Jump to content

2007.01.24 Tottenham B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Om 3 år er Fabregas verdens beste sentrale midtbane spiller! Han er som dere sier world class allerede! Sier jo litt.. Lampard som er nr 2 i verden var jo ikke god før han var ca 23 så det sier jo litt!

 

Syns han er veldig nære allerede nå jeg.. Helt utrolig hvor god han er.. For noen motak.. Han gjør alt så enkelt!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk av gutta!! Jeg er stolt!

 

Julio Baptista:

Legg merke til en ting med denne spilleren. Han kommer alltid og da mener jeg alltid til store muligheter. Han har ofte blitt utskjelt på dette forumet,

men til og med i kampen mot Shefield United kom han til store sjanser. Dette er en unik evne han har.

Gi denne spilleren litt tid og han kommer til å bli "hur bra som helst".

 

Jeg har trua på Julio! B)

Link to comment
Share on other sites

Helsike det var teknisk selvmål av Baptista B) Årets selvmål eller?

Skjer så sinnsykt mye tidig med Baptista i denne kampen :P

Selvmålet, bommen rett før pause og hvordan han snubler seg til sjansen på det første målet er blant de beste. Helt fantastisk utrolig hvordan en spiller kan se så sinnsykt keitete ut i det ene øyeblikket og se ut som god i det neste.

 

Reservene skal ha masse honnør for jobben de gjør, de viser at vi har mange gode talent i klubben. Samtidig skal Tottenham honnør for deres gode forsøk på å vinne prisen: Årets nedsig.

Topper laget og forventer vel og slå Arsenalreservene klart, men neida Traore og co er derimot nærmest seieren.

 

Men spørsmålet mitt er: Er det vært å ydmyke Tottenham i en ubetydelig cup når prisen er skader på to utrolig viktige spillere. Skulle disse skadene være alvorlige er det en altfor dyr pris å betale. Noen som vet hvordan det går med de to som ble skadet? Står ikke noe på Arsenal.com

Spilte Eboue de siste minuttene?(Det klikket for streamen min på slutten)

Link to comment
Share on other sites

Helsike det var teknisk selvmål av Baptista B) Årets selvmål eller?

Skjer så sinnsykt mye tidig med Baptista i denne kampen :P

Selvmålet, bommen rett før pause og hvordan han snubler seg til sjansen på det første målet er blant de beste. Helt fantastisk utrolig hvordan en spiller kan se så sinnsykt keitete ut i det ene øyeblikket og se ut som god i det neste.

 

Reservene skal ha masse honnør for jobben de gjør, de viser at vi har mange gode talent i klubben. Samtidig skal Tottenham honnør for deres gode forsøk på å vinne prisen: Årets nedsig.

Topper laget og forventer vel og slå Arsenalreservene klart, men neida Traore og co er derimot nærmest seieren.

 

Men spørsmålet mitt er: Er det vært å ydmyke Tottenham i en betydelig når prisen er skader på to utrolig viktige spillere. Skulle disse skadene være alvorlige er det en altfo dyr pris å betale. Noen som vet hvordan det går med de to som ble skadet? Står ikke noe på Arsenal.com

Spilte Eboue de siste minuttene?(Det klikket for streamen in på slutten)

 

 

Eboue holdt seg på banen.. Og ja, det er alltid verdt det å ydmyke scum! koste hva det koste vil!

Link to comment
Share on other sites

David O'Leary mimrer litt ...... :

 

O'Leary was part of Arsenal's League Cup win 20 years ago, the Gunners beating Liverpool in the 1987 final after overcoming Tottenham in the semi-final.

 

 

Leading 2-0 at half time in the second leg, Spurs thought they were already through - and the stadium announcer told supporters where they could queue for final tickets after the game.

 

 

Big mistake. That insult helped launch an Arsenal comeback, with the Gunners squaring the tie and going on to win the replay three days later. O'Leary recalled: "It was the biggest spur we got, hearing that as we came off the pitch at half time.

 

 

"We all asked ourselves whether we had really heard what we thought we heard - and felt we had to ruin the party."

Link to comment
Share on other sites

Meget imponerende!

 

Vi klarer et kjempebra resultat i en tøff bortekamp. Om ikke det var nok, så stiller med en del reservelagsspillere. Tottenham på sin side satser alt i årets viktigste kamp.

 

Fantastisk opphenting og flotte mål av Baptista. Den mannen vil jeg beholde.

Dette er også nok en bekreftelse at det gror bra i egne rekker.

 

Et glimrende resultat før returkampen. Med 0-0 eller 1-1 er vi videre!!

 

B)

Link to comment
Share on other sites

Helsike det var teknisk selvmål av Baptista B) Årets selvmål eller?

Skjer så sinnsykt mye tidig med Baptista i denne kampen :P

Selvmålet, bommen rett før pause og hvordan han snubler seg til sjansen på det første målet er blant de beste. Helt fantastisk utrolig hvordan en spiller kan se så sinnsykt keitete ut i det ene øyeblikket og se ut som god i det neste.

 

Reservene skal ha masse honnør for jobben de gjør, de viser at vi har mange gode talent i klubben. Samtidig skal Tottenham honnør for deres gode forsøk på å vinne prisen: Årets nedsig.

Topper laget og forventer vel og slå Arsenalreservene klart, men neida Traore og co er derimot nærmest seieren.

 

Men spørsmålet mitt er: Er det vært å ydmyke Tottenham i en betydelig når prisen er skader på to utrolig viktige spillere. Skulle disse skadene være alvorlige er det en altfo dyr pris å betale. Noen som vet hvordan det går med de to som ble skadet? Står ikke noe på Arsenal.com

Spilte Eboue de siste minuttene?(Det klikket for streamen in på slutten)

 

 

Eboue holdt seg på banen.. Og ja, det er alltid verdt det å ydmyke scum! koste hva det koste vil!

 

Jeg syns det er en for dyr pris å betale hvis vi mister begge disse spillerene med skade nå! Hleb har vært glimrende for oss, og er en meget viktig brikke, det samme med Eboue. Å miste disse to nå vil svekke oss for mye før Bolton kampen. En kamp som er vanskelig nok i seg selv, hvis vi ser på våre tidligere resultater mot dem! La oss håpe at dette kun er bagateller, ellers er laget såpass svekket at Bolton fort blir for sterke for oss! Det positive med kampen er jo at ungguttene gjør en meget bra innsats, spesielt i andre omgang, og viser vinnervilje! Syns også Eboue var meget bra på høyre kant. Kan nok fort komme inn der å spille hvis vi får skader etc. Ellers var Cesc brilliant som vanlig. Har ikke ord på hvor god denne gutten er!

Link to comment
Share on other sites

Elendig førsteomgang,strålende andreomgang.. Bare å ta av seg hatten for disse ungguttene.. Til tross for 2 mål kjapt i fleisen så viser de at det bor utrolig mye i dem.. Og Baptista: goalgetter av rang..fighter og fighter og blir til slutt belønnet med to mål.. Herlig B)

Link to comment
Share on other sites

Veldig imponerende å komme tilbake til tross for en forferdelig 1. omgang. I det hele tatt var vel kampen i dag en ganske begredelig kamp å se på for den gjennomsnittlige tilskuer vil jeg tro, med så mange personlige feil.

 

Synes særlig Denilson gjør en kjempekamp. Virker som en utrolig rolig fyr, som samtidig er sterk og smart. Skuddbein viste han også at han hadde. Baptista er ikke god, men han scorer to mål. Det holder for meg. Eboue og Hleb (og Wenger) redder kampen. De byttene snur kampen fullstendig, og fra å krige en meningsløs kamp på midtbanen begynner vi å spille ball i hatt med Tottenham. I det hele tatt er andre omgang en imponerende prestasjon i lys av førsteomgangen.

 

Fryktelig synd med Hleb, Eboue og Aliadiere... Synes alle skadene så ut som skumle strekkskader, noe vi virkelig IKKE trenger...

Link to comment
Share on other sites

Traore==5, gjør en helt grei figur, men er altfor lettlurt, og Lennon kommer seg stadig forbi, litt svak i kroppen fortsatt.

Tykkjer du er streng med Traore her. Lennon er den einaste offensive trusselen Tottenham har, og det er ikkje fordi Traore er dårlig, men fordi Tottenham er dårlig. Tykkjer Traore gjer ein god kamp mot Lennon. Sjølvsagt gjer han nokre urutinerte feil, spesielt i førsteomgang, men alt i alt tykkjer eg Traore hadde rimelig kontroll på Lennon. Tykkjer i motsetnad til deg at han får for lite hjelp mot Lennon, blandt anna pga at Diaby trekk for tidleg inn, også defensivt. Traore har sjeldan sikring mot Lennon, og då er det vanskeleg å vite kva vei ein skal "lede" motstandaren.

 

Kampen i seg sjølv er job well done. Ein jamn førsteomgang, kor vi har direkte utur som ligg under 2-0. Det andre målet er sjølvsagt aldri frispark, og Baptista er også uheldig. Med marginane på vår side hadde vi fått straffe, Baptista hadde goalla, og Almunia/Toure hadde aldri hatt den dårlige kommunikasjoen som førte til 1-0. Vips kunne vi leda 2-0 i staden for! Uavgjort hadde vore greit etter første omgang. Baptista viste tendensar tidleg på godt spel, men fall ned på eit svakt nivå, spesielt etter sjølvmålet.

 

I andre omgang tar vi fullstendig over. Tottenham legg seg litt bakpå, og det utnyttar vi. Eg må sei at sjølv om Fabregas er banas gigant, så tar eg hatten av for kompisen hans i dag sentralt på midten: Denilson er eit sjeldant talent. Strør om seg med gode pasningar, vinn ballen i duellar og er flink til å bevege seg. Ein riktig juvel. Hleb gjer eit glimrande innhopp, det same gjer Eboue og desse er med å snu kampen for oss. Diaby kom ikkje til sin rett på venstrekanten - Hleb var stor når han kom inn. Walcott var betre på topp, enn på vingen. Svært ustabil, og nokre feilvalg, men herrehanderoppe; guten er 17 år. Baptista var betre i andre omgang og er på rett stad til rett tid. Flink til å bevege seg i feltet, dette beistet. Ser også teikn til at han vil bruke kroppen sin betre.

 

Kjedeleg med alle skadene. Aliadiere var god på topp i første omgang, og framstod betre enn Baptista då. Hleb viste kor god han er i innhoppet, men kan no vere ute ei stund. Det same kan Eboue. Kjedeleg.

 

Almunia tulla det til på 1-0, men har ei fantomredning i andre omgang. Typisk Manuel. Hoyte blir betre og betre. Senderos overbeviser ikkje meg, sjølv om han har sine gode sider og gjer ein grei kamp i dag. Toure; tja, jo.. Ikkje hans beste kamp, men dog...

 

Våre nest beste slo Tottenham sine beste. Ein god dag.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er det T*ttenham spiller mot i kveld? Neida, forbanna omgang, kunne vært både 3 og 4-0. Og Julio, glem 'pool kampen og returner til Spania... Men jeg bør vel ikke skrive mer nå... Men det er alltid håp så lenge vi spiller mot et lag som har ledet 3-0 til pause med en mann mer og tapt 3-4...

håper du har spist i deg disse orda nå :P

husk, mannen har ikke fått så mye tilitt, å du ser jo selvtilitten å spillet ble mye bedre etterhvert..nå som RvP er ute, komme julio til å få flere sjanser, altså (tror jeg) at han kommer til å bli mye bedre fremover B)

Link to comment
Share on other sites

Traore==5, gjør en helt grei figur, men er altfor lettlurt, og Lennon kommer seg stadig forbi, litt svak i kroppen fortsatt.

Tykkjer du er streng med Traore her. Lennon er den einaste offensive trusselen Tottenham har, og det er ikkje fordi Traore er dårlig, men fordi Tottenham er dårlig. Tykkjer Traore gjer ein god kamp mot Lennon. Sjølvsagt gjer han nokre urutinerte feil, spesielt i førsteomgang, men alt i alt tykkjer eg Traore hadde rimelig kontroll på Lennon. Tykkjer i motsetnad til deg at han får for lite hjelp mot Lennon, blandt anna pga at Diaby trekk for tidleg inn, også defensivt. Traore har sjeldan sikring mot Lennon, og då er det vanskeleg å vite kva vei ein skal "lede" motstandaren.

 

Kunne ikke vært mer enig. Traore gjør en god kamp, alt tatt i betraktning. Ble ikke stresset opp, og selv om han slet en del en-mot-en mot Lennon, så gjorde vel "han-som-ikke-nevnes-med-navn" det tidligere i sesongen for Chelsea? Aaron Lennon er rett og slett en knallgod ving, i grunnen alt for god for Tottenham. Han blir vel plukket opp av en storklubb snart tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Traore==5, gjør en helt grei figur, men er altfor lettlurt, og Lennon kommer seg stadig forbi, litt svak i kroppen fortsatt.

Tykkjer du er streng med Traore her. Lennon er den einaste offensive trusselen Tottenham har, og det er ikkje fordi Traore er dårlig, men fordi Tottenham er dårlig. Tykkjer Traore gjer ein god kamp mot Lennon. Sjølvsagt gjer han nokre urutinerte feil, spesielt i førsteomgang, men alt i alt tykkjer eg Traore hadde rimelig kontroll på Lennon. Tykkjer i motsetnad til deg at han får for lite hjelp mot Lennon, blandt anna pga at Diaby trekk for tidleg inn, også defensivt. Traore har sjeldan sikring mot Lennon, og då er det vanskeleg å vite kva vei ein skal "lede" motstandaren.

 

Kunne ikke vært mer enig. Traore gjør en god kamp, alt tatt i betraktning. Ble ikke stresset opp, og selv om han slet en del en-mot-en mot Lennon, så gjorde vel "han-som-ikke-nevnes-med-navn" det tidligere i sesongen for Chelsea? Aaron Lennon er rett og slett en knallgod ving, i grunnen alt for god for Tottenham. Han blir vel plukket opp av en storklubb snart tenker jeg.

 

Tar opp arven etter cashley og Clichy gjør han også. Slett ikke redd for å "raide" nedover på venstrekanten. Tror Traore er en spiller vi kan få my glede av fremover.

Denilson har også blitt nevnt og han imponerte meg kraftig i går. Stor motor, bra pasningsspill og herlig forsøk på volley. En kamerat, pool-mann, ringte meg under kampen og lurte på hvem denne unge Denilson var. Mannen var imponert!

Walcott var vel den unggutten som ikke fikk vist seg skikkelig frem i går. Hoyte var litt redd for å gå frem og hjelpe ham til tider og den hjelpen kunne han trengt. Ellers prøver han hardt på det mest utrolige uten helt å lykkes. En dag vil han dog!

Nok en fin dag å være Gooner på!

Link to comment
Share on other sites

Deilig dagen derpå B) kunne nesten ikke vært bedre sett utgangspunktet etter første, men hadde Theo putta på overlegget på 2-2 der......aiai tør ikke tenke eigang.

Jeg skal ikke være negativ her dagen etter en slik fantstisk opphentnig, men synes det blir for galt og gi Baptista BB, han gjør riktignok det viktigste, og putte to mål. men han gjør ikke mye bortsett fra det, tror kanskj vi kn ha fått vår " Fox In The Box" her :P veldig usynlig i store deler av kampen og plutselig er han der og putter to.... :P Traore gjør også en god kamp idag, har hurtighet og vilje til og komme framover. kan bli ett godt cover for Clichy.

Diaby hadde også en grei første omgang idag, men etter min mening så blir Justin Hoyte eller Kolo Toure MOM i går. Noen som så Kole raide framover, helt oppe i spurvenes sestenmeter, for så og være den som er nede og takler spissen deres i kontringen etter. Han har så vinner vilje i seg, og det skal utrolig mye for og komme seg gjennom den veggen. Nede på dødlinja når han vendte vekk en motspiller, slår riktinok litt mye langt i perioder, men føler vi har en veldig spillende stopper her, som i tillegg gjør de enkle løsningene når han må. Blant verdens beste stoppere, og så ung, synes vel bare det er Terry som kan måle seg med han i Premier Leauge.

Og Justin Hoyte da, virker mer og mer sikker i hva han gjør. etter den fæle sesonginnledningen han hadde på venstre back s¨å er det utrolig deilig og se hvordan han prestrerer nå om dagen, han har vel snaut hadde en dårlig dag på høyre backen, og slår flotte innlegg, tklingsterk og hurtig. en skikkelig Arsenal guut tvers igjenom. Han er beviset på hva en med talent som er tolmodig kan blir under vingene til Le Boss.

 

Synes også Hleb var norm den tiden ha fikk spille, var jo egentlig han som kom inn og snudde mye av kampbildet. For en teknikk han har. håper virkelig ikke skadern er alvorlig...

 

Og vil også få skytt av hvor god Eboue var som høyreving. han og Hoyte utfylte hverandre utrolig bra den tiden de fikk sammen på høyresiden.

 

Dette lover godt, vi har fortsatt muligheten på quadroppel, eller hvordan man skriver det....om enn litt optimistik, men hey, det er vel sånn vi gooners er.... :P

 

Vi er på gang, det spirer godt i vre rekker, og om vi bare kan ha en skadefri tropp ei stund sammenhengene, så tror jeg ikke mange følger oss.....

Link to comment
Share on other sites

 

Tar opp arven etter cashley og Clichy gjør han også. Slett ikke redd for å "raide" nedover på venstrekanten. Tror Traore er en spiller vi kan få my glede av fremover.

Denilson har også blitt nevnt og han imponerte meg kraftig i går. Stor motor, bra pasningsspill og herlig forsøk på volley. En kamerat, pool-mann, ringte meg under kampen og lurte på hvem denne unge Denilson var. Mannen var imponert!

Walcott var vel den unggutten som ikke fikk vist seg skikkelig frem i går. Hoyte var litt redd for å gå frem og hjelpe ham til tider og den hjelpen kunne han trengt. Ellers prøver han hardt på det mest utrolige uten helt å lykkes. En dag vil han dog!

Nok en fin dag å være Gooner på!

 

Nuvel, syns ikke man skal kritisere Hoyte for ikke å støtte Walcott da sistnevnte valgte feil løsninger absolutt hele kampen. Virker som om han skal ta på seg for mye ansvar i disse kampene. I første omgang tok han faktisk ballen fra bena til Fabregas på en kontring og mistet den i neste trekk. Fab så illsint ut etterpå da Walcott på denne måten spolerte en kjempemulighet for en rask overgang. Han prøvde på vanskelige løsninger hele kampen i stedet for å spille på seg litt selvtillit med enkle løsninger og gode pass. Satte Hoyte opp i vanskelige situasjoner gang etter gang ved å miste ballen tidlig og i tillegg var arbeidet hans bakover utrolig slett. Justin var en mot to omtrent hele kampen bakover.

Et kjempetalent er han, men både mot Liverpool og i går vil han mer enn han evner. Bør senke skuldrene litt, ikke ta på seg så mye ansvar og gjøre jobben enklest mulig måte. Da kan han bli så god som han bare vil.

 

Har desverre fra første stund hatt en litt Quincy-følelse med han og mistenker at han ikke har et godt nok fotballhode for den fotballen Wenger ønsker å spille. Håper virkelig at jeg tar grundig feil..

Link to comment
Share on other sites

Mye svingninger på forumet her, fra start til slutt, og det er naturlig. Men det blir for dumt å gi opp etter 12 minutter av 1. omgang. Støtt laget til dommern blåser.

 

1. omgangen i går var begredelig, vi blir lurt gang på gang. T*ttenham var gode, flinke til å komme rundt, men også igjennom midten. For midtbaneleddet henger såvidt sammen; Cesc prøver forgjeves å ordne opp. Målene var også kjipe. Dårlig oppdekning på første og feilaktig idømt frispark på det andre. Beast kan ikke klandres.

 

Men jeg synes det hele forandret seg i 2. omgang, spesielt etter at Hleb kom inn. Diaby gjorde en dårlig kamp i går og det var lett å merke forbedringen på Cesc også da Hleb entret banen. Cesc var stor i går. Baptista gjør det han skal gjøre (kanskje litt fargeblind i 1. omgang:D). Særlig Kolo (og til dels Senderos) ordner opp i stor stil. Men Traore fikk en VELDIG tung kveld mot Lennon.

 

Alt i alt er det bra gjort av unggutta, selv om Hlen trengtes for å snu kampen. Utrloig deilig å snyte Jolenissen for seieren. Og det var ikke langt unna 3-2 heller.

Link to comment
Share on other sites

Skal over til London og se returkampen(min første kamp!) på onsdag, skulle egentlig se Arsenal-City men siden den ble flyttet må jeg se denne kampen. Er det noen som vet om det blir fullt på en Carling Cup kamp?

 

PS! Er det noen som har kjøpt billetter hos fotballturer.com før, får ikke billetten før jeg kommer til London og jeg lurte på hvilken plasser de har eller er det variert fra kamp til kamp hvilke billetter de har tilgang til?

Link to comment
Share on other sites

Skal over til London og se returkampen(min første kamp!) på onsdag, skulle egentlig se Arsenal-City men siden den ble flyttet må jeg se denne kampen. Er det noen som vet om det blir fullt på en Carling Cup kamp?

 

PS! Er det noen som har kjøpt billetter hos fotballturer.com før, får ikke billetten før jeg kommer til London og jeg lurte på hvilken plasser de har eller er det variert fra kamp til kamp hvilke billetter de har tilgang til?

 

Skulle også se City-kampen, men så ble det Bolton og Spudz i stedet! Mye bedre :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...