Jump to content

2007.01.24 Tottenham B


Imerslundinho

Recommended Posts

Kvalitetsklipp fra kampen. Takk til Amar @ SP:

 

Tottenham Hotspur Vs Arsenal

 

_42492771_baptista203.jpg

 

Carling Cup - Semi-Final - 1st Leg

ITV1 - English Commentary

HQ Clips - x264 - 496x372

 

Goals

 

MediaFire

| [1-0] Berbatov | [2-0] Baptista O.G |

| [2-1] Baptista | [2-2] Baptista |

 

Yousendit

| [1-0] Berbatov | [2-0] Baptista O.G |

| [2-1] Baptista | [2-2] Baptista |

 

 

Sjekk Arsenalclips.tk for flere klipp fra denne nydelige kampen :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Jeg la merke en ting da jeg så målene om og om igjen for en stund siden. På utligningsmålet vårt, så spratt ballen i bakken 6 ganger fra Fabregas slo ballen til Hoyte, til den lå i nettmaskene. Det tilsvarer antall mål Baptista har scoret så langt. Tilfeldig? Neppe... Baptista scorer ikke mer i denne turneringen; merk mine ord :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg la merke en ting da jeg så målene om og om igjen for en stund siden. På utligningsmålet vårt, så spratt ballen i bakken 6 ganger fra Fabregas slo ballen til Hoyte, til den lå i nettmaskene. Det tilsvarer antall mål Baptista har scoret så langt. Tilfeldig? Neppe... Baptista scorer ikke mer i denne turneringen; merk mine ord <_<

 

Hehe.. Men jeg ser ikke at ballen dabber 6 ganger fra Fab til ballen er i mål? Hvor mangen ganger dabber den fra Baptista til mål?

Link to comment
Share on other sites

Jeg la merke en ting da jeg så målene om og om igjen for en stund siden. På utligningsmålet vårt, så spratt ballen i bakken 6 ganger fra Fabregas slo ballen til Hoyte, til den lå i nettmaskene. Det tilsvarer antall mål Baptista har scoret så langt. Tilfeldig? Neppe... Baptista scorer ikke mer i denne turneringen; merk mine ord <_<

 

Hehe.. Men jeg ser ikke at ballen dabber 6 ganger fra Fab til ballen er i mål? Hvor mangen ganger dabber den fra Baptista til mål?

Ballen spretter i bakken 2 ganger etter at ballen er slått fra Fab til Hoyte. Innlegget til Hoyte spretter deretter 2 ganger i bakken igjen før Baptista sparker ballen i mål. På vei til mål fra etter at Bapti har skutt ballen treffer den bakken 2 ganger før den treffer nettet. 2+2+2=6 :)

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo for utrolig til å være tilfeldig. Like greit å sende pølsefeiten tilbake med det samme. Call Wenger!!

Nå snakket jeg om at han ikke ville score mer i Carling Cup. Dette gjør at han KAN score i andre turneringer og evt PL. Jeg vil beholde Beistet en stund til etter denne innsatsen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...