Jump to content

2007.01.24 Tottenham B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Ikke minst med tanke på Gilbertos karantene som da vil kunne ramme PL kampen mot M`boro.

 

Da må to av de tre kampene før Boro kampen bli utsatt og ikke Boro-kampen selv. Det er vel lite sannsynlig selv med vår uflaks.

 

Sorry blandet datoene med City-kampen hjemme og all rokering i forb med semifinalene.

Link to comment
Share on other sites

er det noen som vet hvilken stream-kanal kampen går på???

Vær så snill å hjelp meg!!! :)

 

Skriv i den tråden som heter Streams eller noe sånt, som også ligger i Kamper -boardet. Jeg ser på en kanal nå, og venter på at kampen skal starte, men jeg antar at jeg er på rett kanal. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg finner ut hvilken kanal jeg èr på...

Link to comment
Share on other sites

Kampen utsatt 15 minutter ifølge BBC. Arsenal presterte å komme for sent til kampen:P http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/l...cup/6282147.stm

 

hehe... "fashionably late" kalles det :-D

Stjerner gjør sånt når de kommer på besøk til bakgårdsområdene på Fart Shite Lane :)

 

 

jaja, så til kampen:

 

Bare vi får et bortemål eller to og ikke slipper inn for mye tror jeg dette skal gå veldig bra.

Spudz er helt tragiske på bortebane i år, så jeg tror vi uansett banker dem på Emirates neste uke hvis vi ikke får et godt nok resultat her.

 

Mitt tips: 2-1 til Arsenal ;)

Link to comment
Share on other sites

Kampen utsatt 15 minutter ifølge BBC. Arsenal presterte å komme for sent til kampen:P http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/l...cup/6282147.stm

 

laget:

24 Almunia

2 Diaby

4 Fabregas

5 Toure

6 Senderos

9 Julio Baptista

15 Denilson

30 Aliadiere

31 Hoyte

32 Walcott

45 Traore

 

21 Poom

13 Hleb

16 Flamini

27 Eboue

43 Randall

 

Skyldes ang trafikkprobl. Enda godt Spurs ikke deltar i CL når det blir trafikk-kaos av en semifinale i ligacupen :)

Link to comment
Share on other sites

Vi må vinne denne. Flaut å tape for våre f*rbanna naboer. Uavgjort er greit nok, så slipper de hvertfall å tro at de er verdens beste klubb. Med laget vårt i dag bør vi slå et formsvakt scum. Som nevnt i spudz-tråden gleder jeg meg til å se joletrynet etter kampen om(når) vi vinner. Håper det blir kamp i dag, men greit med litt snø så slipper vi å få se banens virkelige jeg :) Tipper 0-2, Julio og Ali scorer og 7-0 på Ashburton!

 

Og husk: There is only one team in London!

Link to comment
Share on other sites

Skyldes ang trafikkprobl. Enda godt Spurs ikke deltar i CL når det blir trafikk-kaos av en semifinale i ligacupen ;)

 

Ingen fare! Det kommer til å skje. De hadde sin mulighet i fjor, men p.g.a. matforgiftning gikk det hele rett vest! :)

 

Ellers er det pussig at Spudz-leiren betegner dette som lagets viktigste kamp. Gjengen virker desperate!!

Link to comment
Share on other sites

Ser at Graham Poll skal dømme kampen i dag, da gjelder jo regelen 3 gule så er det rett ut :)

 

Men uansett: Come on you (young) gooners.

 

Vi bør ihvertfall vinne sammenlagt så hvordan det går i dag er jo ikke helt vitalt.

Link to comment
Share on other sites

Skyldes ang trafikkprobl. Enda godt Spurs ikke deltar i CL når det blir trafikk-kaos av en semifinale i ligacupen ;)

 

Ingen fare! Det kommer til å skje. De hadde sin mulighet i fjor, men p.g.a. matforgiftning gikk det hele rett vest! :)

 

Ellers er det pussig at Spudz-leiren betegner dette som lagets viktigste kamp. Gjengen virker desperate!!

 

Kommer ikke til å skje, eller ikke til å skje.. Ørliten forskjell som akk betyr at lillebror kan fortsette å drømme om å møte de store

Link to comment
Share on other sites

Vi må vinne denne. Flaut å tape for våre f*rbanna naboer. Uavgjort er greit nok, så slipper de hvertfall å tro at de er verdens beste klubb. Med laget vårt i dag bør vi slå et formsvakt scum. Som nevnt i spudz-tråden gleder jeg meg til å se joletrynet etter kampen om(når) vi vinner. Håper det blir kamp i dag, men greit med litt snø så slipper vi å få se banens virkelige jeg :) Tipper 0-2, Julio og Ali scorer og 7-0 på Ashburton!

 

Og husk: There is only one team in London!

 

 

Må ikke glemme at Arsenal stiler med B-lag her da. Ikke noe "vi bør slå" her as. Utrolig sterkt om vi vinner her vil jeg si.

Link to comment
Share on other sites

Vi må vinne denne. Flaut å tape for våre f*rbanna naboer. Uavgjort er greit nok, så slipper de hvertfall å tro at de er verdens beste klubb. Med laget vårt i dag bør vi slå et formsvakt scum. Som nevnt i spudz-tråden gleder jeg meg til å se joletrynet etter kampen om(når) vi vinner. Håper det blir kamp i dag, men greit med litt snø så slipper vi å få se banens virkelige jeg :) Tipper 0-2, Julio og Ali scorer og 7-0 på Ashburton!

 

Og husk: There is only one team in London!

 

 

Må ikke glemme at Arsenal stiler med B-lag her da. Ikke noe "vi bør slå" her as. Utrolig sterkt om vi vinner her vil jeg si.

Men er vel alltid flause å tape for lillebror, selv om man er litt skadet! Uavgjort blir vel greit..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...