jeg hadde blitt utrolig irritert over tapet selvfølgelig).

Link to comment
Share on other sites

Skal supporterne virkelig bue på Arsenals beste spiller i historien? (stemt frem av fans på Arsenal.com) Han fikk en hederlig velkomst, og det varmet å se publikum stå å klappe han inn på Emirates. Buingen du hørte kom for Zlatan, forståelig nok, som gikk ut. At de buet på Henry når han kom inn i 16 meteren har jeg forståelse for, han spiller jo ikke for Arsenal, og når motstanderen kommer inn i 16 meteren bør man prøve å distrahere motstanderen uansett hvilken fortid spilleren måtta ha. Å kalle Arsenals toppscorer gjennom tidene for judas er skammelig. Jeg syns ikke måten han dro fra oss var på noen som helst måte gal. Det var en helt vanlig, profesjonell overgang. Nå Henry i tilegg tok seg bryet å lage en avskjedsvideo for Arsenal.com rett etter overgangen, hvor han var på gråten, sier litt om hvor mye han elsker oss, fansen, og klubben. Henry er en fantastisk person, og jeg gleder meg til den dagen han returnerer, som trener eller saftblander. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg trodde nesten at det var en tradisjon å hylle legenden i det han entrer banen, men bue på ham i det han får ballen for da er han i motstanderens trøye. Litt symbolsk på en måte. Men hvis det ikke er sånn og at de som buet var av oyvindhermans kaliber, så er det skremmende at vi har så mange, ekstremt utakknemlige gooners blant oss. FLAUT!

Link to comment
Share on other sites

Jeg trodde nesten at det var en tradisjon å hylle legenden i det han entrer banen, men bue på ham i det han får ballen for da er han i motstanderens trøye. Litt symbolsk på en måte. Men hvis det ikke er sånn og at de som buet var av oyvindhermans kaliber, så er det skremmende at vi har så mange, ekstremt utakknemlige gooners blant oss. FLAUT!

Bra sagt! Flaut er ordet. Han er en levende legende, som har gått ut og sagt at han elsker klubben. Han ble også solgt for en god slant penger. Ikke så han ventet til kontrakten gjekk ut og så stakk. Han er en stjerne, gentelman og legende. Og jeg forstår ikke hvordan folk som liker Arsenal kan misslike han!

Link to comment
Share on other sites

Theirry Henry er for alltid en legende, og jeg vil elske den spilleren for alltid (så sant han ikke går til Tottenham :D).

 

Umulig å kritisere han for å forlate Arsenal. Det var til det beste for klubben, for på det tidspunktet var han ikke lenger like bra som han en gang var. Samtidig var han en så mye større stjerne enn resten av spillerne på laget at hele laget led av hans tilstedeværelse på banen.

Link to comment
Share on other sites

Var selv på Emirates i går.

 

Zlatan ble selvfølgelig buet av banen etter sine 2 mål. Henry fikk derimot en varm velkomst når navnet hans ble ropt opp og han entret banen.

 

Han ble buet på da han utfordret spillerne våre og dro seg inn i 16-meteren, noe jeg ikke har noe imot. Det kan ha påvirket ham og gjorde at han "mistet ballen lett" etter den milde buingen. Mulig vi slapp et tredje baklengsmål der. Han innså vel selv også at han ville mistet litt av legendestatusen sin dersom han er en stor medvirkende årsak til at vi ryker ut av CL.

 

Han ble jo selvfølgelig også klappet av banen etter kampslutt på sin hedersrunde på Emirates :D Var vel den siste spilleren som forlot matta.

Link to comment
Share on other sites

Var selv på Emirates i går.

 

Zlatan ble selvfølgelig buet av banen etter sine 2 mål. Henry fikk derimot en varm velkomst når navnet hans ble ropt opp og han entret banen.

 

Han ble buet på da han utfordret spillerne våre og dro seg inn i 16-meteren, noe jeg ikke har noe imot. Det kan ha påvirket ham og gjorde at han "mistet ballen lett" etter den milde buingen. Mulig vi slapp et tredje baklengsmål der. Han innså vel selv også at han ville mistet litt av legendestatusen sin dersom han er en stor medvirkende årsak til at vi ryker ut av CL.

 

Han ble jo selvfølgelig også klappet av banen etter kampslutt på sin hedersrunde på Emirates :) Var vel den siste spilleren som forlot matta.

Forundre meg ikke om han var den siste som gjekk av. Han stod lenge å skrev autografer såg eg på tven.

Link to comment
Share on other sites

Elsket buingen etter at judas kom på!

Judas.. Du kaller King Thierry Henry judas, du kaller tidenes beste spiller i Arsenal judas, du kaller tidenes toppskorer i Arsenal judas..

 

hadde det vært opp til meg ville du vært kastet ut av forumet her, dyppet i tjære og rullet i fjær.. Dette er flaut, pinlig og usmakelig..

 

Henry har gitt meg så uendelig mange gleder og gjort så fantastisk mye for klubben vår, rettelse: klubben min.. Utifra det du skriver kan du umulig være en del av den

Link to comment
Share on other sites

De velger å forlate Arsenal og de velger å spille mot dem og fansen deres. Da blir det naturlig å bue på dem. Du hadde kanskje jublet om Henry hadde scoret i kveld? Husk på at for disse apekattene er det jobb. De driter i fansen. De jobber for pengene. Hvorfor skal vi bejuble dem.

 

Du er HELT hinsides, oyvindherman. Men heldigvis så var det svært, svært få som deg på Emirates i går.Thierry Henry fikk en flott hyllest av hjemmepublkummet, både da han entret banen, og ikke minst da han gikk av etter kampen. Thierry Henry er en Arsenal legende som ALLTID har Arsenal i sitt hjerte, på samme måte som ekte Goonere har Henry i SITT hjerte. Thierry Henry har ALDRI gikk beng i Arsenal supportere, og vil heller aldri gjøre det.

Link to comment
Share on other sites

Du er HELT hinsides, oyvindherman. Men heldigvis så var det svært, svært få som deg på Emirates i går.Thierry Henry fikk en flott hyllest av hjemmepublkummet, både da han entret banen, og ikke minst da han gikk av etter kampen. Thierry Henry er en Arsenal legende som ALLTID har Arsenal i sitt hjerte, på samme måte som ekte Goonere har Henry i SITT hjerte. Thierry Henry har ALDRI gikk beng i Arsenal supportere, og vil heller aldri gjøre det.

 

I tillegg er det ikke mange spillere som offentlig fortsatt sier hvilke følelser de fortsatt har for klubben de har gått ifra. At han ikke hadde lyst til å møte oss, hvor høyt han fortsatt elsker klubben og supporterne osv.

 

En spiller som Henry som har gjort så mye for klubben vår fortjener ikke å bli kalt judas. Han fortjener stor respekt og applaus som han også fikk. Etter så mange år i Arsenal så må man ha respekt for at han kan ønske seg en siste utfordring på slutten av karrieren.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/h...o-special-to-me

Link to comment
Share on other sites

Håper du oyvindherman ikke mener dette seriøst.

Dette må vel være en april spøk. Men viss du virkelig mente det du sa, så burde du kastes ut av forumet, mener jeg.

Henry er og vill alltid forbli en legende i klubben. Jeg hadde faktisk forventet mere applaus.

 

Et spørsmål til deg oyvindherman: Hvor gammel er du egentlig? Du kan ikke være så særlig gammel viss du mener det du sa.

Latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Håper du oyvindherman ikke mener dette seriøst.

Dette må vel være en april spøk. Men viss du virkelig mente det du sa, så burde du kastes ut av forumet, mener jeg.

Henry er og vill alltid forbli en legende i klubben. Jeg hadde faktisk forventet mere applaus.

 

Et spørsmål til deg oyvindherman: Hvor gammel er du egentlig? Du kan ikke være så særlig gammel viss du mener det du sa.

Latterlig.

 

For å ta det siste først. Jeg er godt over 30 år gammel, har fulgt Arsenal i godt over 20 år. Jeg har vært 19 ganger på Highbury og 9 ganger på Emirates. Jeg har elsket Henry, som jeg har elsket Toure, som jeg har elsket Adebayor, som jeg har elsket Vieira og mange, mange andre. Men fakta er, og forblir - at disse spillerne VALGTE å forlate Arsenal. At Henry stiller seg opp og "gråter" på en youtube-video - det skal være tilgivelsesgrunn. I mine øyne skal en ekte Arsenal-legende ikke forlate klubben før han legger opp eller blir sparket ut. Rocky, han er legende. Adams, legende. Bergkamp, stor legende.

 

Så videre, som flere av dere med flokkmentaliteten til en gjeng med selvmordsbombere mener: at jeg skal kastes ut av forumet fordi jeg mener Henry sviktet klubben på et viktig tidspunkt: Kanskje dere burde vurdere å holde dere til hverandre og ha et forum hvor INGEN sier noe mot dere og heltene deres?

 

Jeg har forøvrig fått advarsel for mitt innlegg. Den ser slik ut:

 

"Warn-level er gitt for brudd på retningslinje 3:<br /><br />QUOTE

3. Språk<br />Det skal skrives på norsk, henholdsvis nynorsk eller bokmål. Fotball er et følelsesladet tema, men forsøk å forumlere deg fornuftig selv om følelsene tar over. Å skrive på overdreven dialekt, eller bruk av "sms-språk" skal unngås. Gjentatte brudd på dette vil kunne føre til utestengelse.<br />Unntaket er på den engelske delen. Der skal det kun skrives på engelsk.<br /><br />For følgende innlegg:<br /><br />QUOTE

Og hvorfor skulle de ikke? Nå må dere faen meg skjerpe dere! Skal arsenalfansen juble når spissen til motstanderne kommer inn i 16-meteren?<br />Han spilte for oss, ingen ville kvitte seg med ham, men han velger å forlate oss. Skal det frembringe jubel? Håper han rotner i barcahelvete, jævla judas. Samme tenker jeg om ALLE som forlater Arsenal. Skal jeg bejuble Adebayor og Toure? Vieira?<br />Bergkamp og Adams. Håper dere ser forskjellen.<br /><br />Jeg håper du tenker deg bedre om før du poster neste gang. Episoden blir glemt om du legger den bak deg. Du velger.<br /><br />MVH<br />zaldor "

 

Mitt svar til denne "moderatoren" var at hvis det er banneordene barca-helvete og jævla det reageres på, så ber jeg om unnskyldning til de som måtte føle seg støtt. Hvis det derimot er slik at jeg blir moderert fordi jeg VÅGER å snakke stygt om Henry, så er det kanskje like greit å slette min profil. Jeg kan ikke gå med på at mine meninger skal modereres fordi noen er uenige i dem. Jeg kommer samtidig selvfølgelig til å melde meg ut av supporterklubben, hvor jeg har vært medlem siden før flere av de verste kritikerne her ble født.

 

Helt utrolig for en takhøyde det er på dette forumet. Takke meg til vgd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er delvis uenig i dine påstander, men jeg følte på ingen måte at du "støtet" noen eller skrev noe som var for drøyt.

Etter hva jeg har forstått har ikke du kommet med personangrep på dette forumet men flere har kommet med perosnangrep på deg, mao er det feil mann som har fått en warning. Det er min mening.

 

Jeg liker at folk har sterke meninger, men jeg liker ikke folk som kritiserer andre fordi de har sterke meninger. Stå på.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg er delvis uenig i dine påstander, men jeg følte på ingen måte at du "støtet" noen eller skrev noe som var for drøyt.

Etter hva jeg har forstått har ikke du kommet med personangrep på dette forumet men flere har kommet med perosnangrep på deg, mao er det feil mann som har fått en warning. Det er min mening.

 

Jeg liker at folk har sterke meninger, men jeg liker ikke folk som kritiserer andre fordi de har sterke meninger. Stå på.

 

BE

 

Tusen takk for støtten. Jeg skjønner jo at det er kontroversielt at jeg slakter Henry, men jeg kan ikke skjønne at vi skal ha et så snevert miljø her inne at man skal utestenges for det.

 

Kan ikke gjøre annet enn å le. Er ikke David Seaman en legende heller da?

 

Du skjønner forskjellen på når Wenger sier til en spiller: Sorry mac, vi har ikke lengre bruk for deg/du kommer ikke til å få spille så mye neste år og når en spiller forlater klubben mens han er førstelagspiller?

 

Seaman er selvsagt legende, på samme måte som Bouldy og Wright.

 

Henry er legende han og, men for meg blir hele mannen og karrieren hans overskygget av at han svek oss i en vanskelig periode og dro til Barcelona for å vinne CL. Hvis folk ikke kan takle det uten å skulle sparke meg ut av forumet, så er det trist syns jeg.

Link to comment
Share on other sites

Du skjønner forskjellen på når Wenger sier til en spiller: Sorry mac, vi har ikke lengre bruk for deg/du kommer ikke til å få spille så mye neste år og når en spiller forlater klubben mens han er førstelagspiller?

 

Hvorfor nevner du da Vieira blant de du ikke ser på som legender? Det var ene og alene Wenger og Dein sin beslutning at Vieira ble solgt. Vieira hadde faktisk bestemt seg for å bli i Arsenal.

 

En ting er å ikke anse Henry som en legende, eller å anse Henry som en person som har sveket klubben. Det legger jeg meg ikke borti. Du skal selvfølgelig få lov til å ha dine egne meninger. Men i mine øyne, er du fullstendig på glattisen i måten du argumenterer på, og beskriver ditt syn.

 

Du sier at du skjønner at ditt syn er kontroversielt. Jeg tror ikke det er ditt syn som har fått andre debattanter til å gå i strupen på deg, det er nok heller måten du beskriver synet på.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor nevner du da Vieira blant de du ikke ser på som legender? Det var ene og alene Wenger og Dein sin beslutning at Vieira ble solgt. Vieira hadde faktisk bestemt seg for å bli i Arsenal.

 

En ting er å ikke anse Henry som en legende, eller å anse Henry som en person som har sveket klubben. Det legger jeg meg ikke borti. Du skal selvfølgelig få lov til å ha dine egne meninger. Men i mine øyne, er du fullstendig på glattisen i måten du argumenterer på, og beskriver ditt syn.

 

Du sier at du skjønner at ditt syn er kontroversielt. Jeg tror ikke det er ditt syn som har fått andre debattanter til å gå i strupen på deg, det er nok heller måten du beskriver synet på.

Link to comment
Share on other sites

Du har valgt å svare på innlegget mitt, uten å skrive noe???

 

Jeg skrev et lengre innlegg, men det forsvant. I sin biografi forteller Vieira følgende: W og DD kom til ham og fortalte at de hadde akseptert et bud fra Juve, MEN at det var opp til PV å avgjøre om han ville dit. Dette gjorde PV forbannet og han dro. Så han ble ikke tvunget, og AW og DD følte vel at nok var nok, med overgangsflørtingen hver sommer.

 

Skjønner ikke hvorfor du drar opp disse tingene uansett. Jeg aksepterer at jeg er alene om mine meninger. Det er ikke det som er poenget her. Poenget er at jeg blir utsatt for personangrep og urettferdig behandling fra moderatorer som lar følelsene sine overskygge jobben de er satt til å gjøre.

 

Jeg elsker alle spillere som er i Arsenal, men når de forlater så er de borte og jeg forbeholder meg retten til å både skjelle de ut og bue på dem når de kommer tilbake til oss for å ødelegge for oss. Vi fans tror at de elsker oss og klubben. Det er tull. Vieira holdt faen meg på å signe for Spurs.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev et lengre innlegg, men det forsvant. I sin biografi forteller Vieira følgende: W og DD kom til ham og fortalte at de hadde akseptert et bud fra Juve, MEN at det var opp til PV å avgjøre om han ville dit. Dette gjorde PV forbannet og han dro. Så han ble ikke tvunget, og AW og DD følte vel at nok var nok, med overgangsflørtingen hver sommer.

 

Skjønner ikke hvorfor du drar opp disse tingene uansett. Jeg aksepterer at jeg er alene om mine meninger. Det er ikke det som er poenget her. Poenget er at jeg blir utsatt for personangrep og urettferdig behandling fra moderatorer som lar følelsene sine overskygge jobben de er satt til å gjøre.

 

Jeg elsker alle spillere som er i Arsenal, men når de forlater så er de borte og jeg forbeholder meg retten til å både skjelle de ut og bue på dem når de kommer tilbake til oss for å ødelegge for oss. Vi fans tror at de elsker oss og klubben. Det er tull. Vieira holdt faen meg på å signe for Spurs.

 

Nå er det jo slik at fotballspillere også er vanlige mennesker og har følelser slik som oss supportere. Hvorfor skal vi ikke tro på Henry når han sier at han elsker Arsenal? Hvis Henry hadde gitt beng i oss supportere og Arsenal som klubb så kunne han bare unngått å sagt noe, men helt fra han dro fra Arsenal så har han sagt hvor sterke følelser han har for klubben. Han har også vært tilbake på Emirates flere ganger som supporter.

 

Selv om fotballspillere har dette som en jobb og tjener store penger på det, så kan man faktisk bli og være supporter av en klubb. Det er jo ikke noe sjokkerende ved det. Hvis Fabregas reiser fra Arsenal til Barca i sommer - skal vi da kalle han judas? Han har gitt oss så mye og ofret så mye for Arsenal, i tillegg til at han som veldig veldig ung gutt valgte å stole på Arsenal og på at vi som klubb kunne hjelpe han til å bli en bedre fotballspiller, når han faktisk allerede var i en klubb som har blandt verdens beste fotball akademier. Hvis han til sommeren finner ut at han vil hjem til Spania og den klubben han er oppvokst i så skal vi se på han som en judas? Det er bare tull.

 

Når spillere forlater klubben vår med respekt og gjør det med godkjennelse av Wenger, og i tillegg har gitt så mye for oss i karrieren sin så har jeg ingen problemer med å kunne ta godt imot dem når de kommer tilbake.

 

Når det dreier seg om spillere som ikke har forlatt oss med respekt, en ordentlig godkjennelse og som også etter at de har forlatt klubben fortsetter å "håne" oss som f.eks Anelka, Adebayor og Cole, så er det naturlig at de får et "judas" stempel av oss supportere. Man må skille disse to tingene og innse at noen av de spillerne som faktisk er svært glad i klubben vår må få lov til å forlate klubben også for å prøve seg på nye utfordringer mot slutten av karrieren sin og som trenger en forandring både for sin egen del og også for klubben sin del. Arsenal fikk faktisk en oppsving etter at Henry dro og det gjorde at vi beviste for oss selv at vi kan klare oss, selv uten en spiller som ble blandt våre absolutt største fotballstjerner gjennom historien.

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for støtten. Jeg skjønner jo at det er kontroversielt at jeg slakter Henry, men jeg kan ikke skjønne at vi skal ha et så snevert miljø her inne at man skal utestenges for det.

Du skjønner forskjellen på når Wenger sier til en spiller: Sorry mac, vi har ikke lengre bruk for deg/du kommer ikke til å få spille så mye neste år og når en spiller forlater klubben mens han er førstelagspiller?

 

Seaman er selvsagt legende, på samme måte som Bouldy og Wright.

 

Henry er legende han og, men for meg blir hele mannen og karrieren hans overskygget av at han svek oss i en vanskelig periode og dro til Barcelona for å vinne CL. Hvis folk ikke kan takle det uten å skulle sparke meg ut av forumet, så er det trist syns jeg.

Til tross for våre uenigheter det siste døgnet, så er jeg helt enig i at du ikke skal sparkes ut. Det er lov å være uenig i hvorvidt en spiller er legende eller judas. Mitt tips til deg (ikke meningen å være cocky eller latterlig som du sier): hvis du ønsker å kritisere Henry eller stille spørsmålstegn ved hans legendestatus, så gjør det på en saklig måte. Å si at Henry er en jævla judas tråkker mange på tærne fordi du fornærmer vår store helt. Det fører til slike responser som du fikk.

 

Jeg syns det er positivt med et bredt spekter av synspunkter og meninger på et diskusjonsforum, men jeg mener også at alle synspunkter bør legges frem på en saklig måte.

Link to comment
Share on other sites

Thierry Henry, en legende, en helt, en fantastisk spiller som hjalp Arsenal opp til et så si uoppnåelig nivå. Thierry har hjertet i klubben, han er mest scorende og han var med på 49kamper uten tap.

En eksepsjonell spiller. Håper han vender hjem til oss en dag!

Link to comment
Share on other sites

Du sier at du skjønner at ditt syn er kontroversielt. Jeg tror ikke det er ditt syn som har fått andre debattanter til å gå i strupen på deg, det er nok heller måten du beskriver synet på.

 

Enig i dette. Jeg er en av dem Kim beskriver. Det er greit du er skuffet/forbannet over det faktum at han forlot oss i en vanskelig periode, men judas....? Nei.. sånt blir det sinne av her inne på forumet, og med rette. Jeg mener absolutt ikke du skal kastes ut, men at du får "pepper" for å ha kalt tidenes Arsenal-spiller for judas, det må du tåle å høre! Jeg er dypt uenig med deg, og mener det er vanvittig,horribelt og ytterst respektløst å kalle TH for judas

Link to comment
Share on other sites

Nå er det jo slik at fotballspillere også er vanlige mennesker og har følelser slik som oss supportere. Hvorfor skal vi ikke tro på Henry når han sier at han elsker Arsenal? Hvis Henry hadde gitt beng i oss supportere og Arsenal som klubb så kunne han bare unngått å sagt noe, men helt fra han dro fra Arsenal så har han sagt hvor sterke følelser han har for klubben. Han har også vært tilbake på Emirates flere ganger som supporter.

 

Selv om fotballspillere har dette som en jobb og tjener store penger på det, så kan man faktisk bli og være supporter av en klubb. Det er jo ikke noe sjokkerende ved det. Hvis Fabregas reiser fra Arsenal til Barca i sommer - skal vi da kalle han judas? Han har gitt oss så mye og ofret så mye for Arsenal, i tillegg til at han som veldig veldig ung gutt valgte å stole på Arsenal og på at vi som klubb kunne hjelpe han til å bli en bedre fotballspiller, når han faktisk allerede var i en klubb som har blandt verdens beste fotball akademier. Hvis han til sommeren finner ut at han vil hjem til Spania og den klubben han er oppvokst i så skal vi se på han som en judas? Det er bare tull.

 

Når spillere forlater klubben vår med respekt og gjør det med godkjennelse av Wenger, og i tillegg har gitt så mye for oss i karrieren sin så har jeg ingen problemer med å kunne ta godt imot dem når de kommer tilbake.

 

Når det dreier seg om spillere som ikke har forlatt oss med respekt, en ordentlig godkjennelse og som også etter at de har forlatt klubben fortsetter å "håne" oss som f.eks Anelka, Adebayor og Cole, så er det naturlig at de får et "judas" stempel av oss supportere. Man må skille disse to tingene og innse at noen av de spillerne som faktisk er svært glad i klubben vår må få lov til å forlate klubben også for å prøve seg på nye utfordringer mot slutten av karrieren sin og som trenger en forandring både for sin egen del og også for klubben sin del. Arsenal fikk faktisk en oppsving etter at Henry dro og det gjorde at vi beviste for oss selv at vi kan klare oss, selv uten en spiller som ble blandt våre absolutt største fotballstjerner gjennom historien.

 

Et fantastisk bar innlegg ! Er så enig med deg.

Link to comment
Share on other sites

Henry er legende han og

Så nå er han en legende altså?

 

Hvordan kan en spiller være både en jævla judas, en sviker som kan brenne i barcahelvette og en legende på engang?

Her er jeg enig med Kim, greit at du ikke liker Thierry, men måten du får det frem på er meget hard

 

Forsåvidt når man går inn på et Arsenal forum å beskriver tidenes beste spiller i klubben som en jævla judas og en spiller som kan brenne i helvette, da er det nesten så jeg begynner å lure på om det er en spurv på avveie her..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...