Jump to content

Frank Ribery til Arsenal ?


Dr. Phil

Recommended Posts

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Tar mye heller ribery enn reyes.Tror ribery blir en perfekt spiller for arsenal,håper virkelig han blir arsenal spiller.

Når det gjelder reyes så har jeg ventet å ventet,og ikke minst håpet på at han skal vise sitt potensiale.

Det har han så langt ikke gjort,og i mine øyne tyder lite på at han kommer til å vise noe bedre takter i arsenal trøya.

Link to comment
Share on other sites

Lyon er ikke noe problem i denne saken.. Ribery kommer så fort Wenger byr på han... Han er en stor fan av Wenger og liker Arsenal som klubb. Dette er det bare å punge ut det Marselle vi ha så får vi han.

 

Tror ikke Reyes drar. Men håper på en måte det. tror ribery vill bli fantasisk i Arsenal drakta.

Link to comment
Share on other sites

Nei, hvis Wenger legger inn et bud, så er han vår. Så enkelt er det. Men jeg ønsker ikke at vi bruker ca. 15 mill pund på nok en ving. Vi har nok av de. Det er en Yaya/Diarra/Appiah-type vi trenger på midtbanen.

 

Utrolig å håpe på at Reyes skal dra. Han har et fantastisk talent, og trenger tillit og støtte for å slå gjennom.

Behold Reyes!

Link to comment
Share on other sites

I mine øyne er Ribery oppskrytt.

Så alle kampene hans for Frankrike (og nå skal man jo ikke skue hunden på VM-hårene, men dog...) og synes han gjorde mye av seg, fikk ballen mye, men var jammen ikke mye "end-product". Målet i semifinalen var bra, men ellers så synes jeg ikke han overbeviste meg om at han var det vi trenger.

Som andre har nevnt - vi har nok offensive spillere, selv om Reyes skulle gå.

Men spørs hva AW tenkte rundt venstre ving/kantposisjon i sommer, han kjøpte Rosicky som en ren erstatning for Pires, så hvis han regnet med han og Reyes på venstre og Ljungberg og Hleb på høyre så blir vi jo en mann i minus på v.kanten sånn sett (om JAR går).

Clichy har jo vært backup der i ytterste konsekvens, men nå blir han vel etter alt å dømme førstevalg som back.

Tror vi kan finne like gode vinger som Ribery til en billigere sum andre plasser. Og som flere har nevnt i denne tråden - defensivt er der vi trenger å handle, både på midten og bak.

Link to comment
Share on other sites

tingen er den at vi trenger vinger som putter mål,reyes gjør det for skjelden og va ribery kan gjøre må man evt vente å se.

Pires å freddy har i våre gode sesonger stått bak rundt 25 mål tillsammen,+ass.

kanskje kommer freddy tilbake i form,mens reyes tror jeg aldri kan erstatte målene til pires.

Link to comment
Share on other sites

I mine øyne er Ribery oppskrytt.

Så alle kampene hans for Frankrike (og nå skal man jo ikke skue hunden på VM-hårene, men dog...) og synes han gjorde mye av seg, fikk ballen mye, men var jammen ikke mye "end-product". Målet i semifinalen var bra, men ellers så synes jeg ikke han overbeviste meg om at han var det vi trenger.

En av grunnene til at Ribery ikke fikk til så mye er samme grunnen som at Henry ikke har gjort det så bra på landslaget. Nemlig Zidane. Vi får se hvordan de klarer seg videre nå som Zizou har lagt opp. Da kommer ikke alt spillet til å gå gjennom ham lenger, og laget må spille mer sammen for å få til noe.

Uansett så er ikke hvordan man spiller i VM noe å "måle" etter som du sier. Mange spillere er suverene i ligafotballen, men sliter med å bevise noe når de kommer på landslaget og skal spille i mesterskap. I tillegg er Ribery fortsatt ung og kan utvikle seg til å bli en veldig viktig brikke for klubblaget og landslaget sitt etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Reys vil til Real og Cole til Chelsea.... hva er det med Arsenal som stadig mister noen av de beste spilleren.... Mista Edu og Vieira i fjor.... ikke fikk vi noe goe som erstata dem.... vi hadde store problemer i forsvar i ligan.... bare flaks til tider i CL ..... syns Wenger har gjort det veldig dårlig på overganskemarkede de siste åra..... ikke klarer å holde på de beste spilleren heller.... Campell stakk også.... begyner å lure litt... Ribery tror jeg hadde gjort det bedre i Arsenal en det Reyes har vist..... Hleb trengte litt tid han også men har kommet seg voldsomt på slutten av sesongen.... Ribery er ganske lik Hleb i spille stilen... Reyes og også det men han er en spiller som henger fort med hode vis han blir takla noen ganger.... å han mister selvtelitten og troa på seg selv veldig fort.... Hent Gallas, Ribery å sell Cole og Reyes... ikke bra og ha 2 spillere som på dø og liv vil spille for andre klubber.. var jo bare flaks at Henry ble i klubben.. flere spillere i Barca fikk sjokk da han valgte og bli i Arsenal.... Ludovic Giuly sa jo i flere aviser at han ble sjokkert at ikke Henry gikk til dem som han hadde sakt.. han hadde vel en muntelig avtale med Barca at han skulle ditt... men poenget mitt er at det har vært så mye utrolig dritt rundt mange av spillere i Arsenal.... er ganske så lei og sliten av allt dette.... vær sommer så går mange av oss med hjerte i halsen på grunn av at flere spiller ønsker seg bort... :( PS:Ribery spiller på høyre kant ikke venster som mange tror her inne.... så da blir han et bra kjøp vis det skulle skje....

Link to comment
Share on other sites

Så på Marseille--Rennes måtte se hvor go Ribery var for klubblaget.... han var utrolig bra til tider... klart banens beste spiller..... men Marseille som lag var ikke mye å skryte av... et lag Arsenal ikke skulle hatt så problemer med å slå... nå har vel Ribery sakt han blir i klubben... så seller vi Reyes så tviler jeg på at Arsenal for henta Ribery med det første.... Ribery burde vel gått til en av topp klubbene i europa spør du meg.... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vi har jo 5 stk på den plassen som er like god som Ribery, tviler på at Wenger vil selge for å få plass til Ribery. Tror Wenger liker de vingene han har i klubben. Men Wenger har jo solgt viktige spillere før han så det hadde ikke forundra meg om Ljungberg eller noen andre forlot klubben til fordel for Ribery, 17 mil £ er en stiv pris også.

Vi får håpe at ikke noe av dette ødelegger for blomstringen til Walcott.

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo 5 stk på den plassen som er like god som Ribery, tviler på at Wenger vil selge for å få plass til Ribery. Tror Wenger liker de vingene han har i klubben. Men Wenger har jo solgt viktige spillere før han så det hadde ikke forundra meg om Ljungberg eller noen andre forlot klubben til fordel for Ribery, 17 mil £ er en stiv pris også.

Vi får håpe at ikke noe av dette ødelegger for blomstringen til Walcott.

 

Enig med deg. Er ikke helt sikker men er det ikke fem år mellom Ribery og Walcott(Ribery 23 år og Walcott 17 år)? Vis det er sånn så vil jeg heller la Walcott fortsette/begynne utviklinga enn å kjøpe Ribery for 200 mill. Mer økonomisk og en bedre løsning etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...