Sindre Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Forventa egentlig at Chaz skulle fyre i gong ein slik tråd, men no er eg lei av å vente. St. Totteringham's Day blir, ja dessverre, denne sesongens høgdepunkt. Me er 10 poeng foran yidsa i N17, per dags dato, med to kampar mindre spelt. Nokon som tørr å tippe når denne herlige dagen kjem ? Proud to be a Gooner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 I midten av april.. 21. april etter vi har slått spurs! *Synsk* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Håper på hjemmekampen mot Fulham da jeg sitter ringside på Emirates. Men det er vel kanskje litt for sent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Skal vi se... Gjenstående kamper: Aston Villa (B ) Everton (B ) Liverpool (B ) West Ham (h) Newcastle (B ) Bolton (h) Tottenham (B ) Fulham (h) Chelsea (h) Portsmouth (B ) Manchester City (h) Etter en rask opptelling av forventete poeng, synes jeg ikke det ser så veldig bra ut. Jeg teller meg til 19 poeng på de siste 11 kampene. Tottenham har et langt enklere kampprogram med bl.a. hjemmekamper mot Watford, Reading, Blackburn og Manchester City. Vi har til gjengjeld to kamper mindre spilt. Jeg tipper dagen i år faller på 14. eller 21. april. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Den dagen når Fulhamkampen spilles. Dvs 28.April. Håper det blir lenge før for det Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Skal vi se... Gjenstående kamper: Aston Villa (B ) Everton (B ) Liverpool (B ) West Ham (h) Newcastle (B ) Bolton (h) Tottenham (B ) Fulham (h) Chelsea (h) Portsmouth (B ) Manchester City (h) Etter en rask opptelling av forventete poeng, synes jeg ikke det ser så veldig bra ut. Jeg teller meg til 19 poeng på de siste 11 kampene. Tottenham har et langt enklere kampprogram med bl.a. hjemmekamper mot Watford, Reading, Blackburn og Manchester City. De har til gjengjeld to kamper mindre spilt. Jeg tipper dagen i år faller på 14. eller 21. april. Hmmm, en liten feil her, det er vel vi og ikke de som har to kamper mindre spilt. Tipper på 31. mars etter nok en seier over pool på anfield. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 De har til gjengjeld to kamper mindre spilt. Hmmm, en liten feil her, det er vel vi og ikke de som har to kamper mindre spilt. Tipper på 31. mars etter nok en seier over pool på anfield. Liten skriveleif bare. Var selvfølgelig klar over det. Endret nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herrold Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 De har til gjengjeld to kamper mindre spilt. Hmmm, en liten feil her, det er vel vi og ikke de som har to kamper mindre spilt. Tipper på 31. mars etter nok en seier over pool på anfield. Liten skriveleif bare. Var selvfølgelig klar over det. Endret nå. ja, det var jo bare en liten skriveleif... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Denne høytiden kommer fortere enn vi aner! Spudz møter veggen som vanlig, mens vi har et par ting å bevise! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Unnskyld meg.! Men hva er St. Totteringham's Day Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Unnskyld meg.! Men hva er St. Totteringham's Day Når scum ikke kan ta igjen Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Unnskyld meg.! Men hva er St. Totteringham's Day Dagen da det er umulig for Tottenham å ta oss igjen på tabellen. EDIT: Blei slått der, gitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 Så lenge denne dagen kommer så går det ikke an å kalle sesongen for fiasko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 Så lenge denne dagen kommer så går det ikke an å kalle sesongen for fiasko. Vel har det meste gått til helvete de siste par ukene, men det får være grenser for hvor lavt vi skal legge lista. Hvorvidt sesongen er en fiasko eller ikke står ikke og faller med en "selvfølgelighet" og årviss hendelse som St.Tottringsday vitterlig er. Kriteriet nå må vel være CL-kvalifisering, og ryker også det, ja da er det vel kanskje lov å bruke et uttrykk som fiasko...! Og dersom spurs skulle passere oss, ja da må vi nok hente frem sterkere uttrykk enn fiasko fra vokabularet...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 Noen som husker St.Totteringham's Day i fjor????? Det var en fantstisk dag det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted March 9, 2007 Author Report Share Posted March 9, 2007 Noen som husker St.Totteringham's Day i fjor????? Det var en fantstisk dag det! Bedre avslutning på Highbury kunne me nesten ikkje fått. For ein herlig dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Enig!!! Det er en av de herligeste dagene i mitt liv... Eneste dagen som var bedre var da jeg var av å så Arsenal slå Leicester 2-1 på Highbury og kapre liga pokalen i 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Noe deilig at vi klarte det idag da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 I midten av april.. 21. april etter vi har slått spurs! *Synsk* Hva var det jeg sa? Happy birthday Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Vi får håpe den kommer i år også,men kanskje noe senere enn vi er vant til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegfos Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Håp på uavgjort da best for arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Håp på uavgjort da best for arsenal Tja, jeg tror jo at Tottenham ikke holder steamen hele sesongen og bør vel da håpe at Manu taper. Men som sagt, vet jeg søren jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Håp på uavgjort da best for arsenal Håper Tott vinner denne og neste helg, for så å tape 10 på rad!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Håp på uavgjort da best for arsenal Håper Tott vinner denne og neste helg, for så å tape 10 på rad!!! Det er nok det beste ja. Er vel bedre egentlig om Tottenham vinner enn Manchester United. Jeg tror faktisk og har hevdet tidligere at det er de regjerende mestre som faller utenfor topp fire. Salget av Ronaldo kommer til å koste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernsti14 Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 Nå er det forhåpentligvis snart klar for St. Totteringsday igjen, men når blir det? For øyeblikket er det 12 poeng mellom lagene, og Arsenal har 7 Premier League kamper igjen av sesongen, mens Tottenham på sin side har 8 gjenstående kamper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.