Jump to content

St. Totteringham's Day..


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

korrekt

 

dette må nok regnes litt på

da har jeg regnet litt å kommet fram til følgende:

 

Liga tabell pdd:

 

3. Arsenal, 67

4. Scum, 55

 

Det skiller altså 12 poeng

 

Gjenværende kamper Arsenal, og mine alltid like posetive poeng antydninger:

27.03: Birmingham B 3p

03.04: Wolves H 3p

14.04: Scum B 3p

18.04: Wigan B 3p

24.04: Man City H 3p

01.05: Blackburn B 3p

09.05: Fulham H 3p

 

Gjenværende kamper Scum:

27.03: Pompey H 3p

03.04: Sunderland B 3p

14.04: Arsenal H 0p

17.04: Chelsea H 3p

24.04: Man Utd B 3p

01.05: Bolton H 3p

05.05: Man City B 3p

09.05: Burnley B 3p

 

Grunnen til at jeg skriver 3 poengere til Scum hele veien, bortsett fra mot oss, er at St. Totterings Day kommer den dagen Scum ikke under noen mattematiske omstendigheter har sjangs til å ta oss igjen i liga sammenheng, og da må vi ta utgangspunkt i at de vinner.

 

Etter lokal oppgjøret 14. April, som vi vinner, vil avstanden mellom oss bli 15 poeng.. Dette er også den poengsummen som Scum har sjangs til å ta på sine gjennværende 5 kamper. Så siden vi har mye bedre målforskjell, vil vi kunne anta at helligdagen kommer den 14. April, men her kan vi ikke ha noen antagelser..

 

Selvom Scum skulle slå Chelsea den 17. April, så slår vi Wigan den 18. Da er avstanden fortsatt 15 poeng, og Spurs har kun sjangs til å ta 12 poeng på sine gjennværende kamper.. Da vil St. Totterings Day komme den 18. April

 

Skulle Spurvene kun ta 1. poeng mot Sunderland borte 3. April, noe som er sannsynlig nok, vil denne helligdagen garrantert komme etter at vi har slått dem på Three Point Lane! Dette tilsier da også at begge lag vinner i helgen, og vi slår Wolves den 3. (og at vi faktisk slår spurs da selvfølgelig)

 

Slik jeg ser det kommer da St. Totterings Day enten den 14. April eller den 18. La oss håpe dagen kommer den 14.!

 

bare å si fra hvis det har gått tull i regninga

Link to comment
Share on other sites

Er ikke St.Totterings day den dagen Tottenham ikke har mulighet til å komme over oss på tabellen?

Det har vel ikke noe med tidspunktet en av derbyene spilles på...

 

Selvfølgelig, men kampen mellom Arsenal og Tottenham er kanskje den siste faktoren som utgjør St. Totteringhamsday... En seier her, og Tottenham vi falle veldig langt bak.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Selvfølgelig, men kampen mellom Arsenal og Tottenham er kanskje den siste faktoren som utgjør St. Totteringhamsday... En seier her, og Tottenham vi falle veldig langt bak.

 

Har vel med at Tottenham ikke har mulighet til å komme nærmere enn 10 poeng på arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Etter et par tilbakeslag i det siste er det nok en gang duket for feiring. :P Dobbel med ManU-seier og Arsenalseier gir 2,90 på oddsen.

I verste fall; finnes det et navn på det motsatte, da vi ikke kan ta igjen de.

Eller er det et uaktuelt tema; for all tid?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det skumle er at med den formen og innsatsen våre gutter viser for tiden, kan det faktisk bli slik at denne dagen aldri kommer denne sesongen. Det er faktisk mye mulig vi havner bak scum, og det vil ødelegge sesongen.

 

Ellers så kan vi vel oppsumere sesongen som en ok sesong, med de forutsetningene vi hadde før sesongen startet. Litt surt å tenke på at det gikk spillere oss hus forbi, som kunne styrket laget og de gikk relativt rimelig også. Men det hjelper ikke sutre over spillet melk.

 

Håper og tror det blir gjort grep i sommer som styrker laget, og gjør oss til en seriøs tittelutfordrer, og ikke et lag som henger med 2\3 av sesongen. Så neste sesong satser vi på gull og st. totteringhams day i november en gang :-)

Link to comment
Share on other sites

Det skumle er at med den formen og innsatsen våre gutter viser for tiden, kan det faktisk bli slik at denne dagen aldri kommer denne sesongen. Det er faktisk mye mulig vi havner bak scum, og det vil ødelegge sesongen.

 

Ellers så kan vi vel oppsumere sesongen som en ok sesong, med de forutsetningene vi hadde før sesongen startet. Litt surt å tenke på at det gikk spillere oss hus forbi, som kunne styrket laget og de gikk relativt rimelig også. Men det hjelper ikke sutre over spillet melk.

 

Håper og tror det blir gjort grep i sommer som styrker laget, og gjør oss til en seriøs tittelutfordrer, og ikke et lag som henger med 2\3 av sesongen. Så neste sesong satser vi på gull og st. totteringhams day i november en gang :-)

 

Vi må TAPE hjemme mot Fulham for å ikke kunne feire St. Totteringham's day i år. Med uavgjort havner vi fortsatt foran Tottenham, om ikke spurvene skulle finne på å vinne 10-0. Jeg er fortsatt trygg på at vi holder Spurs bak oss på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

Fulham tapte i dag hjemme mot Stoke. Til helgen kommer Fulham til å stille med et enda svakere lag. Jeg kan ikke tenke meg at vi taper. Da anser jeg det som større sjanse at Chelsea driter seg ut og Man U tar gullet, noe som neppe skjer det heller.

Link to comment
Share on other sites

St. Totteringham's Day lar vente på seg gitt. Forhåpentligvis kommer den på søndag, men en kan aldri være sikker.

Om Fulham stiller redusert lag så skal 3.plassen være sikret. Men om Fulham derimot stiller ungt lag som vil imponere for å få sjangse på A-laget til neste sesong så kan det bli en vanskelig kamp.

Har sett Arsenal med unge lag i Ligacupen, og da har de sjokkert med fint spill og seier. Nå er det sikkert litt forskjell på nivået på talentene, men vilje og "guts" er det samme.

Er det noen som vet om Fulham har fått tillatelse til å stille redusert lag?

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet om Fulham har fått tillatelse til å stille redusert lag?

De "får" verken utsette kampen eller stille med redusert lag. Men de kommer til å stille med redusert lag, for det er sånn det er for alle de britiske lagene i Europa gjennom hele sesongen. Vi får jo heller ikke utsette kamper fordi vi skal spille mot Barca i CL en tirsdag?! Hull fikk £25.000 i bot for å stille med skopussere på Old Trafford tidligere i sesongen - det har Fulham råd til om de vil satse alt for å vinne Europa League. Det er Price to Pay, verken mer eller mindre og det vet Fulham utmerket godt.

Link to comment
Share on other sites

Svekket lag er vel ikke god nok beskrivelse. Tilnærmet laget ble byttet ut sammenlignet med sist seriekamp. Reservelaget er nok mer riktig beskrivelse. Fulham har en del skader, har ingenting å spille for i ligaen og har en viktig kamo noen dager senere. Dermed har de en god grunn til å spille med veldig svekket lag, noe jeg heller ikke tror FA kommer til å straffe dem før. Dessuten kommer nok FUlham til å spille med noen førstelagsspillere som trenger ekstra kamptrening fram mot den viktig finalen. Vi er heldige med motstanden i siste runde!

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke Wolves som fikk denne boten etter å ha stilt med et svekket lag?
Wolves fikk bot for og stille med svekket lag mot United ja.

Helt korrekt! Beklager min forvirring her. Poenget er dog det samme.

Fulham stilte vel med ca. 2 spillere som vi vil vente å se fra start i EL-finalen. Ingen Hangeland, men med Riise og Nevland sier vel det meste tom. med norske øyne...

 

Anyway: Gratulerer med dagen Gooners!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...