Jump to content

Alexandre Song


fabregas14

Recommended Posts

  • Replies 770
  • Created
  • Last Reply

Song til Barca-historien tror jeg er medieskapt, jeg tror heller ikke at Song forsvinner, han er en viktig mann for oss med etterhvert betydelig med rutine! Må innrømme at jeg ikke hadde mye trua på at Alexandre Song Billong skulle få spille mye når vi signa han på lån fra Bastia som 17-åring...

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg ikke hadde mye trua på at Alexandre Song Billong skulle få spille mye når vi signa han på lån fra Bastia som 17-åring...

En av de verste juniorene som fikk prøve seg, dårlig i Charlton også!

Mye rykter rundt Song, VP og Walcott nå, liker ikke det her. Er i og for seg greit å miste en stjerne hver sommer, men å miste to eller tre er vanskelig å komme tilbake fra. Mtp at vi mista Nasri, Clichy og Fabregas hadde vi en fantastisk sesong ifjor.

Link to comment
Share on other sites

Tenker meg Song er borte innen en sesong eller to hvis Barcelona begynner sin sedvanlige tone. Nemlig å "tappe" opp så mye de kan i minst en sesong eller to.

 

Eneste jeg håper er at klubben får seg en skikkelig smell mtp. økonomien samtidig som den sportslige suksessen uteblir i et par sesonger og Real Madrid tar over tronen igjen. Det hadde vært ypperlig.

Link to comment
Share on other sites

Iflg Myles Palmer (ANR) har både persie og Song forlatt klubben idag til henholdsvis ManU og Barca.

Jeg har for lengst sluttet å lese Wenger-hateren Myles Palmer, men måtte sjekke denne ut. At Song drar til Barca er ingen umulighet men at han skal erstatte Busquetes er latterlig. Busquetes er en de viktiste spillerne på Barca og hvis Song drar så blir det reservebenken. Han får noen innhopp når Busquetes skal hviles eller når de har skader på midtstopperne.

 

Hvis Wenger slipper Song uten å ha en erstatter klar (M'Villa?) så er vi etter mitt syn betydelig svekket, med eller uten RVP.

Link to comment
Share on other sites

 

En av de verste juniorene som fikk prøve seg, dårlig i Charlton også!

Mye rykter rundt Song, VP og Walcott nå, liker ikke det her. Er i og for seg greit å miste en stjerne hver sommer, men å miste to eller tre er vanskelig å komme tilbake fra. Mtp at vi mista Nasri, Clichy og Fabregas hadde vi en fantastisk sesong ifjor.

Da så du ikke mye av Song verken for reservene eller for Charlton...

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har for lengst sluttet å lese Wenger-hateren Myles Palmer, men måtte sjekke denne ut. At Song drar til Barca er ingen umulighet men at han skal erstatte Busquetes er latterlig. Busquetes er en de viktiste spillerne på Barca og hvis Song drar så blir det reservebenken. Han får noen innhopp når Busquetes skal hviles eller når de har skader på midtstopperne.

 

Hvis Wenger slipper Song uten å ha en erstatter klar (M'Villa?) så er vi etter mitt syn betydelig svekket, med eller uten RVP.

Song er en mer komplett spiller enn Busquets. Ingen direkte erstatter, men en spiller som gir Barca andre muligheter.

 

Men, som du sier: Hvorfor skal Wenger selge Song? Det er rett og slett idioti

Link to comment
Share on other sites

Song er en mer komplett spiller enn Busquets. Ingen direkte erstatter, men en spiller som gir Barca andre muligheter.

 

Men, som du sier: Hvorfor skal Wenger selge Song? Det er rett og slett idioti

 

Hvorfor skulle vi selge van Persie til Manchester United? Det er jo idioti det også, men nå har det jo skjedd.

 

AFCAMDEN

Alex Song's attitude has been "disgusting" of late, and Arsene has had enough. He's been told he can leave. #AFC

 

Så da gjenstår det ingen spillere som har defensiv styrke i førstelaget. Dette er jo enestående. Håper bare at Sahin ender opp hos oss og IKKE Liverpool nå.

Link to comment
Share on other sites

Håper vi nå selger Song og Walcott også - slik at supportere som betaler for moroa slutter å gjøre det. Kanskje vi klarer å bli kvitt Wenger og Gazidiz en gang for alle. Forbanna idioter av noen historieløse fjols som selger spillere som RvP til en klubb som alle supportere hater og ser på som en stor rival.

 

Forbanna idioter hele gjengen.

 

Men nå kommer vel snart arshavin på banen og skryter hemningsløst av Wengers fantastiske forhandlinger som fikk så mye penger for RvP

Link to comment
Share on other sites

Håper vi nå selger Song og Walcott også - slik at supportere som betaler for moroa slutter å gjøre det. Kanskje vi klarer å bli kvitt Wenger og Gazidiz en gang for alle. Forbanna idioter av noen historieløse fjols som selger spillere som RvP til en klubb som alle supportere hater og ser på som en stor rival.

 

Forbanna idioter hele gjengen.

 

Men nå kommer vel snart arshavin på banen og skryter hemningsløst av Wengers fantastiske forhandlinger som fikk så mye penger for RvP

 

Jeg skulle gjerne sett dine empiriske bevis på at det faktisk er Wenger som har ordna denne dealen. Personlig setter jeg en knapp på styret. Kroenke out!

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg skulle gjerne sett dine empiriske bevis på at det faktisk er Wenger som har ordna denne dealen. Personlig setter jeg en knapp på styret. Kroenke out!

 

Empirisk meg i rævva.

 

Nå har alle klaga over at Wenger har for mye makt. Legg også merke til at jeg skriver Gazidiz her også - som sikkert har en finger med i spillet. Styret er sikkert ikke uskyldige heller - men Wenger ikke noe mer uskyldig enn noen andre i ledelsen av klubben når det gjelder salg av spillere i RvP sin klasse - noe vi bare har og hadde 1 av.

Link to comment
Share on other sites

Håper vi nå selger Song og Walcott også - slik at supportere som betaler for moroa slutter å gjøre det. Kanskje vi klarer å bli kvitt Wenger og Gazidiz en gang for alle. Forbanna idioter av noen historieløse fjols som selger spillere som RvP til en klubb som alle supportere hater og ser på som en stor rival.

 

Forbanna idioter hele gjengen.

 

Men nå kommer vel snart arshavin på banen og skryter hemningsløst av Wengers fantastiske forhandlinger som fikk så mye penger for RvP

Hvis vi får 24mill pund for kjekseskrotten så er det god butikk, eneste ankepunkt er Manure. Persie-one-season-man, Sir Sur tar en gedigen sjanse her.

Link to comment
Share on other sites

Man er ikke en one-season man når han er på 8. plass over mest scorte mål i klubben vår sin historie. Du kan godt prøve å trøste deg med det, men det er ikke sant.

 

Enda mer imponerende er det når man faktisk tar i betraktning at han har vært så uheldig med skader. En skadefri van Persie i 2-3 sesonger til ville kunne konkurrert med Henry sin scoringsrekord.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hvorfor skulle vi selge van Persie til Manchester United? Det er jo idioti det også, men nå har det jo skjedd.

 

AFCAMDEN

Alex Song's attitude has been "disgusting" of late, and Arsene has had enough. He's been told he can leave. #AFC

 

Så da gjenstår det ingen spillere som har defensiv styrke i førstelaget. Dette er jo enestående. Håper bare at Sahin ender opp hos oss og IKKE Liverpool nå.

Forskjellen er selvfølgelig kontraktsituasjonen.

 

For meg er det overraskende at ikke hele spillergruppen gjør opprør mot styret slik de oppfører seg. Det er en attitude som er disgusting

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen er selvfølgelig kontraktsituasjonen.

 

For meg er det overraskende at ikke hele spillergruppen gjør opprør mot styret slik de oppfører seg. Det er en attitude som er disgusting

 

Det er vel det eneste.

 

Når det kommer til det siste så er det vel kanskje derfor Song selges? Fordi han gjør opprør?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det er vel det eneste.

 

Når det kommer til det siste så er det vel kanskje derfor Song selges? Fordi han gjør opprør?

I såfall well done. På tide at det skjer noe. Dette er hånelig og så patetisk at jeg ikke har ord

Link to comment
Share on other sites

I såfall well done. På tide at det skjer noe. Dette er hånelig og så patetisk at jeg ikke har ord

 

ArsenalXI

We have to look at the bigger picture, Clichy, Nasri, Fabregas, now Van Persie, this is only going to keep happening, we need Kroenke out!

 

Nå skal jeg ikke si meg enig i dette, men det er jo en helt latterlig trend. Vi mister våre beste spillere år på år og med en gang en av våre spillere tar steget opp til skikkelig klasse forsvinner de en sesong eller to senere. Tenker da særlig på Flamini, Hleb, Nasri, RvP og nå trolig også Song.

 

Er skammelig. Og et hån mot supporterene i klubben. Det er på tide at de skifter motto: "Dollar dollar bills yo." Hadde passet ypperlig.

Link to comment
Share on other sites

Da så du ikke mye av Song verken for reservene eller for Charlton...

Jeg så ganske mye av Charlton-kampene, interessant at du virker å være så uenig. Mener å huske at han slet med å gi fra seg ballen til riktig tid og hadde en heller dårlig posisjonering ifht sin defensive posisjon. Ingen dust, men trodde ikke han skulle slå gjennom. Pdd derimot mener jeg at Song og Koscielny er de etablerte spillerne det er viktigst å beholde, så kan man slenge på Wilshere og Chamberlain av unggutta.

Link to comment
Share on other sites

Verserer mange rykter om at Song er ferdig i klubben idag

 

Det er samme ryktet som ble postet i går omtrent rett etter at van Persie saken kom ut på Arsenal.com.

 

At han visstnok hadde blitt fortalt av Wenger at han kunne forlate klubben og allerede hadde tatt farvel med spillerene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...