Jump to content

St. Totteringham's Day..


Sindre

Recommended Posts

Bedre sent enn aldri er vel det riktigste ordet om denne sesongen. Det samme skjedde vel siste kampen i "Lasagne-sesongen". Men da var det faktisk Tottene som hadde "upperhand" og lå i førersetet før siste kampen(hvis jeg husker helt riktig og det ikke var nest-siste kamp). Også da kom St. Totteringham's Day veldig sent.

 

Måtte det bli lenge til neste gang at den ikke kommer før siste serierunde!

Håper de ryker ut i CL-kvaliken og ikke klarer å ta CL-plass neste sesong. Hadde dog vært gøy om Hodgson klarte å få Fulham dit, noe jeg dessverre ikke har troa på...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply
  • 11 months later...

Må bare si at dette er et av mange høydepunkter denne sesongen. Seier mot Barca, United, Chelsea, samt den gode perioden før jul og fremt til litt over nyttår, er alle bra minner. Orker ikke å nevne de dårlige minnene nå, i og med humøret er så bra som det er :D

Link to comment
Share on other sites

Og det var vel 16.sesongen på rad med markering av st. t`s day.

Dagen kom denne gangen så sent som i mai, og det er egentlig sjelden kost.

 

Kanskje ikke mye å feire, men en markering for å synliggjøre bakgårdsklubben, som ikke har vunnet ligaen på 50 år, kan alltids være et bidrag for å minnes totteputtene.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ikke mye å feire, men en markering for å synliggjøre bakgårdsklubben, som ikke har vunnet ligaen på 50 år, kan alltids være et bidrag for å minnes totteputtene.

 

mager trøst. burde jo være en selvfølge. har man ambisjon om ligagull er ikke spurs klubben man skal sammenlikne seg med... ;) :)

Link to comment
Share on other sites

mager trøst. burde jo være en selvfølge. har man ambisjon om ligagull er ikke spurs klubben man skal sammenlikne seg med... ;) :)

 

At denne markeringen nå er overstått etter historiens mest absurde kollaps er nesten mer enn en fortjener, men i nøden spiser fanden fluer - og akkurat nå er fluer en delikatesse. :P

Link to comment
Share on other sites

At denne markeringen nå er overstått etter historiens mest absurde kollaps er nesten mer enn en fortjener, men i nøden spiser fanden fluer - og akkurat nå er fluer en delikatesse.

 

he he, ja vi får klamre oss til de halmstråene vi finner...

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Nærmer seg nå ja, i beste fall feirer vi spillerunde 37 tenker jeg. Teoretisk sett kan det være i runde 36, altså neste kamp. Men da må Tottenham tape hjemme mot Blackburn, noe jeg tviler på at skjer, i neste kamp møter de Bolton borte, det kan fort by på problemer for tottene. Bolton må nesten vinne for å unngå nedrykk og kommer til å kjempe med nebb og klør for å holde seg. Vinner vi mot Stoke og Norwich er det nok gjort, så jeg satser på at seier i Norwichkampen vil bety St.Totterinhams day!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...