Jump to content

Alexandre Song


fabregas14

Recommended Posts

  • Replies 770
  • Created
  • Last Reply

Rennes har jo så og si Makoun på plass. Venter sikkert på at Arsenal skal komme til enighet med dem ang. M'Vila. Bare å hive alle som ikke VIL spille for klubben til helvete, så får vi ta det derfra. En motivert M'Vila vil være mye bedre enn en Song som sikkert vil begynne å daffe enda mer rundt om han ikke blir solgt.

 

Og ja, lykke til på benken i Barcelona...

Link to comment
Share on other sites

Hva kan vi potensielt ha fått i overgangssum for Song? Når han er motivert er han en av verdens beste defensive midtbanespillere, og med forholdsvis lang kontrakttid igjen så bør vi vell regne med ca 150 millioner - helst litt mer.

 

Eneste som er sikkert nå er at de må handles inn forsterkning bakover på midten, for å gamble på Coquelin og Diaby blir som å prøve å balansere over Grand Canyon på en linje laget av ukokt spagetti...

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo rett og slett helt utrolig!! Sahin må gledelig komme, men hva hjelper det?? Vi mister to av våre aller beste spillere. Solgt to, tre har kommet inn. VI svekkes gradvis hver bidige sesong. Begynner å se meg lei på det her. Vi visste at om vi kjøpte inn en forsterkning i forsvar, backup for Song, backup for RvP og en ny midtbanespiller, så ville vi vært helt der opp med Utd og City. Men i stedet for, så selger vi unna til Scums og Barca. Det er manglende ambisjoner fra klubben sin side som gjør at disse spillerne går i vranglås. Fristende å boikotte hele greia, men det er det jo også bare å glemme. Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke brydde meg en døit om fotball. Bare nedturer hele veien.

Link to comment
Share on other sites

bbcsport_david

Alex Song set for Barca move. Clubs negotiating, won't play on Sat, Sahin lined up on season-long loan as replacement #bbcfootball #afc #fcb

 

Og da er BBC innom også. Forholdsvis pålitelig.. Song har jo "knock" så han ville vel ikke spilt uansett? Forundrer meg ikke om hele avtalen går til helvete i etterkant og Barcelona bare prøvde å vri hodet til Song for å svekke oss.

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo rett og slett helt utrolig!! Sahin må gledelig komme, men hva hjelper det?? Vi mister to av våre aller beste spillere. Solgt to, tre har kommet inn. VI svekkes gradvis hver bidige sesong. Begynner å se meg lei på det her. Vi visste at om vi kjøpte inn en forsterkning i forsvar, backup for Song, backup for RvP og en ny midtbanespiller, så ville vi vært helt der opp med Utd og City. Men i stedet for, så selger vi unna til Scums og Barca. Det er manglende ambisjoner fra klubben sin side som gjør at disse spillerne går i vranglås. Fristende å boikotte hele greia, men det er det jo også bare å glemme. Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke brydde meg en døit om fotball. Bare nedturer hele veien.

 

Vi har da vitterlig langt bedre forutsetninger for en vellykket sesong i år i forhold til i fjor..

Henter vi erstatter for song så ser jeg ikke det helt forjævlige med salget, tror du virkelig han er uerstattelig? Fyren er god ja, men han er blitt alt for offensiv og slurvete med ballen, men potensialet er helt klart der.

Uansett, hva skal vi med primadonnaer som lager kvalme i spillergruppen? istedetfor å kvitte seg med faenskapet for så å fokusere på erstatninger og den kommende sesongen så skal vi ha en moral i klubben som ødelegger samholdet innad?

Hvis Song virkelig har lyst å dra, og mener han er bedre enn klubben, og rapportene om at han har oppført seg som en 5 år gammel drittunge på treningene for å presse overgangen gjennom stemmer, da kan han værsågod å pelle seg vekk fra Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo rett og slett helt utrolig!! Sahin må gledelig komme, men hva hjelper det?? Vi mister to av våre aller beste spillere. Solgt to, tre har kommet inn. VI svekkes gradvis hver bidige sesong. Begynner å se meg lei på det her. Vi visste at om vi kjøpte inn en forsterkning i forsvar, backup for Song, backup for RvP og en ny midtbanespiller, så ville vi vært helt der opp med Utd og City. Men i stedet for, så selger vi unna til Scums og Barca. Det er manglende ambisjoner fra klubben sin side som gjør at disse spillerne går i vranglås. Fristende å boikotte hele greia, men det er det jo også bare å glemme. Noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke brydde meg en døit om fotball. Bare nedturer hele veien.

Song vil ikke bli noe stort savn. De gangene han er virkelig god og viser stå på vilje så er det stortsett for å rydde opp i rot han har laget selv

Link to comment
Share on other sites

Ingen er erstattelig, men vi kommer nok til å merke at han eventuelt er borte. Nå er vi tilbake der vi var i fjor. Vi har til gode å forsterke laget skikkelig. Vi bare erstatter..

Men det som alltid irriterer meg aller mest er at vi flere ganger selger spillerne våre til halv pris til Barca. Reine farmerlaget jo. Med tre år igjen på kontrakten er alt under £25 mill. for lite etter min mening.

Akkurat som når vi solgte Cesc. Burde hadd £40 mill. for han.

 

Burde i det minste forhandlet fram et spillerbytte med i avtalen. Alltids en spiller eller to vi kunne hatt bruk for fra Barca.

Link to comment
Share on other sites

Same old story, same old... Song..

 

To dagar før seriestart og vi er omtrent på samme stad som i fjor...

No vil det iallfall overraske meg om Walcott signerer..

Song har, i nesten like stor grad som Gilberto i si tid, vore ei usynleg drivkraft på midtbana som eg trur vi kjem til å slite med å erstatte..

Det einaste positive med dette, slik eg ser det, er at vi no berre har èin ACN-spelar att i klubben..

Link to comment
Share on other sites

Same old story, same old... Song..

 

To dagar før seriestart og vi er omtrent på samme stad som i fjor...

No vil det iallfall overraske meg om Walcott signerer..

Song har, i nesten like stor grad som Gilberto i si tid, vore ei usynleg drivkraft på midtbana som eg trur vi kjem til å slite med å erstatte..

Det einaste positive med dette, slik eg ser det, er at vi no berre har èin ACN-spelar att i klubben..

Grunnen til at han er usynelig er fordi han gjerne løper 4 meter bak mannen han skal være tett opp i.

Link to comment
Share on other sites

Griner meg ikke akkurat i søvn om Song forlater. Wenger har jo også bekreftet at det vil bli hentet inn en ny defensiv midtbanespiller når Song drar, om det er en defensiv midtbanespiller som kan å forsvare seg utover det å lage klønete frispark og storme i angrep, så er vi styrket i midtbaneleddet neste sesong. M'Vila, De Jong, Capoue ++ hadde nok alle vært forsterkninger. Skulle ha prøvd å fått til et bytte med Song og Mascherano, det hadde vært vanvittig bra for vår del.

Link to comment
Share on other sites

Griner meg ikke akkurat i søvn om Song forlater. Wenger har jo også bekreftet at det vil bli hentet inn en ny defensiv midtbanespiller når Song drar, om det er en defensiv midtbanespiller som kan å forsvare seg utover det å lage klønete frispark og storme i angrep, så er vi styrket i midtbaneleddet neste sesong. M'Vila, De Jong, Capoue ++ hadde nok alle vært forsterkninger. Skulle ha prøvd å fått til et bytte med Song og Mascherano, det hadde vært vanvittig bra for vår del.

 

Når skal han ha bekreftet dette? Wenger sa vel de kanskje forsterker og følger Sahin, men sa ingenting om at det SKAL en erstatter inn og i Wengers verden er det ikke noe som heter defensiv midtbanespiller.

Det han blant annet sa i dag var jo at vi har 9-10 midtbanespillere og alle er "top class". Coqelin øyner nok en sjanse nå, men jeg klarer ikke å se at han skal kunne prestere like bra som Song.

Jeg mener vi trenger et "beist" på midtbanen ala Vieira/Yaya Toure e.l. som er fysisk sterk, har tempo i kroppen, taklingsstyrke/ -presisjon og også evnen til å håndtere en ball. Og ikke minst...fokusere på det defensive.

Er knapt noen sånne spillere igjen i troppen vår nå.

Link to comment
Share on other sites

Håper selvsagt at det hentes inn en spiller som har mer kontroll på det defansive enn Song, som i tillegg, er mer fokusert og stabil i prestasjonene. Jeg mener at det er mange spillere som passer godt til den beskrivelsen, så jeg vil glede meg stort om Billiong forlater klubben, og sørger for at klubben får penger inn til å hente inn en eller to spillere som kan kjempe om plassen som Song har beholdt tross sine berg-og-dalbaneprestasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Nå må dere ikke glemme at vi har denilson vi kan hente hjem fra brasil. ville jo vært som en ny signering!

Jeg så på Song som vår nest viktigste spiller forrige sesong, tørr ikke tenke på hvordan det skal gå uten han!

Skrekkscenarioet her blir om vi skulle ha en god kamp mot sunderland og at Wenger dermed sier seg fornøyd!

 

Jeg har vært positiv foran årets sesong selv om en viss manwh*ore forlot klubben, men drar Song i tillegg, huffhuff!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at Castor og Whilshere er glad for at Song forsvinner. Dem om det. I mine øyne er han laget viktigste spiller og vanskeligere å erstatte enn Van Persie.

 

Denne sesongen går til helvete.

 

BE

Grunnen til at vi trenger Song er fordi vi har Song. Når han er virkelig god så er det for å rydde opp i rot han har laget selv

Link to comment
Share on other sites

 

Grunnen til at vi trenger Song er fordi vi har Song. Når han er virkelig god så er det for å rydde opp i rot han har laget selv

 

Som sagt. Deg om det. Jeg respekter ditt syn, men tillegger at jeg er av en helt annen oppfatning ac Songs spill og betydning for laget.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...