Jump to content

St. Totteringham's Day..


Sindre

Recommended Posts

Forventa egentlig at Chaz skulle fyre i gong ein slik tråd, men no er eg lei av å vente.

 

St. Totteringham's Day blir, ja dessverre, denne sesongens høgdepunkt.

 

Me er 10 poeng foran yidsa i N17, per dags dato, med to kampar mindre spelt.

 

Nokon som tørr å tippe når denne herlige dagen kjem ;) ?

 

Proud to be a Gooner.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Skal vi se...

 

Gjenstående kamper:

Aston Villa (B )

Everton (B )

Liverpool (B )

West Ham (h)

Newcastle (B )

Bolton (h)

Tottenham (B )

Fulham (h)

Chelsea (h)

Portsmouth (B )

Manchester City (h)

 

Etter en rask opptelling av forventete poeng, synes jeg ikke det ser så veldig bra ut. Jeg teller meg til 19 poeng på de siste 11 kampene. Tottenham har et langt enklere kampprogram med bl.a. hjemmekamper mot Watford, Reading, Blackburn og Manchester City. Vi har til gjengjeld to kamper mindre spilt.

 

Jeg tipper dagen i år faller på 14. eller 21. april.

Link to comment
Share on other sites

Skal vi se...

 

Gjenstående kamper:

Aston Villa (B )

Everton (B )

Liverpool (B )

West Ham (h)

Newcastle (B )

Bolton (h)

Tottenham (B )

Fulham (h)

Chelsea (h)

Portsmouth (B )

Manchester City (h)

 

Etter en rask opptelling av forventete poeng, synes jeg ikke det ser så veldig bra ut. Jeg teller meg til 19 poeng på de siste 11 kampene. Tottenham har et langt enklere kampprogram med bl.a. hjemmekamper mot Watford, Reading, Blackburn og Manchester City. De har til gjengjeld to kamper mindre spilt.

 

Jeg tipper dagen i år faller på 14. eller 21. april.

 

Hmmm, en liten feil her, det er vel vi og ikke de som har to kamper mindre spilt. Tipper på 31. mars etter nok en seier over pool på anfield.

Link to comment
Share on other sites

De har til gjengjeld to kamper mindre spilt.

 

Hmmm, en liten feil her, det er vel vi og ikke de som har to kamper mindre spilt. Tipper på 31. mars etter nok en seier over pool på anfield.

 

Liten skriveleif bare. Var selvfølgelig klar over det. Endret nå.

Link to comment
Share on other sites

De har til gjengjeld to kamper mindre spilt.

 

Hmmm, en liten feil her, det er vel vi og ikke de som har to kamper mindre spilt. Tipper på 31. mars etter nok en seier over pool på anfield.

 

Liten skriveleif bare. Var selvfølgelig klar over det. Endret nå.

ja, det var jo bare en liten skriveleif... ;)

Link to comment
Share on other sites

Så lenge denne dagen kommer så går det ikke an å kalle sesongen for fiasko.

 

Vel har det meste gått til helvete de siste par ukene, men det får være grenser for hvor lavt vi skal legge lista. Hvorvidt sesongen er en fiasko eller ikke står ikke og faller med en "selvfølgelighet" og årviss hendelse som St.Tottringsday vitterlig er. ;) Kriteriet nå må vel være CL-kvalifisering, og ryker også det, ja da er det vel kanskje lov å bruke et uttrykk som fiasko...! Og dersom spurs skulle passere oss, ja da må vi nok hente frem sterkere uttrykk enn fiasko fra vokabularet...! ;) :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Håp på uavgjort da best for arsenal

Håper Tott vinner denne og neste helg, for så å tape 10 på rad!!!

Det er nok det beste ja.

Er vel bedre egentlig om Tottenham vinner enn Manchester United. Jeg tror faktisk og har hevdet tidligere at det er de regjerende mestre som faller utenfor topp fire.

Salget av Ronaldo kommer til å koste.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Nå er det forhåpentligvis snart klar for St. Totteringsday igjen, men når blir det?

 

For øyeblikket er det 12 poeng mellom lagene, og Arsenal har 7 Premier League kamper igjen av sesongen, mens Tottenham på sin side har 8 gjenstående kamper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...