Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Hahaha, tragikomisk! Chelsea får ikke kjøpt en eneste spiller på et år! :huh:

Link: http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/f...re-2889152.html

Haha! Men vedder saken blir anket og straffen blir mildere. Men håper straffen står slik den er nå.

Ja, skulle tru aknen får straffen til å bli midere, noe jeg personlig synest er ok. Sett med Arsenal øyne er straffen bra, men sett med objektive øyne er straffen i overkant streg synest jeg. Blir spennende å se utviklinga, om kanskje Roman tar med seg rubenmilliardene sine og finner seg ei ny lekegrind.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke vært noen krise om Arsenal hadde fått tilsvarende straff i hvertfall. For det eneste vi bruker overgangsvinduet til er å selge... stort sett ;) Tipper Wenger sitter og planlegger noe i denne stund - et stunt ala Kakuta - for da slipper han å få alt peset for at han ikke kjøper :huh:

 

Ok... litt usakelig kanskje... men kunne ikke dy meg :)

Link to comment
Share on other sites

Nasri, Vermaelen og Arshavin er "ingenting" for deg, med andre ord?

 

Selvsagt ikke... som sagt var jeg noe usakelig. Dessuten sa jeg at de "stort sett" kun selger i vinduet. Var egentlig ment som en spøk. Men krydret med litt alvor i og med det faktum at vi år etter år ser at Wenger selger unna etablerte spillere, som han ofte ikke erstatter. Hvor har du vært de siste sommerne... når vi andre har ventet og ventet på de 2-3 forsterkningene som vi så sårt har trengt?

 

Men er STORfornøyd med de tre nevnte, og Vermaelen har virkelig overrasket positivt. Således kan vi i hvertfall si at Toure er erstattet :)

 

Men hvem erstattet spillere som Vieira, Petit, Pires, Edu, Henry, Flamini, osv...?

 

Men jeg antar at du forstod hva jeg mente...? Det er jo et velkjent fenomen med bred enighet blant "eksperter" og supportere at Wenger i for stor grad stoler på den troppen han har. Noe som forundrer meg veldig. Greit nok at man kan være uheldig en sesong med mange skader. Og da kan man i etterpåklokskapens navn selvsagt si at man mente at troppen i utgangspunktet var stor nok til å vinne ditt og datt av trofeer. Men når historien gjentar seg sesong etter sesong, nei da forstår jeg ikke naiviteten til Wenger. Bare denne seongen starter vi jo med utallige skader, og noen av spillerne som er skadet råder det stor usikkerhet rundt om de egentlig noengang kommer tilbake til god gammel form, om de holder seg skadefrie over tid, osv.

 

Det blir spennende å se hvor lenge Wenger får lov til å gamble slik han gjør. Arsenal er en klubb som skal vinne trofeer. Det vil supporterne kreve! Og det begynner å bli lovlig lenge siden sist. Skal vi konkurrere med de beste, holder det ikke å gi alt ansvaret til de unge og lovende.

 

Når alt dette er sagt, synes jeg det er veldig lovende start på den nye sesongen. Ser ut til at vår nye formasjon har skapt en mye mer defensiv trygghet og stabilitet, i tillegg til at vi putter mye fremover. Ingen dårlig kombinasjon dette :)

 

Til slutt - beklager at dette utviklet seg til å bli ekstremt off topic... men fikk behov for å svare på tiltale ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Personlig ville jeg hatt få problemer med å spytte det ut på betongunderlaget på Brua!

 

Nå, var det vel ikke i forholdet til underlaget jeg tenkte på, men i forhold til andre fans. Man står/sitter jo ganske tett på en fotballbane, og det er jo noe som heter hygiene også overfor medmennesker...

Link to comment
Share on other sites

Leste på nettavisen i dag at Drogba vil være ute i opptil tre uker, med ett brukket ribbein, betyr det da at han sannsynligvis er ute mot oss? dette ville jo vært herlig, med hvertfall Lampard, Drogba og Bosingwa ute :)

Link to comment
Share on other sites

Leste på nettavisen i dag at Drogba vil være ute i opptil tre uker, med ett brukket ribbein, betyr det da at han sannsynligvis er ute mot oss? dette ville jo vært herlig, med hvertfall Lampard, Drogba og Bosingwa ute :)

Ivanovic er en god erstatter, så de er ikke så svekket der. Fint hvis Drogba er ute, for han er alltid god mot oss. Dog har de fortsatt Essien som har vært glimrende i samtlige storoppgjør i år. Jeg frykter at han kan klare å sette ut Cesc fra kampen. Da blir det avgjørende at de andre midtbanespillerne tar steget opp. Ellers har det fortsatt Anelka som scorer irriterende mye mot oss!

Link to comment
Share on other sites

stemmer det at Drogba er ute i 3-4 veker med knekt ribbein? han fekk vel gult kort for filming i den situasjonen? ryktet til den mannen er i ferd med i bli farleg dårleg :)

Han fikk gult kort fordi Evans sparket ham i brystet. Så ikke ut som noe filming... Hvis det var et brista ribbein(noe som vel er mest sannsynlig enn et brekt) så er han nok ute noen uker ja.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Create New...