Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Guest kellex

Godkjent! Synd vi ikke fortsetter med gul bortedrakt men meget glad den ble slik istedet for den gyselige grønne drakten som var postet tidligere.

 

Arshavin - 23 coming up :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noe annet å si enn at den er veldig vakker :D Den "nye" logoen som kom på draktene før denne sesongen lyser enda mer opp. Ja for de som ikke vet det, så er årets logo anderledes enn de tidligere årene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noe annet å si enn at den er veldig vakker :D Den "nye" logoen som kom på draktene før denne sesongen lyser enda mer opp. Ja for de som ikke vet det, så er årets logo anderledes enn de tidligere årene.

Logoen er fin på denne nye drakten. Blåfargen på logoen ser ut til å bli fanget opp i blåfargen på drakten. Dette gjør helheten noe mindre rotete. Blir litt færre farger inne i bildet på denne måten.

En drakt det vil bli spilt mye morsom fotball i. Spill på skinner - The Arsenal way.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noe annet å si enn at den er veldig vakker :D Den "nye" logoen som kom på draktene før denne sesongen lyser enda mer opp. Ja for de som ikke vet det, så er årets logo anderledes enn de tidligere årene.

Logoen er fin på denne nye drakten. Blåfargen på logoen ser ut til å bli fanget opp i blåfargen på drakten. Dette gjør helheten noe mindre rotete. Blir litt færre farger inne i bildet på denne måten.

En drakt det vil bli spilt mye morsom fotball i. Spill på skinner - The Arsenal way.

 

Veldig enig!

Fargekombinasjonene gir en helheltig, og ryddig drakt. Ble positiv over de hvite loddrette stripene, men er noe (veldig lite) skeptisk til kragene.

Veldig pen drakt er mitt førsteinntrykk :)

Link to comment
Share on other sites

Her er drakten vår + andre lags drakter for neste sesong:

http://www.sport.co.uk/news/Football/20086...uro_extras.aspx

 

Chelsea og Man U får noen grusomme drakter.Ellers synes jeg drakten vår er ren og rolig, nesten på grensen til det kjedelige. Fine fargekombinasjoner. Kragen, som også vieira04 nevner, er noe jeg derimot er skeptisk til. Når de ikke engang får den til å se bra ut på bildene, lurer jeg på hvordan den kommer til å se ut i kamp og lignende.

Link to comment
Share on other sites

Denne falt i smak! :D

 

Tror jeg skal bestille. Noen her som har bestilt mye fra England før?? Sist gang jeg bestilte endte jeg opp

med "kjole" i den hvite bortedrakta 07/08 :) Ruver veggen, men er nå ute etter en å ikle meg.

Er 186 høy ca og har normal bygning. ca 78 kg.

 

Burde kanskje klare det selv, men takk på forhånd hvis noen vil hjelpe! ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne falt i smak! :D

 

Tror jeg skal bestille. Noen her som har bestilt mye fra England før?? Sist gang jeg bestilte endte jeg opp

med "kjole" i den hvite bortedrakta 07/08 :) Ruver veggen, men er nå ute etter en å ikle meg.

Er 186 høy ca og har normal bygning. ca 78 kg.

 

Burde kanskje klare det selv, men takk på forhånd hvis noen vil hjelpe! ;)

Er selv 188 høy og normal bygning ca. 80 kg. Anbefaler deg å kjøpe "L" fra arsenal.com.

 

Kjøpte årets bortedrakt i L, og den sitter perfekt. Skal sies at jeg ikke liker når t-skjorten sitter klistret til kroppen, så den er ikke stram og heller ikke for stor.

 

Har den hvite bortedrakta 07/08 i "M" og kjenner at den er litt liten nå. Så jeg tror du skal gå for "L". ;)

 

OnT:

 

Vet ikke helt hva jeg syntes om drakta. Med første øyekast så den stygg og kjedelig ut. Og som andre her, er jeg skeptisk til kragen. Men, men den blir sikkert fin når vi skal knuse manu neste år på Old Trafford. Likte bedre årets bortedrakt, skulle bare hatt den...

Link to comment
Share on other sites

Denne falt i smak! :D

 

Tror jeg skal bestille. Noen her som har bestilt mye fra England før?? Sist gang jeg bestilte endte jeg opp

med "kjole" i den hvite bortedrakta 07/08 :) Ruver veggen, men er nå ute etter en å ikle meg.

Er 186 høy ca og har normal bygning. ca 78 kg.

 

Burde kanskje klare det selv, men takk på forhånd hvis noen vil hjelpe! ;)

Er selv 188 høy og normal bygning ca. 80 kg. Anbefaler deg å kjøpe "L" fra arsenal.com.

 

Kjøpte årets bortedrakt i L, og den sitter perfekt. Skal sies at jeg ikke liker når t-skjorten sitter klistret til kroppen, så den er ikke stram og heller ikke for stor.

 

Har den hvite bortedrakta 07/08 i "M" og kjenner at den er litt liten nå. Så jeg tror du skal gå for "L". ;)

 

OnT:

 

Vet ikke helt hva jeg syntes om drakta. Med første øyekast så den stygg og kjedelig ut. Og som andre her, er jeg skeptisk til kragen. Men, men den blir sikkert fin når vi skal knuse manu neste år på Old Trafford. Likte bedre årets bortedrakt, skulle bare hatt den...

 

Takk takk!

 

Skjønner at flere ville ha litt mer spenstig drakt, selv syns jeg den så dritkul ut på videoen med gutta.

 

Smaken er som baken, den er delt i to!

Link to comment
Share on other sites

Ved første øyekast på de "stillestående" bildene synes jeg drakten ikke så så veldig fin. Spesielt var jeg skeptisk til kragen. Men så kikket jeg på denne her:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/n...picture-gallery

 

Nå digger jeg den!

 

Synes den ser kjempefin på de action bildene og jeg må si at jeg nesten ikke kan vente på å få tak i denne drakten! :D

Link to comment
Share on other sites

Her er drakten vår + andre lags drakter for neste sesong:

http://www.sport.co.uk/news/Football/20086...uro_extras.aspx

 

Celtics bortedrakter var det klasse over.

Draktene til manu var det ikke klasse over :) Saudi Telekom!?

 

United drakta var ordentlig stygg :P Synes Liverpool bortedrakta er ganske fin. Men vår bortedrakt er aller finest ;) Tror jeg skal ha den med lange armer, synes det er stil!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...