Jump to content

2007.01.24 Tottenham B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Får ikke håpe det blir noen avlysning i kveld... Ser det har kommet snø i London :P

Noen som vet hvor mye snø det er snakk om og er det i det hele tatt vært nevnt noe sted at avlysning er en fare?

 

Ikke klar for noen skuffelse nå, selv om det gikk greit forrige gang :P

Link to comment
Share on other sites

Laget i kveld blir:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Senderos - Traore

 

Walcott - Diaby - Flamini - Denilson

 

Aliadiere - Baptista.

 

Tipper 4-1 til Arsenal.

Det er uten tvil ett spennende lag. Blir interessant å se om Liverpool kampen var ett blaff eller Baptista og Aliadiere klarer å overbevise oss om at de er noe å satse på. Litt bekymret for kreativiteten på sentral midtbane, men det er vel egentlig ikke så mange alternativer så lenge Song er borte.

 

4-1 Er optimistisk men det skulle ikke forundre meg om våre fremtidige stjerner overrasker igjen. Tror det er meget fornuftig av Wenger å stille med ett såpass sterkt forsvar, dette vil gi resten en trygghet og tro på at dette kan gå. Noen som har noen formening om hvordan camping Jol prioriterer kampen?

Link to comment
Share on other sites

Troppen

 

Det gir kanskje dette laget:

Almunia

Hoyte - Toure - Senderos - Traore

Hleb - Fabregas - Diaby - Walcott

Aliadiere - Fabregas

 

... gitt at vi starter med Hleb og Fabregas. Godt mulig at Flamini og/eller Denilson får muligheten fra start.

Link to comment
Share on other sites

Troppen

 

Det gir kanskje dette laget:

Almunia

Hoyte - Toure - Senderos - Traore

Hleb - Fabregas - Diaby - Walcott

Aliadiere - Fabregas

 

... gitt at vi starter med Hleb og Fabregas. Godt mulig at Flamini og/eller Denilson får muligheten fra start.

Tatt deg en stiv en i dag Evju?

Greit at Fabregas er god, men... ;)

Link to comment
Share on other sites

Troppen

 

Det gir kanskje dette laget:

Almunia

Hoyte - Toure - Senderos - Traore

Hleb - Fabregas - Diaby - Walcott

Aliadiere - Fabregas

 

... gitt at vi starter med Hleb og Fabregas. Godt mulig at Flamini og/eller Denilson får muligheten fra start.

Tatt deg en stiv en i dag Evju?

Greit at Fabregas er god, men... ;)

 

Han er overalt! ;) Mente selvfølgelig Baptista!

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet HVOR mye snø det er? Det hadde vært drit om nok en kamp hadde blitt ustatt!

 

Tror laget blir:

 

Almunia

 

Hoyte- Toure-Senderos- Traore

 

Walcott-Fabregas-Flamini-Denilson

 

Baptista- Aliadiere

 

Benk: Poom, Hleb, Connolly, Merida/Randall og Diaby

Link to comment
Share on other sites

Laget i kveld blir:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Senderos - Traore

 

Walcott - Diaby - Flamini - Denilson

 

Aliadiere - Baptista.

 

Tipper 4-1 til Arsenal.

Det er uten tvil ett spennende lag. Blir interessant å se om Liverpool kampen var ett blaff eller Baptista og Aliadiere klarer å overbevise oss om at de er noe å satse på. Litt bekymret for kreativiteten på sentral midtbane, men det er vel egentlig ikke så mange alternativer så lenge Song er borte.

 

4-1 Er optimistisk men det skulle ikke forundre meg om våre fremtidige stjerner overrasker igjen. Tror det er meget fornuftig av Wenger å stille med ett såpass sterkt forsvar, dette vil gi resten en trygghet og tro på at dette kan gå. Noen som har noen formening om hvordan camping Jol prioriterer kampen?

 

Hehe- uten å vite om du har vært en av kritikerene, så er det uansett morsomt å lese at du er bekymret for kreativiteten uten Song. Gutten som de fleste ville kvitte seg med fortere enn fy og som var totalt ubrukelig for inntil noen uker siden. Kanskje han har et snev av talent likevel? ;)

 

Ellers er jeg litt overrasket over den sterke troppen. Tydelig at Wenger ikke ønsker at unggutta skal få en for hard medfart før hjemmemøtet. Laget kommer til å bli veldig godt uansett hvordan han velger å starte med disse navnene i troppen. Jeg håper virkelig at WHL ikke er så sliten at banen ikke kan tåle litt lett nedbør kampdagen, ville blitt en stor nedtur med avlysning i kveld. Ikke minst med tanke på Gilbertos karantene som da vil kunne ramme PL kampen mot M`boro.

 

Mitt nye tips blir som følger:

 

Almunia

Hoyte Djourou Senderos Traore

Hleb Fabregas Diaby Walcott

Baptista Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Ikke minst med tanke på Gilbertos karantene som da vil kunne ramme PL kampen mot M`boro.

 

Da må to av de tre kampene før Boro kampen bli utsatt og ikke Boro-kampen selv. Det er vel lite sannsynlig selv med vår uflaks.

Synes vi skal stille med dette laget(Etter å ha sett troppen på Arsenal.com:

 

Almunia

Eboue-Hoyte(Toure)-Senderos-Traore

Denilson-Diaby-Randall-Walcott

Aliadiere-Baptista

 

Synes det er rart at Wenger tar med Toure og Senderos men ingen reservelagsttoppere til denne kampen. Synes Wenger bør la Toure hvile litt ellers blir det tre kamper på han på en uke og det er en unødvendig risiko og belastning på han å ta. Blir vel likevel dessverre Toure og Senderos på stopperplass dessverre. Synes og det er rart at Fabregas og Hleb er med, begge de spilte 90 minutter for oss i helgen og vil bli veldig viktig for oss i helgen når vi skal spille oss gjennom et defensivt Bolton-lag.

Link to comment
Share on other sites

Stakkars Tottene:

 

Jermain Defoe doesn't hesitate when asked if tonight's Carling Cup semi-final, first leg against Arsenal will be the biggest game of his career to date.

 

"Definitely," said the striker. "I can't wait for it and if I score I'll go crazy!"

 

Det er virkelig en bakgårdsklubb. Skulle tro det var en uttalelse av en Wycombe-unggutt fra gårsdagens kamp ;)

Link to comment
Share on other sites

hehe, ja stakkars Defoe hvis en kamp mot Arsenal i Mikke Muscupen er hans største kamp i karrieren.

 

tottene starter med sine beste tilgjengelige 11, mens vi kommer til å la flere av ungguttene få spille, pluss at vi har sterke førstelagsspillere som Cesc, Hleb, Senderos, Eboue og Kolo i troppen. Siden dette er en Carling Cupkamp kommer jeg ikke til å bli lei meg hvis vi taper. Det eneste jeg ønsker fra gutta i kveld er at de gir alt for å slå scums, og at vi får se potensiale til flere av spillerne som ikke spiller fast på a-laget.

 

Ellers håper jeg Baptista og Ali fortsetter samspillet fra kampen mot Pool, at Song og Diaby får starte på midten, Walcott på høyrevingen og Denilson på venstre. Song var med på å kneble Gerrard på Anfield, og bør få lov til å fortsette med å få sjansen til å vise fram sitt aller beste, og kanskje utvikle seg til å bli en veldig habil defensiv midtbanemann. Diaby syns jeg bør få sjansen foran Flamini og Cesc siden disse vil ha godt av litt hvile.

 

Dette er laget jeg håper på:

Almunia

Eboue-Hoyte-Senderos-Traore

Walcott-Diaby-Song-Denilson

Baptista-Ali

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...