Jump to content

2007.01.24 Tottenham B


Imerslundinho

Recommended Posts

Tottenham - Arsenal

Onsdag 24. januar 2007 kl. 21:00, norsk tid - Shite Fart Lane

 

TV-kanaler:

Sky Sports 1

SportN

 

Streams:

Myp2p.eu

Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Dommer:

Graham Poll

 

Skader og suspensjoner:

Gilberto (suspendert)

Robin van Persie (Brukket et lite bein i foten)

Johan Djourou (hamstring)

William Gallas (thigh injury)

Fredrik Ljungberg (hamstring)

 

Klipp fra kampen:

Arsenalclips

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Dette må vel være en helt fantastisk anledning til å ydmyke våre "venner" oppi veien. De er ute av form vi stiller med livsfarlige unggutter. Laget til denne kampen er vanskelig å spå men jeg kan jo prøve:

 

Almunia

Hoyte - Toure - Djourou/Senderos - Traore

Walcott - Diaby - Song - Denilson

Aliadiere - Baptista

 

Lite spørsmålstegn rundt hvem som stiller som midtstoppere i denne kampen siden det ser ut som om Djourou muligens er ute i tillegg til Gallas. Kan vel tenkes at Senderos og Toure stiller som midtstopperpar. Kan vel også tenkes at Wenger foretrekker en mer rutinert spiller på midtbanen. Reservelaget spiller mot Tottenham reserver i kveld og ingen i laget "mitt" er med i kveldens tropp.

Link to comment
Share on other sites

Kan tenkje meg at det her blir ein kamp der Diaby, Song, Denilson, Walcott, Baptista og Ali får ein moglegheit til å briljere. Dei møter nok langt sterkare motstand i Tottenham enn Pool. Likevel trur eg ikkje Wenger endrar mykje på laget frå den kampen. Spørsmålet er om Gallas og/eller Djourou er tilbake? Det kunne jo vært ein bra kamp å komme tilbake i, men eg tviler.

 

Trur faktisk me taper denne kampen, men me avgjer på Ashburton.

Link to comment
Share on other sites

Det skal bli spennende å se hva slags lag Wenger stiller med. Håper at han fortsetter å bruke reservene og ungguttene. Selv om det er snakk om en semifinale mot naboen, så fortjener de å få spille begge kampene.

 

Det som jeg er helt sikker på, er at Spudz som vanlig setter alle kluter til. De kommer til å stille med tilnærmet toppet lag. Tror vi skal klare å hamle opp ganske bra. Tidligere har ligacup-mannskapet slått ut andre A-lag.

 

Inne på TV-forumet er det mange delte meninger. Ser at de ser det positive i at van Persie og Gilberto ikke får med denne kampen. Artig for dem, men poenget er vel at de neppe hadde spilt uansett.

Link to comment
Share on other sites

Kan tenkje meg at det her blir ein kamp der Diaby, Song, Denilson, Walcott, Baptista og Ali får ein moglegheit til å briljere. Dei møter nok langt sterkare motstand i Tottenham enn Pool. Likevel trur eg ikkje Wenger endrar mykje på laget frå den kampen. Spørsmålet er om Gallas og/eller Djourou er tilbake? Det kunne jo vært ein bra kamp å komme tilbake i, men eg tviler.

 

Trur faktisk me taper denne kampen, men me avgjer på Ashburton.

 

Er ikke Song i U21 Afrikamesterskapet?

Tipper vi ser en helfransk sentral midtbane med Diaby og Flamini. Walcott og Denilson på hver sin kant. Ali og Baptista fremme og Hoyt, Toure, Senderos og Traore i bakre ledd foran Almunia. Tottenham topper nok laget noe som kan sikre dem et hederlig resultat på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

Reservane våre tapte 3-0 mot Tottenham sine i kveld. Skal seiast at mange av våre regulars på reservelaget ikkje var med pga. onsdagens kamp.

 

Dette var vel reservane til reservane våre, mot reservane til Tottenham. Ikkje mykje å tyde ut av dette resultatet, anna enn at vi har noko å gå på.

 

Merkar at det er større spaning i Tottenham-leiren før denne kampen. Kamptråden på TV har allereie 6-7 sider med diskutering av denne "stor-kampen" som dei kallar den. Arsenal-Tottenham er alltid stort, men vi snakkar Mikke-Mus-Cup her.

Link to comment
Share on other sites

Se nettopp at kampen også vises på SportN i morgen 20.55.

 

Jeg må si jeg gleder med til å se Baptista & Ali i et tospann igjen! Bare gode minner fra det forrige gang:)

Selvfølgelig forutsatt at de får spille da...

Men som det er nevnt tidligere her, så vil vi møte større motstand på WHL.

Ser også frem til å kikke mer på Denilson. For et talent!!!!

Link to comment
Share on other sites

Se nettopp at kampen også vises på SportN i morgen 20.55.

 

Jeg må si jeg gleder med til å se Baptista & Ali i et tospann igjen! Bare gode minner fra det forrige gang:)

Selvfølgelig forutsatt at de får spille da...

Men som det er nevnt tidligere her, så vil vi møte større motstand på WHL.

Ser også frem til å kikke mer på Denilson. For et talent!!!!

 

Jeg begynner å bli veldig glad i sportN, Arsenal på "offentlig" tv får meg til å tenke på Tv2s tippekamper på lørdager da jeg var mindre. Gode minner ;)

 

Jeg tror, spesielt om Scum stiller med Dawson/Davenport bak, at Baptista/Ali kan herje som mot bcakrekka til L`pool. Da kan det virkelig bli morsomt. Håper Wenger husker en kamp tilbake i Carling Cup, og stiller med Baptista/ALi på topp.

 

Synes ikke diaby gjorde det overbevisende i forrige match, han fårnok en ny sjanse her, sammen med Denilson. Blir spennende. Touré tar ansvar bak.

 

Jeg er veldig optimist her, jeg går for en 3-0 seier mot Scum!

Link to comment
Share on other sites

På benken mot United satt Almunia, Hoyte, Denilson, Baptista og van Persie. Disse starter med unntak av van Persie som er skadet. Wenger har bekreftet at Walcott starter og at de unge har gjort seg fortjent til retten å starte. Det gir oss i tillegg Walcott, Traore, Song, Denilson, Aliadiere og muligens Djourou hvis han kommer tilbake fra skaden. Diaby ligger vel også an til å starte. Så er spørsmålet hvem som blir dagens "sjef". Henry spares trolig, Almunia står for Lehmann, Gilberto er suspendert og Ljungberg/Gallas er skadet. Da står Toure tilbake.

 

Almunia

Hoyte, Toure (k), Djourou, Traore

Walcott, Diaby, Song, Denilson

Aliadiere, Baptista

 

Benk:

Poom (som vanlig)

Connolly (som vanlig)

Randall (som vanlig)

Lansbury (som sist)

Merida (trolig siden han stod over mot Spurs i går)

 

Har jeg rett eller har jeg rett. Time will show, men en av delene blir det nok!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer sikkert til å stille med et ungt lag!

 

Almunia

Hoyte, Toure, Djourou, Traore

Walcott, Diaby, Song, Denilson

Aliadiere, Baptista

 

Den lag oppstillinga som Sit John trur jeg kommer til og starte.

 

Men vi kan være fornøyd og jeg trur det bare blit uavgjort, men tar de hjemme på Emirates!

 

1 mål av Baptista! Nesten sikker på at han starter!

Link to comment
Share on other sites

Dette blir nok for tøft for de yngste på Arsenal, Tottenham stiller med alle de beste og vis Wenger skal starte med samme lage som mot LiverPool sitt B-Lag så kan vi fort tape med 2-3-4 mål i denne kampen. Vi har hatt nok flax i denne cupen, et toppa Tottenham lag blir nok alt for sterke mot de nest beste av våres. Wenger burde starta med de beste og endelig kommet til finalen i denne cupen, men kampen skal spilles ryker vi på et stortap her så kan vi aldri ta det i gjen det hjemme. Er vel bare Arsenal som alltid stiller med så unge spillere i denne cupen av alle topplaga vært år, syns at Wenger burde tjent mer på at vi kom til finalen i stede for å stille med så svakt lag på papiret. Mot Everton borte ble vi redda av at de fikk et tilig rødkort, de overaska alle mot de nest beste i Liverpool kampen men å møte et toppa Tottenham lag borte blir alt for tøft :P

Link to comment
Share on other sites

Dette blir nok for tøft for de yngste på Arsenal, Tottenham stiller med alle de beste og vis Wenger skal starte med samme lage som mot LiverPool sitt B-Lag så kan vi fort tape med 2-3-4 mål i denne kampen. Vi har hatt nok flax i denne cupen, et toppa Tottenham lag blir nok alt for sterke mot de nest beste av våres. Wenger burde starta med de beste og endelig kommet til finalen i denne cupen, men kampen skal spilles ryker vi på et stortap her så kan vi aldri ta det i gjen det hjemme. Er vel bare Arsenal som alltid stiller med så unge spillere i denne cupen av alle topplaga vært år, syns at Wenger burde tjent mer på at vi kom til finalen i stede for å stille med så svakt lag på papiret. Mot Everton borte ble vi redda av at de fikk et tilig rødkort, de overaska alle mot de nest beste i Liverpool kampen men å møte et toppa Tottenham lag borte blir alt for tøft :P

 

Jeg er ikke helt enig med deg her. Når Wenger har latt unggutta spille med stort hell tidligere i turneringen blir det feil å toppe nå. Det er også et element av å holde "nr2" spillerne fornøyd også, noe Wenger gjør ved å satse på dem i en, tross alt, nasjonal cup som betyr en del.

Link to comment
Share on other sites

De som spiller oss frem til en semifinale bør så klart få sjansen til å spille semifinalen også. Når Wenger gir de yngre sjansen selv om det er semifinale så forsterker det også selvtilliten til spillerne og det er jo bare positivt. Jeg tror vi kommer til å få slite hardt i kveld, men de yngre har vist at de kan tukte både Everton og Liverpool tidligere, så da blir det for dumt hvis de ikke skulle være gode nok nå. :P

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om denne stemmer jeg; Arsenal provisional squad: Almunia, Hoyte, Toure, Djourou, Connolly, Traore, Walcott, Diaby, Denilson, Julio Baptista, Aliadiere, Poom, Merida, Lansbury, Randall, Adebayor, Senderos, Flamini.

 

I såfall tror jeg det blir; Almunia, Hoyte, Toure, Djourou, Traore, Walcott, Flamini, Diaby, Denilson, Baptista & Aliadiere.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om denne stemmer jeg; Arsenal provisional squad: Almunia, Hoyte, Toure, Djourou, Connolly, Traore, Walcott, Diaby, Denilson, Julio Baptista, Aliadiere, Poom, Merida, Lansbury, Randall, Adebayor, Senderos, Flamini.

 

I såfall tror jeg det blir; Almunia, Hoyte, Toure, Djourou, Traore, Walcott, Flamini, Diaby, Denilson, Baptista & Aliadiere.

 

Kan umulig være langt fra fulltreffer. Viktig at vi kjører rutinert i midtforsvaret. Synes også Aliadiere og Baptista skal få danne par igjen. Så får vi avklart engangstilfellet Liverpool :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...