Jump to content

Frank Ribery til Arsenal ?


Dr. Phil

Recommended Posts

Som du sier Frank, så kan det hende at Wenger selger Reyes og kjøper inn Ribery. Jeg personlig syns Ribery har et så spesielt talent at vi ikke kan miste han til manu, sp'rs eller en annen rival selv om Reyes blir.. Jeg håper Reyes blir, for han kan bli god denne sesongen! Ribery og Henry viste spillerforståelse i VM og kan virkelig skape en farlig duo sammen. Vi må heller ikke glemme at Hleb og Rosicky egentlig ikke er fullblodswinger som Ribery. De kan også spille på sentral midtbane. Blir spennede å se hva Wenger gjør :D

 

Jeg skjønner tankegangen din, men problemet med å få inn Ribery uten å selge Reyes vil være at vi ikke kommer til å ha råd til å kjøpe noen andre spillere (så lenge vi ikke får penger for Cole). Videre vil det å ha for mange angripsspillere gjøre at noen ikke får nok spilletid meg tanke på hvor gode de er. Dette kan ofte føre til misnøye blant en eller flere spillere, noe som fort kan føre til dårligere resultater.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply
TEAMtalk sier £18m for Ribery.. han begynner å bli veldig dyr hvis dette stemmer og personlig håper eg at Ribery kommer samtidig at vi beholder Reyes. Van Persie kan jo også spille på venstre kanten, så vi har jo ikke et kjempe problem på akkurat den plassen da...
Link to comment
Share on other sites

TEAMtalk sier £18m for Ribery.. han begynner å bli veldig dyr hvis dette stemmer og personlig håper eg at Ribery kommer samtidig at vi beholder Reyes. Van Persie kan jo også spille på venstre kanten, så vi har jo ikke et kjempe problem på akkurat den plassen da...

 

Alt for mye syns jeg. Maks. £8-10 mill. for han. Hvor mange kamper har vi sett han egentlig? 5-6 kamper i VM kanskje? Han imponerte i VM, men noe superkjøp er han ikke. Han er ihvertfall ingen "ny Zidane" som det ble nevnt i media. Rask og løpssterk, men han har nok mye å lære enda.

Jeg sier velkommen hvis han kommer, men det er litt rart å kjøpe han før defensive spillere.

Link to comment
Share on other sites

vil kun ha Ribery hvis Reyes stikker, og då ser jeg på det som en god deal hvis vi får han under 10 mill..

 

har sett han spille mer en de kampene i VM som alle snakker om, han var en av de desidert beste spillerne i frankrike i fjor, og scorte en del mål fra sinn ving posisjon..

 

men men til mellom 16-18 mill pund, er det helt latterlig, da må wenger ha sett noe som vi andre ikke har sett hvert fall..

 

til den prisen, kan du velge og vrake i de fleste vingene....

 

da blir 10 mill for Davis kansje ikke så dyrt likevel, ka med og kjøpe Nolan og en litt mer ukjent ving som kommer bak Rosicky i rekken i stedet???

Link to comment
Share on other sites

Litt morsomt å se rundt på diverse nettsider at først så er Arsenal klare til å by £16 mill for Ribery. Så er det £18 mill og nå så jeg på world fotballer at det er £20 mill. Skulle ikke forundre meg om prisen er på £10 mill hvis vi faktisk hadde kjøpt han :P

Link to comment
Share on other sites

dette med Ribery er bare tull. Wenger har vel allerede avkreftet at han er interessert (selv om han synes han er god).

 

kan ikke i mine villeste drømmer forstå at vi skal blåse 16-20 mill. på en ving når vi har folk som står i kø på begge kanter og det er en venstrefota midtstopper og en defensiv midtbanespiller vi trenger. lurer på hvor journalistene for disse dumhetene fra og hvorfor folk i det hele tatt gidder å lese sånt tøv. :P

 

huff! nå ble jeg grinete, nå. glemte nesten helt at Wenger så godt som har lovet en eller to erfarne forsterkinger i dag :D

 

.. men det blir ALDRI Franck Ribery. ikke i år i hvert fall.

 

OG: Reyes blir. uansett hva spanske aspiranter til Asbjørnsen & Moe måtte mene.

Link to comment
Share on other sites

Fint å se at folk ikke tror blindt på hva som står i alle de håpløse avisene. Det eneste man kan stole på er SITATER, ikke noe annet. Og da mener jeg ikke sitater fra spanske aviser som er funnet på :P

Link to comment
Share on other sites

Arsenal ready to complete £13.5m deal for Ribéry

 

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,1839406,00.html

 

Arsenal will this week tie up the signing of the Marseille and France midfielder Franck Ribéry in a deal that is expected to cost the Gunners a minimum £13.5m.

Although sources close to the player insisted yesterday that nothing has been finalised, his agent Bruno Heiderscheid declared on Sunday that "a transfer offer for Franck" would be "registered with [Marseille's chairman] Pape Diouf within 24 or 48 hours." That offer is from Arsenal and this morning's edition of France Football, a publication close to Wenger, confirms the move.

 

The arrival at the Emirates Stadium of the France international, who emerged as his nation's most exciting prospect in their run to the World Cup final, will finally see Arsenal's manager Arsène Wenger relent over Ashley Cole's future and authorise his £25m departure to the Premiership champions Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Wenger liker vingspillere.Vi må vel ha de beste vingene i PL snart.

Begynner å bli litt forvirret nå.Reyes,Hleb,Rosicky,Ljungen,Ribery og Walcott....jøss.

Hadde nå håpet på en signing mer defensivt da men Ribery er god.Og snakket om at Wenger ikke har penger å kjøpe med faller vel også på stein grunn etterhvert...eller hva Kim?

Link to comment
Share on other sites

"If you look at the flanks we have Rosicky, who is not an average player, Hleb, Reyes, Walcott, also Ljungberg - where do I put a player like Ribery?" insisted Wenger.

 

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=40...ENS+RIBERY+TALK

 

Virker som om at wenger sier at han ikke trenger Ribery.

Men om vi kanksje får han så trekkes Rosicky inn i midten og bytte på med Gilberto eller Fabregas...vet ikke jeg....Men Wenger har nok en plan hvis han kjøper

Link to comment
Share on other sites

Og snakket om at Wenger ikke har penger å kjøpe med faller vel også på stein grunn etterhvert...eller hva Kim?

 

Begynner å bli en tynn bortforklaring det ja ;)

 

Når det gjelder Ribery, så står jeg ved det jeg har sagt tidligere. Hvis Ribery kommer, så betyr det mest sannsynlig at Reyes drar til Real Madrid. Og da mener jeg faktisk at Arsenal ville vært bedre tjent med å få Robinho som en del av avtalen.

Link to comment
Share on other sites

Og snakket om at Wenger ikke har penger å kjøpe med faller vel også på stein grunn etterhvert...eller hva Kim?

 

Begynner å bli en tynn bortforklaring det ja ;)

 

Når det gjelder Ribery, så står jeg ved det jeg har sagt tidligere. Hvis Ribery kommer, så betyr det mest sannsynlig at Reyes drar til Real Madrid. Og da mener jeg faktisk at Arsenal ville vært bedre tjent med å få Robinho som en del av avtalen.

 

Ja det virker som det er grunnen til at Ribery kommer.

At Reyes går.Ser ikke andre forklaringer på det

jeg heller.Robinho kontra Ribery...hmmm...delikat problemstilling men

økonomisk vil nok Robinho løsningen være bedre ja.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ikke helt dette til å stemme. Hvis Ribery kommer til Arsenal så ligger det i kortene at Reyes forsvinner til Madrid.

Det som er litt merkelig er at Arsenal (og Wenger) har lagt veldig mye prestisje i at Reyes forblir hos oss.

Wenger er veldig klar på at skriveriene om Reyes er funnet opp av Spanske journalister.

 

Velger å ikke tro noe på dette jeg. Wenger har da vitterlig sagt at det er defensivt vi kan forvente kjøp.

Link to comment
Share on other sites

de gir seg ikke disse eventyrmakerne. i dag avkreftet Wenger igjen at han kom til å gå for Franck Ribery nettopp på grunn av at han har nok vinger (og da ligger det vel i kortene at hvis han signer en midtbanespiller så er denne sentral), men hva skjer? nå har til og med pålitelige The Guardian denne overgangen som sin største sak i dag. de mener til og med at en Ribery-overgang til Gunners åpner for salg av Cole. Hvor er logikken i det? journalistene går jo helt amok for tida.

 

btw: så skal Ribery's bil visst nok ha blitt angrepet utenfor treningsfeltet til L'OM og spilleren var i følge agenten sin på gråten. da er det kanskje ikke så rart at agenten hans går ut og planter enda flere usanne rykter om fiktive beilere for å få fart på budrunden.

 

RIBERY KOMMER IKKE!

 

og Reyes blir. hvor mange ganger skal dette inn med t-skje. det nytter ikke at The Sun i dag printer et gammelt bilde av Josè i Madrid drakt. det bildet ble tatt i vinter etter CL-kampen. makan!

Link to comment
Share on other sites

Og snakket om at Wenger ikke har penger å kjøpe med faller vel også på stein grunn etterhvert...eller hva Kim?

 

Begynner å bli en tynn bortforklaring det ja B)

 

Når det gjelder Ribery, så står jeg ved det jeg har sagt tidligere. Hvis Ribery kommer, så betyr det mest sannsynlig at Reyes drar til Real Madrid. Og da mener jeg faktisk at Arsenal ville vært bedre tjent med å få Robinho som en del av avtalen.

 

Ja det virker som det er grunnen til at Ribery kommer.

At Reyes går.Ser ikke andre forklaringer på det

jeg heller.Robinho kontra Ribery...hmmm...delikat problemstilling men

økonomisk vil nok Robinho løsningen være bedre ja.

 

Hvis Reyes selges til Real vil jeg i så fall ha Baptista og ikke Robinho. Hvorfor? Selv om Robinho er veldig bevegelig, god til å drible +++ så kommer han til å slite mer enn Reyes med fysikken. Videre kan baptista også spille sentral på midten. Hans hodestyrke vil være meget viktig for oss hvis Gilberto ikke spiller. I tilegg ønsker Baptista seg mer bort enn Robinho.

Link to comment
Share on other sites

Og snakket om at Wenger ikke har penger å kjøpe med faller vel også på stein grunn etterhvert...eller hva Kim?

 

Begynner å bli en tynn bortforklaring det ja B)

 

Når det gjelder Ribery, så står jeg ved det jeg har sagt tidligere. Hvis Ribery kommer, så betyr det mest sannsynlig at Reyes drar til Real Madrid. Og da mener jeg faktisk at Arsenal ville vært bedre tjent med å få Robinho som en del av avtalen.

 

Ja det virker som det er grunnen til at Ribery kommer.

At Reyes går.Ser ikke andre forklaringer på det

jeg heller.Robinho kontra Ribery...hmmm...delikat problemstilling men

økonomisk vil nok Robinho løsningen være bedre ja.

 

 

Hvis Reyes selges til Real vil jeg i så fall ha Baptista og ikke Robinho. Hvorfor? Selv om Robinho er veldig bevegelig, god til å drible +++ så kommer han til å slite mer enn Reyes med fysikken. Videre kan baptista også spille sentral på midten. Hans hodestyrke vil være meget viktig for oss hvis Gilberto ikke spiller. I tilegg ønsker Baptista seg mer bort enn Robinho.

nå må dere gi dere. hvor lettlurte går det an å bli?

Link to comment
Share on other sites

de gir seg ikke disse eventyrmakerne. i dag avkreftet Wenger igjen at han kom til å gå for Franck Ribery nettopp på grunn av at han har nok vinger (og da ligger det vel i kortene at hvis han signer en midtbanespiller så er denne sentral), men hva skjer? nå har til og med pålitelige The Guardian denne overgangen som sin største sak i dag. de mener til og med at en Ribery-overgang til Gunners åpner for salg av Cole. Hvor er logikken i det? journalistene går jo helt amok for tida.

 

btw: så skal Ribery's bil visst nok ha blitt angrepet utenfor treningsfeltet til L'OM og spilleren var i følge agenten sin på gråten. da er det kanskje ikke så rart at agenten hans går ut og planter enda flere usanne rykter om fiktive beilere for å få fart på budrunden.

 

RIBERY KOMMER IKKE!

 

og Reyes blir. hvor mange ganger skal dette inn med t-skje. det nytter ikke at The Sun i dag printer et gammelt bilde av Josè i Madrid drakt. det bildet ble tatt i vinter etter CL-kampen. makan!

 

 

Dagens mest edruelige post. Tusen takk ;) Du har selvfølgelig helt rett B)

Link to comment
Share on other sites

hvis vi selger cole, frigjør vi jo penger til og kjøpe ribery, og er det sånn at wenger vet at reyes vil vekk så blir vel ikke dette så sinnsyk usansynlig likevel spørr du meg,vi er jo ikke akkurat eneste klubben som vil ha han..

 

den nye prisen på han er vist 13 mill, da blir det jo akseptabelt spørr du meg..

 

tror at wenger kommer til og hente inn han fra ghana til og vikariere for Clichy, og han er nesten gratis..

 

wenger kjøper en stopper det er jeg sikker på, henter Shilla Illiasu nesten gratis, og henter ribery kun hvis reyes stikker..

 

det er de eneste som skjer denne sommeren B)

 

håper stopperen blir jævlig bra hvert fall ;)

 

blir spennede og se om reyes spiller, hvis han ikke gjør det tror jeg han er på vei ut døren, hvis han gjør det blir han, får svaret om et par timer...

 

ny sentral midtbane tror jeg det blir dårlig med.... desverre... håper jeg tar feil... Nolan hadde hvert drømmen

Link to comment
Share on other sites

de gir seg ikke disse eventyrmakerne. i dag avkreftet Wenger igjen at han kom til å gå for Franck Ribery nettopp på grunn av at han har nok vinger (og da ligger det vel i kortene at hvis han signer en midtbanespiller så er denne sentral), men hva skjer? nå har til og med pålitelige The Guardian denne overgangen som sin største sak i dag. de mener til og med at en Ribery-overgang til Gunners åpner for salg av Cole. Hvor er logikken i det? journalistene går jo helt amok for tida.

 

btw: så skal Ribery's bil visst nok ha blitt angrepet utenfor treningsfeltet til L'OM og spilleren var i følge agenten sin på gråten. da er det kanskje ikke så rart at agenten hans går ut og planter enda flere usanne rykter om fiktive beilere for å få fart på budrunden.

 

RIBERY KOMMER IKKE!

 

og Reyes blir. hvor mange ganger skal dette inn med t-skje. det nytter ikke at The Sun i dag printer et gammelt bilde av Josè i Madrid drakt. det bildet ble tatt i vinter etter CL-kampen. makan!

 

 

Dagens mest edruelige post. Tusen takk ;) Du har selvfølgelig helt rett B)

 

 

 

 

godt å se flere som mener det samme som meg !! STOPPER er det vi må ha nå

Link to comment
Share on other sites

hvis vi selger cole, frigjør vi jo penger til og kjøpe ribery, og er det sånn at wenger vet at reyes vil vekk så blir vel ikke dette så sinnsyk usansynlig likevel spørr du meg,vi er jo ikke akkurat eneste klubben som vil ha han..

 

den nye prisen på han er vist 13 mill, da blir det jo akseptabelt spørr du meg..

 

tror at wenger kommer til og hente inn han fra ghana til og vikariere for Clichy, og han er nesten gratis..

 

wenger kjøper en stopper det er jeg sikker på, henter Shilla Illiasu nesten gratis, og henter ribery kun hvis reyes stikker..

 

det er de eneste som skjer denne sommeren B)

 

håper stopperen blir jævlig bra hvert fall ;)

 

blir spennede og se om reyes spiller, hvis han ikke gjør det tror jeg han er på vei ut døren, hvis han gjør det blir han, får svaret om et par timer...

 

ny sentral midtbane tror jeg det blir dårlig med.... desverre... håper jeg tar feil... Nolan hadde hvert drømmen

nå skal jeg gi deg æren av å opplyse meg om noe:

hvorfor sa Wenger i dag for andre gang at han ikke ville gå for Ribery fordi han hadde så mange valgmuligheter på vingene, også kommer han til å gjøre det likevel?

 

Wenger har sagt at han jakter en midtbanespiller og utelukket en ving når han har blitt konfrontert med Ribery-ryktene og han har sagt at en forsvarspiller er første prioritet. tidlig i vår, før Cole begynte og gulpe opp gamle tåpeligheter sa han at han ville ha en venstrefota forsvarsspiller el. en som kan spille på venstreback og på midtstopperplassen. jeg regner med at han vet hva han vil.

 

lurer på hva en spiller som Reyes må gjøre for å overbevise om at han blir i klubben, når ikke fansen en gang har troen på dedikasjonen hans. stakkars mann!

Link to comment
Share on other sites

Ribery kan jo tenkes å være en rival til Cesc på sentral midtbane ;) Neida, vi får nok bare vente og se hva som skjer. Uansett, når Wenger avkrefter en ting med å si at han har mange nok spillere på vingene og sånn (noe jeg er enig i) så behøver det ikke akkurat være sant at han ikke er interessert i Ribery.

 

Han vil jo så klart ikke varsle flere klubber om dette, så da holder han kortene helt inntil brystet inntil han føler seg sikker på at en overgang er i boks. Skulle gjerne sett at Ribery kom til klubben jeg, men det spørs hvor han skal spille i såfall.

 

Wenger som styrer skuta, så er det sannhet i dette så har han nok en plan med Ribery også. B)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Reyes spiller i dag, noe han kommer til å gjøre...

Ja då kommer ikkje Ribery til klubben.

 

Som Wenger allerede har sagt:

Hvor skal du putte en spiller som Ribery når du har spillere som Rosicky, Reyes, Freddie og Hleb på kantene..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...