Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

http://football-talk.co.uk/35028/if-arsenal-wants-to-buy-him-the-discussion-can-be-opened/?

 

Matheiu Valbuena linket til oss.. Hvis han kommer begynner jeg å grine.. Er en grunn til at de sier vi kan få kjøpe han liksom, han e elendig..

 

Fingrene krysset for at en spiller ikke kommer for en gangs skyld

 

Er virkelig Valbuena elendig? Har sett lite eller ingenting av han utenom for Frankrike, men han har da klart å spille seg til en del kamper med det franske flagget på brystet.

Link to comment
Share on other sites

http://football-talk.co.uk/35028/if-arsenal-wants-to-buy-him-the-discussion-can-be-opened/?

 

Matheiu Valbuena linket til oss.. Hvis han kommer begynner jeg å grine.. Er en grunn til at de sier vi kan få kjøpe han liksom, han e elendig..

 

Fingrene krysset for at en spiller ikke kommer for en gangs skyld

 

Kan ikke se for meg at Wenger er interessert i å hente en godt voksen spiller, som knapt nok kan kalles middelmådig. En spiller som mange hadde stor tro på, mens han enda var i tenårene, men som ikke på noe vis har blitt den spilleren som mange trodde og håpte han skulle bli.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke se for meg at Wenger er interessert i å hente en godt voksen spiller, som knapt nok kan kalles middelmådig. En spiller som mange hadde stor tro på, mens han enda var i tenårene, men som ikke på noe vis har blitt den spilleren som mange trodde og håpte han skulle bli.

 

Hmm... Silvestre... Squillaci.. Neeei.. han er sikkert ikke ute etter denne "Valbuena"...

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Silvestre... Squillaci.. Neeei.. han er sikkert ikke ute etter denne "Valbuena"...

 

Frykter du kan ha rett :P Måtte Wenger enda ha lært av de franske middelmådighetene han har hentet. Cygan, Garde. Grimandi var vel heller ingen klassespiller akkurat...

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke akkurat uvanlig at Arsène Wenger ser til Frankrike når han vil hente inn forsterkninger til laget. Arsenal-manageren er kjent for å kjøpe lurt og billig fra sitt hjemland, men må nok bruke en del penger om han skal klare å hente duoen Eden Hazard og Moussa Sow fra seriemester Lille.

Ifølge rapportene må Wenger ut med drøyt 300 millioner kroner dersom han ønsker å kjøpe begge to.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke akkurat uvanlig at Arsène Wenger ser til Frankrike når han vil hente inn forsterkninger til laget. Arsenal-manageren er kjent for å kjøpe lurt og billig fra sitt hjemland, men må nok bruke en del penger om han skal klare å hente duoen Eden Hazard og Moussa Sow fra seriemester Lille.

Ifølge rapportene må Wenger ut med drøyt 300 millioner kroner dersom han ønsker å kjøpe begge to.

 

Det hadde vært to meget meget gode kjøp. Tviler dog på at Lille vil la de gå.

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært to meget meget gode kjøp. Tviler dog på at Lille vil la de gå.

 

For nok penger gjør de nok det! Er jo bare det at vi betaler aldri nok.

 

Hazard, Verthongen, Sow og jeg hadde blitt opptimist igjen.. Føler Vertongen er ideel nå ettersom vi er litt short på DMC, venstreback og Stopper og han kan fylle alle de plassene.. Det forslaget må jo være som å slå 3 fluer i en smekk, det er jo noe som burde appelere til Monsiue Wenger

Edited by pacman
Link to comment
Share on other sites

Haha, født og oppvokst med den avisa der. Lucho ville vært et fantastisk lån, meget god spiller som kunne hjulper Ramsey, Wilshere, Frimpong og Song å spille på midten til han ble ferdig for året. Tror ikke det er noen tvil om at Wenger vil satse på de tre britene nå..

Link to comment
Share on other sites

Nettavisen linker oss til en rekke spillere i dagens ryktespalte. Det skriver at der er lagt inn bud på både Hazard og M`Vila. Spekuleres også i at en byttehandel der Mertsacker kommer inn med Bendtner motsatt vei. Lazios Zarate linkes også i samme artikkel.

Som vanlig er vel troverdigheten til Nettavisen heller liten, men hadde ikke takket nei til noen av disse avtalene.

 

Kilde: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3213344.ece

Link to comment
Share on other sites

Nettavisen linker oss til en rekke spillere i dagens ryktespalte. Det skriver at der er lagt inn bud på både Hazard og M`Vila. Spekuleres også i at en byttehandel der Mertsacker kommer inn med Bendtner motsatt vei. Lazios Zarate linkes også i samme artikkel.

Som vanlig er vel troverdigheten til Nettavisen heller liten, men hadde ikke takket nei til noen av disse avtalene.

 

Kilde: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3213344.ece

Fire spillere vi hadde hatt bruk for !

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser det faktisk ikke så usannsynlig at Hazard kommer til Arsenal før overgangsvinduet stenger. Men det vil avhenge av hva som skjer på onsdag. Hvorfor skulle Hazard forlate Lille som skal spille i CL, for å spille EL med Arsenal? Vet ikke hvorfor, men har troen på at denne signeringen vil være i boks innen kort tid etter at et eventuelt avansement er sikret.

Link to comment
Share on other sites

Iflg skysports er Rennes-spilleren Mvila ikke til salgs ifølge Rennes selv. Jeg har også tro på signeringer fremover, jeg regner med at Wenger forstår selv at nye spillere trengs. Han har vært med i gamet lenge. Kjøper vi ikke noe nytt har vi ikke mulighet til topp 4.

Link to comment
Share on other sites

Har selv ganske stor tro på Hazard inn, litt rart siden han er fransk seriemester og greier, men Lille viser jo enda mindre ambisjon enn oss når de allerede har solgt Cabaye og Gervinho.

 

Før de solgte Gervinho så kjøpte de inn en erstatter i Payet og etter at Cabaye forsvant har de også kjøpt 2 andre midtbanespillere. Klarer ikke å se at de viser mindre ambisjon enn hva vi gjør hittil hvertfall.

 

Håper og krysser fingrene så jævlig for Hazard, men jeg har absolutt ingen tro på at han blir Arsenal spiller noensinne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser det faktisk ikke så usannsynlig at Hazard kommer til Arsenal før overgangsvinduet stenger. Men det vil avhenge av hva som skjer på onsdag. Hvorfor skulle Hazard forlate Lille som skal spille i CL, for å spille EL med Arsenal? Vet ikke hvorfor, men har troen på at denne signeringen vil være i boks innen kort tid etter at et eventuelt avansement er sikret.

En svale gjør ingen sommer.

Arsenal vil være en storklubb selv om vi i år ikke skulle kvalifisere oss, men det gjør vi jo, og det kommer år etter dette.

Odense kan vel også komme til CL.

Link to comment
Share on other sites

En svale gjør ingen sommer.

Arsenal vil være en storklubb selv om vi i år ikke skulle kvalifisere oss, men det gjør vi jo, og det kommer år etter dette.

Odense kan vel også komme til CL.

 

Jo, men Hazard vil jo fortsatt kunne ha muligheten til å komme til Arsenal neste sommer. Derfor tror jeg at dette kan være en av årsakene til at denne overgangen drøyer

Link to comment
Share on other sites

Hva med Zarate? Blitt koblet mer og mer til denne spilleren de siste dagene. Noen som har peiling på om han er noe tess? For å være helt ærlig har jeg ikke sett så mye til han da jeg ikke er spesielt opptatt av italiensk klubbfotball.

Link to comment
Share on other sites

For min del har jeg alltid hatt sansen for Zarate. Han er en klassespiller (av det jeg har sett). Så han for første gang når han ble utlånt til Birmingham for noen år tilbake, og visste at han før eller siden ville bli kjøpt av en større klubb. Har dog ikke sett alt for mye av han i Lazio, utenom diverse mål.

Edited by Andy
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...