Jump to content

2007.01.24 Tottenham B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Skyldes ang trafikkprobl. Enda godt Spurs ikke deltar i CL når det blir trafikk-kaos av en semifinale i ligacupen :D

 

Ingen fare! Det kommer til å skje. De hadde sin mulighet i fjor, men p.g.a. matforgiftning gikk det hele rett vest! ;)

 

Ellers er det pussig at Spudz-leiren betegner dette som lagets viktigste kamp. Gjengen virker desperate!!

 

Kommer ikke til å skje, eller ikke til å skje.. Ørliten forskjell som akk betyr at lillebror kan fortsette å drømme om å møte de store

 

Kjempefeil av meg! Men som du påpeker, så gir jeg faktisk tottene et lite håp! ;)

 

Ellers er vel naboen høyt opp nå.. Mon tro hvor lenge det vil vare. :)

Link to comment
Share on other sites

Aiaiaiaiai....den reiv!!

 

Men vi har hjemmekamp på Emirates folkens, la oss banke ræva deres der heller!

 

Lettere sagt enn gjort.. Tror vi ryker ut mot Spudz jeg! Eller.. VI kan jo få et par mål sener i kampen! Men til nå har vi ikke vært nærheten av nivået vi viste mot Liverpool!!

Link to comment
Share on other sites

Der røyk sjansen vår for noe som helst trofe denne sesongen! :)

 

Denne setningen kunne like gjerne ha vært hentet fra TV-forumet! ;) Opp hodet Imers, ingenting er avgjort i denne kampen. Dessuten venter en returkamp.

 

Tror også vi stikke fingeren litt i bakken. Ser vi på lagoppstillingene, så bør man ikke være rakettforsker for å se hvem som stiller med sitt sterkeste mannskap. Tidligere argumenter fra Spudz-leiren om at de ikke pleier å stille med bare de beste spillerne i ligacupen, er herved erklært som usanne!

Link to comment
Share on other sites

Skjerpings defensivt må til...dette er for svakt.

Ikke overraskende er det dødballer og innlegg som vi slipper inn mål på...always the same...

 

Burde klart å scoret et mål også syns jeg, men syns vi nøler i avslutningene. Shooooot!!

 

Fortsatt muligheter i 2.omg. men spillet må bedre seg betraktelig.

 

Og flere baklengs har vi ikke råd til selv om hjemmekampen venter..

Link to comment
Share on other sites

Det verste så langt er å lese noen av kommentarene her.Ærlig talt.

 

Med litt tur kunne vi fort hatt et mål her.Frisparket som førte til mål 2 er direkte latterlig.

Men til å være et londonderby bør Wenger få opp aggresiviteten litt og få slutt på alle soloprestasjonene.

Ut med Walcott og inn med Hleb så tror jeg mye er gjort.

Link to comment
Share on other sites

Altfor mye kløning defensivt. To ting jeg ikke helt forstår foreløpig. Hvorfor spiller Diaby på venstrekant og Denilson sentralt? Jeg syns vi heller kunne gjort omvendt. Tror det hadde blitt bedre med Diaby sentralt enn ute på venstre hvor han absolutt ikke hører hjemme.

 

Walcott syns jeg har vært fryktelig svak foreløpig. Han får ikke til noe offensivt og defensivt gidder han ikke å jobbe. Virker helt ute av form.

 

Begge målene kan vi skylde oss selv for. Hadde Toure og Almunia klart å finne ut av hvem som skal gå for ballen så kunne vi avverget det første, og det andre burde vi også kunne klart å avklare. (dessuten syns jeg ikke det var noe frispark ettersom det var skulder mot skulder).

 

Får håpe vi får et mål i andre. :) Syns laget ikke gjør seg helt bort heller, fordi vi spiller tross alt mot et toppet Tottenham lag...

Link to comment
Share on other sites

Begredelig kjedelig møkkafotball!!! Kan jo ikke forvente annet når Wenger'n tror det er bestevenner vi speller mot.

 

Et ubrukelig res. lag!

 

hehe, og du forventet overkjøring mot et toppet spurs lag på bortebane?

Vi spiller til dels greit i 1.omgangen, men burde skyte oftere når sjansen tilbyr seg fra 16-20meter. Vi er på høyde mot spurs, som satser alt i denne kampen.

 

Skal ikke være skuffet generelt med en slik innsats, hvor lagoppstillinger også må ta med i konklusjonen. I 2.omgangen må vi få med Walcott oftere i kampen, og håpe at Baptista blir oftere venn med ballen, samt at vi prøver et skudd når sjansen tilbyr seg.

 

Nei, absolutt ikke noe dårlig kamp så langt med et svært redusert A-lag (eller godt B-lag), og dette er en god erfaring for mange av spillerene.

Fortsatt mulighet til å score, så cup eventyret er LANGT IFRA over.

 

Spurs scorer 1-0 målet med en tabbe av Toure/Almunia. Hva skjer?

2-0 målet kommer med en feilaktig frispark, hvor det er en skandale at dommeren unngår å se en klar skulder mot skulder. Ballen blir slått inn i feltet, og Baptista har marginer mot seg når ballen dukker i eget mål.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er det T*ttenham spiller mot i kveld? Neida, forbanna omgang, kunne vært både 3 og 4-0. Og Julio, glem 'pool kampen og returner til Spania... Men jeg bør vel ikke skrive mer nå... Men det er alltid håp så lenge vi spiller mot et lag som har ledet 3-0 til pause med en mann mer og tapt 3-4...

Link to comment
Share on other sites

Begredelig kjedelig møkkafotball!!! Kan jo ikke forvente annet når Wenger'n tror det er bestevenner vi speller mot.

 

Et ubrukelig res. lag!

 

Wenger bruker faktisk de spillerene som er mest fysiske så det er vel heller dem du skal klage på. Syns synd på Hoyte, Walcott har til nå vært hans vanskeligste motspiller. Herregud hvor overpriset engelske spillere er..

Forøvrig spiller vi helt uten bredde på venstre da Diaby stort sett er i midten og det gjør det trangt og vanskelig.

Hleb for Walcott i pausen, den unge brasilianer ut til høyre og vips så er vi med igjen. Aliadiere imponerer med løp og gode vendinger, forøvrig bare Fabregas som spiller opp mot hva vi kan forvente.

Link to comment
Share on other sites

Det klarer vi neppe helmik. Der røyk sjansen vår for noe som helst trofe denne sesongen! :)

 

Sist jeg sjekket var vi fullt med i både FA-cup og CL + fortsatt liten sjanse på ligatittelen. Dessuten er det vel mye mer ære å komme på trdeje i ligaen, til semien i CL og til finalen av FA-cupen enn å vinne denne cupen her.

 

Noen som så Baptistas miss på slutten? ;)

Unnskyld for de som bryr seg men akkurat det var bare sinnsykt tidig. Helt utrolig som denne spilleren kan variere i prestasjoner, kanskje han kan reise kjerringa i 2omgang.

Link to comment
Share on other sites

Begredelig kjedelig møkkafotball!!! Kan jo ikke forvente annet når Wenger'n tror det er bestevenner vi speller mot.

 

Et ubrukelig res. lag!

Mye syting det var fra deg a? :) Hadde ikke du et helt annet blikk etter Pool kampen? ;)

Vi tar dette, Baptista nærmer seg mål (i riktig ende :D )! Får vi et mål, har vi god sjangs. Uansett åssen utfallet blir i kveld, tror jeg Wenger starter med et sterkere og mer rutinert lag på hjemmebane for å sikre avasemang (?) ;)

 

Lykke til, og nyt 2. omgang ;)

Link to comment
Share on other sites

La Hleb steppe inn for Hleb. Ingen grunn til å være snill nå! Hvis Diaby flytter inn, Denilson ut, og som jeg sa, Hleb bytter med Walcott, så tror jeg vi kan fikse dette. Forstår ikke vitsen med å måke opp lange baller. Hvorfor ikke bare spille klassisk Arsenal-fotball? Okay, jeg ser det er tett, men når vi slår lange baller, propper bare hele forsvarsfireren til Spurs seg inni 16-meteren, og knuser Baptista alene, og Aliadiere får ikke vist noe, og blir bare til en tilskuer.

 

Men "dritt-lag"-kommentarene tar jeg stor avstand til. Her møter vi tross alt et sterkt og agressivt Tottenham-lag. Tror Wenger snakker til gutta her, og får dem til å gå agressivt til verks her i andre omgang.

 

Lykke til folkens!

Link to comment
Share on other sites

Begredelig kjedelig møkkafotball!!! Kan jo ikke forvente annet når Wenger'n tror det er bestevenner vi speller mot.

 

Et ubrukelig res. lag!

 

Litt grinete stemning her i dag.

 

Det er et ungt lag som har gjort det bra i kamp etter kamp. Hva forventer vi egentlig; det er ikke unaturlig at det svinger.

Kampen er forøvrig fartsfullt, gutta spiller bedre enn den surmagete kritikkene på forumet i dag.

Et mål til oss og stemningen er snudd. To mål og alt er glemt. Fotball er moro.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke vært mye gode i første idag nei.

Men med ett mål eller to etter pause er mye mulig.

Stakkars Julio, fra 4 mål mot pool til dette her, synes synd på han.Men når det er sagt så er ikke dette mye guts her idag, og alle vet vel hva jeg mener om Senderos, første omgang i dag beviser bare poenget mitt, han er farlig og ha bak i forsvaret. Holder rett og slett ikke mål i det hele tatt, blir mer og mer frustrert over hvor dårlig den spilleren er ass. Han har riktignok ikke vært den svakeste så langt, det har nok desverre Theo, han er utrolig svak idag, der kan vi snakke om en med liten selvtillitt for tiden.....desverre. Men Senderos ass, jeg gidder ikke bruke mer tid på han.viser gang på gang at det ikke er hold i han...

uansett, det burde aldri vært 2- 0, det frisparket er like latterlig som om Baptista skulle fått straffe når han kasta seg. virker ikke som om Malbranqe og Zokora har gjort annet en og spille teater.

Og Almunia burde vel strengt tatt vært ute og tatt ned overlegget til 1-0..

 

Slaget er ikke tapt, Le Boss må bare få opp gutsen her, vi kunne hatt ett og to mål her hadde vi vært litt mer dyktig og heldig. Men det kommer....

 

hyggli statistikk mot scum forresten hva angår tap....lenge siden sist nå :) hehe

 

Nei, ut med Theo, inn med Hleb, og få opp gutsen så er ikke dette umulig.

 

Det lyse så langt må jo være Diaby, han viser at det bor mye i han, og det steget hans, minner om Patrick, om det bare blir halvparten av hva han var så har vi ei stjerne her.

Link to comment
Share on other sites

Begredelig kjedelig møkkafotball!!! Kan jo ikke forvente annet når Wenger'n tror det er bestevenner vi speller mot.

 

Et ubrukelig res. lag!

 

Litt grinete stemning her i dag.

 

Det er et ungt lag som har gjort det bra i kamp etter kamp. Hva forventer vi egentlig; det er ikke unaturlig at det svinger.

Kampen er forøvrig fartsfullt, gutta spiller bedre enn den surmagete kritikkene på forumet i dag.

Et mål til oss og stemningen er snudd. To mål og alt er glemt. Fotball er moro.

 

Bra sagt! Greit med spontanreaksjoner, men la oss ikkje grave oss heilt ned....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...