Jump to content

Frank Ribery til Arsenal ?


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Etter det jeg har sett i det siste så er vel Hleb den som tar over plasse til Ljungberg. Og jeg må si at Hleb er ikke dårlig. Prestert bedre enn Ljungberg i år!

 

Kanskje ikke så rart når Ljungberg har vær skadet i store deler av sesongen da?

 

Ja men når Ljungberg har vært tilbake, så har han ikke prestert så utrolig mye. Men uansett, så tror jeg Ljungberg sine dager er talte!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

lenge siden det har hvert rykter om han nå synes jeg, og blir aldri lei meg når vi blir linket til ribery :blink:

 

Arsenal will match Real Madrid for Ribery

tribalfooball.com - March 06, 2007

 

Arsenal boss Arsene Wenger will go head-to-head with Real Madrid for Olympique Marseille ace Franck Ribery.

Bayern Munich president Franz Beckenbauer conceded defeat to Real this week in their battle for France international winger Ribery. However, the Mirror says the Spanish giants won't have a clear run at the Frenchman with Arsenal also keen.

 

Marseille are demanding £15 million for the all-action midfielder.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

håper ribery blir den nye pires :D

 

jeg mener vi sårt trenger en ving,og blir det ribery så tror jeg det kan være et godt valg.

Bare det blir en ving av god kvalitet så er det forsåvidt det samme for meg hva han heter. ;)

 

Ja,Ribery har vannvitige kvaliteter.

Husker han i VM'et,der var han helt rå.

Håper han vil komme til Arsenal i år ;)

http://www.youtube.com/watch?v=w_WZd-4QThI

Link to comment
Share on other sites

Ribery er en fantastiksk spiller som jeg tror kan passe rett inn i PL, og vi trenger en god ving, så håper jeg for høre mær ribery rykter :D ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er mitt ønske #1 for sommeren. Tror vi trenger en spiller som Frank, en som jobber beinhardt hele kampen ut. Mulig vi trenger en dyktig erfaren forsvarer også, men men, vi får se hva Wenger drar opp av hatten. Men jeg er 99% sikker på at Frank blir kjøpt inn i sommer (hvis ikke Marseille krever syke beløp)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Dette er mitt ønske #1 for sommeren. Tror vi trenger en spiller som Frank, en som jobber beinhardt hele kampen ut. Mulig vi trenger en dyktig erfaren forsvarer også, men men, vi får se hva Wenger drar opp av hatten. Men jeg er 99% sikker på at Frank blir kjøpt inn i sommer (hvis ikke Marseille krever syke beløp)

 

 

Ja da får vi håpe at dine 99% stemmer! HVis arsenal går etter han så tror jeg sjansene er store for å signere han, spørsmålet er vel om Wenger og co går etter noen som helst til sommeren. Men håper ryktene kommer snart og at Wenger ikke går ut og snakker om at vi ikke trenger han..

Link to comment
Share on other sites

Dette er mitt ønske #1 for sommeren. Tror vi trenger en spiller som Frank, en som jobber beinhardt hele kampen ut. Mulig vi trenger en dyktig erfaren forsvarer også, men men, vi får se hva Wenger drar opp av hatten. Men jeg er 99% sikker på at Frank blir kjøpt inn i sommer (hvis ikke Marseille krever syke beløp)

 

 

Ja da får vi håpe at dine 99% stemmer! HVis arsenal går etter han så tror jeg sjansene er store for å signere han, spørsmålet er vel om Wenger og co går etter noen som helst til sommeren. Men håper ryktene kommer snart og at Wenger ikke går ut og snakker om at vi ikke trenger han..

Vi må jo ha nye spillere, når det har gått sånn som det har gått i det siste.

Nå må vi få en kvalitetspiller, som kan score mål (nødvendigvis ikke en spiss, men en som kan score mål).

 

Jeg ønsker enten Frank eller Reyes, eller tenk å fått F. Torres, det hadde vært noe det ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Håper nå inderlig Wenger prøver seg nå altså !! :P

Link to comment
Share on other sites

Ribery wants Arsenal move

tribalfooball.com - April 15, 2007

 

Arsenal are leading the chase for Olympique Marseille winger Franck Ribery.

The Sunday Mirror says Arsenal boss Arsene Wenger has been a fan for many years and was close to signing him two years ago, but the 24-year-old opted to stay in France.

 

Ribery will also attract interest from Barcelona and Italian champions-elect Inter Milan keen to recruit him. French champions Lyon may also be keen to sign him.

 

However, it is well known that Ribery wants the chance to work with Wenger and would welcome a move to the Emirates if the clubs can agree a fee.

 

håper dette går i orden fort

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...