Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Jeg liker ikke at Bendtner er på vei ut. I mine øyne er han en bedre spiss enn både Chamakh og Vela og Chamakh forsivnner i tillegg til Afrikamesterskapet. Han er yngre enn Chamakh også. I motsetning til en del her på forumet så syns jeg han har klart seg helt ok på flankene også.

 

Jeg skulle gjerne sett dansken med videre!

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker ikke at Bendtner er på vei ut. I mine øyne er han en bedre spiss enn både Chamakh og Vela og Chamakh forsivnner i tillegg til Afrikamesterskapet. Han er yngre enn Chamakh også. I motsetning til en del her på forumet så syns jeg han har klart seg helt ok på flankene også.

 

Jeg skulle gjerne sett dansken med videre!

Er enig med deg i at han hadde vært fint å ha i klubben.

Men vi kan få en god sum for denne spilleren. Og det ville være bra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker ikke at Bendtner er på vei ut. I mine øyne er han en bedre spiss enn både Chamakh og Vela og Chamakh forsivnner i tillegg til Afrikamesterskapet. Han er yngre enn Chamakh også. I motsetning til en del her på forumet så syns jeg han har klart seg helt ok på flankene også.

 

Jeg skulle gjerne sett dansken med videre!

 

Til å være en stor og tung targetman så gjorde han det ikke så altfor ille på flankene, men det er absolutt ikke en posisjon han burde spille heller. Dessverre passer han heller ikke så utrolig godt inn som ensom spiss i 4-3-3 heller og når han attpåtil selv mener han er verdens beste spiller og har sagt at han 100% vil vekk fra Arsenal så sier det seg selv at han kommer til å forsvinne.

 

Er dog uenig i at han er bedre enn Vela, men Chamakh kan jeg virkelig begynne å skjønne med den formen han har hatt siden desember 2010.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg liker ikke at Bendtner er på vei ut. I mine øyne er han en bedre spiss enn både Chamakh og Vela og Chamakh forsivnner i tillegg til Afrikamesterskapet. Han er yngre enn Chamakh også. I motsetning til en del her på forumet så syns jeg han har klart seg helt ok på flankene også.

 

Jeg skulle gjerne sett dansken med videre!

 

Kunne fint sett han videre, men da må Chamack stikke, uansett hvem av de som hadde blitt måttet nøye seg med å være 3 valg.

Link to comment
Share on other sites

Kunne fint sett han videre, men da må Chamack stikke, uansett hvem av de som hadde blitt måttet nøye seg med å være 3 valg.

Mener det er viktig å ha spisser så vi kan variere litt, nå har vi RvP som er relativt komplett, Chamakh som er en targetspiss og koreaneren som truer bakrommet. Sier seg selv at VP er førstevalget, men vil tro at Chamakh stiller sterkt om VP er skadd når vi skal spille mot Stoke eller Wolves.

Link to comment
Share on other sites

Mener det er viktig å ha spisser så vi kan variere litt, nå har vi RvP som er relativt komplett, Chamakh som er en targetspiss og koreaneren som truer bakrommet. Sier seg selv at VP er førstevalget, men vil tro at Chamakh stiller sterkt om VP er skadd når vi skal spille mot Stoke eller Wolves.

Jeg syntes Bendtner kunne blitt. Mer anvendelig og uforutsigbar enn Chamach. Skåret noen viktige mål for oss når vi har trengt det.

Chamach har mye å gå på. Men må snu den negative trenden. Han åpnet jo så bra.

Link to comment
Share on other sites

Mener det er viktig å ha spisser så vi kan variere litt, nå har vi RvP som er relativt komplett, Chamakh som er en targetspiss og koreaneren som truer bakrommet. Sier seg selv at VP er førstevalget, men vil tro at Chamakh stiller sterkt om VP er skadd når vi skal spille mot Stoke eller Wolves.

Problemet til alle spissene våre er at det forventes at de skal spille møtende og gjøre det like bra som RvP. Chamakh var glimrende helt til han fikk "the arsenal way" inn i blodet og Bendtner brukes på kanten. Vi har en måte å spille på uansett spillermateriale, noe som var pinlig åpenlyst på Old Trafford på Søndag og det er en enorm svakhet. Chamakh og bendtner er ikke møtende spisser. De er duellspillere. De skal være sist på ballen eller de skal vinne duellen som skaper en scoringsmulighet. De skal ikke fordele eller holde på ballen for det kan de ikke

Link to comment
Share on other sites

Vil ønske Bendtner lykke til i Sunderland, og håper han finner formen å gåller en del mål! Ser ut som Steve Bruce er veldig fornøyd med dansken etter en lovpriset utsagn.

Bendtner og Gyan kan bli et meget giftig spisspar. Forøvrig supert at vi låner ut spillere til andre PL lag. Blir ekstra gøy å se de lagene vi har spillere på lån hos

Link to comment
Share on other sites

Nei, det ble innført en regel mot dette for noen år siden.

Tenk deg en situasjon der den utlånte spilleren avgjorde serien med å lage selvmål mot sitt egentlige lag.

 

Haha, det var akkurat det jeg tenkte på. Da hadde jo han blitt The Red Side of North Londons Most Wanted. Eller noe :P

 

Takk, forresten!

Link to comment
Share on other sites

Nicklas Bendtner has vowed never to return to Arsenal after sealing his loan switch to Sunderland.

 

"I will never go back to Arsenal. If I can have it my way, I will never play for them again."

 

Ok.

 

Jeg forstår kritikken hans godt og er enig i at han fikk for få sjanser etter bilkollisjonen og dermed er det ikke vanskelig å forstå at han føler seg dårlig behandlet og er bitter for det.

 

Jeg håper han får et glitrende låneopphold hos Sunderland og at vi deretter kan selge han for en ublu sum.

 

Tapapa

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...