Jump to content

Frank Ribery til Arsenal ?


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Hvis dette er sant så er jeg veldig fornøyd. Selv om vi har vinger så kan ikke ribery svekke laget på noen måte. Håper han slår til og nå mangler bare Gallas for Cole. Jeg er lei cole og all den masingen rundt han. Bedre å bli kvitt han.

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette er sant så er jeg veldig fornøyd. Selv om vi har vinger så kan ikke ribery svekke laget på noen måte. Håper han slår til og nå mangler bare Gallas for Cole. Jeg er lei cole og all den masingen rundt han. Bedre å bli kvitt han.

 

Hvis du leser dette kjapt må du gå innpå¨NRK txt-tv å finne det og lese det selv. Men det kan jo være tull også men det så ut som om han snart var en gooner.

Link to comment
Share on other sites

mener jeg husker at wenger sa at engelske spillere var dyre...

 

betaler du 158 mill for ribery, kan du betale 110 mill for davis og..

 

ser ingen forskjell med det :)

 

og da hadde vi hvert ferdig med handlingen for i år, hadde hvert digg det :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette er sant så er jeg veldig fornøyd. Selv om vi har vinger så kan ikke ribery svekke laget på noen måte. Håper han slår til og nå mangler bare Gallas for Cole. Jeg er lei cole og all den masingen rundt han. Bedre å bli kvitt han.

 

Var det ikkje slik at Gallas var misfornøyd med å bli satt ut på backen når han først spilte? Dvs han likar nok neppe å bli skyvd ut dit hos oss heller tenkjer eg.

Link to comment
Share on other sites

Dette var da noe vås! Legg tråden død eller inn i rykte-tråden om Ribery. Dette er frustrerende. :)

 

Les selv!!!!! Nrk Tekst tv side 201 eller 202!!!

 

Det har prøver å si er at det allerede er en tråd om det samme.

 

Jeg har lagt ut link fra nrk der nå, denne tråden kan slettes.

Link to comment
Share on other sites

Tror det ikkje før e ser det på Arsenal.com..

 

Men siden Reyes ikkje spillte i dag, ser det ut som han går og da trenger vi en erstatter...

 

Glømte å si at Wenger sa tideliger i dag at han ikkje hadde lagt inn noe bud på Ribery, men man vet aldri..

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette er sant så er jeg veldig fornøyd. Selv om vi har vinger så kan ikke ribery svekke laget på noen måte. Håper han slår til og nå mangler bare Gallas for Cole. Jeg er lei cole og all den masingen rundt han. Bedre å bli kvitt han.

 

Var det ikkje slik at Gallas var misfornøyd med å bli satt ut på backen når han først spilte? Dvs han likar nok neppe å bli skyvd ut dit hos oss heller tenkjer eg.

 

 

Jeg mente at gallas blir satt inn som midtstopper. Da kan vi bruke Clichy eller flamini på backen. Mente aldri at gallas blir satt på v.back. Kolo og Gallas vil utgjøre et utrolig godt stopperpar tror jeg

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette er sant så er jeg veldig fornøyd. Selv om vi har vinger så kan ikke ribery svekke laget på noen måte. Håper han slår til og nå mangler bare Gallas for Cole. Jeg er lei cole og all den masingen rundt han. Bedre å bli kvitt han.

 

Var det ikkje slik at Gallas var misfornøyd med å bli satt ut på backen når han først spilte? Dvs han likar nok neppe å bli skyvd ut dit hos oss heller tenkjer eg.

 

 

Jeg mente at gallas blir satt inn som midtstopper. Da kan vi bruke Clichy eller flamini på backen. Mente aldri at gallas blir satt på v.back. Kolo og Gallas vil utgjøre et utrolig godt stopperpar tror jeg

Ah, skjønner. Misforstod eg, einig med deg da forresten ;)

Link to comment
Share on other sites

mener jeg husker at wenger sa at engelske spillere var dyre...

 

betaler du 158 mill for ribery, kan du betale 110 mill for davis og..

 

ser ingen forskjell med det ;)

 

og da hadde vi hvert ferdig med handlingen for i år, hadde hvert digg det :P

Ser du ingen forskjell?

Ribery har hatt et par meget gode sesonga bak seg i Frankrike og spelte til tider svært godt i VM. Curties Davies har en halv sesong på toppnivå i England med et lag som rykte ned. Eg ser ein forskjell. Når det er sagt er det jo tvilsomt om dette er sant, om ikkje Reyes går då..

Link to comment
Share on other sites

mener jeg husker at wenger sa at engelske spillere var dyre...

 

betaler du 158 mill for ribery, kan du betale 110 mill for davis og..

 

ser ingen forskjell med det ;)

 

og da hadde vi hvert ferdig med handlingen for i år, hadde hvert digg det :P

 

 

helt enig med deg jeg kan ikke fatte og begripe det her , da må det være slik at reyes skal bort da, ellers er dette bare løse rykter! hvis dette er sant får han fanken meg kjøpe en ny stopper også

Personlig hadde jeg satt mere pris på davis , !

hvis en på midten ikke blir borte sitter vi igjen med en overfull midtbane og ett "tomt" forsvar .

skal man være realist med tanke på gull og grønne skoger må vi ha inn en knall bra stopper!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette er hva The Guardian har meldt tidligere som Wenger har avvist, men jeg tror det kan være noe i det hvis det stemmer at Reyes er på vei bort. Vi får bare avvente og se hva som skjer, og tror det fort kan skje en del ting resten av uka ettersom Wenger også har satt en deadline på Cole ut denne uka.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at Reyes ikke ble brukt i går, så kan man faktisk lure på om det ligger noe i ryktene om Ribery til Arsenal, og Reyes til Real

 

 

Jeg tror på disse ryktene.At Reyes ikke spilte igår gjorde det bare klarere.

Tror Reyes passer bedre i spansk fotball.De detter lettere der.

Link to comment
Share on other sites

Den bare måtte komme, Morten! ;)

 

Ja, jeg blir ikke utrolig lei meg om Reyes forsvinner. Det er nok en klassespiller, men han har ikke slått til i Arsenaldrakta enda. Tiden begynner å gå i mot Reyes nå. Han må overbevise, og jeg er litt urolig for om det kommer til å skje noen gang.

 

Så for meg blir dette med Reyes/Ribery det samme. Regner med at Wenger har kontrollen!

Link to comment
Share on other sites

mener jeg husker at wenger sa at engelske spillere var dyre...

 

betaler du 158 mill for ribery, kan du betale 110 mill for davis og..

 

ser ingen forskjell med det :P

 

og da hadde vi hvert ferdig med handlingen for i år, hadde hvert digg det :P

Ser du ingen forskjell?

Ribery har hatt et par meget gode sesonga bak seg i Frankrike og spelte til tider svært godt i VM. Curties Davies har en halv sesong på toppnivå i England med et lag som rykte ned. Eg ser ein forskjell. Når det er sagt er det jo tvilsomt om dette er sant, om ikkje Reyes går då..

 

har Ribery hatt et par gode sesonger bak seg i frankrike????

 

han har hatt en, før det spilte godeste Ribery i Galatasaray..

 

så Ribery har hatt en god sesong bak seg i Frankrike, Davis en i England..

 

blir ikke det helt store, hadde du hørt om han før han gikk til Galatasaray kansje??

Link to comment
Share on other sites

mener jeg husker at wenger sa at engelske spillere var dyre...

 

betaler du 158 mill for ribery, kan du betale 110 mill for davis og..

 

ser ingen forskjell med det :P

 

og da hadde vi hvert ferdig med handlingen for i år, hadde hvert digg det :P

Ser du ingen forskjell?

Ribery har hatt et par meget gode sesonga bak seg i Frankrike og spelte til tider svært godt i VM. Curties Davies har en halv sesong på toppnivå i England med et lag som rykte ned. Eg ser ein forskjell. Når det er sagt er det jo tvilsomt om dette er sant, om ikkje Reyes går då..

 

har Ribery hatt et par gode sesonger bak seg i frankrike????

 

han har hatt en, før det spilte godeste Ribery i Galatasaray..

 

så Ribery har hatt en god sesong bak seg i Frankrike, Davis en i England..

 

blir ikke det helt store, hadde du hørt om han før han gikk til Galatasaray kansje??

Ja, hadde ikkje du? Eg høyrte om han då han spelte for Metz, og ingen skjønte at han gjekk til Galatasaray. Guten var då bedre enn det?

Så 1 og en halv god sesong i Frankrike, en halv sesong i Tyrkia. Eg berre forenkla argumentasjonen litt.

 

Uansett har han vore fast for VM-finalist Frankrike. Davies var ikkje i diskusjonen for England - som er eit langt dårlegare lag.

Link to comment
Share on other sites

nå er Davis to år yngre en Ribery, og vill vel si det er litt lettere og bli kant på Frankrike en og bli stopper på england..

 

sånn det er i england så må du spille på et av de største lagene for og bli tatt med i diskusjonen,

men tror ikke det hadde gått lenger en til vår sesongen før Davis hadde hvert i troppen hvis vi hadde hentet han

 

er ikke mange kampene Ribery hadde for Frankrike før VM heller, det er fjor årets sesong han har hatt sitt difinitive gjenombrudd..

 

poenget var vel at hvis du betaler 160 mill for et av Frankrike sine mest lovende spillere, så er det vel ikke krise og betale 110 mill for et av englands sine..

 

eller er det det???

 

jeg synes ikke det hvert fall :P synes dessuten vi trenger et par engelskmenn i stallen

Link to comment
Share on other sites

Offensive spillere er ofte noe dyrere enn defensive spillere, så det er ikke urimelig at Ribery koster en del mere enn Davies.

 

At Curtis Davies skal koste mere enn Cannavaro, sier det meste om hvor latterlig høye priser det er på engelskmenn.

 

Beholder vi Reyes har vi dog ikke bruk for Ribery i mine øyne. En god stopper må vi ha i alle fall, men tviler på at det blir Davies. Isåfall bør WBA senke prisen betraktelig. Om han er god nok er jeg jaggu ikke sikker på heller. Det er stort sprang fra WBA til en storklubb som Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Og jeg mister troen på at vi henter en ny stopper til Arsenal. Jeg tror Wenger er fornøyd med de stopperne vi har! Han antyder vel også ganske tydelig at han heller ikke kommer til å hente inn noen ny vingspiller. Det er jeg helt enig i at vi ikke trenger. http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ibery+or+anyone

 

Da gjenstår bare den defensive midtbanespilleren... :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...