Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

 

Det er ikke ofte Arsenal offisielt går ut med slike nyheter før overgangen faktisk er i boks. Er de desperate etter å komme med positive nyheter?

 

We look forward to the formalities of the transfer being completed and working with Joel when he joins us at Arsenal

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke ofte Arsenal offisielt går ut med slike nyheter før overgangen faktisk er i boks. Er de desperate etter å komme med positive nyheter?

 

 

 

BE

Kan jo være det. Klokt å skape optimisme og positivitet kvelden før kvelden

Tror dette er er en klok signering.

Sneijder og en forsvarsspiller i løpet av de nærmeste timene så snus alt på hodet.

Link to comment
Share on other sites

Kan jo være det. Klokt å skape optimisme og positivitet kvelden før kvelden

Tror dette er er en klok signering.

Sneijder og en forsvarsspiller i løpet av de nærmeste timene så snus alt på hodet.

Ville ikke håpet på Sneider visst jeg var deg, tror overgang til United gikk i vasken pga lønskrav på 200 000 pund i uken.

 

Men si Cahill, Mata og Hazard då ;) Uten at jeg tror det er realistisk..

Edited by pacman
Link to comment
Share on other sites

Hadde vært helt vilt om Arsene fikk igjennom et bytte, der Nasri stakk til den stygge byen Manchester, og Tevez tok over drakt nummer 9 i Arsenal. Regner med at lønna til Tevez, og hans ønske om å få spille i Sør-Amerika, setter en stopper for dette. Men uansett, ville dette vært et godt bytte. Om Wenger så måtte lagt 20 mill i mellom.

Link to comment
Share on other sites

 

Problemet er at De Jong ikke er "the Arsenal way". Kompromissløs og ofte over grensen. Vet at mange her inne helt sikkert synes han er en grisespiller (meg selv inkludert). Likevel, hvis han hadde vært vår grisespiller tror jeg ikke mange hadde protestert på noen taklinger over grensen. Alle mesterlag (iallfall i England) trenger en sånn type spiller. Patrick Vieira var ingen engel, men jeg tror langt de fleste Arsenalsupportere elsker ham. Så lenge Wenger er trener tror jeg ikke vi kommer til å hente inn en spiller som De Jong, vi får bare håpe at Wilshere utvikler seg til å bli en skikkelig kriger. Synes helt klart at han er den som viser mest fighteregenskaper i laget vårt. Kanskje også Frimpong, fysikken hans er helt rå, spørsmålet er om han har det som skal til oppi hodet.

Link to comment
Share on other sites

Så det skal være Jadson som skal erstatte Cesc og Nasri?

 

Nei nei Wenger vet ikke hva han gir seg ut på her, ta en stor risk at Jadson skal klare å fylle tommromme til 2 av værdens beste mittbane spiller.

 

Wenger driver et sjangsespill og har ingen garanti for at Jadson klarer å spille på et så høytnivå som PL.

 

Ser vi på prisen Jadson blir henta for et det jo små penger i forhold til hva Cesc og Nasri blir solgt for.

 

Tror Wenger burde henta en kriger også, som kan ta Songs plass når det trengs

Link to comment
Share on other sites

Så det skal være Jadson som skal erstatte Cesc og Nasri?

 

Nei nei Wenger vet ikke hva han gir seg ut på her, ta en stor risk at Jadson skal klare å fylle tommromme til 2 av værdens beste mittbane spiller.

 

Wenger driver et sjangsespill og har ingen garanti for at Jadson klarer å spille på et så høytnivå som PL.

 

Ser vi på prisen Jadson blir henta for et det jo små penger i forhold til hva Cesc og Nasri blir solgt for.

 

Tror Wenger burde henta en kriger også, som kan ta Songs plass når det trengs

 

Enig med deg i mangt kamerat, men Nasri er ikke en av verdens beste midtbanespiller. Til det er han alt for ujevn i prestasjonene sine. Forrige sesong var han fantastisk i første halvdel, elendig i den siste.

 

Men Jadson er alt for lite kjent til å gi en "moral-boost" eller tro på suksess.

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg i mangt kamerat, men Nasri er ikke en av verdens beste midtbanespiller. Til det er han alt for ujevn i prestasjonene sine. Forrige sesong var han fantastisk i første halvdel, elendig i den siste.

 

Men Jadson er alt for lite kjent til å gi en "moral-boost" eller tro på suksess.

 

Helt enig i deg på den siste der. Et storkjøp må absolutt til (det trengtes egentlig før vi trodde Nasri/Cesc forsvant og da kan man jaggu banne på at vi trenger det nå!) og jeg krysser virkelig fingrene for at det blir Juan Mata. Eden Hazard var mitt førstevalg helt siden april/mai (og i januar og sommeren før der), men utifra at Lille absolutt ikke vil selge så skjer det rett og slett ikke og Juan Mata er en absolutt klassespiller.

 

Dog er jeg usikker på hvor Jadson spiller egentlig, men virker som om han kan spille både sentralt og på kanten(e) og jeg ville helt klart sagt ja til at han kom.

 

 

Håper vi innen 1 september kan stille med dette laget (såfremt alle er tilgjengelige)

 

Szczesny

 

Sagna - Samba - Vermaelen - Gibbs/Traore

 

Jadson/Walcott - Song - Wilshere - Mata

 

v. Persie - Gervinho

Link to comment
Share on other sites

Har sett en del videoer på Youtube og Jadson spiller sentralt heletiden og ikke kantspiller det har han ikke fart til.

Jadson spilte både mot Tottenham og Fulham i Uefa cupen og spilte bra kamper.

Han er ikke en veldig hurtig spiller til han er en kantspiller.

Men han veldig lik Cesc i spillestilen men han har utrolig mange fine mål på langskudd noe Arsenal virkelig trenger.

Cesc er heller ikke en hurtig spiller, men de to har godt overblikk og bra passning spillere.

PLuss han har stadig fine mål på døballer noe også Arsenal trenger, Van Persie viste i fjor at han han treffer ikke lenger på frisparka sine, bomma alt for mye.

Link to comment
Share on other sites

Greit. Har personlig veldig lite informasjon om Jadson så all informasjon er behjelpelig :P

 

Hvis vi først skulle kjøpe et par spillere fra Shaktar er Douglas Costa/Willian høyere på min liste, men Jadson kan fort vise seg å være et godt kjøp hvis han blir hentet inn. Dog blir det vel heller sentralt enn ute på kanten hvis det du sier stemmer :P

Link to comment
Share on other sites

Szczesny

 

Sagna - Samba - Vermaelen - Gibbs/Traore

 

Jadson/Walcott - Song - Wilshere - Mata

 

v. Persie - Gervinho

Szczesny

Sagna - Samba - Vermaelen - Abidal/Traore

 

Gervinho - Song - Wilshere - Robben/Hulk/Gøtze/Ribery/Hazard/Mata/Kagawa/Elia/Quaresma

 

V.Persie - Walcott/Hulk/?

 

Så snakker vi ;)

Link to comment
Share on other sites

ashburton_grove Ashburton Grove

L'Equipe say "Lille are expecting Arsenal to come in for Hazard". They reckon Lille would listen to bids from 30m euros / via @mattspiro

 

Aaah. Twitter rykter :wub:

30 millioner euro. Wenger hadde fått infarkt hvis han skulle satt sin signatur på en så stor sjekk :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...