Jump to content

2007.01.24 Tottenham B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Meget sterkt!!!

 

I 2.omgang så eier vi kampen, og spiller meget bra i perioder. Totalt sett så er nok en uavgjort et greit resultat, men pine meg for noen talenter.

Hvor var Lennon mot Traore?

Denilson vokser seg meget bra inn i kampen, og kan bli en meget stabil og god spiller i fremtiden om han forstetter å utvikle seg.

 

Å spille mot et toppet spurs lag på bortebane med så mange viktige brikker ute og klare 2-2, ja det er meget imponerende.

Fantastist!!

Link to comment
Share on other sites

Håper pessismistene kan lære seg å se mulighetene og ikke bare problemene.....

 

Spurs var aldri gode i dag. Derfor var det alltid alle muligheter. Desverre gjorde vi feilene i første omgang. I andre gjorde Spurs feilene. 2-2 på Shite Fart Lane er job well done - so far.

Link to comment
Share on other sites

"F*** så stolt" er den eneste rette beskrivelsen en Gooner kan komme med etter denne kampen. En rett og slett imponerende opphenting. Og en ting til; jeg pleier ikke å skryte enkeltspillere opp i himmelen, men den 2 omgangen Cesc Fabregas presterte i dag var rett og slett "out of this world". En mann, en enslig dominerte midtbanen esten helt alene. Tottenham hadde ikke snøring på hva de skulle gjøre med Cesc. Kort, langt, tackinger, interceptions, Fabregas gjorde alt og litt til. Rett og slett terningkast 7 basert på 2 omgang. Enkelt og greit world class!!! :)

 

Og en ting til; Imerslundo kan du gi pokker i å skrive så mye negativt om klubben du elsker? Jeg blir rett og slett kvalm av å lese slike innlegg som tidligere i tråden.

Link to comment
Share on other sites

Ikke all verdens 1.omg., men du verden for en solid opphenting og innsats i 2.omg.!

Det er virkelig imponerende å se hvordan ungguttene maler over A-laget til Spudz.

 

Baptista viser at han er best som spiss og har en nese for mål.

En dårlig 1.omg. av han, men er på rett plass i 2.omg. og scorer to viktige tap-ins.

 

Hleb og Eboue bidro sterkt til å snu kampen vil jeg si. Derimot synd de ble skadet. Får håpe det ikke er noe langvarig..

 

Bare å gruse over dem på Emirates nå så er det Millenium stadium neste! :D

 

Imponerende! Rett og slett! :)

Link to comment
Share on other sites

Som jeg sa etter 1 omg.Det eneste som skuffet stort var de kjibe kommentarene her inne....

 

En imponerende opphenting av ungutta.Syns også Senderos fortjener ros idag.Han var solid og var flink til å lese spillet.

Fabregas er i en egen klasse utpå der.Snakk om spiller.

 

Men syns det er rart med alle disse strekkskadene.Her må noe gjøres internt.

Link to comment
Share on other sites

Trodde det var kjørt etter 1 omg, men gutta gjorde mine ord om til skam! Har ikke sett Hleb mye bedre enn det han presterte. Eboue var også meget god. Gjorde det flott på høyre midtbane! Dette er jo ikke en vanlig plass for ham å spille. Synes vi glemmer Cesc også.. Etter hvert gjør han en strålende kamp. Denilson var heller slett ikke værst....Almunia sin redning med en hånd var også rimelig imponerende!

 

CESC!!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette har vært en ganske så følelsesladd kveld for meg rett å slett! Greit nok at det er en mikkemuscup som bare middelmåldige lag+ Chelsea ( go figure ) bryr seg om, men er noe ekstra når man møter naboene og ligger under 0-2, da alt bare er fortvilelse, og komme tilbake og gjøre 2-2.

Okei synd med skadene. MEN HERREJEEZZZZZZ! Lenge siden jeg har vært SÅ glad for et uavgjortresultat! . Jols jålebukker mot Arsenes Young Guns. Og vi er så mye bedre enn dem at det er helt sykt. Greit nok, fikk ikke med meg førsteomgangen pga en stream som ikke ville fungere, og som toppet seg med at hele pcen stoppa opp og rett og slett ikke ville fungere. Da var jeg ganske langt nede.

Men når 2 omgang ble sparka igang fikk jeg både pc og stream opp og gå, sånn halveis iallefall, og for meg var Arsenal absolutt best. Fab og Hleb herjet og Baptista er en ekte goalgetter! Bare synd at jeg enda ikke har fått sett 2.målet da streamen hengte seg da.

Disse knuser vi på the Grove dere!

Link to comment
Share on other sites

No more singing anymore! Godt gjort av b-laget igjen, en liten revansj fra reservelagets 0-3 tap. Om Arsene lykkes med å vinne ligacupen for første gang med reservelaget, viser det at vi er på vei. Men finalen, reservelag? NEI! Nå skal vi knusa yidsa på Ashburton dere, gleder meg. Baptista svinger så mye at det er nesten ikke til å tro, men god andre omgang av han og Arsenal. Og Arsenal sender Jose ut av Chelski i finalen!

 

Proud to be a gooner!

Link to comment
Share on other sites

Men syns det er rart med alle disse strekkskadene.Her må noe gjøres internt.

Arsenal kom for seint, dårlig oppvarming. Logisk? Vil tro det jeg :)

 

Begge spillerne kom inn i 2 omg så riktig oppvarming burde det være nok av tid til.

Link to comment
Share on other sites

"F*** så stolt" er den eneste rette beskrivelsen en Gooner kan komme med etter denne kampen. En rett og slett imponerende opphenting. Og en ting til; jeg pleier ikke å skryte enkeltspillere opp i himmelen, men den 2 omgangen Cesc Fabregas presterte i dag var rett og slett "out of this world". En mann, en enslig dominerte midtbanen esten helt alene. Tottenham hadde ikke snøring på hva de skulle gjøre med Cesc. Kort, langt, tackinger, interceptions, Fabregas gjorde alt og litt til. Rett og slett terningkast 7 basert på 2 omgang. Enkelt og greit world class!!! :)

 

Og en ting til; Imerslundo kan du gi pokker i å skrive så mye negativt om klubben du elsker? Jeg blir rett og slett kvalm av å lese slike innlegg som tidligere i tråden.

 

Fabregas var faktisk veldig god i første også, men da får han veldig lite hjelp. Når Hleb kommer inn får han rom, tid og flere alternativer fremover grunnet Hlebs gode bevegelser. Når det er sagt er det nesten ikke mulig å fatte at gutten er 19. Han er som du sier world class.

Baptista viser i denne kampen at han er god i boksen og sterk rettvendt. Feilvendt mister han ballen nesten hver gang. La han spille spiss og per idag ingenting annet.

Forøvrig kan det virke som seieren har kostet oss dyrt hvis både Aliadiere, Hleb og Eboue har pådratt seg skader. Både Ali og Hleb så ut til å ha fått strekker, mens ankelen til Eboue virker fortsatt svak. Får håpe han er klar til Bolton kampen. Med Hleb ute kan han bekle samme rolle som i dag med Hoyte som back.

 

Avslutningsvis er det bare å bøye seg i støvet for unggutta. For et fantastisk lag og for en moral. Gratulerer alle sammen.

Link to comment
Share on other sites

"F*** så stolt" er den eneste rette beskrivelsen en Gooner kan komme med etter denne kampen. En rett og slett imponerende opphenting. Og en ting til; jeg pleier ikke å skryte enkeltspillere opp i himmelen, men den 2 omgangen Cesc Fabregas presterte i dag var rett og slett "out of this world". En mann, en enslig dominerte midtbanen esten helt alene. Tottenham hadde ikke snøring på hva de skulle gjøre med Cesc. Kort, langt, tackinger, interceptions, Fabregas gjorde alt og litt til. Rett og slett terningkast 7 basert på 2 omgang. Enkelt og greit world class!!! :)

 

Og en ting til; Imerslundo kan du gi pokker i å skrive så mye negativt om klubben du elsker? Jeg blir rett og slett kvalm av å lese slike innlegg som tidligere i tråden.

 

Joda, god andre omgang, men altfor mange feilpasninger kampen under ett. Det som trekker ned med Cesc idag er de svake cornerne og frisparkene. Hvor mange andre lag enn Arsenal kunne hatt 15 cornere uten å skape en eneste farlighet? :D

 

Fint at Senderos hevet seg i andre omgang. Han var god på igangsetting for en gangs skyld.

 

Så herlig i se månefjeset i Jolebukken på slutten, capsen dratt godt ned og øyne som strålte av fortvilelse. Nok en gang...

 

Proud to be a gooner

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se på.

 

Andreomgangen var bare Arsenal og unggutta viser en fantastisk moral. Jeg gleder meg til å se fortsettelsen. Har sett at kritikken kom på løpende bånd etter 1-0 og 2-0, i mine øyne er det klart det er berettiget med kritikk når laget slepper inn mål, men vent nå da til kampen er over. Innlegg skrevet i affeksjon angrer man ofte på i ettertid og er ingen gooner verdig. Man må vise tålmodighet med ungdommen og de reiste seg å klarte 2-2 mot et "stjerne"spekket Spurs.

 

Fab var en gigant i andreomgang og det er tydlig at Wenger veit hva han skal si i pausen. Selvom Baptista ikke gjør verdens beste kamp har jeg veldig sansen for typen og spilleren. Han er der han skal være og 2 hattrick på 2 kamper i LC er ikke dårlig. Bare synd det ene målet havna bak Almunia og ikke Robinson, men han veit iallefall hvor målet står.

 

Gå med hodet hevet alle gooners, det blir slakt på Ashburton om en uke, noen som vil ha grilla fugl? :)

 

God Onsdag!

Link to comment
Share on other sites

Er stolt av gutta, etter en heller dårlig 1.Omgang med uflaks-mål hever laget seg betraktielig i 2.Omgang og klarer jammen meg uavgjort mot 1.Laget til tottenham. Sterkt! Syns spesielt Hleb og Eboue skal ha en stor del av æren, du gjør veldig mye bra. Og selvsagt blir Baptsia BB, scorer nok et "hattrick" og redder dagen. Neste uke trenger vi bare en uavgjort 0-0 eller 1-1, eller hvorfor ikke en seier i samme slengen? Og så er vi i finalen, hadde vært veldig artig.

Slår til med en børs idag(1-10).

 

Almunia==7, god kamp, men må klare å snakke med Toure på første målet.

 

Hoyte==8, veldig god kamp av Hoyte, er GOD offensivt, og bra defensivt. Herlig assist.

Toure==7, grei kamp, men minus for situasjonen med Almunia som nevt.

Senderos==6, gjør et par store feil, men rydder også godt unna, og er flink til å hjelpe Traore.

Traore==5, gjør en helt grei figur, men er altfor lettlurt, og Lennon kommer seg stadig forbi, litt svak i kroppen fortsatt.

 

Walcott==3, rimelig dårlig kamp, får lite til og Hoyte må ta seg av nesten hele høyre siden alene, kommer seg i 2.Omgang men ellers svak kamp av Theo.

Diaby==5, er rusten og mange av pasningene sitter heller dårlig, arbeider bra, tipper han kommer seg etterhvert!

Denilson==8, kjempebra kamp, god i duellene, god offensivt og defensivt, gode pasninger. Kan ta over for Gilberto etterhvert:D Kjempekamp!

Fabregas==8, styrer skuta i 2.Omgang og er en lederskikkelse gjennom hans gode spill, nok en utsøkt kamp av Cesc!

 

Aliadiere==6, får ikke til så mye, men viser glimt av det han kan, dabber av etterhvert, men ingen dårlig kamp av Ali.

 

Baptista==8 BB, scorer to mål og det sier sitt. Svak ved selvmålet, må gå an å få ballen bort fra mål enn mot mål. Men redder allikevel dagen og blir dermed BB. Fighter av rang!

 

Innbyttere:

 

Hleb==8, får maskineriet igang og er sterkt delaktig i "seieren". Håper ikke dette er noen langvarig skade!

Eboue==8, får fart på Arsenal, og gjør mye bra. Veldig god på høyrekanten!

Flamini==, ikke nok spilltid, men gjør ikke spesielt ut av seg.

 

Wenger==8 Godt gjennomført Wenger! Har trua på gutta og blir belønnet med et glimrende utgangspunkt foran returoppgjøret.

Link to comment
Share on other sites

Er stolt av gutta, etter en heller dårlig 1.Omgang med uflaks-mål hever laget seg betraktielig i 2.Omgang og klarer jammen meg uavgjort mot 1.Laget til tottenham. Sterkt! Syns spesielt Hleb og Eboue skal ha en stor del av æren, du gjør veldig mye bra. Og selvsagt blir Baptsia BB, scorer nok et "hattrick" og redder dagen. Neste uke trenger vi bare en uavgjort 0-0 eller 1-1, eller hvorfor ikke en seier i samme slengen? Og så er vi i finalen, hadde vært veldig artig.

Slår til med en børs idag(1-10).

 

Almunia==7, god kamp, men må klare å snakke med Toure på første målet.

 

Hoyte==8, veldig god kamp av Hoyte, er GOD offensivt, og bra defensivt. Herlig assist.

Toure==7, grei kamp, men minus for situasjonen med Almunia som nevt.

Senderos==6, gjør et par store feil, men rydder også godt unna, og er flink til å hjelpe Traore.

Traore==5, gjør en helt grei figur, men er altfor lettlurt, og Lennon kommer seg stadig forbi, litt svak i kroppen fortsatt.

 

Walcott==3, rimelig dårlig kamp, får lite til og Hoyte må ta seg av nesten hele høyre siden alene, kommer seg i 2.Omgang men ellers svak kamp av Theo.

Diaby==5, er rusten og mange av pasningene sitter heller dårlig, arbeider bra, tipper han kommer seg etterhvert!

 

 

Denilson==8, kjempebra kamp, god i duellene, god offensivt og defensivt, gode pasninger. Kan ta over for Gilberto etterhvert:D Kjempekamp!

Fabregas==8, styrer skuta i 2.Omgang og er en lederskikkelse gjennom hans gode spill, nok en utsøkt kamp av Cesc!

 

Aliadiere==6, får ikke til så mye, men viser glimt av det han kan, dabber av etterhvert, men ingen dårlig kamp av Ali.

 

Baptista==8 BB, scorer to mål og det sier sitt. Svak ved selvmålet, må gå an å få ballen bort fra mål enn mot mål. Men redder allikevel dagen og blir dermed BB. Fighter av rang!

 

Innbyttere:

 

Hleb==8, får maskineriet igang og er sterkt delaktig i "seieren". Håper ikke dette er noen langvarig skade!

Eboue==8, får fart på Arsenal, og gjør mye bra. Veldig god på høyrekanten!

Flamini==, ikke nok spilltid, men gjør ikke spesielt ut av seg.

 

Wenger==8 Godt gjennomført Wenger! Har trua på gutta og blir belønnet med et glimrende utgangspunkt foran returoppgjøret.

 

 

Enig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...