Stefanb Posted June 8, 2013 Report Share Posted June 8, 2013 Sturt Pearce har aldri slått som meg som den skarpeste kniven i skuffen. Etter jeg leste dette derimot så ble det ikke bedre. Stuart Pearce's finest moment. "Bergkamp was a waste of money." Just a few excellent quotes from this piece: "Buying Bergkamp is a massive gamble on Arsenal's part and I'm not convinced it will pay off." "I would have taken Stan Collymore ahead of Bergkamp, even for £1million more." "Arsenal are a big club who want to win the Premiership. Personally, I see them having no chance of emerging as champions." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted June 8, 2013 Report Share Posted June 8, 2013 Det eneste Psycho har oppnådd er å holde Nutty ute av landslaget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted June 10, 2013 Report Share Posted June 10, 2013 Sturt Pearce har aldri slått som meg som den skarpeste kniven i skuffen. Etter jeg leste dette derimot så ble det ikke bedre. Stuart Pearce's finest moment. "Bergkamp was a waste of money." Just a few excellent quotes from this piece: "Buying Bergkamp is a massive gamble on Arsenal's part and I'm not convinced it will pay off." "I would have taken Stan Collymore ahead of Bergkamp, even for £1million more." "Arsenal are a big club who want to win the Premiership. Personally, I see them having no chance of emerging as champions." i etterpåklokskapens lys er jo disse uttalelsene nesten hysterisk morsomme. Og når det skrives at Bergkamp WAS a waste of money vitner det om at dette ikke bare er manglende vurderingsevne på forhånd. Det kan vel nesten hevdes at det er snakk om en alvorlig forstyrret virkelighetsoppfatning. For Bergkamp er vel en av de største røverkjøpene noen gang i engelsk fotball? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted June 11, 2013 Report Share Posted June 11, 2013 (edited) Definitivt ! 7,5 mill pund vi betalte ? Edited June 11, 2013 by bergkamp88 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 Dennis Bergkamp - The Elegant Genius http://www.youtube.com/watch?v=KXU2TWZqn2E Fantastisk film/dokumentar. Bl.a mange mål og assist som jeg ikke har sett i de kortere filmene. Gåsehud ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=UO-IPmWlgew Sign him up Wenger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 (edited) Noen som har lest boka til Dennis Bergkamp, "Stillness and Speed"? Er relativt dårlig i engelsk, så jeg lurer på om boka er tunglest? Edited October 15, 2013 by Psycho Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 Vet ikke helt hvilket forum dette passer inn i, men tittet litt på Køln - 1860 Munchen på Eurosport 2 nå. Etter 80 minutter ble Moritz Volz byttet inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 Vet ikke helt hvilket forum dette passer inn i, men tittet litt på Køln - 1860 Munchen på Eurosport 2 nå. Etter 80 minutter ble Moritz Volz byttet inn Akkurat dette her hadde passet "rimelig" godt inn i "Hvor ble de av?-tråden. Volz har ikke akkurat så mye med Dennis Bergkamp å gjøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 Akkurat dette her hadde passet "rimelig" godt inn i "Hvor ble de av?-tråden. Volz har ikke akkurat så mye med Dennis Bergkamp å gjøre. De som styrer websiden bør ha alle topicene synlige. Jeg fant ikke tråden "hvor ble de av" i "nostalgi". Jeg vet at det går an å søke, men det kan man jo ikke gjøre om man ikke vet navnet på tråden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 De som styrer websiden bør ha alle topicene synlige. Jeg fant ikke tråden "hvor ble de av" i "nostalgi". Jeg vet at det går an å søke, men det kan man jo ikke gjøre om man ikke vet navnet på tråden... Dette er opp til hver bruker faktisk og ikke en generell innstilling på forumet. Når du går inn på en seksjon av forumet (som f.eks. nostalgi) så ser du forskjellige alternativer for sortering av tråder o.l. Som f.eks. "Start Date", "Most Replies" etc. Trykk på "Custom" som er lengst til høyre blant disse alternativene. Velg deretter "Show All" under "Time Frame" og oppdater filter. Presto! Plutselig så vises alle tråder denne seksjonen av forumet! Dette må forøvrig gjøres på alle de forskjellige seksjonene forøvrig hvis du vil at alle tråder skal vises der også. Da håper jeg du finner de trådene du leter etter litt lettere Ravenghost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted February 20, 2014 Report Share Posted February 20, 2014 Fortjent, så fortjent! Dennis Bergkamp The Club will unveil a Dennis Bergkamp statue before the game on Saturday, so we're taking a look at the great man's Arsenal career in numbers. Dennis Bergkamp has gone down in history of one the Club's greatest players of all time, having scored 120 goals from 423 appearances over 11 trophy-laden seasons with Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted April 22, 2014 Author Report Share Posted April 22, 2014 I anledning VM må man selvfølgelig ha alkoholreklamer, heineken presenterer en morsom reklame hvor Dennis Bergkamp mot slutten dukker opp som Rio de Janeiros jesus-figur. http://www.youtube.com/watch?v=LdDp68H7J_8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 10, 2014 Report Share Posted October 10, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted October 11, 2014 Report Share Posted October 11, 2014 For en legende!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 Dennis hadde alt man kunne ønske seg som fotballspiller, han kunne være en ufyselig spiller når han måtte. Brilliant team player som faktisk gjorde medspillere gode, gjorde mål, skapte mål og kunne gi litt juling tilbake. Herlig spiller!! Kanskje på tide å få prøve seg som manager i Arsenal? Vi trenger tenke litt nytt, ikke sikker på at det blir suksess, men verdt å prøve!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted August 15, 2017 Author Report Share Posted August 15, 2017 Hyggelig å se at denne legenden og dette legendariske målet har blitt kåret til det beste i PLs 25 år lange historie av BBCs lesere.FOR et mål det var! Dabizas er vel fortsatt svimmel http://www.bbc.com/sport/football/40917857 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted August 17, 2017 Report Share Posted August 17, 2017 Det er helt "koko" at han på det målet bruker venstrefoten og spiller den på den siden av Dabizas.... Noen andre som har tenkt på dette? Jeg har lurt på om det var meningen at han skulle spille ballen rundt på den måten eller om han bare skulle dra med seg den på den siden han var i forhold til forsvareren... Sluttresultatet ble jo meget bra da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 17, 2017 Report Share Posted August 17, 2017 I følge ham selv var det meningen. Han har uttalt at siden pasningen fra Pires kom litt bak ham så var det den raskeste og beste måten å få med seg ballen på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 10, 2019 Report Share Posted May 10, 2019 Dennis Bergkamp fyller 50 år i dag. En av tidenes største Arsenal spillere!!! https://www.arsenal.com/news/goals-assists-magic-dennis-bergkamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 10, 2019 Report Share Posted May 10, 2019 15 minutes ago, Polljen said: Dennis Bergkamp fyller 50 år i dag. En av tidenes største Arsenal spillere!!! https://www.arsenal.com/news/goals-assists-magic-dennis-bergkamp Jepp! Hepp hepp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 10, 2019 Report Share Posted May 10, 2019 Walking in a Bergkamp wonderland! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted September 24, 2019 Report Share Posted September 24, 2019 Two great strikers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 24, 2019 Report Share Posted September 24, 2019 Og flotte ambassadører for fotballen generelt. Liker begge typene svært godt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 23, 2020 Report Share Posted October 23, 2020 Sønnen til Bergkamp på prøvespill hos Arsenal Arsenal har Mitchel Bergkamp på prøvespill denne uken, melder Daily Maill. 22-åringen er sønnen til klubblegende Dennis Bergkamp og er for øyeblikket klubbløs etter at han forlot Almere City i sommer. Den unge Bergkamp får nå mulighet til å vise seg frem for Arsenals trenerteam. 22-åringen blir sett på som en offensiv midtbanespiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts