Jump to content

Frank Ribery til Arsenal ?


Dr. Phil

Recommended Posts

ikke enig med deg der, tror han er nærmere pires i stilen enn han er parlor!

ribery er en utfordrer og setter fart fremover med en gang han får ball, har ett bra fintereppetoar, med fin teknikk og er rask, synes ikke det minner om parlor som jeg føler var mer en terrier

 

men du må gjerne prøve og overtale meg ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Ribery vil jeg heller påstå er mer lik Ljungberg fremfor både Pirès og Parlour... Hans løpskapasitet brukes ofte til å skape rom for medspillere der han valfarter fra side til side i banens fulle bredde samt gode løp inn i boksen. Han er også en god igangsetter som her blir nevnt, og litt av terrier-instinktet til Parlour er bare en liten bonus med denne spilleren. Vi trenger sårt en sånn type spiller som SPILLER fra fløyta går til sluttsignalet, og mitt ultimate valg er nettop Ribery!

 

Kjøøøøøøøøøøp!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Jo, men her må vi være klar over at det ikke er "Robert Pires" vi kjøper. Det er "Ray Parlour", og det tror jeg kan være en god idé.

 

 

Ray Parlour?? Mener du seriøst at Franck Ribery er en Ray Parlour type? En begrunnelse hadde vært fint?! Personlig kan jeg ikke se en eneste likhet bortsett fra at begge er litt "uheldig" med utseende ;) Men de skal ha i likhet at de løper veldig mye og har en sterk jobbmoral, hvis det er det du retter mot?

Link to comment
Share on other sites

Jo, men her må vi være klar over at det ikke er "Robert Pires" vi kjøper. Det er "Ray Parlour", og det tror jeg kan være en god idé.

 

 

Ray Parlour?? Mener du seriøst at Franck Ribery er en Ray Parlour type? En begrunnelse hadde vært fint?! Personlig kan jeg ikke se en eneste likhet bortsett fra at begge er litt "uheldig" med utseende ;) Men de skal ha i likhet at de løper veldig mye og har en sterk jobbmoral, hvis det er det du retter mot?

 

Litt off topic detta, men er det noen som veit hva som har skjedd med fjeset hans???

Link to comment
Share on other sites

Jo, men her må vi være klar over at det ikke er "Robert Pires" vi kjøper. Det er "Ray Parlour", og det tror jeg kan være en god idé.

 

 

Ray Parlour?? Mener du seriøst at Franck Ribery er en Ray Parlour type? En begrunnelse hadde vært fint?! Personlig kan jeg ikke se en eneste likhet bortsett fra at begge er litt "uheldig" med utseende ;) Men de skal ha i likhet at de løper veldig mye og har en sterk jobbmoral, hvis det er det du retter mot?

 

Litt off topic detta, men er det noen som veit hva som har skjedd med fjeset hans???

Han var med i en bilulykke sammen med foreldrene sine som spedbarn (Eller som veldig ung). Husker jeg ikke feil, så var også han den eneste som overlevde av de som var i bilen. Mulig jeg husker feil. Eneste som er sikkert er at arret er fra bilulykken. ;)

Link to comment
Share on other sites

Han var med i en bilulykke sammen med foreldrene sine som spedbarn (Eller som veldig ung). Husker jeg ikke feil, så var også han den eneste som overlevde av de som var i bilen. Mulig jeg husker feil. Eneste som er sikkert er at arret er fra bilulykken. ;)

Høres ut som den historien Harry Potter fikk servert av tanta og onkelen sin. Kanskje Franck vil bli en "trollmann" på banen for oss hvis han kommer? ;P

 

Det er ingen tvil at Ribery har kvaliteter og kan score mål. Tror han kunne passet bra med Henry på venstresiden, med Rosicky evt Hleb på høyre. Likevel tviler jeg litt på at vi får hentet ham i sommer, med tanke på hvilke andre lag som er ute etter å få underskriften hans og at dette fortsatt kun er rykter. Wenger har sagt at han kunne tenke seg Ribery, men har ikke prøvd noe mer nevneverdig å hente ham. I tillegg har Arsene sagt at han helst ikke vil kjøpe noen spillere i sommer pga troa han har på stallen sin nå. Dette har han jo som sagt før også, og likevel hentet inn spillere, men jeg har altså ikke troa på at vi henter Ribery..

Link to comment
Share on other sites

Har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen: I Frank Ribery tror jeg vi får en ny Wiltord. Masse vilje, og bra fart uten teknikken til å matche det.

Link to comment
Share on other sites

Ribery kommer til å være den klassiske vingen vi har manglet i år. Men han er langt ifra noen målscorer, og er heller ikke noen god hodespiller. Disse to egenskapene er det vi trenger mest i laget. Men når vi får tilbake våre gode spisser trenger vi vel kanskje heller en ving som kan mate dem? Uansett vil det bli vanskelig å få tak i franskmannen. Marseilles krever £13 mill for han, noe som jeg tviler på at Wenger vil gi.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Har også hørt at det var en bilulykke han skadet seg men ikke hørt at foreldrene gikk med. Noen som vet hvilken plass Marseille må komme på for å kvalifisere seg til champions league? Må de være blant de 3 beste?

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ikke noe nytt, men det er ingen tvil om at arsenal kan kjøpe han nå! Men det kommer selvfølgelig ann på om Wenger vil da.. Nå forlater antagelig Baptista oss, Reyes selges, Flameni går og mest sannsynelig Aliadiere også. Ljungberg kan være en risk, Walcott er fortsatt ung og Hleb har enda tilgode å innfri skikkelig. Mener det er en sikker sak men tiden vil vise.

 

http://www.eurosport.com/football/ligue-1/...to1152525.shtml

Link to comment
Share on other sites

newspaper27ni.jpg

Den avisen e så falskt.På datoen star det 09 juni 2006 og denne artikkelen e laget 08 juni :(

 

Les artikkelen så skjønner du den er falsk, det står sexy motherf**** tror du en avis hadde skrevet det ? :(

Link to comment
Share on other sites

United will exploit Arsenal uncertainty in winger chase

23rd April 2007

 

By Staff Writer

 

Manchester United will attempt to cash in on the turmoil at Arsenal in a bid to jump to the head of the queue for Gunners target Franck Ribery.

 

Ribery has been a long term target for the Gunners and has spoken publicly about his desire to link up with his fellow French internationals at the Emirates.

 

According to the Daily Star, United believe that the current turmoil at Arsenal in relation to the outing of vice-chairman David Dein is enough to give them a head start in the race for the French winger.

 

The paper claims that United coach Carlos Quieroz was in France last week to watch Ribery score in his club Marseille's 3-0 win over Nantes in the semi-final of the French cup.

 

The paper claims Marseille president Papa Diouf has cleared the way for a move away from the club for Ribery by telling reporters:

 

"I have left the door half open for him and given him my good wishes if he decides to go."

 

http://www.all3points.co.uk/cat/manutd/rib230407.php

 

hadde hvert skikkelig leit og måtte se han gå til moan u, men har troen på at hvis wenger vil ha han så velger han oss uansett

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vanskelig å si hvor Ribery spiller neste år..

 

Jeg tror ikke Wenger byr på Ribery i sommer, med mindre f.eks. Freddie blir solgt.

Mitt tips er at Freddie ikke blir solgt og Hleb/Walcott fortsetter å konkurrere om høyrekanten mens Rosicky/Freddie kjemper om venstrekantrollen neste sesong.

 

Vi har jo sett Hleb og Rosicky få mye spilletid og Walcott tror jeg vi får se mye mer til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...