Jump to content

Alexandre Song


fabregas14

Recommended Posts

Ifølge '' Lukas Podolski - Arsenal '' sin facebookside:

 

"Forget Barcelona, Arsenal have given me everything. If I had to leave i'd break down and cry. It's my dream to win the league here."

-Alex Song

 

Det er nok ikke veldig troverdig ettersom det ikke er hans offisielle facebook side . Dette er en fanpage. Står ikke noe om Song på hans offisielle profil.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 770
  • Created
  • Last Reply

 

Det er nok ikke veldig troverdig ettersom det ikke er hans offisielle facebook side . Dette er en fanpage. Står ikke noe om Song på hans offisielle profil.

Men hvis det er sant så hadde det vært fantastisk! En fantastisk fotballspiller med klubben i sitt hjerte.

Link to comment
Share on other sites

Det har han egentlig alltid gjort,

Tja, der er det noen (få?) av oss som ikke er 100% enig. Jeg er enig i at han er generelt flinkt til å holde kjeft, også når det ikke hadde vært så dumt av han å si noen få velvalgte ord.

Link to comment
Share on other sites

http://www1.skysports.com/football/news/11670/7987275/Song-happy-amid-sale-talk

 

Song sier han er "happy at Arsenal" og vil ha ny kontrakt, men innrømmer samtidig at Barcelona - "verdens beste klubb" - er interessant.

Alex Song has insisted he is happy at Arsenal amid claims he could be set to leave the club.

Reports from Spain claim Barcelonaspacer.gif have made a €15million (£11.7million) bid for him, whilst Russian giants Zenit St Petersburg are also believed to be keen.

Song has two years left on his current deal at the Emirates, but Sky Sports understands he would like to extend that agreement.

The Cameroon international has now told Sky Sports that he has heard of interest in him, but insists he remains happy in North London.

 

"I am not going to lie if I said there is no interest but I am at Arsenalspacer.gif and I am happy at Arsenal," he told Sky Sports.

"Barcelona are the best team in the world, and speculation will always continue until the window closes."

Song is now considering his options, but it is understood he would like to talk with Arsenal about an extension before he would look to leave.

In the last few years, Song, who joined Arsenal back in 2005 from Bastia, has emerged as one of the best defensive midfielders in the Premier League.

Link to comment
Share on other sites

 

Guillem BalagueVerified‏@GuillemBalague

alex Song transfer to Barcelona could be close. watch @SkySports for the latest...

 

Balague må tas med en klype salt, for han har skrevet mye feil - men han har hatt sine scoop også. Seiler opp til det som etterhvert har blitt en tradisjonell Arsenal-sommer dette.

 

Katalansk presse skriver forøvrig Barcas visepresident Bartholomew er i London for å sluttføre forhandlingene nå. Barca byr €15m, Arsenal vil ha €18m.

Link to comment
Share on other sites

Helt latterlig om vi selger han for under 20 millioner euro. 3 år på kontrakten. Fortsatt veldig ung og har utviklet seg stort de siste sesongene og er en av våre nøkkelspillere.

 

Til sammenligning er Javi Martinez verdtsatt til rundt €45M. Song burde ikke bli solgt for under €25M spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli så drittlei den møka klubben. Hvorfor skal de ha Song, hvor i alle dager skal han spille.? Jeg beklager Song, men du har ingenting der å gjøre i mine øyne. Nå har du også muligheten til å erobre ethvert Arsenal ved å si at du heller vil være i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Tre steg frem med Podolski, Cazorla og Giroud inn. Hvor mange steg bakover er isåfall Song og Van Persie ut igjen da?

 

Syns hele greia er merkelig, men hvis det er noe sannhet i dette må Wenger ha en eller annen plan for å slippe Song så lett når vi er i en såpass god posisjon for å beholde han.

Link to comment
Share on other sites

Tre steg frem med Podolski, Cazorla og Giroud inn. Hvor mange steg bakover er isåfall Song og Van Persie ut igjen da?

 

Syns hele greia er merkelig, men hvis det er noe sannhet i dette må Wenger ha en eller annen plan for å slippe Song så lett når vi er i en såpass god posisjon for å beholde han.

 

Plusser man på Sahin så er det vel et steg frem, men hvis vi mister Walcott så er vi kun et halvt skritt videre. Det halve skrittet vil i så fall være at vi har hentet inn kvalitetserstattere kontra ingen erstattere som vi har gjort tidligere.

 

Slik det er pdd. vil et eventuelt salg av Song til Barcelona svi mer enn van Persie til United. Selv om sistnevnte er det mest irriterende, kvalmende og idiotiske vi har gjort på lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Som Geiraldo postet i Sahin tråden så er det visstnok en "done-deal". Kanskje det er derfor Song er på vei ut? Føler uansett at dette er et steg i feil retning hvis Song forsvinner nå.

 

Jamie Sanderson skrev på twitter at Arsenals interesse i Sahin ikke var på grunn av Song, men på grunn av Wilshere.

Link to comment
Share on other sites

 

Balague må tas med en klype salt, for han har skrevet mye feil - men han har hatt sine scoop også. Seiler opp til det som etterhvert har blitt en tradisjonell Arsenal-sommer dette.

 

Katalansk presse skriver forøvrig Barcas visepresident Bartholomew er i London for å sluttføre forhandlingene nå. Barca byr €15m, Arsenal vil ha €18m.

Hvis noen kan selge Song for under 25 mill (eller selge Song uansett pris) så er det en større skandale enn noen andre salg vi har gjort tidligere. Song har de 3 siste sesongene samlet vært vår viktigste spiller og er enda en meget ung spiller. Jeg gir opp denne sesongen allerede hvis han forsvinner. Forresten så tror jeg at jeg kommer til å gi opp hele klubben hvis det skjer. Da er begeret fullt for min del og ledelsen dummet seg så kraftig ut at jeg ikke kan akseptere det.

Link to comment
Share on other sites

Har vært svært kritisk til Somg i flere år. Dette pga habs variable prestasjoner. Toppnivået hans er svært høyt, så håpet må være at han holder det oftere enn tidligere sesonger. Å selge han vil bare være dumt. Men å hente inn en som kan avlaste han, og kjempe om plassen hans, vil bare være en kjempefordel. Det virker som Song trives i klubben, og ikke har noen tanker om å forlate Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vanskelig for å tro at vi selger Song med mindre ett utopisk bud kommer inn med tanke på at Song fortsatt har 3-år igjen av kontrakten og virkelig har vært en nøkkelspiller de siste årene.

At katalanerne skal komme med ett bud som er i nærheten av det som kreves har jeg absolutt ingen tro på, så er ganske sikker på at vi får se Alex i Arsenaldrakt denne sesongen også.

Link to comment
Share on other sites

Denne Song-sagaen bare ler jeg av. Jeg gir 10 i odds til de som tror at han forsvinner i dette overgangsvinduet. Ikke tale om.

 

Derimot har vi jo blitt vant til "tapping up" av våre spillere de siste sesongene. Alle historiene som nå verserer om at Song forsvinner kan være en indikasjon på hva som vil skje neste sommer. Ikke uvanlig at interessen for våre spillere starter en sesong eller to før det finnes noe som helst realisme i ryktene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...